Mitä liikkuu miehen päässä

Petettyolo

Ollaan seurusteltu yli vuosi ja mies väittänyt että olen hänen ensimmäinen,jota minun on vähän vaikea uskoa. Sanoo että ei ole harrastanut muiden kanssa seksiä,eikä ole treffeillä käynyt kuin minun kanssa. Mulla on pitkään käynyt mielessä,että ei voi olla totta kun ollaan kuitenkin yli 25v. Vahingossa löysin kerran avatun kortsupaketin josta oli niitä käytetty mutta mies väittänyt että olen sen ensimmäinen. Eilen sitten satuin vilkaisemaan puhelinta ja mitä löysin vieraalta naiselta tulleita viestejä jotka oli toki vanhoja mutta tuntui saatanan pahalta kun mies väittänyt muuta. Ei niissä mitään epäilyttävää ollut mutta oli kyläilty ym ja viestitelty puolin ja toisin. Viimesin viesti oli siltä naikkoselta kun kyseli miksi ei vastaa hänen viesteihin enää. Kertokaapa miehet oma näkemys asiaan. Miksi toimia näin kun siitä voi jäädä kiinni? Asiallisia kommentteja kiitos!!

6

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SayNoToFeelings

      Jos mies ei saanut pesää siltä niin sitä ei lasketa.

    • Ihan mahdollista, että olet ensimmäinen. Harvoin noin päin valehdellaan. Se oli "harjoitellut" itsekseen niillä kortsuilla :)
      Yrityksiä ei lasketa seksikerroiksi. Eikä puhelut ole yhtä kuin seksi.
      Miksi tämä asia (että olet ensimmäinen) ylipäätään on sinulle pakkomielle? Vaikutat aika mustasukkaiselle . Vähän jäitä hattuun.

    • Parempaajatkoasulle

      Miksi ylipäätään olet mennyt rikkomaan puhelinsalaisuutta? Sehän on toisen henkilökohtainen viestintäväline, ei niin saa tehdä. Sun taitaa itsesi olla paras lopetella suhteesi, kun et osaa itse luottaa ja epäilet toisen rehellisyyttä, saat vain itsesi lopulta hermoraunioksi suhteessasi.

    • sairastatouhua

      Mitä liikkuu sinun päässä? Tuollaisella ei ole mitään merkitystä, Mikä ihme siinä on, että yleisesti myönnetään ettei täydellistä ihmistä ole mutta kun aletaan seurustelemaan niin kylläpäs sitä ollaan pikkutarkkoja kaikesta. Mitä ihmeen salapoliiseja sitä ollaan

    • Nyt on enimäkseen kyse siitä, onko nuo viestit ennen vai jälkeen kun aloitte seurustelun. Samoin kortsupaketin kanssa. Mikäli ette käytä kortsuja, voi ihmetellä miksi niitä on

    • onononon

      Ilman muuta se mies on valehtelija ja saalistaja. Se on ainoastaan sen yhden asian perässä. Suurin osa miehistä on. Varo ettet pamahda paksuksi. Silloin olet pulassa. Tuollainen saalistaja nimittäin pakottaa sinut abortiin ja vierittää syyt sinun niskoillesi. Tämä on nähty. Heitä se pihalle ja kiellä tulemasta ovellesi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      239
      2268
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1495
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      72
      1271
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1235
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      158
      1130
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      86
      1061
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      86
      938
    8. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      70
      870
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      858
    10. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      779
    Aihe