Ärsyttää kun avomies kiusaa usein iltaisin eikä anna mun olla rauhassa. Mulla on aikaiset herättkset arkisin enkä voisi valvoa. Olen ihan poikki kun hän on niin huomion kipee että hauu häiritä mua jatkuvasti. Jos sanon että nyt olen väsynyt enkä jaksa tehdä jotain taipuhua juuri ennen nukkumaan menoa negatiivisista asioista hän ei usko vaan jatkaa jankuttamista ja tulee kuin lia siihen viereen. Mies on yli 40v v eikä enään mikään kakara. Miten saada hänet muuttumuaan ja osoittamaan kunnioitusta?
Miksi avomies kiusaa iltaisin?
Väsynyt1
4
347
Vastaukset
- Ka1sax
Ompa raukkamainen vätys.
- Elielieli
Toista ihmistä ei voi muuttaa. Ainoastaan itseään voi muuttaa. Keskustelette asiasta, jos näkemyksesi ei mene perille hänelle tulee tehdä sinun omat johtopäätöksesi. Tämän näkeen yhteisymmärryksessä jatkatte yhdessä tai erikseen.
- Ierika
Moni kadehtii osaasi. Ota imarteluna ja anna aikaisemmin.
- sinullamielikuvituselämä
Toniko täällä kirjoittelee. Lopeta väärien todistusten antaminen. Joudut vielä vaikeuksiin. Monilla avopareilla menee hyvin eikä sun kannata niitä mustamaalata vaikka itse elät mielikuvitusvaimosi kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152856
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292780En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791796Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va671351- 471108
- 991011
- 109876
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843- 46833