Tyyppi seisoi takanani kassajonossa tyttärensä kanssa joka näytti ehkä korkeintaan kahdeksanvuotiaalta. Siinä se tiuski ja kiroili tyttärelleen samalla kun vastaili tämän kysymyksiin.
Tyypillä oli tietenkin roteva, kalju päälaki, parransänki ja tatuoinnit molemmissa käsivarsissa. Sen näköinen kaveri ettei paljoa huvittaisi alkaa avautumaan sille grillijonossa :))))))))))
Mutta tyyppi oli siis sekä ulkoisilta että sisäisiltä piirteiltään kovasti Bickyn oloinen, luultavasti portsari tai raksatyöläinen. En usko että oli sama kaveri, mutta ehkä DarkFear kertoa oliko se se vaiko ei. Olen myös pari kertaa nähnyt joulupukin ostoskeskuksessa, että pakko kai senkin olemassaoloon on uskottava.
Näin tänään jyystärikarjun samppalinnassa :))))))
21
451
Vastaukset
- hmmmmmmmm
Mä taas kävin tänään polkupyörällä Varissuolla, ja yritin löytää Penetrators MC:n kerhotiloja, mutten löytänyt. En itseasiassa nähnyt edes yhtään rakennusta, jossa sellainen voisi sijaita.
- turkulainen_
Unkarinkadulla Lausteen ja Varissuon välisellä alueella tuollaiset kerhotilat voisivat teoriassa sijaita.
Oikeastihan Turun seudulla on ainoastaan kahdella rikollisjärjestöllä kerhotilat, Cannonballilla ne on nykyään Kaarinassa (viime vuonna vielä Koulukadulla), ja sitten United Brotherhoodilla Pahaniemessä Rautatehtaankadulla (joskus aikoinaan oli Nummessa): - darkkiksen_virkaholhooja
Periksen mielikuvitusmoottoripyöräkerholla ei luonnollisista syistä ole tiloja Turussa eikä muuallakaan.
darkkiksen_virkaholhooja kirjoitti:
Periksen mielikuvitusmoottoripyöräkerholla ei luonnollisista syistä ole tiloja Turussa eikä muuallakaan.
Mä oon kyllä tiedän sen, että missä päin ne Penetrators MC.n kerhotilat ovat, mutta en viitsi alkaa niistä julkisesti kaikille täällä kertomaan.
En usko, että se on ainakaan itse Bicky tai kukaan Penetrators MC:n lähityypeistä ollut, mutta on voinut hyvinkin olla joku näistä miehistä, jonka Peris näki viime viikolla siellä jossain ABC:lla yhdessä kahvilla Bicky Royal-miehen kanssa.
Saattanut hyvinkin olla jonkun toisen moottoripyöräkerhon jäsen tai ehkä liittymässä Penetrators MC:n kerhon riveihin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888139
- 896238
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344731- 503235
- 363224
- 442779
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per422711- 432661
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562562