Jos lukee näitä naisten treffiprofiileja niin lähes kaikissa sanotaan, että etsitään sosiaalisia, ulospäin suuntautuneita miehiä. Itse tykkään hieman ujommista naisista jotka eivät tykkää olla huomion keskipisteenä, mutta myös nämäkin etsivät samanlaisia miehiä.
Onko yhtään naisia jotka eivät etsisi niitä hyvin sosiaalisesti lahjakkaita miehiä?
Sisäänpäinvetäytyneet?
12
341
Vastaukset
- Pillujen--asiantuntija
Kaikkia naiset on saakelin sosiaalisia, ne ujot tytöt nussii myös jännämiehiä kuten axl smithia
- yksinjäätvalkonaama
Mokka maistuu suomitytöille.
- vainörkitkelpaa
Kun lukee työpaikkailmoituksia, kaikissa sanotaan: "Etsitään ulospäinsuuntautunutta sosiaalista työntekijää", ja tämä vielä it-alalla. Onneksi olen töissä, mutta monta paikkaa piti hakiessa skipata pelkästään tuon vaatimuksen vuoksi.
Voin varmuudella sanoa, että olen työpaikkani tunnollisin ja ahkerin työntekijä. Ne sosiaaliset kaverit pitävät 10min tupakkatauokoa kerran tunnissa, ja ruokataukokin menee niin, että ensin on tupakkatauko, sitten ruokatauko, minkä jälkeen onkin jo uuden tupakkatauon paikka. Silti typerät työnantajat vaan jaksavat hakea sitä ylisosiaalista tupakkapaikan kingiä. - flowersreally
Halu olla huomion keskipisteenä ei ole sosiaalista lahjakkuutta.
Joillekin sisäänpäinvetäytynyt on ainakin heti toiseksi paras vaihtoehto ulospäinsuuntautuneen jälkeen.
Se onkin aika erikoista tuo sukupuolten välinen ero, siinä missä mies pitää parhaana vaihtoehtona suhteellisen hiljaista mutta fiksua naista kaikki naiset on kiinnostuneita vain kovaan äännen paskoja seksistisiä vitsejä mölisevistä jännämiehistä. Ero ulottuu myös ulkoisiin seikkoihin, kun miehestä tatuoimaton nainen on nätein naisia viehättää kaulatatuoitu paska jonka ulkonäkö viestii rankasta elämästä, nainen tahtoo siihen väkisin mukaan.
"Onko yhtään naisia jotka eivät etsisi niitä hyvin sosiaalisesti lahjakkaita miehiä?"
On, mutta ei heillekkään kelpaa kokematon mies.- M184
Siellähän ne on on yleensä aina mukana siinä pitkän vaatimuslistassa; pitää olla sosiaalisesti lahjakas ulospäinsuuntautunut tunneälykkö.
Oman kokemukseni mukaan tuossa on vain haluttu pukea asia hienompaan muotoon jolla pystytään itseään nostamaan hieman jalustalle. Toki voi siinä olla takana se että aiheutetaan kateutta kanssasisarissa kun on saatu mies josta kaikki puhuvat kekkerien päätyttyä. Itselle kyllä miehenä riittää jos minua ei juhlista edes muisteta, silloin ei ainakaan tullut mokattua.
Eiköhän kuitenkin valtaosalle riitä että osaa puhua ja kuunnella sekä osaa peruskäytöstavat eri tilanteissa eikä tunneköyhyys ole pinnalla vaan sen ohi menee empatia kyky. - samahse
parempi ensin seurata kuukausia tai vuosia ketkä samat naamat aina vain kirjautuu..
näin selviää ketkä runq kouraan vuodesta toiseen, sit sen verra sosiaalinen on, sanoo et alkaa sille kumppaniksi, se on siinä
ensin kuitenkin tilastoi muistiisi ainakin runqaajat ja osa on tode.näk. prostituoituja, ne pois lopulta tai varalla jos varmaa pimppaa - näinajattelen
Itse en halua sosiaalisesti lahjakasta miestä.
- Miltämaistuu
Ei me pedon nielemät olla ihan nollia. Vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2745155- 534321
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii943645- 502729
- 201999
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 1171771
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981511- 711095
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1491084