Vinkkejä! :)
Vielä naimisissa m34 ja jotenkin näyttää, että salaa olen ihastunut yhteen kaverin kaveriin, joka sinkku n24. Oma parisuhde ei enää oikein ole kuosissaan kummankaan suunnasta ja lapset (2kpl) pitää vielä yhdessä.
Juttu aika alussa ja kaikki tässä vaiheessa aika varmaa olettamaa toisen osalta, mutta yhdessä ollaan monta kertaa tavattu ja jotenkin meillä synkkaa jo ihan sanattomastikin. Molemmat tietää että olen naimisissa ja sillä ollaan vähän varovaisia kummatkin menemästä puheissa pidemmälle.
kokemuksia tulisiko tälläinen uusi suhde toimimaan ikäeron vuoksi? Harrastukset ja elämän katsomukset ovat "vaarallisen" samanlaisia ja juttua riittää yhdessä.
Myös omat lapset huolettaa ja se, että haluaako tämä nuorempi deitti lapsia..
Ikäero ja vielä naimisissa
5
312
Vastaukset
- fdgdfgerw
Eipä tuo ikäero haittaa kun mies vanhempi mutta en kyllä lähtis suhteilemaan ennen kuin entinen suhde on hoidettu loppuun .Ei oo reiluu vaimollesi eikä tälle uudelle.En pidä ylipäätänsä selän takana kähmäilystä.Jos parisuhde loppu hoida ero ja sen jälkeen vasta uusi.Ihan kuin pitäisit vaimoasi varalla onko hän mielestäsi ansainnut tämän yhteisistä vuosista?
- M34N24
Luulen, että vaimolle tämä voisi olla jopa helpotus, jos ero tulisi. Lapsi tod näk pitää arjen kasassa.
- mekkk
Onnistuuk olaittaa mykyinen suhde kuntoon ja jos siitä ei tule mitään niin sitten voi muualta katella.
- elämäänähnyt1
No minulla ja miehelläni on 10v. ikäeroa.
Kun menimme yhteen, lapsia halusin melkein heti. En sano, että tämä tytteli niitä välttämättä haluaa, mutta jos haluaa ja sinä et, olet kohta yksin. Yksi vaihtoeto on, että sinulla on kohta 4 lasta. Kannattaa miettiä pari kertaa ennenkuin alkaa nuorien sinkkutyttöjen kanssa sekoilemaan. Ei tuo ikäero varmasti haittaa. Kaikki muu sitten voi haitatakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18011279
- 565361
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452610- 372286
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131801Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441725Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta371372Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371309Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61196Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut261099