Joo-o. katsokaapas osoitteesta http://www.catesale.com miten hienolta vaikuttaa saab 9-5 2.3t. Soitin ja kyselin autosta tarkemmin. Myyjä kehui auton maasta taivaisiin kun sanoin että jos se on hyvä niin ajan 140 km katsomaan sitä. Toivoin vielä että ihan rehellisesti sanoisi jos siinä olisi vikaa. Hyvä kuulemma on ellei jopa täysin helmi. No paskan marjat. Paikalle päästyäni auto oli ihan lumessa/jarrulevyt ruosteessa, kun myyjä sanoi sen olevan omassa ajossa koko ajan. Vaivautui sentään ulos siitä homeisesta kopistaan. Putsasi auton vittuuntuneena ja laitettiin käyntiin. Ei meinannut lähteä ja pölläytti putkesta. Ollut kuulemma vanhempi yksinäinen saksalainen lääkäri joka ajellut tosi vähän sillä. Ensinnäkin takapenkki istuttu aivan länään. Saksalaiset läskimahat siellä tupakkaa vetäneet. Keskikyynär tuki tuhannen pillun palasina. tupakka haisi. lommoja/naarmuja ulkopuolella. Näki amatöörikin että ajettu varmaan 313000km. Myyjän tarina muuttui koko ajan. Kaveri ei muistanut että olin kysellyt autosta aiemminkin. Nyt kertoi eri tarinaa. Kysyttyäni autoa kuitenkin koeajolle niin sanoi että pitää nähdä rahat että viitsii päästää auton suolapöllyyn kehä 3:lle. Saatana. olisin kokeillut siinä lähitiellä että auto kunnossa mut kun ei niin ei. Maksaa kuulemma melkein kympin kun joutuu sit pesemään jos ei tuu kauppoja. Puhelimessa oli luvannut hyvitystä nykyisestä autostani 13,5-14 tuhatta egeä. Nyt kun olin paikalla niin kymppitonnikin olisi kuulemma liikaa. Tämä opetuksena kaikille. Että kiertäkää "häkit" kaukaa ja ostakaa auto oikeasta liikkeestä. Takuut ym. pitäis ainakin pelata. Niillä on edes joku vastuu autoistaan. Ne haluaa tehdä kauppaa toistekkin. Että terveisiä vaan catesalen ukko jos satut lukemaan tätä! No tuskin kun ei sulla ole edes mail osoitetta johon ihmiset vois laittaa kysymyksiä autoistasi(paskaläjistä). Siitähän jäisi todiste lupaamistasi hinnoista. Nyt voit puhua kuin Ruuneberi ja vielä täyttä paskaa. Jeesus mikä äijä. Otan osaa jos tosiaan pääkaupunkiseudun yksityiset kauppiaat on tuollisia. Mätäpaise. Yksi pilaa kyllä kaikkien maineen. Täällä maalla jos olis tollanen kauppias äijä ja tulis kadulla vastaan niin varmaan sais turpaan. Joku varmaan pyörittelis tervassa ja höyhenissä...
autoliike Catesale Oy
33
7743
Vastaukset
- juusto6
Onpa hemmolla hyviä autoja,,kaikki yhdellä papalla olleita.Capslock jäänyt kaverilla päälle kun niitä tohkeissaan kuvailee...No voi tuo kaveri ehkä itse uskookkin tarinansa,mene ja tiedä.
- pettynyt ja pahasti
miten moni Suomalainen auto joka on vuodelta 1993,1994,1995,1996, 1997 ,1998, 1999 jne on ollut vain yhdellä omistajalla? Saksassa tuntuu että autoja pidetään kohdusta hautaan kun aina ensimmäiseltä omistajalta. Niin ja miettikääs että Saksassa vissiin kukaan muu ei omista autoja kun yli 55-vuotiaat... milläköhän nuoremmat liikkuu? takseilla pakosti kun kysyttäessä saksalaisilla autoilla ei ole koskaan ollut ketään kyydissä ja jos on koukku niin mitään ei ole missään nimessä vedetty perässä. Niin taksit. Niihinhän tulee kilsoja varmaan miljoonia per auto vuodessa kun koko saksan nuori kansa ajaa niillä kun ne eivät omista autoja. No voihan nuo taksit sitten tuoda suomeen ja katsoa mittaria... alle 100tkm ajettu vm.1996 220 diesel mersu. Hei haloo. Kyllä Saksassakin ostetaan dieseleitä jos ajetaan paljon ja isoja autoja jos ajetaan paljon. Tuntuu olevan trendi nettiautoakin selaillessa että esim. 1996-2000 vuotiset 500 sarjan Bemut isoilla koneilla ajettu monella noin sata tkm. Turkkilaiset perkele. Niitä on helppo syyttää autokauppiaina. Niistä vois joku perustaa Suomeen etäliikkeen niin ei tarvis laivalla hakea sieltä asti. Arvauksia kuinka kauan se heppu säilyisi hengissä kun möisi täyttä savea parikymmentä autollista. onneksi meillä on jo catesale oy:n kaltaisia liikkeitä täällä pyhässä rauhallisessa kotimaassamme niin ei tarvitse lähteä hakemaan elämyksiä saksan maalta asti. Aloitan uuden keskustelun aiheella kuka löytää vähiten ajetun auton per vuosi
- pettynyt ja pahasti
www.catesale.com
sieltä: Jeep Grand Cherokee GRAND CHEROKEE 4,0 AJ 114200KM
On kaverilla (ei ainakaan minun kaveri) huumoriakin. Siellä lukee ko. auton kohdalla hassu lause: ERITTÄN SIISTISSÄ KUNNOSSA OLEVA OIKEASTI VÄHÄN AJETTU CHEROKEE ... - kuluttaja
pettynyt ja pahasti kirjoitti:
www.catesale.com
sieltä: Jeep Grand Cherokee GRAND CHEROKEE 4,0 AJ 114200KM
On kaverilla (ei ainakaan minun kaveri) huumoriakin. Siellä lukee ko. auton kohdalla hassu lause: ERITTÄN SIISTISSÄ KUNNOSSA OLEVA OIKEASTI VÄHÄN AJETTU CHEROKEE ...Heh.. toi "oikeasti" oli kyllä oiva lisäys. Kerrankin rehellinen kauppias :-)
- taas viheltää
miten moni Suomalainen auto joka on vuodelta 1993,1994,1995,1996, 1997 ,1998, 1999 jne on ollut vain yhdellä omistajalla? Saksassa tuntuu että autoja pidetään kohdusta hautaan kun aina ensimmäiseltä omistajalta. Niin ja miettikääs että Saksassa vissiin kukaan muu ei omista autoja kun yli 55-vuotiaat... milläköhän nuoremmat liikkuu? takseilla pakosti kun kysyttäessä saksalaisilla autoilla ei ole koskaan ollut ketään kyydissä ja jos on koukku niin mitään ei ole missään nimessä vedetty perässä. Niin taksit. Niihinhän tulee kilsoja varmaan miljoonia per auto vuodessa kun koko saksan nuori kansa ajaa niillä kun ne eivät omista autoja. No voihan nuo taksit sitten tuoda suomeen ja katsoa mittaria... alle 100tkm ajettu vm.1996 220 diesel mersu. Hei haloo. Kyllä Saksassakin ostetaan dieseleitä jos ajetaan paljon ja isoja autoja jos ajetaan paljon. Tuntuu olevan trendi nettiautoakin selaillessa että esim. 1996-2000 vuotiset 500 sarjan Bemut isoilla koneilla ajettu monella noin sata tkm. Turkkilaiset perkele. Niitä on helppo syyttää autokauppiaina. Niistä vois joku perustaa Suomeen etäliikkeen niin ei tarvis laivalla hakea sieltä asti. Arvauksia kuinka kauan se heppu säilyisi hengissä kun möisi täyttä savea parikymmentä autollista. onneksi meillä on jo catesale oy:n kaltaisia liikkeitä täällä pyhässä rauhallisessa kotimaassamme niin ei tarvitse lähteä hakemaan elämyksiä saksan maalta asti. Aloitan uuden keskustelun aiheella kuka löytää vähiten ajetun auton per vuosi
Joku nulikka puhuu vastoin parempaa tietoa. Mistä teitäkin sikiä, oliko vanhempasi serkuksia?
Saksanauton omistajahistoria ei vaadi kuin lukutaitoa. Se lukee selkeästi rekisteriotteen etusivulla, syntymäaikoineen, jos myyjä ei näytä sitä niin on syytä olettaa että sivu on täynnä... - pettynyt ja pahasti
taas viheltää kirjoitti:
Joku nulikka puhuu vastoin parempaa tietoa. Mistä teitäkin sikiä, oliko vanhempasi serkuksia?
Saksanauton omistajahistoria ei vaadi kuin lukutaitoa. Se lukee selkeästi rekisteriotteen etusivulla, syntymäaikoineen, jos myyjä ei näytä sitä niin on syytä olettaa että sivu on täynnä...Saa niissä lapuissa luke mitä vaan. Kyllä minä osaan lukea. Mutta ainakin tarkoitin sitä että myyjän mukaan edellinen omistaja on ollut juuri tuo vanha pappa. Aika harvoin olen nähnyt Suomessa myytävässä tuontiautossa tuota ko. dokumenttia. eivät muuta kuin kehu asialla että tulee hyvä vaikutelma autosta. Sitten kauppaa tehdessä paljastuu tai ei.
Äläkä sinä nimittele mitään. Itse en viitsi alentua sinun vanhempiasi nimittelemään. Eikös tuo kerro jo sinusta itsestäsi jotain. Mitä pahaa olen juuri sinulle tehnyt? Hehheh. ellet ole se catesalen mies... - Missä ote luuraa
Saa niissä lapuissa luke mitä vaan. Kyllä minä osaan lukea. Mutta ainakin tarkoitin sitä että myyjän mukaan edellinen omistaja on ollut juuri tuo vanha pappa. Aika harvoin olen nähnyt Suomessa myytävässä tuontiautossa tuota ko. dokumenttia. eivät muuta kuin kehu asialla että tulee hyvä vaikutelma autosta. Sitten kauppaa tehdessä paljastuu tai ei.
Äläkä sinä nimittele mitään. Itse en viitsi alentua sinun vanhempiasi nimittelemään. Eikös tuo kerro jo sinusta itsestäsi jotain. Mitä pahaa olen juuri sinulle tehnyt? Hehheh. ellet ole se catesalen mies...No miten se Saksalainen rekisteröintitodistus vois olla niissä autoissa mukana, kun se jää rek katsastuksen yhteydessä konttorille. Ihme paviaaneja tällä leukojaan lonksuttaa. Suu vaahdossa huudellaan täyttä tuubaa, kun ei sen vertaa vaivauduta et otettaisiin asioista selvää.
- ajettu
Katsokaapas tarkemmin noista kuvista sen Saabin rattia. Kiiltää siihen malliin että ajettu ainakin 300000.
- Suapisti
Myynnissä olevan 9000 CS:n ratin keskiosa ei ole ainakaan Saabin. Ettei olisi turvatyyny lauennut vaikkei auto ole ilmoituksen mukaan kolaroitu.
- Maailmaa nähnyt
Pitäsi vähitellen kaikkien ymmärtää, että suomalaisesta autoliikkeestä ei kannata käytettyä autoa ostaa. Tämän on kymmenet tuhannet jo oivaltaneet ja määrä kasvaa koko ajan kovaa vauhtia.
Suomessa autokaupalla ei ole perinteisesti mitään moraalia. Joko auto on aivan jotain muuta, kuin mitä annetaan ymmärtää, tai sitten hinta täysin posketon. Liikeidean kantavia ajatuksia on aina ollut jonkinasteinen ostajan pettäminen. Valitettavasti.
Ja tämä ei ole mikään mielipideasia. Käytettyjen autojen kauppa, siis nimen omaan AUTOLIIKKEISTÄ OSTETUT, on VUODESTA TOISEEN yksi eniten kuluttajansuojaviranomaisia työllistävä ala.
Jos haluatte ostaa käytetyn auton auoliikkeestä, ostakaa se vaikka Saksasta. Ero toimintakultturissa on valtava! Ns. kalliimmissakaan käytetyissä autoissa ei ole poskettomia ylihintoja hintalapuissa. Tinkivara on suomalaisittain pieni. Eli hinta ihan oikesti vastaa tuotetta. Ja hieman vanhemmissa käytetyissä ilmoitetaan suoraan auton mahdollisista virheistä. Eikä vaan "yritetä seistä lommon edessä" kuten suomalaisissa autoliikkeissä on aina ollut tapana. Ja niitä huonoimpia autoja ei liikkeissä myydä lainkaan kuluttajille. Siellä kun myyjä ihan oikesti vastaa kaikista käytettyinä myymistään autoista. Lainsäädäntö, kuluttajansuoja ja toimintakulttuuri ovat siellä aivan eri tasolla kuin täällä.- vanha mutta ajankoht
Tämän takia lakia on muutettava niin, että myytävät autot tulisi katsastaa tai käyttää autotohtorilla ennen myyntiä. Ei tarvitsisi selitellä, kun on mustaa valkoisella.
- Myyjä
Myin äskettäin oman 1996 maillin 850 automaatti farkkuni 7800 eurolla. Auto oli hieno ja ajettu 186 tkm. Tuolla ne näyttävät olevan hirveissä hinnoissa.
- pettynyt ja pahasti
ainakin jos niitä puhelimitse kysyy. Ajattaa myyjä vaan turhaa asiakkaitaan. Kertokaa mulle maalaiselle, että parjääkö tuollaiset äijät pääkaupunkiseuden autokaupassa vuodesta toiseen? Ihme jos pystyy firma pystyssä, vai onko asiakkaat tosiaan noin tyhmiä.
- eddwd
ainakin jos niitä puhelimitse kysyy. Ajattaa myyjä vaan turhaa asiakkaitaan. Kertokaa mulle maalaiselle, että parjääkö tuollaiset äijät pääkaupunkiseuden autokaupassa vuodesta toiseen? Ihme jos pystyy firma pystyssä, vai onko asiakkaat tosiaan noin tyhmiä.
Onhan ne,kun ajelevat satoja kilomerejä autoja kattelemassa.Kehä kolmosen siisti ja huippu auto ei sitä maaseudun juntista välttämättä ole.
- susanin talo
Huonoja vaihtareita hänellä kyllä on ja hintavia sellaisia.
- ferry2
varmasti jos ei ole rahaa ,osta elämä.
- Älä suutu.
ferry2 kirjoitti:
varmasti jos ei ole rahaa ,osta elämä.
Vituttaako?
- myyjä..
Tämä on ainoa autokauppa missä olen nähnyt myyjän kenen kanssa en tekisi kaupaa vaikka ilmaiseksi auton saisi. Kokemus on reilu vuosi vanha joten jos myyjä on vaihtunut niin kommentti on aiheeton. Koeajolle pääseminen oli käytännössä mahdoton ellei laittanut kauppasummaa pöytään ja jos kyseinen kaveri on pätevä asiakaspalveluun niin minä olen seuraava presidentti.
- Renkaanpotkija..
itse menit koeajamaan halvinta ja vähiten ajettua tuontivolvoa.
- Deca Durabol
Renkaanpotkija.. kirjoitti:
itse menit koeajamaan halvinta ja vähiten ajettua tuontivolvoa.
Kyllä niistä Volvojen mittareista näkee paljon niiltä on ajettu.
- mummopappa
Onko tuoreita kokemuksia firmasta? Pitääkö ne tarinat oikeasti paikkansa?
- Miiqu
Vaikuttaa siltä, että ylläolevat kuvaukset pitävät edelleen paikkaansa. En ostanut mitään, mutta asiakas palvelu oli huonoa. Kysyin vaihto tarjousta, niin homma alkoi oman autoni haukkumisella, ja lopuksi säälittävä tarjous.
- Tyytyväinen asiakas
Jaa - itse olen pari ihan hintaansa nähden hyvää volvoo hankkinut CateSalelta. Ei mitään murhetta. Tosin olen jo oppinut, ettei 2 - 6 tonnin rahalla saa uutta paremman luokan autoa ja että kun auto seisoo jonkin aikaa, niin se on vähä takkuinen aluksi.
Ei ole ollu mitään ongelmaa koeajojen yms suhteen. Ihmettelen jos sulla on niin kallis auto 13 tuh egee niin meet saappia ostaan joka nyt ei ole kohta minkään arvoinen?? - bustedhaha
Eipä täsmää myyjän ilmoittamat rekisteritunnukset todellisuutta. Esim. tämä http://www.nettiauto.com/volvo/v70/5588124 rekisteritunnus antaa auton merkiksi Ladan.
Kun potentiaalinen auto löytyy niin laitan sen rekisteritiedot LähiTapiolan laskuriin joka antaa auton tiedot suoraan ( https://verkkopalvelu.tapiola.fi/a2/ajoneuvolaskin/MA/Etusivu.jsf?productMode=MA ).
Tämä on näyttänyt oikeat tiedot kaikkiin muihin autoihin mitä olen katsonut, paitsi neljään Catesalen ilmoituksen autoon. Viidettä en enää jaksanut katsoa, eipä tarvitse tuolla käydä asioimassa.
Myöskin hauska yksityiskohta on se, että myyjä ei anna esittää ajoneuvoista julkisia kysymyksiä nettiautoon. Olisin nimittäin esittänyt kysymyksen, että minkä takia ilmoituksessa oleva reknro. ei täsmää. - En ole trolli
Kyllä tuo osaa vieläkin. Vaihdossa tulevan auton historiaa olisin kysellyt, joka oli heillä myyty. Auton väri ei täsmännyt trafin tietoihin. Kaveri tokaisi vaan että myy yli 400 autoa vuodessa ja on ammattimainen autokauppa. Ei hän voi muistaa noita perusautoja ja niiden historioita. Jonkun Porschen hän kyllä muistaa mutta ei noita perusautoja. Ja löi luurin korvaan.
Jos hän myy yli 400 autoa vuodessa, autojen keskihinta on alle 1300€ vuoden 2013 liikevaihdon perusteella. Se tarkoitaa myös, että hän myy JOKA päivä yhden auton (myös sunnuntaina , jouluna ja muina pyhinä), joinain päivinä jopa kaksi. On siinä tehokas kaveri, kun pystyy noin 30 auton poolia pyörittään tuolla tahdilla. Kannattaa siis mennä sinne kaupoille, koska alennukset näyttää olevan todella hyviä ja kaupat syntyvät nopeasti.
Tällaiset kauppiaan pilaavat oikeasti mukavien ja tunnollisten autokaupppiaiden maineen. Onhan myös niitä trolleja täällä netissä, jotka pilkkaavat autokauppoja huvikseen. Eli ei kaikkea kannata aina uskoa.- Olet nolo
Jobbari taas herjaamassa muita.
- case of mondays
Hei! On totta, että myyjät eivät voi ihan jokaisen myymänsä auton yksityiskohtia ja historiatietoja aina muistaa, varsinkin jos kaupoista on jo aikaa. Monessa autoliikkeessä on onneksi jälkimarkkinointia varten palkattu ihan oma henkilönsä: vaihtoauto ns selvittelijä. Jatkossa, mikäli olet autoliikkeisiin yhteydessä, niin kannattaa ensimmäisenä puhelimessa kysyä vaihtoauto ns selvittelijää.
- Alanmies28
Vitun idiootti, jälkimarkkinointi tarkoittaa huolto, varaosia ja korikorjaamoa.
- Liike vs. jobbari
Jobbari on aina pimeää kauppaa tekevä yksityishenkilö.
- Unohtui kertoa..
Huijareita ne on kaikki.
- Bentsi2004
Oletko menossa tänne autokaupoille? Turvallista matkaa.
- Kamelimyymässäpaskaa
Kerran olen tehnyt autokaupat tuon luuserin kanssa ja oli ensimmäinen ja viimeinen kerta luikuri vailla vertaistaan ja opin että jopparit kierrän kaukaa.
- Oulu-Late
Ostin häneltä Belgiasta tuodun V70 2.4d km 167000 hyvillä varusteilla. Hyvä palvelu oli kaupanteossa. Ajanut 3 vuotta ja nyt mittarissa 238 000. Auto pelannut moitteetta ja ollut erittäin tyytyväinen. Ostanut monta tuontivolvoa ja ostan seuraavankin. Merkkiliikkeeseen verrattuna hinta on 4-6 tuhatta edullisempi. Ja paremmat varusteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1453699Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1103566Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi202482Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42305100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es282113Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa341197Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut231059Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah29861- 134853
Oikea syy siihen
miksi toivon ettei enää törmätä on se, että olen ihan tavattoman ihastunut sinuun. Paljon helpompi itselle kun ei saa pä34764