Tyyppi seisoi takanani kassajonossa tyttärensä kanssa joka näytti ehkä korkeintaan kahdeksanvuotiaalta. Siinä se tiuski ja kiroili tyttärelleen samalla kun vastaili tämän kysymyksiin.
Tyypillä oli tietenkin roteva, kalju päälaki, parransänki ja tatuoinnit molemmissa käsivarsissa. Sen näköinen kaveri ettei paljoa huvittaisi alkaa avautumaan sille grillijonossa :))))))))))
Mutta tyyppi oli siis sekä ulkoisilta että sisäisiltä piirteiltään kovasti Bickyn oloinen, luultavasti portsari tai raksatyöläinen. En usko että oli sama kaveri, mutta ehkä DarkFear kertoa oliko se se vaiko ei. Olen myös pari kertaa nähnyt joulupukin ostoskeskuksessa, että pakko kai senkin olemassaoloon on uskottava.
Näin tänään jyystärikarjun samppalinnassa :))))))
21
500
Vastaukset
- hmmmmmmmm
Mä taas kävin tänään polkupyörällä Varissuolla, ja yritin löytää Penetrators MC:n kerhotiloja, mutten löytänyt. En itseasiassa nähnyt edes yhtään rakennusta, jossa sellainen voisi sijaita.
- turkulainen_
Unkarinkadulla Lausteen ja Varissuon välisellä alueella tuollaiset kerhotilat voisivat teoriassa sijaita.
Oikeastihan Turun seudulla on ainoastaan kahdella rikollisjärjestöllä kerhotilat, Cannonballilla ne on nykyään Kaarinassa (viime vuonna vielä Koulukadulla), ja sitten United Brotherhoodilla Pahaniemessä Rautatehtaankadulla (joskus aikoinaan oli Nummessa): - darkkiksen_virkaholhooja
Periksen mielikuvitusmoottoripyöräkerholla ei luonnollisista syistä ole tiloja Turussa eikä muuallakaan.
darkkiksen_virkaholhooja kirjoitti:
Periksen mielikuvitusmoottoripyöräkerholla ei luonnollisista syistä ole tiloja Turussa eikä muuallakaan.
Mä oon kyllä tiedän sen, että missä päin ne Penetrators MC.n kerhotilat ovat, mutta en viitsi alkaa niistä julkisesti kaikille täällä kertomaan.
En usko, että se on ainakaan itse Bicky tai kukaan Penetrators MC:n lähityypeistä ollut, mutta on voinut hyvinkin olla joku näistä miehistä, jonka Peris näki viime viikolla siellä jossain ABC:lla yhdessä kahvilla Bicky Royal-miehen kanssa.
Saattanut hyvinkin olla jonkun toisen moottoripyöräkerhon jäsen tai ehkä liittymässä Penetrators MC:n kerhon riveihin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest605744Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul995077Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden3604011Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota1433279Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma492761- 262103
Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1192066Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"
"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri101917- 2491886
Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista
Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell831883