Olen 19-vuotias naisenalku enkä ole koskaan ollut parisuhteessa. Yhden illan juttuja on ollut muutama mutta kaipaisin jotain vähän vakavampaa elämääni. Onkohan miesten kiinnostuksen esteenä se, että en kulje massan mukana, vaan olen tyyliltäni ja mieltymyksiltäni ehkä hieman erilainen. Pidän mopoista ja autoista ja kaikesta niihin liittyvästä ja tiedänkin niistä enemmän kuin naiset yleensä sekä kuuntelen erilaista musiikkia ja pukeudun eritavalla. En ole kuitenkaan mikään emo tai vastaava mutta pukeutuminen on yleensä sitä että iso huppari tai joku bändipaita jne. Omistan pitkät platinablondit hiukset ja meikkaan aika hillitysti myös. Olen normaalipainoinen ja 164cm pitkä. Luonteeltani olen tosi huumorintajuinen ja villi. Vähän olen rauhoittunut siitä mitä olin 15-17v, mutta teen edelleen kaikkea vähä hullua varsinkin jos joku yllyttää :) Eipä tunnu miehille silti kelpaavan, missäköhän mahtaisi olla vika...
Miehet eivät kiinnostu?
21
1017
Vastaukset
- mies24
Opettele pukeutumaan ja rauhotu, miksi pukeudut kuin kassialma ja käyttäydyt kuin pahainen varhaisteini?
- Dont_worry
Kuten kommenteista näkyy, nuoret miehet ovat ulkonäön perään. Älä välitä, kyllä se oikea vielä tulee vastaan. Parisuhteessa tärkeää on yhteiset kiinnostuksen aiheet ja yhteensopiva tapa olla lähellä. Ulkonäkö, vaatteet ym. tulevat sitten paljon sen perässä. Jossain vaiheessa elämää pojatkin ymmärtävät tämän. Ennen sitä heidän pitää saada juosta tarpeeksi sen prinsessa-ihannekuvan perässä.
- sfsfdfsfsfsd
Ei kuulosta kovin naiselliselta jotkut hupparit tai bändipaidat.
Itse ainakin haluaisin parisuhteeseen tyylikkään naisen. - kalle-h-
Sää tairat ol m--aton mies?
- terevevierailija64
Pukeudu hyvin ja rauhoitu vähän. Oot sopivan kokoinen ja varmaan kaunis ja viisas. Ei sinun tarvi olla suhteessa ja koko ajan jossain illan jutuissa. Tutustu johonkin komeaan mieheen.
T: mies - oikeitavinkkejä
Kannattaa laihduttaa (jos nainen sanoo itseänsä "normaalipainoiseksi" niin hän on aina 5-10kg ylipainoinen) ja alkaa pukeutumaan kuin nainen. Ei naisetkaan ole kiinnostuneita miehistä jotka pukeutuvat naismaisesti. Vai kiinnostaako sinua sellaiset miehet?
- jametsäänmenee
Totta, jopa 30kg ylipaino on suomalaisille naisille "normaalipainoinen"... Ja sitten nämä "normaalipainoiset" yleensä etsii lihaksikasta, komeaa miestä...
- Tsemppiä
Suurin osa miehistä haluaa naisellisen naisen. Aivan kuten suurin osa naisistakin haluaa miehekkään miehen. Naisellisuus (kuin myös miehekkyys) on muutakin kuin pelkkä ulkonäkö. Se on kokonaisuus, joka syntyy ulkonäön, luonteen, ilmeiden ja eleiden perusteella. Jos parisuhde kiinnostaa, niin kannattaa myös itse olla aktiivinen. Kannattaa liittyä jollekin isolle deittisivustolle, jossa on tarjontaa muualtakin, kuin kotikylästä. Esim. http://www.foreigndatingforum.com on iso ja kansainvälinen deittisivusto kaikille. Rohkeasti vaan ottamaan yhteyttä. Varmasti löytyy joku, joka tykkää juuri sinunlaisesta.
Hyviä neuvoja netti"miehiltä" :D
Anna palaa! Ole just oma itsesi!
Se oikea kolisee kun kolisee, olemalla muuta kolisee vain väärä. Aivan turhaa lätinää pukeutumisesta, miehet ei ylipäätään ole meillä naisten pukeutumisen asiantuntijoita ja voiko olla enää huonompaa paikkaa siihen kuin suomi24?! :D
Itse ihastuisin jo kuvauksesta, vaikka olenkin joviaali ilmiö ja vähän hessu :) Mutta vakavamin ottaen voin kertoa että tuhansia miehiä kiinnostuu jo tuosta, eikä silläkään ole mitään merkitystä. Ihminen kun pitää kokea nähdä ja tuntea ihan elävänä. Maailman parasta ois löytää nainen jolla on huumorintajua ja rento ote, ja moni muu ajattelee samoin. Anna siis palaa ja laajenna verkkoja tarvittaessa. Voin antaa apua jos tarvit :)- miesmaalta199982
MOI!
Mä kyl lähtisi muuttamaan mitään, sillä kiinostuksistaan on pidettävä kiinni ja tyyli on sellainen kuin kullakin on. Sitä voit toki pohtia, että miksi olet sellainen kuin olet? Oletko mielestäsi villi luonnonlapsi, juuri sellainen kuin sinun kuuluukin olla, vai onko nykyinen tyyli jotenkin hakemalla haettua? Jos olet muutoin onnellinen, ni mitäpä sitä muuttamaan, sillä miehiä on kaikenlaisia.
Huonoja miehiä löytää helpoiten, sellaisia jotka koettelee sua ja ei tiedä itsekään, et mitä haluavat. Jos sikojen seassa on joku helmi, tulisi se sieltä löytää, eikä nakata roskiin muiden roskien joukossa.
Ehkä sun pitää valmistautua kohtaamaan etsimääsi miestä niin, että sulla on joitakin kysymyksiä esitettävänä hänelle. Kysymyksiä, joilla erottelet jyvät akanoista. Monestihan ensitutustuminen ja kaikki treffailu on mielistelyä puolin ja toisin. Ehkä sinne jonnekin sopivaan väliin saisit ujutettua, joitakin tärkeitä kysymyksiä, jotka paljastaa millä asioilla mies liikkuu.
Sodassa ja rakkaudessa on kaikki sallittua. Miehen aitoa kiinostusta voi koetella monin tavoin. Voit provosoida häntä kertomalla itsestäsi jotain epäedullista ja seurata, että kuinka hän reagoi. Vastaavasti jos oveluuden ja viekkautesi perusteella koet, että tyyppi on tosi hyvä, ei suutu herkästi, ymmärtää sua ja on valmis tekemään pieniä myönnytyksiä saadakseen olla sun seurassa, ni sun tulee tietenkin hyvittää tilannetta hellimällä häntä keksimisi keinoin.
Mut ehkä odottelun sijaan tehokkaampaa on tarkkailla ympärillesi ja miettiä, et kuka vois olla sulle sopiva tyyppi ja kun sellaisen kohtaat ni asettua hänen tielleen, jotta hän huomaa sinut. Pukeutumiskikkojen sijaan, tulisi kiinittää huomiota katsekontaktiin ja osittaa siten itsevarmutta ja tietoisuutta, et just tätä miestä tykkäät katsoa silmiin. Ei liian tunkeilevasti, vaan silleen, että kun mies katso sua silmiin, ni pidät hänen katseestaan kiinni ja osoitat kiinostuneisuutesi.
Ihailemaasi miestä kohtaan voit osoittaa kahdenkeskistä avoimuutta muita miehiä kohtaan enemmän. Kuunnella häntä tarkemmin kuin muita miehiä. Itse naisena en lähtisi hinnoittelemaan itseäni hankalasti tavoitettavana naisena, jonka perässä miehen tulee juosta. Mun mielestä reilumpaa on ola helposti lähestyttävä, aito omine hyveineen ja paheineen. Liian tunkeilevainen ei tietenkään saa olla, vaan pikemminkin antaa miehelle mahdollisuus olla seurassasi jos hän niin haluaa. Suurin rakkaushan on vapautta valita?
Jos silti haluat tehdä asioiden eteen vielä enemmän ja et vaan löydä sitä oikeaa, ni hyödynnä kehonkieltäsi, elehdi, osoita tunteita avoimemmin. Hyvä ok-itsetunto on mun mielestä naisessa tärkeää. Mieti, et millanen itsetunto sulla ja onko se realistinen. Kehitä itsetuntoa, arvosta itseäsi. Erilaisuus on rikkaus ja muista se, että joku mies voi kokea sussa todella kiehtovana asiana jonkin sellaisen piirteen jota itse nolostut tai häpeät. Siks pitäs olla aika avoin kaikille asioille, varsinkin asioille, joissa ei tarkemmin ajateltuna ole mitään huonoa, mielikuvia vain.
Huumorille pitää elämässä olla sijaa ja sillekin ajatukselle, et ei me täällä ikuisia ja korvaamattomia olla. Mies on perheen pää ja nainen on se joka sitä päätä kääntää. Ilman vahvaa naista, ei ole vahvaa miestä. - veio4
Ehkä joku niistä yhden illan jutuista olisi ollut juuri sinulle mutta huomasivat sinut lutkaksi joka heti hyppää joka miehen sänkyyn, ja siksi ei kiinnostunut enempää.
Tutustu toiseen riittävän pitkään ennen sänkyyn pomppimista vai etsitkö juuri sellaista miestä joka etsii joka miehen sänkyyn pomppivia naisia.?
Kuvailusi ulkonäöstäsi ei pitäisi olla ongelma, jos se on sinua, mutta jos se onkin yritystä olla jotain tai jonkin tyylin matkimista, kannattaa ensin löytää se kuka on ja sen myötä oma tyyli.- veio4
Kuulee kaikenlaisia selityksiä siitä miten Suomi-miehen itsetunto ei riitä vahvaan naiseen. Asia on juuri päinvastoin.
Tuollaisia selityksiä jakelevat naiset yrittävät kilpailuttaa miehiä samaan "vahvan" itsetunnon eli epäaitouden ansaan missä itse on kasvanut ettei huomaisi omaa tilaansa.
- veio4
Lue Monikulttuuristen suhteiden kohdalta - Totuus miksi musta mies viehättää - alkuosa. Siellä on kerrottu se ydin joka useimmiten ohitetaan.
- xcbcx
No, miehet eivät ehkä kiinnostu, koska vaikutat vielä niin tyttöseltä. Anna ajan kulua ja kehitä henkisiä ominaisuuksiasi, niin ehkä se pukeutuminenkin vielä sieltä tulee ja muuttuu omaksi tyyliksesi.
Sinun pitäisi ennemminkin etsiä ikäisiäsi poikia. Mikäs siinä on, että heille et kelpaa? Luulisi olevan yhteisiä puheenaiheitakin tuon ikäisillä? - UlkoinenJaSisäinenMinä
Voisiko olla se että kun tunnet sisimmässäsi että "tässä on se sielunkumppani" niin ulkonäkö ei sitten vastaa oletuksiasi? Minä autotalli-ihmisenä etsisin juuri tuonlaista kumppania mutta en ole mikään Vin Diesel. Ehkä pikemminkin Jamie Oliver.
Mutta uusia asioita pukkaa koko ajan. Kohta tulee täysin erilainen 2T-4yl moottori. - 568820
Etköhän sinä aika monelle miehelle kelpaa. Panosta vain siihen miehiin tutustumiseen, niin löydät varmasti sellaisen, jonka kanssa molemminpuolinen kiinnostus syntyy.
- Vokkipatja
Taas valittaa joku siiderivässykkä kun kun ei saa munaa...mene vokkiin niin pojat kiinnostuu....
- jepjepjepjepjep
Kun nainen lätkäisee omaan naamaansa kermaisen kermakakun ja sitten menee juttelemaan miehelle, niin kiinnostus herää, mies miettii onko naisen naamassa oleva kermakakku banaani-kermakakku, vai vanilija-kermakakku vai jotain muuta (kun tie miehen sydämeen menee vatsan kautta) ja tietenkin naamaa nuollessa odottaa jännityksellä minkä näkönen nainen sieltä kerman seasta löytyy, aivan kuin synttärilahjaa avaisi
Ole oma itsesi. Niin ennen suhdetta kuin suhteessa. Ei kannata yrittää muuttaa itseään että miellyttäisi toisia. Omista arvoistaan on tärkeää pitää kiinni. Olet nuori vielä. Voit vielä hyvinkin löytää vielä itsellesi samanhenkisen kumppanin.
- kridelehtola
mehän voitais vaikka tutustuu
- design_nipples
Olisikohan tästä apua
https://nypost.com/video/women-are-getting-designer-nipples-to-look-more-like-kendall-jenner/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi674252Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D883835- 493345
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192608Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!232479Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562333- 482155
- 471838
- 361780
- 301606