Mies, mutta... Tämä se onkin heti takataskussa oleva tieto. En tiedä verenpainettani, kolestroliani, älykkyysosamäärääni, painoani ja pituutenikin tiedän vain koska sitä kysytään vaatekaupassa ja toisinaan mitataan. Kauluspaitani ovat kokoa 43, kengät 41 ja farkut kokoa 33. Tämän enempää numerotietoa en itsestäni osaakaan.
Tuo sana toi mieleen muistoja menneisyydestä kun olin pipin pieni. En ollut kuullut sitä vuosikymmeniin. Archie Bunker kutsui vävypoikaansa noin sarjassa Perhe On Pahin.
0Äänestä
Oliko.mustaa.suussa
EdesUnissa kirjoitti:
Tuo sana toi mieleen muistoja menneisyydestä kun olin pipin pieni. En ollut kuullut sitä vuosikymmeniin. Archie Bunker kutsui vävypoikaansa noin sarjassa Perhe On Pahin.
Ilmeisesti terminaattori kävi tuossa capslock pohjassa raivoamassa kun ylläpito on joutunut hommiin :D
Olikohan modella lapsuuden traumoja läskipää -sanasta kun se piti käydä poistamassa... ;)
Vastaukset 16
Vanhimmat
Olisikohan+noin+40%.+Olen+ihanan+naisellinen+ja+kurvikas!+Ansaitsen+lihaksikkaan+ja+hoikan+miehen!
23%+eli+normaali
Viimeksi+mitattessa+se+oli+vähän+yli+14%
28%+ja+löytyy+kaikki+mistä+pidän.
19,5%
Korjataan;+19,5%+on+veroprosentti.+Rasvaprosentti+on+27%+:)
Se+on+tasan+100%
Mies, mutta...
Tämä se onkin heti takataskussa oleva tieto. En tiedä verenpainettani, kolestroliani, älykkyysosamäärääni, painoani ja pituutenikin tiedän vain koska sitä kysytään vaatekaupassa ja toisinaan mitataan. Kauluspaitani ovat kokoa 43, kengät 41 ja farkut kokoa 33. Tämän enempää numerotietoa en itsestäni osaakaan.
Olikohan+noin+33%.+Ja+10kg+liikaa+painoa.+Lihastakin+kyllä+löytyy.
Mun+rasvaprosentti+sitä+kun+onkin+100%.+Tämä+vaan+tiedoksi+kaikille+palstalaisille.
Ilmeisesti terminaattori kävi tuossa capslock pohjassa raivoamassa kun ylläpito on joutunut hommiin :D
Olikohan modella lapsuuden traumoja läskipää -sanasta kun se piti käydä poistamassa... ;)
Joka ätmin painajainen ja jännämiesten myös. ;)
Ohhoh...
https://www.youtube.com/watch?v=OUtFNujtHF8
Helmikuussa se oli 13,3. Nyt varmasti enemmän, kun en ole pystynyt yhtä kurinalaiseen ruokavalioon kuin silloin.
Nainen+ja+12%