Minulla on varmaan maailman paskamaisin veli, mitä voi maailmassa olla.
Jos yskäisen, niin veli alkaa hakkaamaan seiniä, veljen mielestä en saa yskiä.
Hänen mielestä pitäisi mennä lääkäriin, muka ykiminen ei ole normaalia, jos kurkussa on räkää.
Hän valittaa, että yskimisen äänestä hänellä menee hermot.
Ei se ole mikään kumma, jos hermot menee, kun on yli 10 vuotta ollut samassa huoneessa, eikä edes ole ulkona käynyt.
Mikään puhe ei auta, eikä neuvot, täysi omapäinen jääräpää, ei kuuntele muiden neuvoja.
Veli suuttuu, jos yskin
ärsyttäväVeli
2
291
Vastaukset 2
- otan.osaa
Sulla on paskamainen tilanne, joudut sietämään sitä kunnes jompi kumpi muuttaa pois.
Mulla oli vaimo joka nalkutti yskimisestäni, mutta avioero oli helppo ottaa. - hankiomaasunto
Eikö ole kymmeneen vuoteen käynyt ulkona?
Onko sairas?
Muuten yskimisestä: jos syöt verenpainelääkkeitä, niin voi johtua niistä. Pyydä lääkäriä määräämään toiset verenpainelääkkeet, niin yskiminen loppuu.
Joissain verenpainelääkkeissä on jotain ainetta, mikä panee yskimään.
Kehoitan sinua hankkimaan oman asunnon. Sillä se asia selviää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510