Jatkuva vatsakipu

vatsakipuinen

Mulla on nyt kolmatta päivää vatsa kipeä. Kipu tuntuu koko vatsan alueella. Välillä paikallistuu ylävatsaan, välillä alavatsaan. Viime yöllä en meinannut saada unta kivun takia, mutta nukuin siis 2h, jonka jälkeen heräsin keskellä yötä kovaan kipuun. Kävin vessassa kakalla (kiinteä uloste) , ei auttanut. Kävin toisen kerran ja silloin tuli ripulina/pieninä palasina. Sen jälkeen vatsa oli edelleen tosi kipeä, nukuin sen jälkeen noin tunnin. En ole oksentanut, mutta jatkuva etova olo. En pysty tekemään toissapäivän tapaan asioita normaalisti kun niin heikko olo. Kaikissa asennoissa sattuu.

Nyt taitaa nousta kuume. Äsken mittasin niin oli 37 ja mun normaali meidän mittarilla siinä 36 välillä alle. Olen syönyt suht samanlailla kuin ennenkin, mutta nyt ruokahalu melkein kokonaan lähtenyt.

Olen nainen ja ikää 18v, ei sairauksia. En juo alkoholia/tupakoi. Normaali painoinen.

Mietin vain että mikäköhän tässä mahtaisi olla homman nimi?

5

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vatsavaivainen

Vois ehkä olla ylempänä tukos? No vaikea sanoa.
      Miten on olo aamusta muuttunut? Kivut, lämpö jne.?
      Jos ei olo helpota niin mene päivystykseen.

• vatsakipuinen

Aamusta oli parempi olo, mutta edelleen kipuja ja hieman lämpöä. Kävin verikokeessa, eikä ollut poikkeavaa. Voiko laajemmalla verikokeella selvitä jotain mikä ei perusverenkuvasta selviä?

• WAESRDTYFGUHIJKLÖ

Viimeaikoina on kiertänyt joku sitkeä mahatauti, joka aiheuttaa pahoinvointia, kipua pitkin vatsan aluetta, ripulia ja närästyskohtauksia useiden päivien ajan. Hellittää aikanaan ihan itsekseen. Itsellä tosin pahoinvointi jatkuu ties monettako viikkoa...

• Vatsavaivainen

Pitäisi kattoo tulehdusarvot ja ehkä jotain muuta,
      Kato pari päivää miten olo muuttuu ja jos pitkittyy mene käymään päivystyksessä.
      Ei tässä oikein muuta osaa neuvoa.

• qewastrdyfugihjokp

Aikuisten mahataudit eivät ole päivystysasia, ei ainakaan meidän kunnassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3397
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe