En olisi uskonut...

sontsa90

...mutta kyllä vain täältä rehvi sivuilta voi löytää sen oman toisen puoliskon.

Noin reilu vuosi sitten olin aivan loppuun palanut... päivät meni autopilottina kahden pienen lapsen kanssa... olin yksinäinen ja väsynyt.
Lähdin etsimään täältä lähinnä juttu seuraa, jotain ihmistä joka kuuntelee ja on kiinnostunu kuulumisistani, eli ystävää enemmänkin. :)
Paljon tuli kummallisia yhteydenottoja!
Suurin osa taisi tulla miehiltä jotka kaipasi sänky seuraa. Muutama mukava tapaus löytyi myös, he tosin etsivät sitä "oikeaa" ja parisuhdetta ,johon itse en ollut valmis.

Lopulta päätin luovuttaa. Tuntui ettei sitä mitä etsin löytyisi täältä.
Olinkin jo poistamassa profiilia, mutta luin uteliaisuuttani uusimmat viestit mitä oli tullut.
Sieltä löytyi erään miehen viesti, joka oli niin osuvasti kirjoitettu että päätin vielä katsoa mikä tämä tyyppi oli miehiään... ei ollut profiilissa kuvaa, eikä paljoa itseään kehuskellut. Sokkona siis päätin tutustua kaveriin. Viikon verran kysymyksiä ja kuulumisia vaihtui sivuston kautta. Kunnes päätimme että on aika vaihtaa keskenämme puhelinnumeroja.... Viestittely jatkui ja soittelimme jne. Tutustuimme lisää...

Noin kuukauden jälkeen sitten päätimme tavata ihan kasvotusten, sellaisessa paikassa missä on ihmisiä.. sillä ei sitä ikinä voi olla varma mitä tyyppejä täältä netistä bongaa...
Näimme sovitussa paikassa, edelleen en tiennyt miltä tämä mies edes näyttää...
...mutta kun tapasin hänet...... niiin vau, hänellä oli mitä ihanin hymy! En saanut silmiäni irti hänestä. Se oli sitten tämän mamman menoa :)
Viimeistään silloin ihastuin korvia myöten häneen.... juttelimme monta tuntia, kunnes täytyi molempien lähteä.
Siitä tapaamisesta asti tuo sama mies on ilahduttanut ja piristänyt päiviäni... ja tälläkin hetkellä, edelleen hänen hymynsä saa minut hymyilemää... hän sai ja saa minut tuntemaan itseni tärkeäksi.... hänen kanssaan tuntuu että näin kuuluu olla, minun on ensimmäistä kertaa hyvä olla. :)

Hitaasti olemme edeneet, tapailemme toisiamme, olemme toisillemme ainoat jne.
Minulla kun on edellisestä suhteesta lapsia, niin vaikka välillä on haasteellista tavata ja järjestää kahdenkeskistä aikaa... Olen ensimmäistä kertaa vuosiin onnellinen!!
Kiitos S24:n treffi sivuille ;)

Kirjoitin tämä sillä että epäilijätkin uskoivat että myös niitä hyviä miehiä ja naisia löytyy sieltä monenlaisten tapauksien joukosta..... jaksaa vain uskoa ja etsiä <3
Minä löysin itselleni sen puuttuvan palan, joka auttaa minua jaksamaan päivästä toiseen. Miehen jonka kanssa olen onnellinen :)

3

404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tautiJatkuu

      NO onkos tarinointiin ollut aiheita myös jatkossa ?

    • Hyvä,että joillakin käy tuuri täällä?Minä olen löytänyt kaksi,joiden kanssa kävin treffeillä,kumpikaan ei ollut unelmanaiseni, Ihan erilainen luonnossa,kuin kuvissa ja mielenterveys heitti. Täällä on tuhansia naisia tyrkyllä ja ehkä löysin parikymmentä hyvää ehdokasta,minun mielestä kauniita ja muodokkaita,niin tosi hyvännäköiset on ollut 10-15v nuorempia,kyllä kelpaisi ja sitten taas nuorekkaita 60v,nämä vastaajat olikin sitten mummomallia,polkkatukat,tekohampaat ja hyvin toimeentulevaa,matkustavaa,akateemista etsivää,kesämökkiä,urheilullista autoa piti olla ym. ja paljon vapaa-aikaa. Nämä 10-15 v nuoremmat ei olleet niin vaativia ja aikaa työn takia nuoremmilla ei ole jatkuvasti tapailla,mutta olut ja juhlaseuraksi tapahtumiin ehkä olisin kelvannut? Laitoin kyllä omaan ilmoitukseeni,että lähden kesäksi maaseudun rauhaan ja yritän lukea viestit ja vastailen kerran viikossa,niin tavataan syksyn tullen ja nautitaan toistemme seurasta koko pitkän talven. Nyt katsotaan ,miten käy,yhtään näiden hyvän näköisten nuorempien vastauksia ei ole tullut ja joku samanikäinen juhannusaattona viestitti,että olen tylsää seuraa,kun en juo ollenkaan,istun iltaa pihassa ja lämmitän saunaa ja kuuntelen juhannusradiota. Yhden nätin xl-naisen löysin ihan työn merkeissä,ihastuin ja yhtenä kertana olikin sormus sormessa,naimisissa ja kova flirttaileen. Suuttui ehkä,kun en tehnytkään mitään kiireessä,kun oltiin sängyn laidalla ja löi puhelimen kiinni,eikä ikinä vastannut viestiin,ei tule jutteleen ym. Sanoi vain,ettei hän voi elintasosta luopua,mieluummin juoppo mies ja näytettävää suvulle,kuin haluttava mies,joka ei esitä komeita kulisseja.

      • lnonojojojoj

        Höpö höpö. Ei tänä päivänä naisilla ole enää tekohampaita tuossa ikäluokassa. Taidat nyt puhua itsestäsi.

        Alkuperäiselle paljon onnea ja kiva kuulla näitä tarinoita onnistumisisya !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe