Siis pelkkää seksiä vieraiden kanssa luvalla vai oikeinko seurustelua/treffailua kahden tai useamman kanssa. Onko jollain kokemuksia ja miten hoituu, tuleeko esim. mustasukkaisuutta.
Selventäkää hiukan
5
1600
Vastaukset
- Jotainsäätöäkö
Sulle tuollaista ehdotettu? Onpas sairasta mutta Itsehän te päätät te mitä siedä mitä et. En tunne yhtäkään joka suhteilisi noin. Ja jos tulisi ehdottaan potkaisin munille.
- haluantietää
En ole tuollaiseen sekoiluun ryhtymässä mutta olen saanut muutaman ehdotuksen kenties sen takia että tämä kysyjä on vanha tuttuni siis nainen ja tietää että olen perheellinen mies, se miksi haluaisi mun kanssa jotain tuollaista niin jäi arvailujen varaan koska yllätyin. Tämä nainen on itse naimisissa mutta puhuu enemmän avoimesta suhteesta miehensä kanssa. Toi avoin ei vain mulle oikein aukene onko siis luvalla toisten kanssa vai mitä.
- jokujokujokujok
Miehet aina useamman kanssa, ei tää ihme ole kenelläkään
- AvoinAnnikki
Meillä se on vain seksiä. Miehelläni on ollut ehkä kymmenkunta, mutta se hiipui hiljaa, ei ollut kuulema hänen juttunsa. Minulla on ollut niitä viiden viimeisen vuoden aikana paljon ja kaikenlaisia. Miehelläni ei ole mitään sitä vastaan. Ainut ongelma on pitää asia salassa naapureilta ja sukulaisilta. Ja myös se, että en halua, että minulle soitellaan perään, siis jos en halua:)
Seksiä harrastan vieraiden kanssa pääasiassa matkoillamme, siis ainakin toisessa kaupungissa.
Musiikkifestivaalit ja muut tuollaiset tilaisuudet ovat hyviä paikkoja, samoin tanssilavat.
Että näin, teltta ilmapatjan kanssa festaririalueelle ja tinderiin ilmo. Ja kyllä tarjokkaita riittää, vaikka paneskelisi koko yön. - Karkkikunkku
Siis yleensä avoin suhde tarkoittaa sitä että on lupa kumppanilta että saa harrastaa seksiä muidenkin kanssa. Suhteen osapuolilla voi olla yhdenyön juttuja tai sitten vakituisisa "seksikavereita".
Polyamorinen suhde taas on sellainen että voi olla useita seurustelusuhteita (eli juurikin "treffailua") muiden kanssa. Tällöin tosin kait yleensä suhteet ovat vakiintuneempia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456