Paljonko on velkaa ätmit?

ksssymys

Paljonko on asuntovelkaa?

Opintovelkaa?

Rikosvelkaa?

Pitäiskö yrittää tehdä jonkinlainen velkaennätys. Mä kun sitä olen rutiköyhä ATM niin etten tule koskaan mitään asuntolainaa saamaan tai pääsemää johto tai edes asiantuntija/toimihenkiö-tason tehtäviin.

12

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaisanoasaa

Ei ole asuntovelkaa eikä mitään muutakaan velkaa. Pienet on tulot mutta pienet on menotkin.

Mää ole tavallise surutoine poik, niinku Hietanen Tuntemattomassa sotilaassa sanoi ennen vähän ennen kuolemaansa.

• ksssymys

Vittu sitten kun talous tilanne sallii niin lähtee lopullisesti lapasesta. Kts Kela

• vastaus1234

Asuntovelkaa on noin 70,000€ vielä, muita velkoja ei ole tai ole ollut (esim. opinto- tai autovelkaa). Elän aika säästeliäästi, vaikka tulot ovatkin hyvät ja on myös säästöjä pahan päivän varalle (noin 20,000€).

• Totuuss

Tilillä on 150 tonnia eikä ole mitään velkoja

• En ole ätmi vaan oikein ytm-mies, sillä vaimoni Janica oli valmis jättämään kaiken maailman tatuoitukaluiset jännämiehet ja menemään naimisiin kanssani. Se on mielestäni aika kova saavutus kun huomioidaan esim. Bicky Royal miehen maine täällä palstalla.

Mutta varsinaiseen asiaan: Asuntolainaa on jäljellä 190.000e ja se laina on kokonaan nimissäni, tosin varsinaisen talon omistamme Janican kanssa puoliksi. Opintolainan olen maksanut pois ja rikosvelkaa ei ole koskaan ollutkaan. Niin ja grafiitinharmaa Octavia Combi 1.0 TSI on ostettu kokonaan lainarahalla, se maksoi noin 27.000e ja jäljellä on enää noin 24.000e maksettavaa. Sitten on myös vajaa kymppitonni kulutusluottoa maksettavana. Mitä nyt lomamatkoja, Octavian jakopääremonttia, joulu- ja synttärilahjoja varten otettu.

• PanomiesEiValkkaa

Olet aisuri! Tunnetko palstan rumimman miehen Tampereelta. Jään on kans aisurmiehii!! Kjähhähhäh

• kaisanoasaa

Oi voi voi unhottus.

• Sukkienkuluttaja

Ei yhtään. Ikää 35v. Myin asuntoni pois. Pistin pienet tuotot taskuun, ja säästöjä sijoituksia on noin 40-50ke. Riippuen vähän suhdanteista. Auto on, mutta velaton ja vanha.

Nyt kattelen hetken mitäs sitten, kun asunto-osakkeiden hintataso lähentelee normi-ihmisen maksukykyä. Joku vuokrattava sijoitusluukku, jossa teen rempat ja asun parivuotta. Pitäs vaan löytää sellainen joka olisi oikeasti kunnossa, eikä hinnassa liikaa ilmaa. Tällä hetkellä noita on tosi huonosti tarjolla pk-seudulla. Kun ei halua asua missään Kontulassa kuitenkaan itse.

Opintovelkaa ei ole, koska olen käynyt töissä enemmän tai vähemmän 15 vuotiaasta asti. Ja vaikka perheeni on köyhä, niin säästöönhän niistä tuloista suurin osa jäi, kun kotona asuin yli parikymppiseksi. Ensimmäinen autokin tuli siis ostettua omasta pussista, ja takuuvuokrat yms. eivät koskaan olleet ongelma. Mielestäni monella nuorella on liian kiire pois kotoa, jos he kuitenkin tarvitsevat siihen vanhempiensa ja/tai yhteiskunnan apuja. Nämä tuet sitten virtaavat suoraan asuntosijoittajien taskuun. Jos muuttaa myöhemmin pois vanhemmiltaan, niin säästöraha jää perheeseen.

Ensimmäinen vuokrakämppäni oli hyvin edullinen luukku. Mutta iso piha ja rento naapurusto oli iso plussa. Asuin siinä 6vuotta, kun vuokra oli pienempi kuin monen vastike. Opintoni sain pakettiin 24v:nä, ja siitä eteenpäin olen ollut parin työnantajan leivissä vakituisena. joitain sivuhommia satunnaisesti.

Vapaa-aikaa on aika hyvin, mutta uskon että pärjäisin hyvin täysin vapaaherranakin. Olen vaan edelleen niin köyhä paskiainen, ettei se ole mahdollista. Ja tuskin koskaan tulee olemaankaan.

Rikas nainen voisi tosin olla ratkaisu tähän... :D Mutta olen Atmi. Sen huomaa kyllä hyvin yöelämässä ja nettideiteillä. Ei niitä vaan jaksa. Kun ei ole kipinää... ja naisia ahdistaa ja on sitoutumiskammoa ja hulluja exiä huoltajuuskiistoineen yms. Silloin tällöin jotain seksisuhteita syntyy. Ehkä sitä ei ole itsellään niin saalis, että täyspäiset kiinnostuisivat.

Rikosvelkaa ei ole. Parit sakot ylinopeudesta on tullut. Mutta ei enää vuosiin niitäkään.

• roeltaari

Mikä tai kuka on ätmi?

• sehänon1

DarkFear

• ätmi-

Velkaa ei ole . Oma talo joka maksettu aikoja sitten. Talon arvo 270 000

• dddd1111

14k opintovelkaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      105
      8737
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6700
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      63
      6469
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5241
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4437
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3491
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3355
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3072
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2912
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2886
    Aihe