Paljon on rasvaprosenttinne ja kumpaa sukupuolta olet?
Itse olen mies ja rasvaprosentti on 17,64%
Rasvaprosenttinne?
16
253
Vastaukset
- Kaikki.palstanaiset
Olisikohan noin 40%. Olen ihanan naisellinen ja kurvikas! Ansaitsen lihaksikkaan ja hoikan miehen!
- NainenOlen_
23% eli normaali
- miestäällä1
Viimeksi mitattessa se oli vähän yli 14%
- Espanjanaurinkoa
28% ja löytyy kaikki mistä pidän.
- Miesolento
19,5%
- Miesolento
Korjataan; 19,5% on veroprosentti. Rasvaprosentti on 27% :)
- kaisanoasaa
Se on tasan 100%
- EdesUnissa
Mies, mutta...
Tämä se onkin heti takataskussa oleva tieto. En tiedä verenpainettani, kolestroliani, älykkyysosamäärääni, painoani ja pituutenikin tiedän vain koska sitä kysytään vaatekaupassa ja toisinaan mitataan. Kauluspaitani ovat kokoa 43, kengät 41 ja farkut kokoa 33. Tämän enempää numerotietoa en itsestäni osaakaan. - NainenOlen2017
Olikohan noin 33%. Ja 10kg liikaa painoa. Lihastakin kyllä löytyy.
- LinerT.2_ei_kirj
Mun rasvaprosentti sitä kun onkin 100%. Tämä vaan tiedoksi kaikille palstalaisille.
- EdesUnissa
Tuo sana toi mieleen muistoja menneisyydestä kun olin pipin pieni. En ollut kuullut sitä vuosikymmeniin. Archie Bunker kutsui vävypoikaansa noin sarjassa Perhe On Pahin.
- Oliko.mustaa.suussa
EdesUnissa kirjoitti:
Tuo sana toi mieleen muistoja menneisyydestä kun olin pipin pieni. En ollut kuullut sitä vuosikymmeniin. Archie Bunker kutsui vävypoikaansa noin sarjassa Perhe On Pahin.
Ilmeisesti terminaattori kävi tuossa capslock pohjassa raivoamassa kun ylläpito on joutunut hommiin :D
EdesUnissa kirjoitti:
Olikohan modella lapsuuden traumoja läskipää -sanasta kun se piti käydä poistamassa... ;)
Joka ätmin painajainen ja jännämiesten myös. ;)
Ohhoh...
https://www.youtube.com/watch?v=OUtFNujtHF8Helmikuussa se oli 13,3. Nyt varmasti enemmän, kun en ole pystynyt yhtä kurinalaiseen ruokavalioon kuin silloin.
- Punttimimmi
Nainen ja 12%
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2694921Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893404- 423308
- 502599
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451817- 971630
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971428- 131295
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441035- 701027