Näin tänään jyystärikarjun samppalinnassa :))))))

mies_86__

Tyyppi seisoi takanani kassajonossa tyttärensä kanssa joka näytti ehkä korkeintaan kahdeksanvuotiaalta. Siinä se tiuski ja kiroili tyttärelleen samalla kun vastaili tämän kysymyksiin.

Tyypillä oli tietenkin roteva, kalju päälaki, parransänki ja tatuoinnit molemmissa käsivarsissa. Sen näköinen kaveri ettei paljoa huvittaisi alkaa avautumaan sille grillijonossa :))))))))))

Mutta tyyppi oli siis sekä ulkoisilta että sisäisiltä piirteiltään kovasti Bickyn oloinen, luultavasti portsari tai raksatyöläinen. En usko että oli sama kaveri, mutta ehkä DarkFear kertoa oliko se se vaiko ei. Olen myös pari kertaa nähnyt joulupukin ostoskeskuksessa, että pakko kai senkin olemassaoloon on uskottava.

21

491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmmmmmmm

Mä taas kävin tänään polkupyörällä Varissuolla, ja yritin löytää Penetrators MC:n kerhotiloja, mutten löytänyt. En itseasiassa nähnyt edes yhtään rakennusta, jossa sellainen voisi sijaita.

• turkulainen_

Unkarinkadulla Lausteen ja Varissuon välisellä alueella tuollaiset kerhotilat voisivat teoriassa sijaita.

Oikeastihan Turun seudulla on ainoastaan kahdella rikollisjärjestöllä kerhotilat, Cannonballilla ne on nykyään Kaarinassa (viime vuonna vielä Koulukadulla), ja sitten United Brotherhoodilla Pahaniemessä Rautatehtaankadulla (joskus aikoinaan oli Nummessa):

• darkkiksen_virkaholhooja

Periksen mielikuvitusmoottoripyöräkerholla ei luonnollisista syistä ole tiloja Turussa eikä muuallakaan.

• darkkiksen_virkaholhooja kirjoitti:

Periksen mielikuvitusmoottoripyöräkerholla ei luonnollisista syistä ole tiloja Turussa eikä muuallakaan.

Mä oon kyllä tiedän sen, että missä päin ne Penetrators MC.n kerhotilat ovat, mutta en viitsi alkaa niistä julkisesti kaikille täällä kertomaan.

• En usko, että se on ainakaan itse Bicky tai kukaan Penetrators MC:n lähityypeistä ollut, mutta on voinut hyvinkin olla joku näistä miehistä, jonka Peris näki viime viikolla siellä jossain ABC:lla yhdessä kahvilla Bicky Royal-miehen kanssa.

Saattanut hyvinkin olla jonkun toisen moottoripyöräkerhon jäsen tai ehkä liittymässä Penetrators MC:n kerhon riveihin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 132
      3677
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      81
      3193
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      85
      2614
    4. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      7
      2406
    5. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      241
      2320
    6. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      37
      2179
    7. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      949
    8. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      938
    9. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      53
      829
    10. Haapaveille jotain uutta!

Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.
      Haapavesi
      16
      800
    Aihe