"Huono uutinen 4 pitkäaikainen kasvissyöjä / ruokavalio määritelty> 4 viikkoa Triglyseridit eivät auttaneet & kolesterolia & HDL alaspäin # sorry academic.oup.com/nutritionrevie...
Huonoja uutisia vegetaristeille
4
179
Vastaukset
- vplaitteliasiasta
Lisää:
http://www.marksdailyapple.com/vegan-island/
Steve Jobs will attest to everything you have just said! Oh wait. He was (a strange) vegan and he died of cancer!
Oh well, let’s ask Linda McCartney. Nope. Vegetarian died of cancer.
Let’s ask the Monkee’s guy, Davy Jones. Oh dear, heart attack at 66.
What about the Bee Gee’s? Robin Gibbs – vegan and cancer.
Ok, what about Maurice Gibb? No! Donna Summer? No. Bob Marley? No.
I could go on but I won’t, - ItsekinVege
Eräs tuttavani sanoi, että kaikki tutut vegetaristit litkivät jatkuvasti valkkaria. Itse litkin punkkua. Viineistähän on löydetty asetaldehydiä. Olikohan tutkimuksessa otettu vegetaristien paheet huomioon.. Veget syövät myös paljon eksoottisia ruokia, mahdollisesti myös RoudUpReady-soijaa. Onkohan näitä seikkoja huomioitu. Monessa kasvissa on myös omasta takaa tuholaismyrkkyjä. Kaikkia kasviksia ei ehkä ole turvallista syödä suuria määriä. Vegetaristit syövät usein myös enemmän hiilareita, kuin ihmiset keskimäärin. Ihan vaan kokemuksesta puhun.
- VHH-lainen
Ruohonpurioiden on myös saatava jostain rasvaa mieluiten eläinperäistä.
Tuttavani on vegaani esteettsistä syitä Ei tykkää, kun eläimiä pahoinpidellään, mikä on tietysti huono juttu. Joka tapaukses nahkaiset kengät ja käsilaukku kelpaa ja ehkä nahkapenkit Mersussa.. Se on sitä esteettistä ajattelua. - ItsekinVege
Ei vegeruoka ole ruohoa ja salaattia. 1980-luvulla vielä luultiin niin, ei enää . Olin jossain koulutuksessa 1989 ja tilasimme erään toisen vegen kanssa kasvisruuan. Saimme raastelautaset. Olin ällikällä lyöty ja sanaton hämmästyksestä. Herra vieressä sanoi tarjoilijalle, että ette kai te kuvittele, että nämä tytöt pärjäävät tuollaisella ruualla.
Olen muuten maltillinen vhh, ja olen ollut ravitsemustietoinen jo 1970- luvun alkupuolelta asti eli silloin, kun sokeri todettiin epäterveelliseksi. Olin tällöin 15 v ja lopetin kaiken valkoisen viljan ja makeiden leivonnaisten syömisen, joista en edes pitänyt. Vähän tuossa vuosien varrella ihmetytti, kun ihan kaikkeen alettiin lisätä sokeria. Nyt taitaa sokeri mennä uudestaan pannaan.
En muuten suosi nahkaa, enkä turkiksia. Tekonahkakengät ovat ihan hyviä. Kierrätettyä kamaa en silti kannusta hävitettäväksi. Jonkun hylkäämät nahkakengät vois tietysti haudata juhlallisin kristillisin hautausmenoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020