oon taas ihastunu mun exään

nimimerkki11w

Joo elikkä aloin viime joulukuussa seurustelemaan yhen pojan kanssa mutta meiän suhde meni aina silleen että molemmat meni aina ihan lukkoon toistemme seurassa.
No sit erottiin (mun päätös). Tää poika sanotaa nyt vaikka joona oli ihan rikki tai ainaki siltä vaikutti. Ehittiin olla varmaa joku yks kk erottu kunnes mulla tuli tunteita joonaa kohtaan ja me sit juteltiin ja tulin maininneeks siitä ja no tottakai päädyttiin sit yhteen.
Sitten me taas erottiin koska mua alko ahdistaa se suhde koska en pystyny olee tämän pojan seurassa, eli siis mun päätös oli. Sitten taas alko tulee tunteita ja palattii yhteen.
Tälläkertaa tää poika jättiki mut koska hän oli käsittäny kaikenlaisia asioita väärin. Olin aivan rikki ja masentunu. Me taas vaan päädyttii juttelee ja palaa yhtee mutta nyt kuitenki oltii jo koulujen lopussa. Seurusteltiin sit taas joku pari kk kunnes alko kesäloma ja mä jätin hänet koska se suhde taas olu mulle liian vaikee koska meen aina hänen seurassa ihan lukkoon jnejne. Täsdä kaikessa kesti siis noin puolivuotta.
Sit kesäloma meni ja olin päässy ihan yli hänestä, ainaki luulin niin. Mutta taas ku koulut alko noin viikko sitte mulle tuli taas tunteita häntä kohtaan ja juteltiin taas ja kerroin hänelle että en pääse yli häbestä ja hän ilmaisi ettei ole itsekkään päässy. Luulisin että tämä poika tykkää vielä mustakin.
Oon yrittäny päästä yli hänestä ja kaikkee mutta en ikinä pääse. Meillä on nyt sitte jotain säätöä ja näin. En tiiä mitä tekisin ku tykkään tästä pojasta tosi paljon:( auttakaa!!
Tiiän että tää juttu on hirvee sotku ja näin mutta toivon että joku osaisi auttaa.

2

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnoffsuhteilua

      Tuommoista se on aikuisillakin.. niin en tiedä onko kellään hyviä neuvottavaa :D

      Hankkikaa vaikka yhteinen nukke, keppihevonen tai leikkikoira, niin jos suhde paranisi sillä?

    • Tuttu tunne
      Kannattaa vaa erota lopullisesti, jos olette ennenki eronnut nii tuutte eroo viel 190 kertaa ja palaa yhtee xd ei oo mtn järkee kosk jos se ois su oikee nii ette erois kertakaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe