Missä kaikki fiksut 22-30v miehet on?

Kuten otsikosta jo käy ilmi niin missä kaikki fiksut 22-30v miehet on? Mihin kannattaisis mennä hengailemaan, että sellaisen löytäisi eikä jotain vähän päälle 30 vuotiasta ikisinkkua joka ei ole löytänyt ketään?

13

503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oodzx

      Oon se sun ikisinkku. Sun ikä

    • gfdgfdgdfgfdgfd

      Miksi on tärkeää että mies on ennen sinua jo löytänyt jonkun?
      Naiset on niin huvittavia tämän esivalinnan kanssa..

      • Menee asian laidasta. Kysyin, että mihin kannattaisi mennä että löytää itelleen kunnon miehen ja tämä sinun kommentti ei auta kyllä siinä asiassa yhtään eteenpäin... -.-"


      • Missä kohtaa minä olen sanonu, ettei saa olla löytäny ketään? Älä vääristele mun sanomisia enköhän minä kuitenkin ole se henkilö, joka tietää kaikkein parhaiten että mitä tarkoittaa milläkin asialla. Jos joku asia on epäselvää ja kaipaa selvennystä johonkin niin sitä voi kysyä eikä lähteä spekuloimaan ja haukkumaan toisia.

        Minua ei haittaa, vaikka miehellä olisi ollut suhteita ennen minua koska ne kuuluu elämään ja onhan minullakin ollut poikaystäviä niin en vaadi keneltäkään sitä, ettei olisi seurustellut ennen minua.

        Jokainen määrittelee itse, että minkäikäistä kumppania hakee itsellen ja minun ikähaarukka nyt vaan sattuu olemaan 22-30 koska minä olen itse 26 ja etsin suurinpiirtein samanikäistä elämänkumppania kuin itse olen. Se ei tee minusta tyhmää silti, vaikka sinä et jotain asiaa ymmärrä sen sijaan miettisin sinuna että mitä se kertoo sinusta kun sinä kuljet täällä internetissä haukkumassa ihmisiä joita sinä et edes tunne etkä tiedä heidän elämänhistoriaansa. Me kaikki kuitenkin katsomme maailmaa loppupeleissä oman itsemme kautta "asioita joita et tiedä toisista, mutta oletat tietäväsi kertovat sinusta itsestäsi."


    • fiksumies35-

      Fiksu mies siis tarkoittaa että on hyvännäköinen ja tienaa paljon rahaa vai? Olen ainakin salilla usein, omistan salin. Ennen minulla oli toinen oma yritys mutta myin sen ja sen yritys oli ennen isäni ja sain yrityksen perinnöksi ja myin sen siis pois. Pitäis joku uusi ura kehittää itselle tai meniskö vaan raksa töihin. Töitä saa aika huonosti nykyään.

      • Viittaako tuo 35 sun ikään?


    • Minun mielestä tiliote ei määrittele sitä onko mies kunnollinen vaan se, että onko valmis tekemään elämässänsä töitä sen eteen että menestyy. Ja lisäksi kunnon mies on minun mielestä sellainen, ettei polta, juo, ei petä, ei ole väkivaltainen ja tietää mitä haluaa elämältänsä. Kunnollisen miehen kanssa voisi vaikka perheen perustaa ja asettua aloilleen koska sellaiset ei turhaan enää juoksentele kaupungilla hameväen perässä vaan on yhden naisen miehiä. Löytäispä vaan sellaisen jostain.

      Plussaa jos on liikunnallinen ja kiinnostunut karppaamisesta. :) Ite meinaten karppaan ja olen elämäntapaliikkuja.

      • sullevainhuonoja

        Ja vielä joku täysidiootti karppaaja.

        "tietää mitä haluaa elämältänsä" = kunnianhimoinen = rahaa, valtaa ja statusta.

        Haluat sitä samaa mitä 99% muistakin naisista, mutta sulle ei löydy kun ei ole kykyjä siihen.


      • sullevainhuonoja kirjoitti:

        Ja vielä joku täysidiootti karppaaja.

        "tietää mitä haluaa elämältänsä" = kunnianhimoinen = rahaa, valtaa ja statusta.

        Haluat sitä samaa mitä 99% muistakin naisista, mutta sulle ei löydy kun ei ole kykyjä siihen.

        Jos mun karppaaminen on sulle joku ongelma niin miksi ylipäätänsä kommentoit tähän julkaisuun? Ja mitä sä muka tiedät karppaamisesta tai minusta ihmisenä niin paljon että on varaa haukkua internetissä? Olisko pokkaa tulla sanomaan sama päin naamaa? Etkö ole lapsena/nuorena käytöstapoja oppinu kun pitää tuolla tavalla tuntemattomia netissä haukkua?

        Kaikki mitä sinä kirjoitat nettiin jää tänne ikuisiksi ajoiksi ja jos sinä kirjoitat riittävän pahasti niin että se kommentti täyttää rikoksen merkistön niin sinä joudut siitä vastuuseen, koska ip osoitteet kyllä pystytään jäljittämään. Pientä harkintaa tuohon kommentointii siis.

        Taas väärin. Minulle riittää se, että mies pystyy ite elättämään ittensä ja pitämään oman taloutensa pystyssä koska en halua elättäjäksi. En etsi mitään perusraharikasta vaan ihan perusjannua, joka käy töissä, maksaa veronsa ja jonka kanssa voisin jonain päivänä perustaa perheen ja yhdessä hankkia kodin jonka rakentamiseen molemmat osallistuvat.


    • adsdaadssadadsads

      mä karppaan koska ei oo rahaa ruokaan

    • panostustamiehet

      Samaa ihmettelen minäkin nainen 25-v. Deittipalstoilla tämän ikähaarukan miehet eivät viitsi kirjoittaa esittelyyn yhtään mitään itsestään, ja ikähaarukka 18-99 antaa ymmärtää, että kokemuksia ollaan etsimässä, ei mitään vakavaa. Profiiliin ei jakseta panostaa, luullaan että se kuva tekee naiset autuaaksi. Tai sitten haetaan vain yhden illan panoja, jolloin pidemmät runoilut "pilaisivat vaikutelman"...

      • panostavahko

        Itse varmaan kuulun tähän kategoriaan, Yleiseen esittelyyn on vaikeaa lähteä kirjoittamaan ns. kriteereitä tai stooria. En ole äkkiseltään mikään erityinen tarinankertoja. Itse pidän kohdittain esitellyistä piirteistä, johin voi perehtyä tarkemmin, mikäli henkilö vaikuttaa yhtään itselle sopivalta. Silloin voi saada jo käsityksen, olisiko suhteelle lähtötilanteessa mahdollisuuksia. Mikäli näkemykset eroavat paljon, voi miettiä, miten asiat etenisivät oikeasti käytännössä.

        Itse ajattelen, että osalle on varmaan ennemmin vitsi se "epämääräinen" määrittely, siis että laittaa kaikki käy-periaatteella. Näkeehän siinä tavallaan jo toisen ajattelua. Harvemmin niistä mitään syvempää syntyykään.


    • Willtel

      Olen kolmekymppinen "ikisinkku". Eikö tuo muka naisia vaivaa? Olen vaan ollut todella ujo nuoruudessani, niin siksi olen pysynyt sinkkuna. Ja yksinkertaisesti ei vaan ole löytynyt.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5148
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3367
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1333
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      938
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe