Miehet?!? Mitä ne haluaa?

Yliajattelija

Auttakaa tälläistä yliajattelevaa hölmöä! :D Eli olen n. 3,5 kk tapaillut itseäni 10 vuotta vanhempaa miestä, olen itse 25 ja nyt mietityttää, että haluaako mies parisuhteen vai mikä on? Näämme viikottain ja usein viikonloppuisin (hänellä ma-pe 8-16 työ). Olemme myös nähneet viikollakin. Hyvin usein hän tekee aloitteen näkemisestä, oikeastaan melkein aina. Emme kuitenkaan melkein ikinä viestittele viikolla, toisaalta mies ei ole mitään txt-tyyppiä. Seksiä olemme harrastaneet heti ensimmäisestä näkemisestä lähtien. Aika usein mies kuitenkin tulee viereen nukkumaan baari-illan jälkeen ja seksiä ei harrasteta. Olen nähnyt hänen useita kavereita ja viettänyt heidän kanssaan aikaa esim. baarissa ollessa. Mies myös "vitsailee" muista miehistä, esim jos puhelin piippaa niin tulee kommentti "taas ne miehet tekstailee". Kaikki omat kaverini sanoo että vaikuttaa että meidän jutussa ois jotakin enemmän ja myös miehen oma ystävä on mulle sanonut että jutussa on jotain enemmän kun pelkkää seksiä. En ole kysynyt häneltä mitään siitä, että mitä hän minusta haluaa tai haluaako hän kenties parisuhdetta. En ole moista kysymystä uskaltanut vielä esittää :D Mies kuitenkin keskustelee kanssani avoimesti esim. kavereistaan ja exästään josta on eronnut 6kk sitten ja heillä n. 8 vuoden parisuhde takana. Lisäksi yhteisten tuttujen kautta olen saannut kuulla, että hän on puhunut minusta kavereilleen, vitsaillut jne. Haluaako tämä mies vaan jonkun helpon naisen jolta saada läheisyyttä vai mitä se haluaa? Onko mies tuon tyyppinen jos se haluaa vain seksiä eikä mitään vakavaa?

14

477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hihihiiisinäuskoit

      "Mies myös "vitsailee" muista miehistä, esim jos puhelin piippaa niin tulee kommentti "taas ne miehet tekstailee". "

      Miehesi pettää sinua.

    • Sanoit sen avauslauseessasi. Sinä yliajattelet, anna tilanteen mennä omalla painollaan jak otso mihin se johtaa.

      EI tuosta sinun kuvauksestasi pysty muutakuin epämääräisesti arvailemaan.

      Voi olla, että mies käyttää sinua laastarina erosta on kuitenin aika lyhyt aika tai sitten ei.

      Älä vaivaa päätäsi liikaa vaan odota kärsivällisesti vielä toinenkin yhtäpitkä aika.

    • Jossain vaiheessa vastaan tulee seksi, jos ei ensimmäisenä niin toisena.

    • Pillujen--asiantuntija

      Olet sille vain pano ja viihdyke. Mies on myös mustasukkainen. Mies sai jo helpon naisen ja pitää sua vaan panona koska se ottaa yhteyttä aina ja sinä suostut panemaan. Mikset kysy siltä mitä se haluaa usta, haluaako oikean parisuhteen, olet kai liian tyhmä ymmärtämään pelimiehiä.

      • Asdfhkl

        Jos on vaan pano ja viihdyke niin miksi mies ois mustasukkainen?


    • mIKÄLI MEIS PUHU PALJONKIN EXÄSTÄÄN (HUPS cl INNOSTUI), mies ei ole päässyt hänestä irti. Suurempi varoitusmerkki siitä, ettei ole päässyt irti on, jos mies sanoo "Exä teki tämän näin ja noin" jne.

      Juicekin laulaa "Ole mulle vähän aikaa hän"

    • sinäpäätät

      Ihan normaalia tutustumista. Suhteenne on kovin nuori. Eronnut mies on nyt vapaa ja hakee seuraavaa. Olet hyvä mahdollisuus, joten ei hän poistu kuvioista ellet kiellä. Mieti itse minkälainen mahdollisuus sinulle on hänen tarjoamansa elämä? Jos olet lapseton, niin eikö olisi miellyttävämpää perustaa perhe lapsettoman isän kanssa? Toisaalta ei mikään kiellä elämästä kenen kanssa huvittaa.

    • yliajattelevaa

      Haluaako tämä mies vaan jonkun helpon naisen jolta saada läheisyyttä vai mitä se haluaa?
      – hän tarvitsee naisen joka on saatavilla
      Onko mies tuon tyyppinen jos se haluaa vain seksiä eikä mitään vakavaa?
      – vasta eronnut mies ei halua toistaa ”vakavaa” virhettään

    • äläuskosanaakaan

      Tekee mieleni kysyä millä paikkakunnalla olet? Tai missä päin ainakin?

    • Jos täältä - tai miltään palstalta koko maapallolla - löytyy joku joka osaa kertoa mitä juuri Sinun säätösi haluaa/ajattelee/tuntee niin perustetaan osakeyhtiö ja tehdään miljardeja sillä!

      Kukaan muu kuin sinä ei voi sitä selvitää ja ehkä et sinäkään. Onko liian vaikeaa kysyä mitä toinen ajattelee? Kukaan täällä ei voi kertoa sanaakaan mistä on kyse ja on loukkaus toista ihmistä uskoa arvioita hänestä tuntemattomilta joita sinä et tunne, jotka eivät tunne sinua ja jotka eivät tunne häntä. On eri asia kysyä jatkanko hakkaavan miehen kanssa suhdetta...

      Itsellä- joka uskon yksilöön, tunteeseen, ainutlaatuisuuteen - pisti heti silmään jo otsikko "mitä miehet ajattelee" ja sen jälkeen useampi toteamus mitä muut ihmiset teistä hänestä sinusta ajattelevat. Oletko hukassa tunteidesi kanssa? Se on ok, mutta se pitää uskaltaa myöntää. Elämä on tässä tänään täällä ja sinä valitset tien siinä, ei kaverit, tuttavat, suomi24..............................................................................................................................

    • 1) kysyn suomi24
      2)kysyn tarot-korteilta
      3)kysyn Dr Phillitä
      4) kysyn mieheltä
      5) uskon itseäni

      ?

    • Jepjeppi

      Sutenööri ansjukka auttaa pyydät vaan niin hän lähtee täältä seuraamaan terapian tarpeessa naimisissa olevien mies runkkari tiiminsä kanssa. Nekin on kovia paneen ja alan ammattilaisia.

    • kyssäripyssäri

      miehet... mitä ne haluaa...
      miksi kysymyksesi on monikossa...eikös sulla ole kierroksessa vain yksi mies?

    • Mun mielestäni olis vaan oikea teko kysyä häneltä suoraan. Ainakin mä kyllä luulen että 3,5 kuukautta on jo aika riittävä aika selvittää asiotia mihin se johtaa. Ei niitä miehiä oikeesti ymmärtä yhtään, ikinä ei voi tiedä mita ne ajattelee koska mulla on esimerkiks yli vuosi sitten sellainen kokemus- vietetiin paljon aikaa yhdessä, olin nähnyt sen vanhemmat ja aika usein mentiin sen porukkan luokse, olin nähnyt sukulaisiaki sekä kavereita, se oli nähnyt mun äidin ja itse suostui siihen helposti. Ei mikään ongelma. No minä sit ihastuin ja olin aivan varma että silläki tunteita mua kohtaan ja hänen aloitteestä olis melkein mennyt reissuun, oli kans välillä mustasukkainen ja sitten mä tein sen päättävän liikkeen, kerroin hänelle mun tunteista ja näköjään se ei tykänyt siitä eikä odottelenut. Ainankin sen jälkeen se sanoi mulle että hän suhtautuu minuun kun ystävään ja on miettinyt paljon eikä oikeesti tunne vissi mitään. En olis voinut ikinä odottella sellaista vaikka oli merkkejä siitä et asia ei taidaa olla näin mitä ma luulin olevan. Sitten lopetetiin se näyttely kaikille ja nyt olen iloinen sen päättymisestä, Ei ollut varman oikea ihminen mulle ja oltiin ihan eri luonteisiä. Kannatta kysya semmosesta asiasta ja selvittää ajoissa niin ei tuhlaa aikaa ja tunteita. Ja ei ihan varmasti me täällä emme voi sanoa mitä kyseessä oleva mies ajattele ja tuntee.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4269
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      236
      2100
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1550
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1367
    5. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      66
      1039
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1025
    7. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      242
      1023
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      135
      1021
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      898
    Aihe