Tunnustan palstalaisille, että minun on vaikea uskoa tämän olevan totta...
Valehtelua.
Liioittelua.
Toisten vähättelyä.
Multinikkipelleilyä.
Halua saada toinen pahalle mielelle tai suuttumaan.
Suorien vastausten välttelyä.
Tosiasioiden vääristelyä.
Kaikki ne negatiiviset asiat, joita olen ateisteista ajatellut, ovat saaneet vahvistusta. Seköhän on tavoitteena ollut niillä veijareilla, jotka täällä ateisteina esiintyvät? Niin tai näin, seuraus on selvä.
Kovasti oli Darvin hankala tapaus, jos tiettyjen tahojen toiminta on hänen inspiroimaansa.
Huomiota palstan ateisteista
21
237
Vastaukset
Tuohon täytyisi nyt ensin saada lista, että ketkä ovat ateisteja jotta tuohon pystyisi ottamaan kantaa. Oliskohan ollut pari kappaletta sellaisia aloituksia joissa heti kärkeen kiistetään Jumalan olemassa olo. Tuostakin on jo sen verran aikaa, etten kirjoittajia muista.
Toinen vaihtoehto voisi olla tietenkin, että ihan molemmin puolin kaikenlaiset tämän aloitukset lopettaisiin ja alettaisiin käyttäytyä kuin ihmiset konsanaan. Tuo olisi siinä mielessä helppo toteuttaa, että aloittaa voi ihan itsestään ja omasta käyttäytymisestä ;)- selvälogiikka
Kaikki muut ovat ateisteja jotka eivät ole uskovia.
Virkaa tekevänä synnittömänä varajeesuksena minun on nyt vihellettävä peli poikki ja pyydettävä uskonharhaisia todistamaan jumalansa olemassaolo.
Samalla julistan ensimmäisen js toisen liiton lakkautetuiksi. Jäämme hartaudella odottamaan todisteita ja uusia korjattuja lakitauluja.Tietysti olisit voinut muotoilla aloituksen omannäköiseksesi....
- änkynlänkyn
Etkö parempaan pysy?
- luejaopi
Ateisteilla ja liberaaleilla ei ole muuta mahdollisuutta kuin keksiä valheita uskovista. Itsessään he eivät vikoja löydä ja siksi ovat pakotettuja valehtelemaan. Tämä on ollut sääntönä jo Jeesuksen ajoista lähtien. Kannattaa katsoa millaisista elementeistä Jeesuksen tuomio rakennettiin. Samaa systeemiä käytetään täälläkin uskovia vastaan.
Jeesushan oli kirjoitusten mukaan radikaali ja liberaali joka joutui fundamentalististen yiipappien vainoamaksi joten valhe- ja vihapuheeseen syyllistyit nyt itse.
sage8 kirjoitti:
Jeesushan oli kirjoitusten mukaan radikaali ja liberaali joka joutui fundamentalististen yiipappien vainoamaksi joten valhe- ja vihapuheeseen syyllistyit nyt itse.
Mikä Hänessä oli radikaalia?
usko.vainen kirjoitti:
Ei mikään :)
Sinun tulkintasi, ei edes fundisuskovien enemmistö ole tuota mieltä.
sage8 kirjoitti:
Sinun tulkintasi, ei edes fundisuskovien enemmistö ole tuota mieltä.
Jaa, kerro sitten miten he perustelevat Jeesuksen raderaaliutta.
Missä muuten olet heihin tutustunut?usko.vainen kirjoitti:
Missä muuten olet heihin tutustunut?Minä tyhmänä en tieda mitä tarkoittaa raderaaliutta.
usko.vainen kirjoitti:
Missä muuten olet heihin tutustunut?Jeesushan romutti monet juutalaisten tavat, kuten sen, että muitta mutkitta vaan kivitettiin kuoliaaksi. Se ajan ihmiset syyttivät, että Jeesus on "syömäri, juomari, ja syntisten ystävä". Se ei tainnut olla sen ajan uskovan merkki, vaan merkki radikaalista asenteesta.
Eerikatässämoi kirjoitti:
Kyllähän Jeesus melko tavalla taisi poiketa valtavirrasta ja päätyikin ristille.
Kyllä, Jeesus poikkesi valtavirrasta ainakin jos verrataan hänen puheitaan ja elämäänsä silloiseen papistoon eli kirjanoppineisiin.
Jos Raamattuun on uskominen, mitä minä en tee, niin koko Jeesuksen elämä oli yhtä ja samaa ennustusten toteuttamista: "jotta ennustukset/kirjoitukset kävisivät toteen". Joten kaikki tähtäsi siihen, että Jeesus tapettaisiin. Väliin sattui kaikenlaista draamaa mutta Raamatun mukaan kaikki meni niin kuin oli käsikirjoitettu.
Olen aina ihmetellyt tätä uhri-länkytystä, jos kerran Jumalan suunnitelma, jossa Jesse oli vain pelinappula, toteutui just nappiin. Ilman tätä tarinan käsikirjoitetun mukaista etenemistä ei olisi koko kristinuskoa. Ettekö te sitä nyt tajua? Mikä siis on tämän ruikutuksen pointti?- Niin.kuin.painutkin
Kun kerran noin rumasti kirjoitat, niin painupa helvettiin.
Niin.kuin.painutkin kirjoitti:
Kun kerran noin rumasti kirjoitat, niin painupa helvettiin.
Kuitenkin ihan pohdittavia ja järkeviä kysymyksiä esitti Aberkios.
- Molo-Molo
Kuinka moni näillä palstoilla ateismista mölisevä hihhuli on uskaltanut/osannut tutustua ateismin argumentatiiviseen perustaan? Ei kukaan. "Saatana on valheen isä!" huutavat hihhulit ja jatkavat valehteluansa ja luulotteluansa ("Darvin", niinpä niin...).
Tämä ketju on kopio InhottavaRealisti -nimimerkin kirjoittamasta, uskovaisten toimintaa koskevasta aloituksesta. Vain otsikko ja lopputeksti on vaihdettu. Ja siinä samalla Jeesus vaihdettu Darviniksi (ilmeisesti yritetty viitata Darwiniin). Että tuolla tasolla mennään! On pakko todeta, että kyllä onkin kyseiseltä pseudonikiltä luovaa toimintaa!
On tämä hihhulijengi vaan ihme porukkaa, Raamattua kopsataan sivukaupalla, tai sitten toisten aloituksia. Monikaan ei ilmeisesti osaa itse ajatella, ja kun joku uskis pystyy, niin ne yritetään fundisporukalla lytätä maan rakoon! Henkisesti köyhää!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3311047Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357467V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!803812Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1053780- 423248
Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.6113217Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳433080- 913078
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul322023Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul241749