Eli siis tossa pari päivää sitten kaaduin pyörällä ja mun polveen tuli iso haava. Haava ei ole syvä mutta aika iso n. 10cm pitkä. Kun kaaduin minulla ei ollut mahdollisuutta puhdistaa haavaa ja mulla oli farkut haavan päällä. Puhistin haavan vasta noin kahden tunnin kuluttua kaatumisesta. Nyt haava on arka ja punoittaa, mutta ei ole turvonnut. Olen laittanut paljon bebanteenia (en osaa kirjoittaa sitä) haavaan. Voiko olla mahdollista että haava on tulehtunut ja jos on niin mitä minun pitäisi tehdä? Kun taitan jalkaa se "kiristää" haavan kohdalta mutta kun pidän suorassa se ei satu. Mitä minun pitäisi tehdä?
Kiitos
Haava polvessa
Hepohullu123
4
415
Vastaukset
- IhanEnsimmäiseksi
Tarkista onko jäykkäkouristus rokotuksesi voimassa.
- Hepohullu123
Joo on voimassa
- Hepohullu123
Mitä minun pitää tehdä?
- Neuvoj
Pitää puhtaana ja suojattuna haava, eikä nyt rasittaa polvea pari päivään, kipuun särkylääkkeitä.
Käy alkuviikosta näyttää terveyskeskuksessa, jos huolettaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351