Paljon on rasvaprosenttinne ja kumpaa sukupuolta olet?
Itse olen mies ja rasvaprosentti on 17,64%
Rasvaprosenttinne?
16
263
Vastaukset
- Kaikki.palstanaiset
Olisikohan noin 40%. Olen ihanan naisellinen ja kurvikas! Ansaitsen lihaksikkaan ja hoikan miehen!
- NainenOlen_
23% eli normaali
- miestäällä1
Viimeksi mitattessa se oli vähän yli 14%
- Espanjanaurinkoa
28% ja löytyy kaikki mistä pidän.
- Miesolento
19,5%
- Miesolento
Korjataan; 19,5% on veroprosentti. Rasvaprosentti on 27% :)
- kaisanoasaa
Se on tasan 100%
- EdesUnissa
Mies, mutta...
Tämä se onkin heti takataskussa oleva tieto. En tiedä verenpainettani, kolestroliani, älykkyysosamäärääni, painoani ja pituutenikin tiedän vain koska sitä kysytään vaatekaupassa ja toisinaan mitataan. Kauluspaitani ovat kokoa 43, kengät 41 ja farkut kokoa 33. Tämän enempää numerotietoa en itsestäni osaakaan. - NainenOlen2017
Olikohan noin 33%. Ja 10kg liikaa painoa. Lihastakin kyllä löytyy.
- LinerT.2_ei_kirj
Mun rasvaprosentti sitä kun onkin 100%. Tämä vaan tiedoksi kaikille palstalaisille.
- EdesUnissa
Tuo sana toi mieleen muistoja menneisyydestä kun olin pipin pieni. En ollut kuullut sitä vuosikymmeniin. Archie Bunker kutsui vävypoikaansa noin sarjassa Perhe On Pahin.
- Oliko.mustaa.suussa
EdesUnissa kirjoitti:
Tuo sana toi mieleen muistoja menneisyydestä kun olin pipin pieni. En ollut kuullut sitä vuosikymmeniin. Archie Bunker kutsui vävypoikaansa noin sarjassa Perhe On Pahin.
Ilmeisesti terminaattori kävi tuossa capslock pohjassa raivoamassa kun ylläpito on joutunut hommiin :D
EdesUnissa kirjoitti:
Olikohan modella lapsuuden traumoja läskipää -sanasta kun se piti käydä poistamassa... ;)
Joka ätmin painajainen ja jännämiesten myös. ;)
Ohhoh...
https://www.youtube.com/watch?v=OUtFNujtHF8Helmikuussa se oli 13,3. Nyt varmasti enemmän, kun en ole pystynyt yhtä kurinalaiseen ruokavalioon kuin silloin.
- Punttimimmi
Nainen ja 12%
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3711675Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san334619Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2492802Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1382539- 1041565
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo81005- 82810
40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.201771- 10698
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv59693