Tässä videossa pahat natsit muuttavat hyvät LGBT-ihmiset pahoiksi perheellisiksi konservatiiveiksi:
https://www.youtube.com/watch?v=hNT6Kr8c83k
Tulevaisuus takaisin
9
187
Vastaukset
- vaihtoehto-oikea
Kotona pornoa katsovasta ATMstäkin tulee perheellinen mies.
Ihme vimma noilla alt-right -tyypeillä yrittää määrätä muiden elämäntavasta.
- PalstaTrolli
Niin, aikaisemminhan se on ollut arbuusien ja uskonnolliset piirien hommaa.
Eikös olekin ärsyttävää? PalstaTrolli kirjoitti:
Niin, aikaisemminhan se on ollut arbuusien ja uskonnolliset piirien hommaa.
Eikös olekin ärsyttävää?Noilla sentään on yleensä jotain positiivisia visioita ja perusteluja, miksi toisten elämään tarvitsee puuttua. On päivänselvää, miksi esimerkiksi ympäristöä ei saa vapaasti paskoa.
Alt-rightillä ei ole mitään positiivista tarjottavaa eikä mitään perusteita milloin minkäkin ryhmän kimppuun käymiseen. Mitä ihmeen pahaa esimerkiksi erittäin pieni transsukupuolisten ihmisten ryhmä on kenellekään tehnyt niin että heitä vastaan pitää järjestää organisoitua nettikiusaamista.- enauta
outsider1 kirjoitti:
Noilla sentään on yleensä jotain positiivisia visioita ja perusteluja, miksi toisten elämään tarvitsee puuttua. On päivänselvää, miksi esimerkiksi ympäristöä ei saa vapaasti paskoa.
Alt-rightillä ei ole mitään positiivista tarjottavaa eikä mitään perusteita milloin minkäkin ryhmän kimppuun käymiseen. Mitä ihmeen pahaa esimerkiksi erittäin pieni transsukupuolisten ihmisten ryhmä on kenellekään tehnyt niin että heitä vastaan pitää järjestää organisoitua nettikiusaamista.Vihervasemmistolaiset nostavat tietyt vähemmistöt jalustalle kuin palvottaviksi epäjumaliksi. Sitten meitä valkoihoisia heteromiehiä haukutaan ja syyllistetään milloin mistäkin "epäoikeudenmukaisuudesta". Sen sijaan kaltaiseni köyhän ja syrjäytyneen ätmien ongelmiin ei muuta ratkaisua tarjota kuin nappeja ja työkkärin tarjoilemaa karenssia ja työhönosoituksia.
enauta kirjoitti:
Vihervasemmistolaiset nostavat tietyt vähemmistöt jalustalle kuin palvottaviksi epäjumaliksi. Sitten meitä valkoihoisia heteromiehiä haukutaan ja syyllistetään milloin mistäkin "epäoikeudenmukaisuudesta". Sen sijaan kaltaiseni köyhän ja syrjäytyneen ätmien ongelmiin ei muuta ratkaisua tarjota kuin nappeja ja työkkärin tarjoilemaa karenssia ja työhönosoituksia.
Kyllähän monet Vihreät kannattavat esim. perustuloa ja erittäin harva ainakaan tukien rajua leikkaamista. Sen sijaan Persuista löytyy kovia asenteita syrjäytyneitä kohtaan. Puheenjohtaja Halla-aho on puhunut sosiaaliturvasta "luksuksena" ja äskettäin kyseenalaistanut työttömien oikeuden asua Helsingissä.
enauta kirjoitti:
Vihervasemmistolaiset nostavat tietyt vähemmistöt jalustalle kuin palvottaviksi epäjumaliksi. Sitten meitä valkoihoisia heteromiehiä haukutaan ja syyllistetään milloin mistäkin "epäoikeudenmukaisuudesta". Sen sijaan kaltaiseni köyhän ja syrjäytyneen ätmien ongelmiin ei muuta ratkaisua tarjota kuin nappeja ja työkkärin tarjoilemaa karenssia ja työhönosoituksia.
Sekö on vähemmistöjen palvomista jos haluaa taata näille samat oikeudet kuin muillakin on? Kummaa etten minä ole koskaan valkoisena lihaa syövänä heteromiehenä kokenut minkäänlaista sortoa yhteiskunnan taholta.
Meidän ätmien ongelmien parantamiseksi ei voi oikein tehdä mitään muuta kuin tarjota eutanasiaa ilman naisten vapaudenriistoa. Mutta tuohon on vielä pitkä matka kun sitä ei voida vielä myöntää edes fyysisesti kituville ihmisraunioille.outsider1 kirjoitti:
Kyllähän monet Vihreät kannattavat esim. perustuloa ja erittäin harva ainakaan tukien rajua leikkaamista. Sen sijaan Persuista löytyy kovia asenteita syrjäytyneitä kohtaan. Puheenjohtaja Halla-aho on puhunut sosiaaliturvasta "luksuksena" ja äskettäin kyseenalaistanut työttömien oikeuden asua Helsingissä.
Minä käsitin tuon Halla-ahon luksuslausunnon niin, että yhteiskunnan ensimmäisiin edellytyksiin ei kuulu sosiaaliturvan tarjoaminen vaan, että yhteiskunnat selviytyvät joten kuten ilman tätäkin, mutta ei esimerkiksi ilman puolustusvoimia tai järjestyksenvalvontaa. Mutta ongelmiahan liian vähäinen tai olematon sosiaaliturva kyllä teettää esim. rikollisuuden kasvun muodossa.
- enauta
ageless_stranger kirjoitti:
Sekö on vähemmistöjen palvomista jos haluaa taata näille samat oikeudet kuin muillakin on? Kummaa etten minä ole koskaan valkoisena lihaa syövänä heteromiehenä kokenut minkäänlaista sortoa yhteiskunnan taholta.
Meidän ätmien ongelmien parantamiseksi ei voi oikein tehdä mitään muuta kuin tarjota eutanasiaa ilman naisten vapaudenriistoa. Mutta tuohon on vielä pitkä matka kun sitä ei voida vielä myöntää edes fyysisesti kituville ihmisraunioille.Eipä nämä vihervassarit ATM-veähemmistön kärsimyksistä ole kiinnostuneet. Enemmänkin prkivät vaikeuttamaan elämää entisestään rohkaisemalla miesvoittoista maahanmuuttoa joka lisää paineita myös sosiaaliturvaa kohtaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437