Lönkalla näyttää vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittävän vielä ex-kanisterinankin:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Ex-gangsteri-Marko-Lonnqvist-poliisin-haaviin-autosta-kilvet-irti-kuva/1123558
Mitäs siellä nyt onkaan ex-kanisterina touhuiltu? on pahoinpitelyä, talousrikossotkua ja laittomalla autolla ajelua paskaisesti järjestäytyneelle yhteiskunnalle naureskellen. Kyllä noista ex-kanisteritouhuistakin kohta ihan jännän kirjan varmaan väsää ja taas tulee hilloa kun naiset rientää ostamaan.
Jos eivät saa jännämiestä niin ehdottomasti kannattaa palstan(kin) naisten ottaa sitten tuommoinen ex-jännämies niin ei senkään rinnalla elämä käy tylsäksi, kaikenlaisia käänteitä piisannee hamaan vanhuuteen asti. Ihan toista kuin jonkun tylsän, kiltin & kunnollisen miehen siippana elellö keskiluokkaisen tapahtumatonta elämää jossa prismareissut turvallisella farmariautolla viikon kohokohtia.
Tuleeko kohta jatko-osa "elämäni ex-gangsterina?"
15
242
Vastaukset 15
- lihavihatipunen
Ootko ajatellut hakea Seiskaan töihin? Kun näytät olevan sensaationhakuinen ja suurentelet asioita.
Tosin tuosta Seiskan jutusta selviää syy kilpien irrottamiseen ja syy on sellainen, että voi käydä ihan kelle vaan.Ai voi käydä ihan kelle vaan? Eipä vaan ole ikinä käynyt mulle tai mun tutuille mutta mehän ollaankin killtejä & kunnollisia. Tuota tosiaan tarkoitinkin avauksella että kun otat jännän tai ex-jännän se voi milloin tahansa ilmestyä kotiin ilman autoa, "kytät vei kilvet saatana", ja paiskeltuaan hetken tavaroita ja sinua pitkin seiniä luvassa on kiihkeää sovintoseksiä taas ja sitähän ei pääse kiltin & kunnollisen miehen kanssa koskaan tapahtumaan.
- lihavihatipunen
Harmaaritari kirjoitti:
Ai voi käydä ihan kelle vaan? Eipä vaan ole ikinä käynyt mulle tai mun tutuille mutta mehän ollaankin killtejä & kunnollisia. Tuota tosiaan tarkoitinkin avauksella että kun otat jännän tai ex-jännän se voi milloin tahansa ilmestyä kotiin ilman autoa, "kytät vei kilvet saatana", ja paiskeltuaan hetken tavaroita ja sinua pitkin seiniä luvassa on kiihkeää sovintoseksiä taas ja sitähän ei pääse kiltin & kunnollisen miehen kanssa koskaan tapahtumaan.
Ei ole käynyt mullekaan eikä kelleen tutulleni. Mutta tiedän, että ihmisille käy niin. Toinen syy on autoveron maksamattomuus.
Miksi sinä ja muut "kiltit ja kunnolliset" tyrkytätte noita jännämiehiä tänne kun ne eivät oikeasti kiinnosta ketään muuta kuin teitä? - 876
Harmaaritari kirjoitti:
Ai voi käydä ihan kelle vaan? Eipä vaan ole ikinä käynyt mulle tai mun tutuille mutta mehän ollaankin killtejä & kunnollisia. Tuota tosiaan tarkoitinkin avauksella että kun otat jännän tai ex-jännän se voi milloin tahansa ilmestyä kotiin ilman autoa, "kytät vei kilvet saatana", ja paiskeltuaan hetken tavaroita ja sinua pitkin seiniä luvassa on kiihkeää sovintoseksiä taas ja sitähän ei pääse kiltin & kunnollisen miehen kanssa koskaan tapahtumaan.
Saamaton vätys ei ole synonyymi kiltille ja kunnolliselle. :D
Et ole, eikä susta tule kiltti ja kunnollinen. Harmaaritari kirjoitti:
Onko sussa itsessäsi mitään muita hyviä puolia, joiden vuoksi naisten kannattaisi suhun ihastua ja parisuhteeseen sun kanssa alkaa, kun vain se pelkkä kiltteys ja kunnollisuus??
Yleensä niillä tämän palstan ätmeillä ei tunnu koskaan mitään muita hyviä puolia olevankaan, kun vain se kiltteys ja kunnollisuus ja ilmeisesti sitten sen vuoksi niitä pitää niin kovasti aina mainostaa.DarkFear kirjoitti:
Onko sussa itsessäsi mitään muita hyviä puolia, joiden vuoksi naisten kannattaisi suhun ihastua ja parisuhteeseen sun kanssa alkaa, kun vain se pelkkä kiltteys ja kunnollisuus??
Yleensä niillä tämän palstan ätmeillä ei tunnu koskaan mitään muita hyviä puolia olevankaan, kun vain se kiltteys ja kunnollisuus ja ilmeisesti sitten sen vuoksi niitä pitää niin kovasti aina mainostaa... Niin onhan kuitenkin Raha&Varallisuus ne miehen tärkeimmät Ominaisuudet.. ;D
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Niin onhan kuitenkin Raha&Varallisuus ne miehen tärkeimmät Ominaisuudet.. ;D
.. Tsori.. Tuuheat Euroopaiset Hiukset unohtui vielä listalta.. ;D
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Tsori.. Tuuheat Euroopaiset Hiukset unohtui vielä listalta.. ;D
Niin tärkeitä ominaisuuksia kyllä ne molemmat, niin tuuhea tukka, kun myös se raha ja varallisuuskin.
- lihavihatipunen
Ai niin mutta mites se Varg Vikernes?
Niin, varg varmaan on myös menneisyytensä avulla menestynyt elämässä, sillähän on useampia lapsiakin.
- lihavihatipunen
Harmaaritari kirjoitti:
Niin, varg varmaan on myös menneisyytensä avulla menestynyt elämässä, sillähän on useampia lapsiakin.
Niin ja se on mielestäsi nykyään kiltti ja kunnollinen perheenisä. Näin kirjoitit.
- haukotuus
Eipä taida olla naiset niitä, jotka näiden tyyppien elämänkertakirjoja ostelee.
Kyllähän ne on juurikin "kiltit ja kunnolliset" wannabejännämiehet. Tehän heitä ihailette, kadehditte ja haluaisitte olla heidän kaltaisiaan. Sinäkin olet niin äärettömän kiinnostunut heidän touhuistaan, että pakkomielteen omaisesti postailet niitä tänne. Harmis pitäis saada seiska-lehteen parisuhdereportteriks. Pahempi vänkäri aatteelleen kun ylen toimittajat monikulttuurisuuden puolestapuhumiselle.
Minua ainakin naurattaa tään haarniskasankarin heitot. Jos kritisoit jotain, olet vastaan... Ja samalla kun antaa jotain ympäripyöreetä palstateoriaa vastaan, katselee jo vasemmalla silmällään toista propagandauutista. Taito se on tuokin ja mikä intohimo ja fanaattisuus. Wau!Tuo on kyllä ihan totta että seiskaa ostavissa naisissa olisi juuri sopivaa kohderyhmää valistustyölle vaikka veikkaankin että se valistus valuisi niistä kuin vesi hanhen selästä. Sitäpaitsi, seiska luultavasti haluaa suvaitsevaisemman toimittajan joka osaisi myös miellyttää naisia kehumalla niitä, sähän voisit ruveta?
Harmaaritari kirjoitti:
Tuo on kyllä ihan totta että seiskaa ostavissa naisissa olisi juuri sopivaa kohderyhmää valistustyölle vaikka veikkaankin että se valistus valuisi niistä kuin vesi hanhen selästä. Sitäpaitsi, seiska luultavasti haluaa suvaitsevaisemman toimittajan joka osaisi myös miellyttää naisia kehumalla niitä, sähän voisit ruveta?
No minulla ei ole tuollaista paatosta kuin sinulla. Osaan kyllä kehua kauniita naisia, mutta toisaalta annan sellaisien erilaisempienkin olla sitten erikoisempia. Jos heille elämä tulee glitteristä, kokovartalotatuoinneista ja arvelluttavista miehistä, niin ei se minulta pois ole. On niitä naisiakin vaikka minkälaisia. Kurkkaappas vaikka Tiina Wiikkiä? Se nyt taitaa olla Junes Lokan naikkonen, mutta eiköhän noita ole muitakin vastaavia.... Siinähän vois olla sullekin sopiva naistyyppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3851552Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan831059Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94934Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63849Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49758Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43755- 121725
- 60720
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10658- 37645
- 50616
- 54602
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 45557
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33538Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535- 32531
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85508- 49493
- 80487