Etsin ätmiä parisuhteeseen

Kaisaanetsiä

Ätmin pitää olla alle 168 cm , työtön ja kokematon seksissä. Olen itse 22 vuotias kokematon nainen, asun lahdessa mutta muutan helsinkiin.

27

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmikouvola

      Täytän sinun vaatimuksesi ja varmaan enemmänkin. Valitettavasti kuitenkin varmaan vaan pelleilet.

    • EdesUnissa

      Valitettavasti tuollaiset TÄYSÄTMIT ovat niin harvinaisia että ne viedään käsistä. Suosittelen laskemaan kriteereitä ja hyväksymään esim lyhyen ja kokemattoman, mutta työssäkäyvän ätmin niin tarjonta kasvaa.

    • äläsuotta

      Nyt on kyllä niin kovat vaatimukset, että parempi olisi tyytyä 190 senttiseen irtosuhteilevaan pelimieheen. Heille kyllä kelpaa pullukammatkin tyttöset.

    • Sinkkuneiti30

      Uskokaa tai älkää mutta ulkonäöllä ei ole minulle niin väliä.

      • Mutta kun ätmeille on. Ne on ätmejä, koska Miss Universumkin on näiden mielestä liian ruma suhteeseen, ilman meikkejä.


      • Mummi_hourii
        LinerT.2 kirjoitti:

        Mutta kun ätmeille on. Ne on ätmejä, koska Miss Universumkin on näiden mielestä liian ruma suhteeseen, ilman meikkejä.

        Ei sullekaan kelpaa alle 168cm mies, että se siitä.


      • Mummi_hourii kirjoitti:

        Ei sullekaan kelpaa alle 168cm mies, että se siitä.

        Ei niin. Mulla on aina taskussa rullamitta, että voin varmistaa ketä edes tervehdin. Kaikki rajatapaukset pitää mitata.


      • Buhahaha

        En usko. Se joka sanoo että "ulkonäöllä ei ole niin väliä" ei todennäköisesti ole vain itsekään kovin tietoinen niistä ulkonäkökriteereistään, vaikka ne ovatkin siellä taustalla olemassa. Sieltä ne sitten puskevat esiin epämääräisinä tuntemuksina joita ei oikein osaa yhdistää siihen että se toinen ei omaa silmää miellytä.


    • Täällä olis 30 vuotias työssäkäyvä 188 senttinen hyväkroppainen mies

      • Ei_jatkoonn

        Aloittaja haki ätmiä ja sä et ole sellainen. Pituus ei katsos täsmää, aito ätmi kun on aina alle 170cm.


      • kaisanoasaa
        Ei_jatkoonn kirjoitti:

        Aloittaja haki ätmiä ja sä et ole sellainen. Pituus ei katsos täsmää, aito ätmi kun on aina alle 170cm.

        Enkö minä sitten olekaan aito kun olen 185 senttiä pitkä?


      • Buhahaha
        kaisanoasaa kirjoitti:

        Enkö minä sitten olekaan aito kun olen 185 senttiä pitkä?

        Mikset sinä sitten koskaan vastaile niille lyhyyttään valitteleville että ei pelkästään sillä pituudella naista saa?


      • Khhhg
        kaisanoasaa kirjoitti:

        Enkö minä sitten olekaan aito kun olen 185 senttiä pitkä?

        Et ole. Pituus viittaa jännämies-osastolle.
        Oikea kunnon ätmi on persjalkainen pygmi, kun taas pitkä mies pillua kyllä saa pelkästään pituudellaan.


      • Buhahaha
        Khhhg kirjoitti:

        Et ole. Pituus viittaa jännämies-osastolle.
        Oikea kunnon ätmi on persjalkainen pygmi, kun taas pitkä mies pillua kyllä saa pelkästään pituudellaan.

        Nöyryytyksen nöyryytys miehelle kun ei kriteerit riitä edes ätmiyteen... tulee diskatuksi pois yhden ominaisuuden perusteella vaikka naisen saanti on ihan yhtä hypoteettista kun truu ätmeilläkin...


      • kaisanoasaa
        Buhahaha kirjoitti:

        Mikset sinä sitten koskaan vastaile niille lyhyyttään valitteleville että ei pelkästään sillä pituudella naista saa?

        Vittuako muiden valitus minulle kuuluu. Ei minuakaan kukaan koskaan lohduta vaikken pääsekään kärkeä kastamaan muuta kuin unissani. Onneksi edes unissani.


      • Buhahaha

        Nyt kyllä puhut ihan navettatuotoksia. Olet siis saanut jään särjettyä ja naiset nauramaan tuolla iskureplallasi. Taatusti olisi jokunen nainen lähtenyt noin itsevarmaan ytmikäyttäytymisen seurauksena matkaan ihan huumorimielellä jos olisit noin rohkeasti aina toiminut. Onhan tuo nyt ihan eri luokkaa verrattuna perusätmiin jonka ainoa iskurepla on se vieno sihahdus mikä pääsee avoimesta suusta kun järki pakenee kun pitäisi heittää naiselle jotain edes etäisesti iskureplaa muistuttavaa.


      • kaisanoasaa
        Buhahaha kirjoitti:

        Nyt kyllä puhut ihan navettatuotoksia. Olet siis saanut jään särjettyä ja naiset nauramaan tuolla iskureplallasi. Taatusti olisi jokunen nainen lähtenyt noin itsevarmaan ytmikäyttäytymisen seurauksena matkaan ihan huumorimielellä jos olisit noin rohkeasti aina toiminut. Onhan tuo nyt ihan eri luokkaa verrattuna perusätmiin jonka ainoa iskurepla on se vieno sihahdus mikä pääsee avoimesta suusta kun järki pakenee kun pitäisi heittää naiselle jotain edes etäisesti iskureplaa muistuttavaa.

        Olen kyllä ihan oikeasti tuolla tavalla yrittänyt naista iskeä kun en muuta osaa, mutta ei minulle kukaan ole reikää antanut.

        Ehäpä otanta on ollut kuitenkin pieni tai kohde väärä ja paljon siitä on aikaakin kun viimeksi olen naista vongannut. Pitänee vielä kokeilla joskus jotta josko joku jo lämpenisi ajatukselle.

        Kiitos että koetat parhaasi mukaan valaa minuun itseluottamusta.


    • Harmi, oon 175 cm, mut muuten täytän hc-ätämin kriteerit

    • lihavatipunen

      Meilaa Palstamäelle, hän on täydellinen sulle.

    • Hirveäsana

      Mikä ätmi,en ole koskaan kuullutkaan kyseistä sanaa?!!

      • Buhahaha

        Ensi kertaa palstalla?


    • Buhahaha

      Aloittaja on täydellä 100% varmuudella karvaperseinen ytmi-jännämies joka vaan tykkää herätellä turhaa toivoa ätmien keskuudessa ja yhdessä haareminsa teininaisten kanssa naureskelee ätmien typeryydelle nousevien ja laskevien liikkeiden välissä.

      Todiste: Lahdessa ei ole yhtäkään 22-vuotiasta kokematonta naista, kaikki on korkattu viimeistään 15-vuotiaana.

      • kaisanoasaa

        Lahessa sanotaan nunnaksi sellaista joka ei 15-vuotiaana ole jo paria mukulaa pieraissut perseestään.


    • Totuuss

      Olen palstan ätmein ja kokemattomin, työtönkin olen ja alle 168cm.

    • Muogiot

      Minu olla sinu etmi mies, minu olla torkee hyva seksys.

    • w6nub2

      Piru vie. Olen 169, palkattomassa työkokeilussa ja päässyt kerran pukille (isosta) maksusta. Muuten meistä olisi tullut hyvä pari.

    • kaikysyäsaa

      Paljonko ätmi joutuu maksamaan naiselle parisuhteessa?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe