Mies vaan arvostelee..sielunsiskoja?

onneakaipaava87

Olen itse ollut aina melko positiivinen luonne ja en jaksa nalkuttaa pikku asioista tai pilata päivääni pienien vastoinkäymisten takia... olen seurustellut mieheni kanssa kaksi vuotta ja suhteemme alussa mieheni kehui ja ylisti minua...Olin kaunis, ihana, tein loistavaa ruokaa ja muutenkin olin parasta mitä hänelle oli tapahtunut....Nykyään ei ole ihan näin... Milloin olen läski, milloin ruma...tissit on liian pienet...haisen töistä tullessani pahalle (olen keittiöhommissa) Hän selaa instagramista naisten kuvia ja esittelee niitä minulle " joillain on isot tissit, joillain ei" Kotona on hänen mielestään epäsiistiä vaikka kuinka siivoaisin (en itseasiassa muista milloin hän olisi viimeksi imuroinut tai pyyhkinyt pölyjä) ....Yleensä ruoassakin on joku vikana mutta ei myöskään välttämättä jaksa itse tehdä tai kertoa mitä haluaisi syödä... Viimeksi kun olimme lähdössä yhdessä viettämään iltaa, juuri se paita minkä hän olisi halunnut, roikkua märkänä pyykkinarulla...tästä tuli luonnottoman iso kriisi ja minulta meni fiilikset koko iltaan...yleensäkin kun olemme lähdössä jonnekin mieheni kiukuttelee ettei haluaisi lähteä vaikka asia olisi sovittu jo aikoja sitten...mies kiukuttelee ja tiuskii niin kauan että pahoitan mieleni ja olen itkun partaalla ja alkaa sitten tivaamaan mikä minulla nyt taas on ongelma... mies arvostelee ulkonäköäni aivan huoletta " eihän noissa sun kulmissas oo mitään muotoa" " kauhee kun sun iho on huonossa kunnossa" .....en oikeasti tiedä mitä helvettiä on tapahtunut....olen monesti kertonut miten paha olo näistä jutuista tulee mulle, jolloin mies toteaa että hän vaan huvikseen kiusaa :o ....mietin välillä onko tää enää minkään arvoista vaan olenko mä vaan ihan liian herkkänahkainen....Jos loukkaannun hänen sanoistaan hän alkaa syyttämään että oon pilannut hänen iltansa kiukuttelemalla ja että minun pitäisi katsoa peiliin....Parhaat ystäväni asuvat toisella paikkakunnalla ja käyn välillä siellä heitä moikkaamassa...miehellä ei yleensä ole mitään tätä vastaan mutta kun palaan kotiin olen hänen mielestään ylimielinen ja ärsyttävä...minusta tulee kuulemma sellainen kun näen ystäviäni....en oikeasti tiedä että kuuluuko tämmöstä paskaa jaksaa vai oisko yksin kivempaa....toivoisin sielunsiskoja...elääkö muut tällaisessa parisuhteessa? Tai miten olette saaneet ratkaistua tällaiset ongelmat? vai oletteko? Vähän kaipaisen ihmisten kommentteja joilla ois jotain samanlaista kokemusta? Mieheni osaa myös olla huomaavainen ja ihana mutta aika harvoin... Muutin mieheni luokse toiselta paikkakunnalta...vaihdoin työpaikkaa...nyt tuntuu että yksin olisi ehkä ollut helpompaa....

9

1528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vainelämänstooria

      Näin se arki koittaa joka suhteeseen.

    • Tiedän_tuon

      No onhan tuo tuttua, varsinkin jos mies on pahalla tuulella, niin haluaa pilata myös mun päivän. Yleensä siis ärsyttää mua ja sitten kun hermo menee, niin alkaa syyttely ja riitely. Ei kyllä oikeastaan hauku mun ulkonäköä mutta sellaista negatiivista vääntää kaikesta.

      • regbtgfbnnm

        Toimii toisin päinkin. Nykyisin jo tiedän, ettei toisen puheista kannata hermostua, kun menkat on tuloillaan. Kummasti riidat vähentyneet.


    • fghjfhfj

      Mies ei osaa puhua ikävistä tunteista. Kun siis töissä on mennyt asiat huonosti ja joutunut siellä jotain vänkäämään, niin sen tietää, kun ovesta sisään astuu, sillä heti alkaa kaikkien perheenjäsenten haukkuminen. Jos tuota ei tapahtu, on töissä ollut hyvä päivä. Kun ymmärsin, mistä on kyse, olen ns. kaatopaikkana sen aikaa, kun purkaus kestää, helpoimmalla pääsee, kun ei kommentoi, siis näyttää kuuntelevan, mutta ei poikkipuoleista sanaa, menee nopeammin ohi.

      On haukuttu minunkin näppylöitä, mutta kuitenkaan ei saisi huulipunaa laittaa, ettei vaan toiset miehet innostu, kun yhdessä mennään ulos. Toisesta korvasta sisää ja toisesta korvasta ulos moinen lätinä, koska peilistä voin nähdä totuuden ulkonäöstäni ja itse pidän näkemästäni. Teen ja harrastan mitä huvittaa, kuitenkin niin, että perhe on etusijalla ja heidän hyvinvointinsa ei saa kärsiä, minua ei haittaa, vaikka hän haukkuu, että menen taas lesbojen kesäkokoukseen.

      Mustasukkaisuus ja kateellisuus on ikävä piirre ihmisessä, joka saattaa voimistua vasta myöhemmällä iällä ja kun toista ei voi muuttaa, mutta itseään voi siedättää, niin tietenkin pärjää, eikä tuollaiset haittaa lopulta elämää, kun niiden ai anna haitata.

    • ddfdfsdfdvvxvfvfv

      Ihmisiä ei oo luotu parisuhteeseen, sen huomaa aina muutaman vuoden jälkeen, jompi kumpi tai kummatkin vaan kyllästyy. Et ollu tai hän ei ollu se "oikea". Totuus on että oot tullu tutuksi ja toinen haluaa vaan uutta jännitystä. Sama homma kaikessa, kun joku homma on saatu valmiiksi, ei sen parissa jaksa touhuta pitkään. Ihminen ei oo biologialtaan yksiavioinen, on helpointa hiffata se lopultakin. Joko on sika ja panee kaikkea mikä liikkuu tai sitten valitsee sen moraalisemman linjan ja haistattaa paskat koko sukupuolielämälle ja on siitäeteenpäin yksin-helpointa kaikille, spermaa ja eritteitä on tällä planeetalla levitelty tarpeeksi

    • Narsistinkiusaama

      Onhan meitä kuullostaa tutulta? Mies pahalla päällä ollessaan tosiaan haukkuu. Varsinkin jos olen jonkun virheen tehnyt hänen mielestään. Mutta ootappas kun itse hölmöilee todella pahasti kysyn syytä koska se ei ole vahinko niin vastaa "kunhan vittuilin" kun kysyn syytä siihen nostaa olkapäitään ihmetellen miksi muka vittuilee. Eikö ole tutun kuullosta? Sanoa siis voi mutta perusteluja ei osaa sanoa "ilkeydelleen" en itse koskaan "vittuile" koska en koskaan sano rumasti kuten itse tekee minä kysyn aina perusteluja mokilleen. Kai ärsyyntyy kun en anna samallamitalla takaisin. Näen että on itsekeskeinen narsisti. Jota en nähnyt kun seurustelemaan aloitettiin. Pikkuhiljaa näen ja epäilen mihin tämä johtaa. Eroon koska minäkin loukkaannun sen rumasta sanomista. Kun olen siitäkin sanonut väittää että töissä ollut vittumainen päivä ja ei tarkoita sanomisiaan. En tiedä pitää katsoa mitä teen. Varsinkin jos tarttuu minuun tuo rumasti sanominen pitäisi minun herätä.

    • Myösväsynyt

      Niin tuttua. Koitetaan päästä eroon molemmat äijistämme niin saadaan tilanne tasapainottumaan.

    • 47yop

      Uhatkaa erolla seuraavan riidan tullessa, jos ei vaikuta niin erotkaa, tyhmäähän tuollaisessa liitossa on olla, siivelläeläjä tulee mieleen, siks ei voi erota.

    • TotuusSattuuQC

      Parisuhtessa pitäisi olla paljon mukavampaa kuin yksin. Jos ei ole, kannattaa olla yksin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe