https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_väestö#/media/File:Population_pyramid_of_Finland_2012.svg
Alle 20 prosenttia suomalaisista naisista kuuluu ikäryhmään 15-29 vuotiaat. Eli 80 prosenttia naisista on täysin hyödyttömiä vanhoja kääkkiä.
Vanhat ja rumat
26
432
Vastaukset
- pienieiymmärräsiellä
Taitaa jäädä 90% suomen työstä tekemättä jos nämä kääkät heittäytyvät hyödyttöminä pois työelämästä. Kunhan kasvat niin ymmärrät asian.
Tuo tapahtuu vaikka vanhat kääkät eivät jäisi pois työelämästä ennen virallista eläkeikää. Etenki naiset jäävät eläkkeelle aivan liian aikaisin verrattuna siihen minkä ikäisiksi elävät.
Joko naisten eläkeikää pitäisi nostaa, tai vaihtoehtoisesti heidän pitäisi maksaa enenmmän eläkemaksuja kuin miesten.- jauhaajauhaa
super-atm kirjoitti:
Tuo tapahtuu vaikka vanhat kääkät eivät jäisi pois työelämästä ennen virallista eläkeikää. Etenki naiset jäävät eläkkeelle aivan liian aikaisin verrattuna siihen minkä ikäisiksi elävät.
Joko naisten eläkeikää pitäisi nostaa, tai vaihtoehtoisesti heidän pitäisi maksaa enenmmän eläkemaksuja kuin miesten.Miten se tapahtuu jos kääkät käyvät töissä? Kolmekymppinen pääsee eläkkeelle lähellä seitsemääkymmentä. Kaikilla alle kuusikymppisillä on eläkeikä noussut. Eihän sohvalla makaajat sellaisia asioita tiedä. Tuota eläkemaksu asiaa olet tainnut jauhaa ennenkin. Tee aloite asiasta.
jauhaajauhaa kirjoitti:
Miten se tapahtuu jos kääkät käyvät töissä? Kolmekymppinen pääsee eläkkeelle lähellä seitsemääkymmentä. Kaikilla alle kuusikymppisillä on eläkeikä noussut. Eihän sohvalla makaajat sellaisia asioita tiedä. Tuota eläkemaksu asiaa olet tainnut jauhaa ennenkin. Tee aloite asiasta.
Vanhojen työssäkäyvinen pitää myös olla pitempään töissä. Ei uusien sääntöjen pidä koskea ainoastaan nuoria. Naisten pitaa olla vanhempina töissä kuin miesten.
- jauhaajauhaa
super-atm kirjoitti:
Vanhojen työssäkäyvinen pitää myös olla pitempään töissä. Ei uusien sääntöjen pidä koskea ainoastaan nuoria. Naisten pitaa olla vanhempina töissä kuin miesten.
Vanhat naiset ovat yleensä dementoituneen miehensä omaishoitajia. Ei tarvitse viedä ukkorukkia laitokseen. Työtä se on sekin, kellon ympäri.
jauhaajauhaa kirjoitti:
Vanhat naiset ovat yleensä dementoituneen miehensä omaishoitajia. Ei tarvitse viedä ukkorukkia laitokseen. Työtä se on sekin, kellon ympäri.
Eivät ole läheskään aina.
- 99prosenttia
super-atm kirjoitti:
Eivät ole läheskään aina.
Ovat lähes kaikki. Eihän palstalla valehtele kukaan.
- 99prosenttia
super-atm kirjoitti:
Eivät ole.
Ovat.
99prosenttia kirjoitti:
Ovat.
Sinä olet dementoitunut idiootti ja lähinnä yrität hoitaa itseäsi huonoin tuloksin.
- 99prosenttia
super-atm kirjoitti:
Sinä olet dementoitunut idiootti ja lähinnä yrität hoitaa itseäsi huonoin tuloksin.
Se on itse joka toista haukkuu.
- lihavihatipunen
No jospa me kaikki yli 29 vuotiaat tehdään joukkoitsari niin tämä maa pärjää varmaan hyvin ilman...
On tieteilijällä kovat luulot omasta katoamattomasta luonnonvarastaan, ikuisesta nuoruudesta.
- HaaskanMetsästäjä
No mutta saahan mylmyrinkin kaltainen haaska oikeasti ätmin vaikka ätmit väittää täällä että 4kymppiset naiset on biojätettä !!
- lkdfsjlkfed
Epätoivoisen ätmin haaska voi saadakin mutta sen parempia miehiä he eivät ansaitsekaan.
- Myllmyri
lkdfsjlkfed kirjoitti:
Epätoivoisen ätmin haaska voi saadakin mutta sen parempia miehiä he eivät ansaitsekaan.
Ööö... haluaisin kohteliaasti kysyä yhen jutun?
Mihin "ryhmään" itseäsi luonnehdit? Epätoivoiseksi ätmiksi vaiko paremmaksi mieheksi? Sillä jos jälkimmäiseksi itseäsi luokittelet, niin tiedän antaa sinkku naistutuilleni neuvon valita epätoivoisia ätminkäisiä. - Rumatviedäänkäsistä
Niin ajatelkaa palstatotuus todettu paikkansapitämättömäksi, kun aina toitotetaan, että ruma ätmi ei saa ketään. Ja kiltti ja kunnollinen palstanruminmies ätminkäinen sai naisen. Kuulemma haettiin vielä ihan kotoo saakka, joten kaikki myytit murrettu.
Emmää ole hyödytön, vaikka vanha olisikin. Mä kasvatan mun tyttäristäni uusia naisia. Joten jos mä jollekin olen tarpeellinen, niin heille. Ehkä vähän tuleville miessukupolvillekin, siinä määrin että aika pitkälti minustakin riippuu, mitä saan tyttärieni päässä liikkumaan. Sitä kautta asenne mm. miehiä kohtaan voi olla äidiltä jopa peritty. xD
Taino ainakin minä olen esimerkkinä hyvin pitkälle siinä, kuinka toimin mm. mieheni kanssa (puhun, käyttäydyn, arvostan ja osoitan huomiotani yms) heidän nähden ja miten suhtaudun ihmisiin ja miehiin. Kyllä tietynlaiset arvotkin bruukaa vähän imeytyä jälkikasvuun. Joskin heille myös omat näkemykset tulee ( niin kun kuuluukin tulla) myös eletyn elämän ja muiden ihmisien kauttakin. Kuin vaan äidin ja isän kautta.
Mut on siinä kuiteskin omakin lusikka sopassa....hämmentämässä.
Eilen juuri nuoempi kyseli, että tykkäätkö sinä isistä? Minä vastasin, että mitäs arvelet? Hän vastasi, tykkäät, sinä halaat ja pussaat iskää. :)
Minusta se on ihan hyvä huomio.
- erästoinenvaan
aloitus on jälleen erään 20v epätoivoisen ja katkeran sinkkupojan vuodatus.
"No jospa me kaikki yli 29 vuotiaat tehdään joukkoitsari niin tämä maa pärjää varmaan hyvin ilman..."
tuo pikkupoika haluaisi saada kauniilta 30 opettajattarelta mutta ei saa ja siksi vuodattaa täällä.. Tässä ketjussa tuleekin hyvin esille, syy miksi Suomenmaassa on niin paljon naisettomia miehiä pillunpuutteessa itkemässä. Sopivia naisia vain ei yksinkertaisesti riitä kaikille, ne miehet, jotka osaavat parisuhdepelin poimivat parhaat päältä ja loput jää hakkaamaan tattiaan. Olisi mielenkiintoista tietää samat prosenttiluvut miehistä ja ennenkaikkea, mihin ryhmään palstamiehet itsensä luokittelevat. Tietenkin parempaan A-ryhmään, koska naisissahan se on vika, jos ilman jää. Ja tämä on palstalta opittu totuus, turha kenenkään urputtaa vastaan.
- äärimmäisen-ruma
Nykyään silti suurin osa nuorista ja osa vanhemmista jopa omastakin ikäluokastani (50v) ei ole nättejä tai hyvännäköisiä vaan SUPERKAUNIITA. En ole nähnyt enää viimeisen yli 10 vuoden aikana vastaan tulevan yhtään tavallisennäköistä tai pelkästään vain nättiä vaan SUPERKAUNIITA naisia.
- myötähäpeäntunne
joopajoo, laitellaan pidennykset, ripset ja bling bling'
sitten irvistellään naamakirjassa - mitästästäsanot
Poikkeuksiakin tietenkin on. Täällä meillä päin asuu eräs 60 vuotias naisihminen joka siis näyttää ainakin 30 vuotta nuoremmalta ja tarkoitan, että niitä hyvin säilyneitä 30 vuotiaita naisiakin nuoremmalta ja kauniimmalta. Tämä 6-kymppinen nainen on uskomattoman nuorennäköinen ja todella kaunis. Siinä naisessa ei ole mitään vanhuuden merkkejäkään ja lähes jokainen nuori tyttökin jää sen naisen kauneuden varjoon on se sen verran kaunis ja nuorennäköinen. Kukaanhan tätä ei tietenkään usko kun ei ole moista ennen nähnyt.
- sanon.näin
Sinulla on vääristynyt minäkuva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau446396Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens393963- 542099
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat361758Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61391Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151059Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671057- 241034
- 67988
- 8939