Multitrolli boikottiin!

palstasiivousta

Jätetään tämä Peris/DarkFear/Liljalaaksolaiset yms. keskustelemaan ihan itsekseen. Ei vastata näihin trolliviesteihin eikä edes lueta niitä ja jos trolli yrittää osallistua muihin keskusteluihin sivuutetaan trollin viestit lukematta,

Eiköhän sitkeinkin trolli kyllästy, jos joutuu keskustelenaan vain itsensä kanssa,

10

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei täällä mitään trolleja ole, tuskin ainakaan rekisteröityneenä käyttäjänä. Periksen mä näin viime viikolla Shellillä ohimennen ja aiemmin kesällä satuttiin samaan pizzeriaan syömään. DarkFearin mä näin Varissuolla joskus 2013 kun hän asui Turussa ja mä en ollut vielä joutunut poseen. He ovat keskenään kaksi ihan eri tyyppiä eikä liity esim. Penetratorsiin mitenkään. Timpan perheen luona Liljalaaksossa oon käynyt muutaman kerran ja esim. Bicky junioria näen täällä kerholla lähes päivittäin.

      • imeparsaa

        Hah, ei kukaan näitä trollihahmoja usko.


      • Niin eipä tällä onneksi edes ole mitään trollihahmoja, vaan ihan todellisia ja oikeita henkilöitä.

        Mä muistan myös nähneeni joskus paksuniska-Maken varissuolla, mutta sitten en vähän aikaan miestä enää nähnyt, kun oli kuulemma joutunut vankilaan jostain kumman syystä:)

        Sen sijaan Bicky Royal-miestä ja muita Penetrators MC:n miehiä näin useamminkin Turussa ja varissuolla eri paikoissa. Timpan näin myös usein perheineen Prismassa.


      • Kkjjg
        DarkFear kirjoitti:

        Niin eipä tällä onneksi edes ole mitään trollihahmoja, vaan ihan todellisia ja oikeita henkilöitä.

        Mä muistan myös nähneeni joskus paksuniska-Maken varissuolla, mutta sitten en vähän aikaan miestä enää nähnyt, kun oli kuulemma joutunut vankilaan jostain kumman syystä:)

        Sen sijaan Bicky Royal-miestä ja muita Penetrators MC:n miehiä näin useamminkin Turussa ja varissuolla eri paikoissa. Timpan näin myös usein perheineen Prismassa.

        Huomenta. Sitä on taas nukuttu pää selväksi tummelipökkyrästä?


      • kaisaasanoa
        DarkFear kirjoitti:

        Niin eipä tällä onneksi edes ole mitään trollihahmoja, vaan ihan todellisia ja oikeita henkilöitä.

        Mä muistan myös nähneeni joskus paksuniska-Maken varissuolla, mutta sitten en vähän aikaan miestä enää nähnyt, kun oli kuulemma joutunut vankilaan jostain kumman syystä:)

        Sen sijaan Bicky Royal-miestä ja muita Penetrators MC:n miehiä näin useamminkin Turussa ja varissuolla eri paikoissa. Timpan näin myös usein perheineen Prismassa.

        Autisti-vajakki DarkFear on pahin trollihahmo, "onnea" vaan perikselle.


      • kalju_kiiltää
        kaisaasanoa kirjoitti:

        Autisti-vajakki DarkFear on pahin trollihahmo, "onnea" vaan perikselle.

        DarkFear on vajaa nelikymppinen neitsytsetä Turusta


    • Älynhaamu

      Tulin takaisin palstalle kummittelemaan.. me ollaan ihan eri henkilö Periksen ja DarkFearin kanssa, juon minttuviina, he taas eivät.

    • Janican_kampaaja

      Niinhän se on jo pitkälle ollutkin. Luonnollisista syistä, periksen trollien jutut on umpitylsiä.

    • palstan_parhaat

      Trollijahtaajat poikottiin. On mukava lukea DarkFearin juttuja. Samoin Totuus2017:n , Suomi-Maken, Bickyn ja Liljalaakson Timpan kirjoituksia

    • Mohammed_Liljalaakso

      Periksellä on rekattuja hahmoja kaksi per mielisairaus eli yhteensä 14.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe