Ikäero ja vielä naimisissa

M34N24

Vinkkejä! :)

Vielä naimisissa m34 ja jotenkin näyttää, että salaa olen ihastunut yhteen kaverin kaveriin, joka sinkku n24. Oma parisuhde ei enää oikein ole kuosissaan kummankaan suunnasta ja lapset (2kpl) pitää vielä yhdessä.

Juttu aika alussa ja kaikki tässä vaiheessa aika varmaa olettamaa toisen osalta, mutta yhdessä ollaan monta kertaa tavattu ja jotenkin meillä synkkaa jo ihan sanattomastikin. Molemmat tietää että olen naimisissa ja sillä ollaan vähän varovaisia kummatkin menemästä puheissa pidemmälle.

kokemuksia tulisiko tälläinen uusi suhde toimimaan ikäeron vuoksi? Harrastukset ja elämän katsomukset ovat "vaarallisen" samanlaisia ja juttua riittää yhdessä.

Myös omat lapset huolettaa ja se, että haluaako tämä nuorempi deitti lapsia..

5

312

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdgdfgerw

Eipä tuo ikäero haittaa kun mies vanhempi mutta en kyllä lähtis suhteilemaan ennen kuin entinen suhde on hoidettu loppuun .Ei oo reiluu vaimollesi eikä tälle uudelle.En pidä ylipäätänsä selän takana kähmäilystä.Jos parisuhde loppu hoida ero ja sen jälkeen vasta uusi.Ihan kuin pitäisit vaimoasi varalla onko hän mielestäsi ansainnut tämän yhteisistä vuosista?

• M34N24

Luulen, että vaimolle tämä voisi olla jopa helpotus, jos ero tulisi. Lapsi tod näk pitää arjen kasassa.

• mekkk

Onnistuuk olaittaa mykyinen suhde kuntoon ja jos siitä ei tule mitään niin sitten voi muualta katella.

• elämäänähnyt1

No minulla ja miehelläni on 10v. ikäeroa.
      Kun menimme yhteen, lapsia halusin melkein heti. En sano, että tämä tytteli niitä välttämättä haluaa, mutta jos haluaa ja sinä et, olet kohta yksin. Yksi vaihtoeto on, että sinulla on kohta 4 lasta. Kannattaa miettiä pari kertaa ennenkuin alkaa nuorien sinkkutyttöjen kanssa sekoilemaan.

• Ei tuo ikäero varmasti haittaa. Kaikki muu sitten voi haitatakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      180
      11279
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      56
      5361
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2610
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2286
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1801
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1725
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      37
      1372
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      37
      1309
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1196
    10. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      26
      1099
    Aihe