Ihan tarpeeksi on tullut täällä notkuttua. Täytän lupaukseni ja siirryn muihin puuhiin ainakin pariksi kuukaudeksi. Tästä on tullut liiaksi aikaavievä harrastus.
Se on myönnettävä, että en myöskään pidä siitä, mitä täällä tapahtuva jankutus tekee minulle. En ole oikeassa elämässäkään jatkuvasti kinastelemassa sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa en todellisuudessa viihdy. Mukaviakin ihmisiä täällä on, mutta minun on paras vieroittautua joksikin aikaa.
Oikein hyvää syksyä kaikille!
Hyvät syksyt kaikille!
48
471
Vastaukset
Hyvää ja antoisaa syksyä myös sinulle.
- sitäsaamitätilaaa
IR solvasi taas uskista ja tykitti herjojaan, mutta unohti yhdestä nikistä laittaa täpän rekattuun nikkinsä ja viesti lähtikin InhottavaRealisti nikillä :D:D:D
Ai, mikä munaus ja uran loppu! sitäsaamitätilaaa kirjoitti:
IR solvasi taas uskista ja tykitti herjojaan, mutta unohti yhdestä nikistä laittaa täpän rekattuun nikkinsä ja viesti lähtikin InhottavaRealisti nikillä :D:D:D
Ai, mikä munaus ja uran loppu!Oliko se samanlainen moka kuin täällä eräällä toisella nikillä aina välillä käy?
- KerroMeille
Eerikatässämoi kirjoitti:
Oliko se samanlainen moka kuin täällä eräällä toisella nikillä aina välillä käy?
Mitä multinikkiä sinä olet käyttänyt?
Osaat sentään hävetä muiden solvaamisasi ja kiinni jäämistäsi!
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14974362/kysymys-pertsalle#Eerikatässämoi kirjoitti:
Sinä et sitä usko.vainen taida osata?
Mitä minun nyt pitäisi osata? Syytätkö minua siitä, että tuo tyyppi on solvannut ja panetellut minua täällä kuukausikaupalla ja sinäkin olet siinä ollut innolla mukana?
Eerikatässämoi kirjoitti:
En usko kovin monen olevan täällä lukutaidoton ...
Onko joku sanonut uskovansa noin?
Hyvää syksyä sinulle.
sage8 kirjoitti:
Hyvää syksyä sinulle, olet ollut yksi valopilkku.
Tämä jostain syystä meni vastauksena Aaltovaasille mutta IR:lle se tietenkin oli.
sage8 kirjoitti:
Tämä jostain syystä meni vastauksena Aaltovaasille mutta IR:lle se tietenkin oli.
Ei haittaa, luulen, että kaikki ymmärsivät , kuka viestisi kohde oli.
Hyvää ja antoisaa syksyä sinulle!
- afsdfsad43245
Kissaakin kiinnostaa ja varmasti jää kaipaamaan joo.
- rytiputki
Hyvää alkavaa syksyä ja siunausta sinulle, suora ja hyvä ajattelija!
- Huihjaaa
Hyvä kun menet Räyhis!
Mukaviakin ihmisiä täällä on, mutta minun on paras vieroittautua joksikin aikaa.
Hyvä, että menet äläkä pidä kiirettä takaisin.
Otti varmaan koville kun paljastuit mulinikikkiRäyhikseksi :D- uskikselle
Sulle usko.vainen multinikkeily on elämäntapa, ettei se sulle ota edes koville.
Hyvää syksy IR, toivottavasti tulet pian takaisin. - eikö-jo-riitä.IR
uskikselle kirjoitti:
Sulle usko.vainen multinikkeily on elämäntapa, ettei se sulle ota edes koville.
Hyvää syksy IR, toivottavasti tulet pian takaisin.Mikä sinun rekattu nikkisi on vai oletko InhottavaRealisti?
- uskikselle
eikö-jo-riitä.IR kirjoitti:
Mikä sinun rekattu nikkisi on vai oletko InhottavaRealisti?
Ei mulla ole rekattua nikkiä. Käytän kertanikkejä, tosin niitäkään ei ole, toisin kuin sulla usko.vainen, monta. Sulle vastaan nikillä uskikselle.
- eikö-jo-riitä.IR
uskikselle kirjoitti:
Ei mulla ole rekattua nikkiä. Käytän kertanikkejä, tosin niitäkään ei ole, toisin kuin sulla usko.vainen, monta. Sulle vastaan nikillä uskikselle.
Minä en ole usko.vainen.
Keskustele asiasta jos pystyt. - uskikselle
Minä en ole usko.vainen.
Keskustele asiasta jos pystyt.Kyllä olet.
- eikö-jo-riitä.IR
uskikselle kirjoitti:
Kyllä olet.
Ja sinä olet InhotavaRealisti.
Muista laittaa täppä, ettet taas jää kiinni :O - uskikselle
Ja sinä olet InhotavaRealisti.
Muista laittaa täppä, ettet taas jää kiinni :ORealisti olen ja välillä jopa inhottava, mutta InhottavaRealisti en ole.
- evita-ei.kirj
Kiitos samoin. Hyvää syksyä myös sinulle kuten kaikille muillekin.
Harmi. Toivottavasti tylsistyt pahanpäiväisesti! 😀
Siihen saakka mukavata syssynköllykkätä!- afsdfsda435543
Multinikkipelle IR lähtee lomille. Hyvät lomat sinulle. Haukuit usko.vaista vittumaiseksi kusipääksi, nyt toimintasi paljastui kaikille ja taitaa siuna hävettää! Varmaan suunnittelet jo paluuta uuden nikin merkeissä. Minä ennustan, että et kehtaa enää IR:nä täällä esiintyä.
- kotiruokaa
Hyvää syksyä ap:lle myös minun puolestani
- uskikselle
PuhuvaAasi kirjoitti:
Kauan InhottavaRealisti sai nenästään verta kaivelikin.
Jaahas, mones rekattu nikki tämä on, usko.vainen?
- älätulepliiiiiis
Ja älä sitten tule tänne toisella nikilläsi ja tyylilläsi eli nikillä "YksinkertaistaEiköVain"!!!!
- huhhuhhuhh
usko.vainen kirjoitti:
Se on jo täällä 😂😂😂
Eli kyseessä oli vaan nikin vaihto - kuten tavallista!
huhhuhhuhh kirjoitti:
Eli kyseessä oli vaan nikin vaihto - kuten tavallista!
Koko ajan on ollut monella nikillä....
- kui2
Hyvää syksyä!
- kuikuiku
hävettääkö?
Tervemenoa vaan aloittajalle! Kukaan ei varmaan jää kaipaamaan loputtomia vihanpurkauksiasi uskovaisia kohtaan ja pyhien asioiden herjaamistasi.
- Anonyymi
Vain kolme poistettu?!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174766
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2012581Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731687Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291615- 211409
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon251342Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1471101
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74932