Naisille kysymys: lähtisitkö treffeille jos

haluantietää

jos tapaisit muuten mieleisen oloisen tai näköisen miehen mutta mies olisi työssä joka ei vastaisi sinun odotuksiasi esim. pikaruokalassa, siivoojana tai muussa sellaisessa. Kelpaisiko treffeille? vai olisiko kokonaan nou nou?

oma vastaukseni: kelpaisi jos mies olisi muuten mieleinen, mutta ehkä voisimme yhdessä etsiä muuta parempipalkkaista työtä tulevaisuutta ajatellen.

21

1147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TasokasUpeaNainen

      Ei todellakaan kelpaisi. Miehen arvo mitataan vain rahassa ja statuksessa.Köyhän miehen kanssa ei voi olla yhteistä tulevaisuutta.

      • Mitäpäoletmyynyt

        Jahas, kukahan se mitäkin myy ? Oletko " jukka" joka myy salaa ottamiaan kuvia naisista? Tälläisia jukkia pn olemassa, varma tieto!


    • IsoKyr

      Nainen nai vain rahan takia. Köyhät alle 4000€ kuussa ansaitsevat kuolevat sukupuuttoon. Voi kelvata väliaikainen seura jos muuten miellyttää. Jättää kyllä heti kun psrempitulosen vaikka pienimunasen löytää.

    • treffaajakin

      Tottakai lähtisin. Jos mies muuten miellyttää niin mitä väliä työpaikalla,ei ole ensin mielessä.

    • rikasvaimo

      Miehet tekee tuota samaa. Heti kun löytyy rikkaampi köyhä ja rakas unohtuu. Uuno turhapuroista alkaen vaan tosiasia.

    • Kooolta

      Mä hyvin harvoin ihastun ja kun se tapahtuu (tapahtui jo) niin silloin ei ole mielessä hänen staatus työelämässä...

      -K- 🍃🍃🍃

    • Ioikfig

      Mulle se on ihan sama, missä on töissä, kunhan itse on 100 % savuton, sinkku, raitis ja lapseton, mutta haluaa lapsia.

    • Ei_pintaliitäjä

      Miksei, enemmän miettisisin lähdenkö, vai en, jos se olisi ns. isotuloinen.

    • Juupsis

      Todellakin lähtisin. Kyllä monella muulla asialla on minulle painoarvoa enemmän kun ammatilla. Makeinta olisi löytää mies jonka kanssa hyvä olla. Noita työ hommia voi ajan mittaan fiilailla, lähinnä jos mies itse ei ole tyytyväinen ammattiinsa.

    • Itselläni on ollut kanssa ilmoituksia eripaikoissa mutta ei vain toimi.en viitsi valehdellakaan ilmoituksissa sillä monesti naisetkin ilmoittaa että etsii seksiseuraa itselleen.niin minäkin olen tehnyt ja tietysti toivon että löytyisi sellainen nainen kuka haluaisi seksiä useamminkin.

    • Huohmiehet

      En lähtisi. Haluan mieheltä kunnianhimoa. Enhän itsekkään ole siivoaja. Osa miehen viehätysvoimaa on kunnianhimo ja se että talous on kunnossa eikä jokaista pientä ostoa tarvitse miettiä.

      • siistiasunto

        Sun asunto on sitten aika sotkuinen


    • Minusta kaikki työ antsaitsee kunnioitusta. Kummallinen tuo käsitys, että siivooja olisi jotenkin huonompi ammatti. Ajatelkaa mihin maaima joutuisi, jos ei heitä olisi! Minä lähtisin mieleisen miehen kanssa treffeille, olisi hän ammatiltaan kuka vaan.

    • Vasta treffeillähän sen huomaa käykö ajatusmaailma yhteen. Henkinen yhteensopivuus on tärkeää. Ulkonäkö ja jutut kertovat mistä asioista elämänpiiri koostuu ja vastaako omaa ihannetta.

    • Ammattienarvostus

      No jos mies olisi ammattirikollinen, niin en lähtisi treffeille.

    • IOIOI

      Nyt en tiedä paljonko aloittajan mainitsemissa ammateissa jää elämiseen, mut jos sillä itsensä elättää ja viel jää vähän, et voi käydä joskus leffassa reissussa jne. Niin miksi en lähtisi.

    • nnnnnnnnnnn

      Luultavasti lähtisin treffeille, jos olisin sellaisessa elämänvaiheessa että olisin kiinnostunut etsimään uutta kumppania.

    • Scz

      Rehellinen työ on aina arvokasta. Lähtisin treffeille vaikka työttömän kanssa.

    • gjeougehwoboab

      Eikös treffi ole vain tutustumista varten tapahtuva vapaamuotoinen lyhyehkö juttuhetki tuntemattoman kanssa vaikka kahvilassa. Minkä takia kaikki asennoituvat mitättömään asiaan kuin oltaisi laatimassa avioehtoja, ja menossa kirkkoon ja avioon??????

      Otatte liikaa paineita elämässänne. Varokaa ettei tule sydänkohtaus noilla asenteillanne.

    • SillinHajua

      Miehet: lähtisittekö treffeille yli sata kiloa painavammat muijan kanssa joka haluaisi käyttää pesemätöntä alapäätään naamanne päällä?

    • papupata

      Meillä ihmisillä on erilaisia odotuksia treffiseurasta. Minä toivon vastapuolelta huomaavaisuutta, mielenkiintoista keskustelua ja pientä flirttiä ; )

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe