Vein kyseiseen korjaamoon 3: dieselipumpun suihkuputkia jotka olivat 35cm pitkiä, taivutettavaksi muotoon,mallit oli mukana.Aikaisemmin vein 1:deen putken samaa kokoa, jonka asentaja taivutti parissa minuutissa muotoon,hintaa tuli noin 8e.Miten siten 3:men putken taivutus maksoikin tuntipalkan mukaan 85E.
kemin diesel
11
2000
Vastaukset
- 1.-.-.-
Ehkäpä niin, että kun veit sen yhden taivutentavaksi, aikaa kului varttitunnin verran? Ei kehdannu velottaa pikku hommasta juuri mitään?
Kun veit kolme, niin aikaa kuluikin jo liki tunnin verran. Laskutti tuntiveloituksen mukaan, eli ihan oikein meni.
Neljän ruiskun taivuttelun hinnaksi tuli näin ollen 93€
Halvalla sait ja ruiskut pelaa.- pitääköollahuolestunut
Äläpä ukko höpötä!!Kävin seuraavana aamuna juttusilla asentajan tykönä,kait se oli järkiinsä tullut kun sain rahaa rutkasti takaisin, eli 3taivutusta A: 8e kappale, tekee 24e,annoin kuitenkin säälistä 25e, et silleen.Sitä paitsi ruiskuputket oli taivuteltu melkein pilalle.ruiskuputken taivutuksessa menee aikaa noin 3min, kun malli on vieressä.
pitääköollahuolestunut kirjoitti:
Äläpä ukko höpötä!!Kävin seuraavana aamuna juttusilla asentajan tykönä,kait se oli järkiinsä tullut kun sain rahaa rutkasti takaisin, eli 3taivutusta A: 8e kappale, tekee 24e,annoin kuitenkin säälistä 25e, et silleen.Sitä paitsi ruiskuputket oli taivuteltu melkein pilalle.ruiskuputken taivutuksessa menee aikaa noin 3min, kun malli on vieressä.
Laita bensa auto, niin ei ongelmia.😃
- pitääköollahuolestunut
Ahahahahaa kirjoitti:
Laita bensa auto, niin ei ongelmia.😃
Ei ollut autosta kysymys.Itse oisin vääntänyt paremmin jos ois ollut työkalu.
- T.Tappinen
Pitää olla aika hölmö, jos ei älyä kysyä hinta-arviota, kun auto- tai moottorikorjaamosta on kyse. Ne ovat juuri niitä liikkeitä, joissa tyhmää rokotetaan. Toiset samaan sarjaan kuuluvat ovat korjausrakentamista tekevät liikkeet eli asuntojen remonttiliikkeet.
Lisäksi ihmetyttää, miksi et taivuttanut itse, jos homma on niin helppo ja nopea kuin kuvaat. - humpappaa
rajansa kaikella ja ennen kaikkea ahneudella,sanotaan että on paskanen loppu,niin varmaan onkin mutta siisti kaveri kuitenkin.
- Aarettitaavetti
Ainoa Kemin autokorjaamoista, joissa voisi käydä asiakkaana valkoisissa tennissukissa, jos olisi tarvis. Siistiä on.
- Kaale.H
"voisi käydä asiakkaana valkoisissa tennissukissa"
Voiko käydä kesällä avojaloin, jos ei pelaa tennistä?
- LaulajaReetu
Keijon kanssa jutellessa tokaisi, että joidenkin asiakkaiden pitäisi saada kaikki ilmaiseksi. Tuohon totesin, että ne on niitä köyhiä, kaipa niitäkin pitää köyhäinavustaa.
- Hevos.Mies
"Keijon kanssa jutellessa "
Minä juttelin Kyöstin kanssa. Tokaisi, että ostaa hevonen. Nyt on myynnissää aito tamma.
- KaunisVeera2017
Pitää olla huolestunut köyhyydestäsi. Kyllä. Hommaa itse kalliit laitteet ja tee itse. Ilmanko pitäisi sinulle ääliö tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2372238Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101818Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671527Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801235- 611105
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171098TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42854- 70842