Paljon on rasvaprosenttinne ja kumpaa sukupuolta olet?
Itse olen mies ja rasvaprosentti on 17,64%
Rasvaprosenttinne?
16
253
Vastaukset
- Kaikki.palstanaiset
Olisikohan noin 40%. Olen ihanan naisellinen ja kurvikas! Ansaitsen lihaksikkaan ja hoikan miehen!
- NainenOlen_
23% eli normaali
- miestäällä1
Viimeksi mitattessa se oli vähän yli 14%
- Espanjanaurinkoa
28% ja löytyy kaikki mistä pidän.
- Miesolento
19,5%
- Miesolento
Korjataan; 19,5% on veroprosentti. Rasvaprosentti on 27% :)
- kaisanoasaa
Se on tasan 100%
- EdesUnissa
Mies, mutta...
Tämä se onkin heti takataskussa oleva tieto. En tiedä verenpainettani, kolestroliani, älykkyysosamäärääni, painoani ja pituutenikin tiedän vain koska sitä kysytään vaatekaupassa ja toisinaan mitataan. Kauluspaitani ovat kokoa 43, kengät 41 ja farkut kokoa 33. Tämän enempää numerotietoa en itsestäni osaakaan. - NainenOlen2017
Olikohan noin 33%. Ja 10kg liikaa painoa. Lihastakin kyllä löytyy.
- LinerT.2_ei_kirj
Mun rasvaprosentti sitä kun onkin 100%. Tämä vaan tiedoksi kaikille palstalaisille.
- EdesUnissa
Tuo sana toi mieleen muistoja menneisyydestä kun olin pipin pieni. En ollut kuullut sitä vuosikymmeniin. Archie Bunker kutsui vävypoikaansa noin sarjassa Perhe On Pahin.
- Oliko.mustaa.suussa
EdesUnissa kirjoitti:
Tuo sana toi mieleen muistoja menneisyydestä kun olin pipin pieni. En ollut kuullut sitä vuosikymmeniin. Archie Bunker kutsui vävypoikaansa noin sarjassa Perhe On Pahin.
Ilmeisesti terminaattori kävi tuossa capslock pohjassa raivoamassa kun ylläpito on joutunut hommiin :D
EdesUnissa kirjoitti:
Olikohan modella lapsuuden traumoja läskipää -sanasta kun se piti käydä poistamassa... ;)
Joka ätmin painajainen ja jännämiesten myös. ;)
Ohhoh...
https://www.youtube.com/watch?v=OUtFNujtHF8Helmikuussa se oli 13,3. Nyt varmasti enemmän, kun en ole pystynyt yhtä kurinalaiseen ruokavalioon kuin silloin.
- Punttimimmi
Nainen ja 12%
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662