Mies pelaa koko ajan

Raivostuttavaa

Olen 38-vuotias perheenäiti, minulla on mieheni kanssa kaksi lasta ja molemmilla vaativa työ. Vähäisen vapaa-ajan haluaisin, että puuhaisimme yhdessä perheen kanssa asioita. Ihan arkisiakin, laittaisimme mieheni kanssa yhdessä ruokaa, tekisimme pientä remonttia jne. Käytännössä kuitenkin mieheni viettää lähes kaiken vapaa-aikansa olohuoneen sohvalla kännykkä kädessä. Pelaa, surffaa, somettaa. Enimmäkseen ensimmäistä. Samaan aikaa minä huhkin kotitöiden parissa, laitan ruuan, pyykkään ja pidän kodin siistinä. Mies auttaa joskus täyttämällä tiskikonetta tai tekemällä jotain pyynnöstäni, mutta mitään hän ei tee oma-aloitteisesti. Mieheni haluaisi, että meillä olisi enemmän seksiä – ja niin minäkin haluaisin – mutta on todella vaikea haluta miestä, joka ei ole kumppani arjessa ja vain pelaa. Mielipiteitä, miltä tilanteemme kuulostaa?

36

2078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tympääntynyt

      Minulla jurppii toden teolla, kun teen kotitöitä niin mies vain istui puhelinkourassa sohvalla. Oma-aloitteisuutta esim imurointiin ei todellakaan ole. Aina pitää sanoa, että teeppä sinäkin jotain. Olen tästä monet kerrat sanonut, mut miksipä se muuttuu...

      • parisuhdekemiaa

        Semmoista se on elämä saman katon alla, ensin sammuu seksi, pelityskin himottaa enemmän. Suomalainen parisuhde kyllä todella kaipaa kohennusta ja päivitystä uuteen ja parempaan.


    • oppeliini1

      Aivan ensiksi: lakkaa pesemästä sen vaatteita. Salli, hyvä nainen, miehellesi tilaisuus ainakin hoitaa omat vaattensa. Viimeistään siinä vaiheessa kun KAIKKI puhtaat loppuvat, se kysyy sinulta miten pesukonetta käytetään.

      Toiseksi: Salli miehelle tilaisuus opetella valmistamaan aterioita. Kokkaa vain itsellesi ja lapsille. Näytä missä perunat ym. ateriaan tarvittavat ainekset löytyvät ja salli sille tilaisuus ainakin kokata omat ateriansa. Aivan varmasti se kyllästyy pikapizzaan kuukauden kuluttua!

      Kolmanneksi: jos sillä on oma toimisto tai nurkkaus omia rojujaan varten, älä siivoa tai järjestä sitä.
      Olet jo treenannut miehen olla siivoamatta, koska sinä teet sen paremmin/nopeammin tjms.

      Neljänneksi: salli miehelle tilaisuus olla lastenne kanssa. Ruokittuasi lapsesi, joka päivä, HUOM! joka päivä! vain yksinkertaisesti ILMOITAT että lähdet puolen tunnin lenkille. (ja lähde myös!, se on terapeuttisinta mitä nykyisessä olosuhteessa voit tehdä)

      Kaikista tärkein: muista aina kiittää ja huomioida mitä positiivista mies tekee. Vaikka se olisi vain ulko-oven avaaminen sinulle kun tulet lenkiltä tai sen viettämisestä aikaa lastenne kanssa, kiitä siitä katsoen sen silmiin (siis et yritä mainita sen selälle !)

      Tuolla tavoin alat pikkuhiljaa treenaamaan sitä ihmisten tavoille, sellaiseksi mieheksi jonka sinä huolellisesti ja harkiten alussa VALITSIT lastesi isäksi.

      • Sinnukkaaa

        Muuten hyvä, mutta tässäkin vaimo hoitaisi lasten ruokkimisen, vaatehuollon sekä siivoamisen. Mutta olisihan se edes askel eteenpäin.

        Olisiko mitään järkeä asettaa aikarajat miehelle jommin kummin päin vaan: räpläät 2 h illassa työviikon aikana tai teet kotitöitä ja seurustelet lasten kanssa vähintään sen 2 h. Jotenkin näin. Ja sängyssähän sinulla on sitten tilaisuus näyttää, miten paljon haluat ja nautit seksistä, kun sinulla on tasavertainen kumppani eikä yksi huollettava lisää. Jaksatkin paremmin. Luulisin, että osaksi tämä jämähtäminen on kumppanillasi aivan ymmärtämättömyyttä ja ehkä mukavuudenhaluakin.


    • Täsmähoito

      Sinä tiedät nyt mitä parisuhteelta haluat. Kysy mieheltäsi, mitä hän haluaa, olisiko mitään muuta muutettavaa kuin tuo seksipuoli. Kerro sitten mitä sinä haluat ja mitä et. Kerro se juuri noin kuin kirjoitit tänne. Kerro, että olet onneton.

      Tiedät myös nyt, miten arkea pyöritetään, mitä apua ja henkistä tukea kaipaat. Kerro myös nämä.

      Keskustelu ei aina etene ensimmäisellä eikä ehkä toisellakaan kerralla. Teidän on kompasteltava yli syyllistämisen ja loukkaantumisenkin. Puhutte ehkä aluksi asioiden kasaantumisen vuoksi tosi jyrkästi. Mutta jos haluatte yhdessä tehdä suhteesta molemmille hyvän, hän kuuntelee ja alkaa tekemään muutoksia. Samoin sinun pitää vastavuoroisesti antaa täysi panos; pyri ottamaan kaikki ne toiveet huomioon mitkä hän kertoi ja kerro miksi joku asia tuntuu vaikealta, esim. seksi. Kerro että haluat häntä kuitenkin.

      Seuraa tilannetta hetki, mutta ei vuosia, muutamassa kuukaudessa selviää oletteko sopivia toisillenne edelleen. Jos käy niin, että tilanne vaipuu samaan yhä uudelleen, hän ei tule vastaan tai ei halua edes puhua aiheesta tms., sitten on vain todettava, että tämä ei enää toimi. Olette liian erilaisia hyvään parisuhteeseen.

      Vastaukseni on siis hyvin erilainen kuin edellinen. Minä kun en usko että ihmistä voi "treenata". Tai jos sille tielle ja ajatusmaailmalle lähdet, teistä ei koskaan tule toisianne arvostava pari. Toista vain ei voi muuttaa. Mutta jos itse haluaa muuttaa jotain, sinä ja miehesi, voitte onnistua.

      Onnea matkaan, ryhdy toimeen!

    • 895375445

      Molemmat haluatte asioita toisiltanne mutta ette niitä saa. Teidän molempien pitää laskea rimaa ja tyytyä siihen, että lapset voivat hyvin. Kyllä miehesi tekisi yhdessä juttuja, jos hän saisi niistä nautintoa. Oikeasti ne olisivat vain lisärasite kaiken muun päälle. Vaadit myös kohtuuttomia, kun odotat miehesi oma-aloitteisesti asioita, jotka sinä tiedät tärkeiksi tai välttämättömiksi. Anna miehellesi selkeitä työmääräyksiä ja kouluta häntä kärsivällisesti. Ota siis työnjohtajan rooli.

      Miehesi pitäisi puolestaan ymmärtää, että perhe-elämässä seksi putoaa arvojärjestyksessä aika lähelle pohjaa.

      Toisin sanoen teidän molempien pitää ymmärtää, että kiva meni jo ja nyt teillä on perhe.

      • 432423243

        "Miehesi pitäisi puolestaan ymmärtää, että perhe-elämässä seksi putoaa arvojärjestyksessä aika lähelle pohjaa.

        Toisin sanoen teidän molempien pitää ymmärtää, että kiva meni jo ja nyt teillä on perhe. "

        Miehenä ja isänä väittäisin, että tässä on tie helvettiin. Mies saa kyllä seksiä aina jostain, mikä pahimmillaan voi rikkoa perheen. Tietysti voidaan sopia että mies hoitaa alhaiset tarpeensa muualla.


      • 46635674
        432423243 kirjoitti:

        "Miehesi pitäisi puolestaan ymmärtää, että perhe-elämässä seksi putoaa arvojärjestyksessä aika lähelle pohjaa.

        Toisin sanoen teidän molempien pitää ymmärtää, että kiva meni jo ja nyt teillä on perhe. "

        Miehenä ja isänä väittäisin, että tässä on tie helvettiin. Mies saa kyllä seksiä aina jostain, mikä pahimmillaan voi rikkoa perheen. Tietysti voidaan sopia että mies hoitaa alhaiset tarpeensa muualla.

        Turhaa uhoamista. Jos ei pysty luopumaan seksistä (tai muusta parisuhdekivasta), ei pidä ryhtyä lapsentekoon. Tietysti useimmille tämä valkenee liian myöhään.


      • HelppoRatkaisu
        432423243 kirjoitti:

        "Miehesi pitäisi puolestaan ymmärtää, että perhe-elämässä seksi putoaa arvojärjestyksessä aika lähelle pohjaa.

        Toisin sanoen teidän molempien pitää ymmärtää, että kiva meni jo ja nyt teillä on perhe. "

        Miehenä ja isänä väittäisin, että tässä on tie helvettiin. Mies saa kyllä seksiä aina jostain, mikä pahimmillaan voi rikkoa perheen. Tietysti voidaan sopia että mies hoitaa alhaiset tarpeensa muualla.

        No miksi miestä pitäisi passata? Jos vaimo on kotiorja niin tuskin se seksi on ekana mielessä kun kymmenen työtä odottaa tekijäänsä. Mies, joka ei tee omaa OSAANSA kotihommista, voi vilkaista peiliin. Eri asia jos vaimo on kotona, ja rahat ovat yhteisiä, niin silloin tietysti suurin osa kotitöistä on ymmärrettävästi vaimon harteilla.

        Tottakai vaimokin haluaa seksiä ja on ihan yhtä oikeutettu sitä muualta hakemaan jos oma mies on vätys. Ei ne seksitarpeet ole pelkästään miehillä, mutta jos mies on kotona kuin pystyyn nostettu lapamato, niin eipä taida naista sytyttää.

        Toisaalta tuo, alhaisten tarpeiden hoitaminen, onkin hyvä idea! Joka toinen ilta kumpikin saa mennä sinne "ystävälle" koko illaksi ja toinen hoitaa kodin. Kotityöt jakaantuvat tasaisesti ja kaikki ovat iloisia! Kummankaan ei tarvitse katsella toista somettamassa soffalla.


    • 53453543

      En ymmärrä näitä vastauksia. "Lakkaa pesemästä pyykkiä, älä tee ruokaa." Lapsetko täällä antaa ohjeita aikuisten suhteisiin?
      Miten olisi, jos sanoisit tuon asian miehellesi niin kuin se on? Että haluaisit hänen auttavan kotitöissä oma-aloitteisesti? Entäpä jos jakaisitte kotihommat, mies tekee nämä, sinä teet nämä? Mies hoitaa tiskit, sinä pyykkäyksen vaikka. Ei se niin vaikeaa ole. Puhukaa keskenäänne kuin aikuiset.

    • Valitettavasti

      Mitä te oikein sönkötätte.Totta ihmeessä tuo perheenäiti on tuonut asiat julki miehelleen jo ajat sitten.Kun on välinpitämätön ja laiska ,ei se muuksi muutu.
      Kyllä ukko pitää opettaa tavoille jo ennen lasten tekoa ja papin aamenta.Nyt on myöhäistä.
      Ala katsella vaan rouva mukavampia suhteita ja valmistaudu jättämään se kutvake.
      Ei noin nuorena kannata elämäänsä pilata yksin raatamalla .Ei kenelläkään vaimolla ole haluja tuommoista kumppania kohtaan.

    • Parisuhde-pavarotti

      Luulitko että se miehes oli hyvä kumppani koska kelpuutit sen koska se oli komea ja hyvännäköinen. Naiset tekee aina saman virheen että pitävät komeaa miestä hyvänä kumppanina joka tekee myös kotitöitä.

      • joskusonnistaa

        Miksi se ulkonäkö tekisi ihmisestä huonomman kuin muut?

        Minun mieheni on se pitkä, komea, tumma ja raamikas. Herättää kyllä huomiota, liikkuu missä vaan. Pukeutuukin hyvin ja on erittäin kohtelias, siitä me naiset pidämme.
        Täytyy sanoa, että aivan upean aviomiehen olen saanut ja vielä yli 20v suhteen jälkeen voin rehellisesti sanoa, että rakastan häntä koko sydämestäni.
        Ei hän ihmisenä täydellinen ole, mutten ole minäkään. Niinkuin ei kukaan muukaan.
        Ikinä ei ole tarvinnut epäillä pettämisestä vaikka tilaisuuksia on ollut jopa minun nähteni/kuulteni.
        Lapsillani on hyvä isä ja mieheni pitää minua kuin kukkaa kämmenellä. Pienenä esimerkkinä sanon, että mieheni löytää lähes joka asiasta jotain kehuttavaa. Vaikka pöydässä olisi ruokaa, jota on syöty kymmeniä kertoja aiemminkin niin hän saattaa sanoa, että maistuupa tämä tänään erityisen hyvältä. Vaikkei ehkä maistukaan, mutta sillä saa kokille mukavan mielen.

        Itsekin olen oppinut häneltä paljon, varsinkin tuon kehumisen ja kiittämisen tärkeyden. Niiden ei tarvitse olla mitään siirappisia, vaan jotain pientä; onpa sinulla hiukset kivasti/kiva paita/kiitos jostain pienestä teosta yms.

        Ai niin, mieheni tekee niitä kotitöitäkin.


      • RakastettuVaimo
        joskusonnistaa kirjoitti:

        Miksi se ulkonäkö tekisi ihmisestä huonomman kuin muut?

        Minun mieheni on se pitkä, komea, tumma ja raamikas. Herättää kyllä huomiota, liikkuu missä vaan. Pukeutuukin hyvin ja on erittäin kohtelias, siitä me naiset pidämme.
        Täytyy sanoa, että aivan upean aviomiehen olen saanut ja vielä yli 20v suhteen jälkeen voin rehellisesti sanoa, että rakastan häntä koko sydämestäni.
        Ei hän ihmisenä täydellinen ole, mutten ole minäkään. Niinkuin ei kukaan muukaan.
        Ikinä ei ole tarvinnut epäillä pettämisestä vaikka tilaisuuksia on ollut jopa minun nähteni/kuulteni.
        Lapsillani on hyvä isä ja mieheni pitää minua kuin kukkaa kämmenellä. Pienenä esimerkkinä sanon, että mieheni löytää lähes joka asiasta jotain kehuttavaa. Vaikka pöydässä olisi ruokaa, jota on syöty kymmeniä kertoja aiemminkin niin hän saattaa sanoa, että maistuupa tämä tänään erityisen hyvältä. Vaikkei ehkä maistukaan, mutta sillä saa kokille mukavan mielen.

        Itsekin olen oppinut häneltä paljon, varsinkin tuon kehumisen ja kiittämisen tärkeyden. Niiden ei tarvitse olla mitään siirappisia, vaan jotain pientä; onpa sinulla hiukset kivasti/kiva paita/kiitos jostain pienestä teosta yms.

        Ai niin, mieheni tekee niitä kotitöitäkin.

        Tunnistan tuosta myös oman avioliittoni. Tosin mies rakastaa ruuanlaittoa ja vastaakin pääosin ruokahuollostamme. Minä sitten puolsestani katan pöydän, siivoan jäljet, tuon tarvikkeita jne. Mieheni kiittää ja huomioi minua. Samoin minä häntä. Kiitos ja kehu ei kuulosta teennäiseltä vaan aidolta arvostukselta toista kohtaan. Rakkaus on syytä ansaita joka päivä. Rakkaus ja toimiva suhde (myös seksi) ei ole itsestään selvyys. Jokainen päivä on huolehdittava siitä, että on myös itse arvostava ja rakastettava puoliso.


      • hieman_realismia
        RakastettuVaimo kirjoitti:

        Tunnistan tuosta myös oman avioliittoni. Tosin mies rakastaa ruuanlaittoa ja vastaakin pääosin ruokahuollostamme. Minä sitten puolsestani katan pöydän, siivoan jäljet, tuon tarvikkeita jne. Mieheni kiittää ja huomioi minua. Samoin minä häntä. Kiitos ja kehu ei kuulosta teennäiseltä vaan aidolta arvostukselta toista kohtaan. Rakkaus on syytä ansaita joka päivä. Rakkaus ja toimiva suhde (myös seksi) ei ole itsestään selvyys. Jokainen päivä on huolehdittava siitä, että on myös itse arvostava ja rakastettava puoliso.

        Onpas epäaitoa perhe-elämää!

        Oikeassa perheessä tapellaan ja murjotetaan, ryypätään, paiskotaan astioita seinään ja huudetaan!
        Näinhän "realistisissa" perhenäytelmissä meille on vuosikymmenet opetettu...


    • mekkk

      PArikertaa kun otatte sen puhelimen hänen kädestään ja heittätte sen laittialle tai seinään että' menee rikki niin mies voi ottaa opiksi niin voi pelaaminen loppua niin helpottaa. Jättäkää miehelle ruuat ja pyykit pesemättä niin voi herätä ja jättäkää lapset miehelle ja itse harratuksiin.

    • Yhdessäsovitaan

      Tuossa iässä pitäisi osata jo puhua toiselle. Sovitte yhdessä kuinka paljon ja milloin pelaa. Samoin sen kuin seksin määrän ja laadun yhdessä. Turhaan ärsyynnyt asiasta jos ette ole edes jutelleet asiasta. Jos toinen on kotona ja toinen töissä on se kotona oleva joka enempi tekee. Näin myös meillä on tehty aina. Mutta kun molemmat ovat tienaamassa silloin yhtä paljon kotitöitä. Tämähän on selkeää. Mutta jos olette käyneet asiat läpi eikä mies muuta sitä sohvalla makaamisen aikaa silloin sinulla on oikeus purnata. Sopikaa ja puhukaa toisillenne mitä haluatte. Ja jos silloin toinen ei toimi kuten sovittu kerrot myös miksi ärsyttää. Turhaan täällä huudat asiasta jos et ole keskustellut näistä toisen kanssa. Muistutan keskustellen. Ei huutaen ja vaatien vaan kysymällä voitko tehdä tuon? Niin minä teen tuon. Ei pitäisi olla vaikeaa. Jos taas teillä kilpailu tilanne kumpi tekee enempi silloin ei ole ihme että ärsyttää toisen tekeminen.

    • Shokkihoitoa

      Kuulostaa kovasti siltä mitä olen itse ollut. Oma puolisoni tympääntyi ja teki jotain mitä ei voi enää ottaa takaisin. Itse olisin toivonut että hän olisi oikeasti kertonut kuinka paha tilanne hänen kannaltaan on. Haluan jotenkin nähdä että yhteisessä liitossa molempien pitää myös tehdä töitä sen eteen että kumpikaan ei ajaudu unholaan. Miehesi tuskin on itsekkään tyytyväinen tilanteeseen mutta kuten minä ei osaa oikeen muuta. Voit auttaa häntä puhumalla mutta pysyvä muutos tulee jos saat herätettyä hänet. Pakkaa sopivan hetken tullen kamat muutamaa yötä varten ja sano että sinusta tuntuu ettet jaksa enään yksin ja että tarvitset aikaa ajatella haluatko enään jatkaa ja lähdet. Hän todennäköisesti säikähtää ajattelemaan asioita myös sinun kannaltasi. Jos se tapahtuu teet kuten parhaaksi näet.

    • pelihimo

      Se on vaan koukussa pelaamiseen, ei siinä muuta tarvi olla. Kyllä se tekis muutakin jos vaan pelaamiselta pystyisi. Ja kun tilanne on päässyt tähän, että sinä kaiken siellä kotona teet, niin pelaamiseeen on tullut himo. Ei ole ensimmäinen ihminen, jolle niin on käynyt.

      Kirjoitit, että molemmilla vaativa työ. Jos pelihimo plus muu somettaminen vie mennessään, se pelaa ja somettaa töissäkin. Riippuu tietysti siitä minkälainen työ on.

      Ihmettelen yhtä täkäläistä naisihmistä, joka viettää tuntikausia aikaansa ostoskeskuksen pelikoneilla. Joka jumalan päivä, ainakin aina kun siellä käyn tää ihminen on pelaamassa. Kaikki kaveritkin näkee sen siellä koko ajan. N. nelikymppinen nainen, tiedän, että on kouluikäisiä lapsia. Miten sillä on siihen aikaa?

      Se pelihimo on ensin saatava kuriin. Miehen pitää itse tajuta tilansa.

      Toisaalta, ennen aikaan kun ei ollut tietsikoita eikä kännyköitä, miehet makas silloinkin kaiket illat sohvalla ja luki lehteä ja kattoi telkkaria. Välissä otti nokosia ja vaati lapsia olemaan hiljaa. Vaimo teki kaikki kotityöt. Eli ei mitään uutta auringon alla.

    • Öhh se on mies... hetero miehet viettää paljon aikaa sohvalla eikä halua istua missään pöydän ääressä puhumassa tunteista lol

    • ElämäVeetuttaa

      Meillä tilanne on päin vastoin. Vaimoni ei tosin pelaa, mutta on työnsä orja. Hän tekee säännöllisesti vähintään 12h työpäivää, usein myös viikonloppuisin. Minä pyöritän oman työni ohessa kotia ja lastenhuoltoa. Ja kun vaimollani on vapaa-aikaa, hän ei tee oma-aloitteisesti silloinkaan kotitöitä, vaan katsoo tabletistaan elokuvia tai lukee. Eli kodin hoito jää edelleen minun vastuulleni.

      Vaimoni valittaa siitä, että vapaa-aikanani, jota juurikaan ei ole, harrastan liikuntaa ja pelaan, enkä halua enää seksiä. Syynä haluttomuuteeni on suoraan sanottuna se, että haluan välillä olla aivan itsekseni ja huolehtia vain itsestäni. Minulla ei enää riitä lisää virtaa huomioida vaimoani, joka ei jaksa huomioida minua ja viitsii vielä valittaa jos joskus tiuskaisen hänelle vaikka pyykin pesusta. Olen yrittänyt puhua asiasta jo vuosia, mutta enää en vain jaksa. Pysyn suhteessa vain lapseni takia.

      • rohkeestivaan

        Tuommoiset naiset pitää laittaa ojennukseen, ehkä herää kun otat eron puheeksi.


    • nani1

      Miehesi on selvästi peliriippuvainen. Se on yhtä paha tauti kuin alkoholismi. Jos et saa häntä puhumalla näkemään, mitkä on sinun tuntemuksesi avioliitosta, vie hänet terapiaan. Ehkä aluksi voisit koettaa samaa mitä lapsille tehdään, tunti illassa pelaamista.

    • asdsdfsaffsd

      Lol kuka 38-vuotias pelaa kännykällä

      • asjgisnjäs

        Lapsen asteelle jäänyt mammanpoika.


    • perheenisä5

      Olet kuitenkin miehesi itse valinnut ja perustanut perheen...elämä on valintoja täynnä. Hyvä ettei petä tai litki alkoholia. Oletko koittanut sanoa että pieni seksihetkikin olis paikallaan jos saat apua askareissa. Mun kohdalla oli vähän samaa kunnes vaimo huomautti että voisin osallistua askareihin enemmän ja kun autoin alkoi sitä seksiäkin tulla useammin kun vaimolla riitti puhtia ja minä touhasin usein lapsen kanssa kun vaimo teki askareita se ei ollut ongelma meillä.

    • tyytymätön1

      Minulla on 65-vuotias mies ja se pelaa, somettaa ja tekee ties mitä kaiket illat. Päivälläkin sillä on kännykkä koko ajan kädessä ja aamulla ensimmäisenä. Kotitöihin se ei osallistu kuin tiskiveden ja polttopuiden sisään tuomiseen. Ei ruuanlaittoon, tiskaamiseen eikä siivoamiseen edes mattojen pudisteluun. Tunnen itseni kotiorjaksi. Seksiä se käyttää vallankäytönvälineenä!

    • Nostasenperseylös

      Kuule neuvon on tässä. Myös minun mieheni pelasi ja sometti eikä osallistunut arkisiin puuhiin mitenkään. Kyllästyneenä löysi "ystävän naisen joka niin ymmärsi miestä joka kärsi avioliitossaan. Kuinka oli kertonut järkyttävän tarinan meidän liitosta. Kuvitelkaa mies sohvalla somettaa laiskana kertoen somessa toiselle kun on niin väsynyt vaimoon joka kuulemma kävi vieraissakin. No työ vei enempi ja enempi aikaa enkä siitäkään purnannut. Ja kun tuli tilin aika kävimme läpi miksi palkat saamatta. Kun olikin tuon somessa ystävänä esiintyen olevan naisen kotona. Minä uskoin ja uskoin. Kun osoitin tunteita ja halusin seksiä oli täysillä mukana. Kun kysyin onko onnellinen ja rakastaa vastaus aina kyllä. Eli nyt laitat miehesi ottamaan osaa perheen touhuihin ja elämään muutakin kuin some elämää ettei kyllästyminen liian helppoon tule. Tällä tarkoitan sitä että minä aiheutin liiallisella yksin tekemisellä miehelle kyllästymisen kun ei tarvinnut mitään tehdä.

    • vittuujaviinaapersettä

      Antaisit sille toosaa kunnolla ja plussana annat naida peppureikään häh

    • on_kuitenkin_kotona

      Miehesi sentään on kotona. Meillä herra suo perheelleen pari tuntia "laatuaikaa" viikonloppuisin eli saattaa esim viedä syömään. Sillä aikaa kun syömme, niin hän istuu netissä.

    • zzg

      heippa ,näin vanhempana miehenä kosketti tämä asia.tulee seurattua työpaikalla menoa. Kumppanuus on minusta läsnäoloa-pelaaminen on lasten hommia.yhteydet on kuulemma parantuneet-yhteys mihin?

    • Ter1234

      Tervehdys hei otta vaan kylmän viileästi kännyt ja koneet pois ja sanot mikä on päivän rutini kyllä pitäis tepsiä.

    • avioeron-paikka

      Olet mennyt lapsen kanssa naimisiin.
      Ota ero.

    • kellikka59

      moi. Olen sinua vanhempi nainen ja meillä oli samanlainen tilanne. Seksi maistuisi miehelle, mutta se arjen ja elämän kumppanuus , jakaminen puuttui. istui tietokoneella... otin asian puheeksi useasti niin hyvällä, kuin hieman pahallakin. Hän ei kommentoinut asiaa juurikaan, eikä osannut puhua ogelmastamme. Muitten kyllä. Sitä kesti usean vuoden. Sitten minä päätin tähän tulee loppu hain eroa. Erosimme. Paikka oli miehelle kovapala. Siitä on kulunut 3 vuotta. viimeiset vajaa 2 vuotta olemme kuitenkin pitäneet tiiviisti yhteyttä katsoen tuleeko mitään vielä.
      Suosittelen istumaan alas rauhallisesti kumppanisi kanssa ja vakavasti keskustellen. Kerro myös mitä sinä kaipaat ja kysy mitä hän.

    • Otaeroeisemuutu

      Kuullostaa paskalta elämältä. Mun ex mies oli samanlainen, paitsi koneella olo oli kaikkien asioiden kirjaamista. Jopa mun menkkakierto oli hänellä koneellaan taulukon muodossa. Kaikesta piti kysyä lupa ja mitään ei saanut ostaa ilman lupaa kysymättä. Salasanat kaikki hänellä yhtä kontrollointia koko elämä ym paskaa väkivaltaa henkistä ja fyysistä. Jätin sen paskan lopuksi koska olisin kohta tappanut itseni olin ihan rikki siitä välinpitämättömyydestä kuin olisi robotin kanssa asunut.

    • Mikamäoon1

      Ällö ukko. Jätä se.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe