Ätmi ei oli Heidille kelvannut lapsen isäksi,. Kun ei YTM:ää ollut saatavilla otettiin homo.
http://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/201708272200343194_pt.shtml
Sinkku-Heidi teki lapsen homo-Mikon kanssa
45
696
Vastaukset
- ätmiolelaadukas
Ei kukaan halua lapselleen ätmin geenejä. Ätmi kelpaa korkeintaa aisuriekättäjäksi, jos on hyvätuloinen
- kelpaamaton_
Vähän vituttaa, että homon homogeenit jatkuvat, mutta minun geenit ei.
- helppo_homma
Lahjota spermaa spermapankkiin niin geenisi jatkuvat vai oletko tuhkamuna?
- Buhahaha
Niillä on tietääkseni kriteerit että kuka tahansa ei voi lahjoittaa, ja sitten toisaalta taas vastaanottajat saavat vaikuttaa siihen kenen spermaa ottavat, tuskinpa kukaan huolisi ätmin tai edes siihen vivahtavan siementä. Eli siellähän se odottaisi ikuisesti ottajaaansa.
- NäinMeillä
Buhahaha kirjoitti:
Niillä on tietääkseni kriteerit että kuka tahansa ei voi lahjoittaa, ja sitten toisaalta taas vastaanottajat saavat vaikuttaa siihen kenen spermaa ottavat, tuskinpa kukaan huolisi ätmin tai edes siihen vivahtavan siementä. Eli siellähän se odottaisi ikuisesti ottajaaansa.
"Niillä on tietääkseni kriteerit että kuka tahansa ei voi lahjoittaa"
Ei kuka vain mutta kriteerit eivät ole tiukat.
"ja sitten toisaalta taas vastaanottajat saavat vaikuttaa siihen kenen spermaa ottavat,"
Suomessa ei ainakaan julkisella puolella voi valikoida spermaa. Sen saa mitä annetaan.
No he voivat olla loppujen lopuksi jopa sitoutuneempia lapseensa, kuin jotkut ns. normi parit. Jotka äkkisältään pykäsee lapsen tai useamman, ihan vaan hetken mielijohteesta ja toisiaan edes tuntematta saati sietämättä. Oikeastaan edes lapsia haluamatta.
Jotta kunhan lapsella on vastuulliset ja rakastavat vanhemmat ja lapsi tuntee itsensä vanhemmilleen tärkeäksi ihmiseksi, kaikki on silloin hyvin. :)
Maailma on epäreilu paikka niille, jotka lapsen haluaisivat muttei saa ja niille lapsille jotka syntyy, vaikkei niitä rakastetakaan. Mutta tuollastenkin asioiden kanssa voi oppia elämään ja rakkautta silti elämäänsä löytämään. Pitää muistaa, että aina ei olla itse valittu sitä tietä mikä eteen kuljettavaksi tulee, mutta voidaan siitä tiestä edes koittaa tehdä ittellemme mielekkäämpi omilla valinnoilla aina kun on mahdollista valita. :)- EdesUnissa
Voivat olla sitoontunempia, mutta kuten artikkelista luit vanhemmat asuvat jo lapsen syntyessä eri paikkakunnilla. Lapset tarvitsevat ihan fyysistä läheisyyttä, henkisen lisäksi. Mutta perheitä on monenlaisia. Varmasti huonommassakin asemassa olevia kuin tama lapsi.
Sinällään kyseenalaistan tämän yhteiskunnan tuen yksinäisten ihmisten lasten hankintaan. Ei lapsi ole ihmisen perusoikeus. EdesUnissa kirjoitti:
Voivat olla sitoontunempia, mutta kuten artikkelista luit vanhemmat asuvat jo lapsen syntyessä eri paikkakunnilla. Lapset tarvitsevat ihan fyysistä läheisyyttä, henkisen lisäksi. Mutta perheitä on monenlaisia. Varmasti huonommassakin asemassa olevia kuin tama lapsi.
Sinällään kyseenalaistan tämän yhteiskunnan tuen yksinäisten ihmisten lasten hankintaan. Ei lapsi ole ihmisen perusoikeus.Niin asuvat, mutta tokin asia voi matkan varrella muuttua. Ja huomioisin, että monet eronneet parit asuvat myös eri paikkakunnilla erottuaan. Saavat silti järjesteltyä lasten kanssa olemiseen aikaa. Ja monet pariskunnat perheenäkin tekevät työtä, jossa sitä aikaa voi olla jopa vähemmän lasten kanssa olemiseen kuin heillä, jotka asuvat eri paikkakunnalla. :)
Reissutyö tai vuorotyö, paljon matkustelua ja kotoa poissaoloa. Ei se muuta tarvi, kun vanhempi on vähemmän läsnä. Vaikka kotiosoite olisi sama kuin lapsellakin.
Mä en näe tuota niinkään ongelmana. Vanhemmat näkee miten paljon pitää annostella ja antaa. Lapsi kyllä ilmaisee tavalla tai toisella, jos jotain saa liian vähän. Huomiotakin. Kaikki vanhemmat ei tietysti nää tai osaa tulkita näitä merkkejä...
Se on sitten huonompi juttu. Sitoutunut vanhempi ottaa asiakseen hoitaa hommansa niin, että lapselle jää aikaa ja minusta ainakin vanhemmuus on prioriteetti numero yksi, silloin kun kerran ne lapset ollaan siihen tehty. Järjestelee asiat niin, että aikaa löytyy. Jättää omia rientoja vähemmälle, koittaa sopia työasioita niin että ehtii olemaan yhdessäkin.
Noilla vanhemmilla on kuitenkin läheiset välit ystävinä, mikä osaltaan auttaa siinä että ei ole mitään parisuhdedraamaa ja vittu kun vituttaa nähdä sen exän naamaa. Kun ei olla exiä, vaan ystäviä. :)
Juu, tästä tulis kilometrin mittainen kirjoitus jos alkaisin tästä lapsi ei ole perusoikeus availemaan, siksi tyydyn sanomaan ei se kaikille sitä olekaan.- EdesUnissa
muhkee_muhku kirjoitti:
Niin asuvat, mutta tokin asia voi matkan varrella muuttua. Ja huomioisin, että monet eronneet parit asuvat myös eri paikkakunnilla erottuaan. Saavat silti järjesteltyä lasten kanssa olemiseen aikaa. Ja monet pariskunnat perheenäkin tekevät työtä, jossa sitä aikaa voi olla jopa vähemmän lasten kanssa olemiseen kuin heillä, jotka asuvat eri paikkakunnalla. :)
Reissutyö tai vuorotyö, paljon matkustelua ja kotoa poissaoloa. Ei se muuta tarvi, kun vanhempi on vähemmän läsnä. Vaikka kotiosoite olisi sama kuin lapsellakin.
Mä en näe tuota niinkään ongelmana. Vanhemmat näkee miten paljon pitää annostella ja antaa. Lapsi kyllä ilmaisee tavalla tai toisella, jos jotain saa liian vähän. Huomiotakin. Kaikki vanhemmat ei tietysti nää tai osaa tulkita näitä merkkejä...
Se on sitten huonompi juttu. Sitoutunut vanhempi ottaa asiakseen hoitaa hommansa niin, että lapselle jää aikaa ja minusta ainakin vanhemmuus on prioriteetti numero yksi, silloin kun kerran ne lapset ollaan siihen tehty. Järjestelee asiat niin, että aikaa löytyy. Jättää omia rientoja vähemmälle, koittaa sopia työasioita niin että ehtii olemaan yhdessäkin.
Noilla vanhemmilla on kuitenkin läheiset välit ystävinä, mikä osaltaan auttaa siinä että ei ole mitään parisuhdedraamaa ja vittu kun vituttaa nähdä sen exän naamaa. Kun ei olla exiä, vaan ystäviä. :)
Juu, tästä tulis kilometrin mittainen kirjoitus jos alkaisin tästä lapsi ei ole perusoikeus availemaan, siksi tyydyn sanomaan ei se kaikille sitä olekaan.Tuo parisuhdedraaman mahdollisuuden pois jäänti on kieltämättä etu. Mutta samalla tavalla jää pois mahdollisuus nähdä vanhempiensa väliset rakkauden ja hellyyden osoitukset.
Minulla on sukulaisnainen joka hankki lapset tietoisesti ilman miestä jo 45 vuotta sitten. Hänen lapsistaan tuli hyvin normaaleja, joten ei kaksi vanhempaa kotona ole välttämättömyys. Siihen ei tulisi kuitenkaan jokaisen pyrkiä, sillä ei jokaisesta ole yksinään kantamaan vastuuta. EdesUnissa kirjoitti:
Tuo parisuhdedraaman mahdollisuuden pois jäänti on kieltämättä etu. Mutta samalla tavalla jää pois mahdollisuus nähdä vanhempiensa väliset rakkauden ja hellyyden osoitukset.
Minulla on sukulaisnainen joka hankki lapset tietoisesti ilman miestä jo 45 vuotta sitten. Hänen lapsistaan tuli hyvin normaaleja, joten ei kaksi vanhempaa kotona ole välttämättömyys. Siihen ei tulisi kuitenkaan jokaisen pyrkiä, sillä ei jokaisesta ole yksinään kantamaan vastuuta.Tuokin on kaikki aivan totta. Olen samaa mieltä. Ymmärrän ehkä paremmin nykyään, kuin ennen ihmisiä jotka tekevät yksin lapsia. Mutta itse kuitenkin olen ns. vanhanliiton ihminen tässä asiassa, juurikin syystä että pidän tärkeänä vanhempien välistä suhdetta. Joka on perustana myös perheelle, näin tämä biologiassa menee. Me toisemme löydettiin ja meistä syntyi sinä, pieni ainutkertainen ja rakas ihminen....
Vaikka voihan lapsi nähdä yhtälailla kenen tahansa kasvattajiensa väliset rakkauden ja hellyydenosoitukset. Oivaltaa niistä mistä on kyse...kun ihmiset rakastaa toisiaan.
Sikäli sen ei tarvitse olla oma biologinen vanhempi joka toimii esimerkkinä mm. tunteiden tulkkina ja mallina.
Kyllä yksinhuoltajan lapsesta voi tulla kaikkea samaa mitä parina kasvatettujenkin lapsista. Niin monen asian loppusumma...yh ei tarkoita epäonnistujia eikä pariskunnan tuotoksina vain menestyjiä.
Ei ole mustavalkoista tosiaan...lähinnä itselle sillä on merkitystä, että saa kasvattaa lapsia yhdessä rakastamansa ihmisen ja miehen kanssa. Ihmisen kanssa jonka lihaa ja verta ne lapset myös ovat ja jonka kanssa kaiken tahtoo jakaa muutenkin.
Ja sekin, että jos mua ei oliskaan yks kaks, lapsilla olis kuitenkin oma iskä ja sukulaiset. Nää ei ole mtn kiveen hakattuja ysiselitteisiä totuuksia, vaan musta tuntuu hyvälle ja oikealle näin. Mutta en näe syytä moittia muunlaistakaan ajatusta, kunhan lapset huomioidaan. Lapsen etua ajatellaan valinnoissa.
Monella tavalla saa hyviä lopputuloksia.☺️- EdesUnissa
muhkee_muhku kirjoitti:
Tuokin on kaikki aivan totta. Olen samaa mieltä. Ymmärrän ehkä paremmin nykyään, kuin ennen ihmisiä jotka tekevät yksin lapsia. Mutta itse kuitenkin olen ns. vanhanliiton ihminen tässä asiassa, juurikin syystä että pidän tärkeänä vanhempien välistä suhdetta. Joka on perustana myös perheelle, näin tämä biologiassa menee. Me toisemme löydettiin ja meistä syntyi sinä, pieni ainutkertainen ja rakas ihminen....
Vaikka voihan lapsi nähdä yhtälailla kenen tahansa kasvattajiensa väliset rakkauden ja hellyydenosoitukset. Oivaltaa niistä mistä on kyse...kun ihmiset rakastaa toisiaan.
Sikäli sen ei tarvitse olla oma biologinen vanhempi joka toimii esimerkkinä mm. tunteiden tulkkina ja mallina.
Kyllä yksinhuoltajan lapsesta voi tulla kaikkea samaa mitä parina kasvatettujenkin lapsista. Niin monen asian loppusumma...yh ei tarkoita epäonnistujia eikä pariskunnan tuotoksina vain menestyjiä.
Ei ole mustavalkoista tosiaan...lähinnä itselle sillä on merkitystä, että saa kasvattaa lapsia yhdessä rakastamansa ihmisen ja miehen kanssa. Ihmisen kanssa jonka lihaa ja verta ne lapset myös ovat ja jonka kanssa kaiken tahtoo jakaa muutenkin.
Ja sekin, että jos mua ei oliskaan yks kaks, lapsilla olis kuitenkin oma iskä ja sukulaiset. Nää ei ole mtn kiveen hakattuja ysiselitteisiä totuuksia, vaan musta tuntuu hyvälle ja oikealle näin. Mutta en näe syytä moittia muunlaistakaan ajatusta, kunhan lapset huomioidaan. Lapsen etua ajatellaan valinnoissa.
Monella tavalla saa hyviä lopputuloksia.☺️Olen itsekin vanhan koulun kasvatti tässä lasten hankinta asiassa. Mutta olen kehittynyt toiseen suuntaan kuin sinä. Eli kun ennen hyväksyin yksinäisten lasten hankinnan, niin nyt olen kääntynyt sitä vastaan.
Syy on yhteiskunnan muutoksen. Jos nainen hankki tietoisesti lapsia ilman miestä 40 vuotta sitten niin se oli todella suuri päätös. Sitoutumisen päätökseen tuli olla vahva, koska sillä oli huomattavia taloudellisia seurauksia.
Nyt yhteiskunta ottaa niin suuren vastuun lapsista, että kuka tahansa voi hankkia lapsen ja kokeilla sattuisiko äidin tai isän rooli sopimaan hänelle, ja jos ei sovi niin kyllähän yhteiskunta ottaa vastuun lapsesta. Eli päätös voi olla harkitsemattomampi. Kuten tästä artikkelista ilmeni, lapsen hankinta ei vaatinut edes seksiä.
Entä jos lapsen haluaisikin juuri 18-vuotta täyttänyt ? Yhteiskunta väestöliiton avustuksella toimittaisi ? Toivottavasti tässä on mietitty loppuun asti asiaa, eikä vain tehty lasta sen takia, että nainen niin kovasti haluaa lasta. Maailmassa on liikaa ihmisiä muutenkin, pitäisi antaa luonnon hoitaa lapsettomuus ja lapsensaanti. Mutta ihminen itsekkäänä haluaa leikkiä luontoäitiä ja muuttaa luonnon tasapainoa. Tämä parihan ei lasta tehnyt perinteisillä keinoilla, vaan ihan lääketieteen avustuksella.
EdesUnissa kirjoitti:
Olen itsekin vanhan koulun kasvatti tässä lasten hankinta asiassa. Mutta olen kehittynyt toiseen suuntaan kuin sinä. Eli kun ennen hyväksyin yksinäisten lasten hankinnan, niin nyt olen kääntynyt sitä vastaan.
Syy on yhteiskunnan muutoksen. Jos nainen hankki tietoisesti lapsia ilman miestä 40 vuotta sitten niin se oli todella suuri päätös. Sitoutumisen päätökseen tuli olla vahva, koska sillä oli huomattavia taloudellisia seurauksia.
Nyt yhteiskunta ottaa niin suuren vastuun lapsista, että kuka tahansa voi hankkia lapsen ja kokeilla sattuisiko äidin tai isän rooli sopimaan hänelle, ja jos ei sovi niin kyllähän yhteiskunta ottaa vastuun lapsesta. Eli päätös voi olla harkitsemattomampi. Kuten tästä artikkelista ilmeni, lapsen hankinta ei vaatinut edes seksiä.
Entä jos lapsen haluaisikin juuri 18-vuotta täyttänyt ? Yhteiskunta väestöliiton avustuksella toimittaisi ?Mietin lähinnä nyt artikkelin kaltaista "yksin" lapsen hankkimista, missä toinen vanhempi on kuitenkin käytettävissä ja ei jää lapselta pimentoon. Voisin ajatella, että he yhdessä kuitenkin osallistuvat lapsensa elämään, vaikka äiti olisikin se lähivanhempi.
Tuo yksinäisen naisen väestöliiton hedelmöitys projekti on minullekin se, missä en ihan ole ainakaan vielä ihan kannatetaan kannalla. Tunnen kyllä yhden tällaisen äidin, joka halusi tehdä lapsen näin. Eikä se ihan niin mutkattomaksi osoittautunut, se arki yksin lapsen kanssa. Isästä ei tietoa.
Mutta se mikä taas on plussaa näissä hoidoissa, että luovuttajat ovat tutkittuja ja sukupuolitaudit esimerkiksi ei näin lasta haluavilla rehoita. Kun että jos vaan pokailis baarista miehiä ja sais jonkun taudin joka vielä lapsenkin sairastuttaisi.
Lapsettomuushoidoissa sukupuolitaudit ovat este hoidon toteuttamiselle.
Kyllähän sitä harkitsemattomammin oikeastaan luomuna lapsia tehdään, sillä ilman hyviä perusteluja hoitoja ei anneta. Myös psykologi jututtaa äidiksi yksin haluavia.
Mutta kaikella on puolensa...hyvät ja huonot.elämänpeli1 kirjoitti:
Toivottavasti tässä on mietitty loppuun asti asiaa, eikä vain tehty lasta sen takia, että nainen niin kovasti haluaa lasta. Maailmassa on liikaa ihmisiä muutenkin, pitäisi antaa luonnon hoitaa lapsettomuus ja lapsensaanti. Mutta ihminen itsekkäänä haluaa leikkiä luontoäitiä ja muuttaa luonnon tasapainoa. Tämä parihan ei lasta tehnyt perinteisillä keinoilla, vaan ihan lääketieteen avustuksella.
Luulen, että pidemmälle on mietitty kun mieskin halusi omaa lasta.
muhkee_muhku kirjoitti:
Luulen, että pidemmälle on mietitty kun mieskin halusi omaa lasta.
Minäkin olen käynyt pitkät lapsettomuushoidot aikoinaan läpi. Ja edes ivf /icsi ei lasta saatu exän kanssa. Meidän sukusolut ei keskenään toimineet, joten koen että luontoäiti hoiti hommansa kyllä.
Meidän ei keskenään ollut tarkoituskaan siis lisääntyä. Sillä tulin helposti raskaaksi nykyiseni kanssa ja täysin luomusti, ilman minkäänlaista lääketieteen asiaan sotkeutumista. Ja olemme saaneet kaksi tervettä lasta näin.muhkee_muhku kirjoitti:
Minäkin olen käynyt pitkät lapsettomuushoidot aikoinaan läpi. Ja edes ivf /icsi ei lasta saatu exän kanssa. Meidän sukusolut ei keskenään toimineet, joten koen että luontoäiti hoiti hommansa kyllä.
Meidän ei keskenään ollut tarkoituskaan siis lisääntyä. Sillä tulin helposti raskaaksi nykyiseni kanssa ja täysin luomusti, ilman minkäänlaista lääketieteen asiaan sotkeutumista. Ja olemme saaneet kaksi tervettä lasta näin.Korostan nyt, että kuka tahansa ei saa hedelmöityshoitoja. Taustaa kyllä seulotaan ja lasta haluavaa jututetaan melko tarkkaan. Kyllä siellä pyritään kartoittamaan kuka kykenee tarjoamaan lapselle olosuhteet ja puitteet hyvään elämään.
Minusta se hipoo melkein kuulustelua..mitä itse useat kerrat kävin lääkärin kanssa lävitse. Allekirjoitimme papereitakin. Ei ollut ns.läpihuutojuttu.muhkee_muhku kirjoitti:
Korostan nyt, että kuka tahansa ei saa hedelmöityshoitoja. Taustaa kyllä seulotaan ja lasta haluavaa jututetaan melko tarkkaan. Kyllä siellä pyritään kartoittamaan kuka kykenee tarjoamaan lapselle olosuhteet ja puitteet hyvään elämään.
Minusta se hipoo melkein kuulustelua..mitä itse useat kerrat kävin lääkärin kanssa lävitse. Allekirjoitimme papereitakin. Ei ollut ns.läpihuutojuttu.Baaripokia sen sijaan ei tutki kukaan tai tiedustele onko mitään saumaa tarjota lapselle mitään, lähinnä kysytään kuka on isä tai ketkä vois olla ja äidinhän ei tarvitse kertoa. En tiedä kelpaa.
- kaisanoasaa
Siitä lapsesta tulee homo ja sitä kousataan sitten koko lapsuus
- jospalepso
No ei se homous näy vielä lapsuudessa. Poikakos sieltä on tulossa?
No itsekin on tullut lapset hommattua. Olen heistä ihan pirun onnellinen ja ylpeä. Miksi ei joku voisi noinkin kokea samaa. Oikeastaan vasta jälkeenpäin tajuan, että ei minulla ja lasten äidilläkään oikeaa rakkautta ollut välillämme.
Kristillinen kasvatus ja ihmisien keksimät määritykset vaan tuntuvat monesta niin oikeilta ja tälläinen nähdään uhkana. Uskon, että kumpikin rakastaa itse lasta ja arvostaa toista vanhempana tälläisessä tapauksessa hyvin. Tavallaan vakaampi pohja tuohon suhteeseen on syntyä.- Kaapura
Kaappi taas lempiaiheensa kimpussa, joka käsittelee henkilöä Kaappi.
Kaapura kirjoitti:
Kaappi taas lempiaiheensa kimpussa, joka käsittelee henkilöä Kaappi.
Sinä taas luultavasti keskityt muitten arvostelemiseen. Minä tiedän, että minun ongelma nro 1 on mun peilikuvan aiheuttaja, sinusta se on ihan joku muu. Arvostan tätä tuumaustasi yhtä paljon kun tätä tupakantupiia, minkä poraan nurmeen kohta.
- Nainen39vee
Niin, jutussa sanotaan: "Heidin edellinen parisuhde päättyi kolme vuotta sitten, eikä sellaista kumppania, joka olisi jakanut samanlaiset arvot ja halun jälkikasvusta, tuntunut löytyvän."
Millä lailla ätmiys olisi ollut tae siitä, että elämänarvot osuvat yksiin? Ainakin palstalta saa käsityksen, että monet "ätmit" ovat melko konservatiivisia, joten kyllähän jo se vähän rajaa mahdollisuuksia pariutua. En minäkään sellaista ottaisi, jonka arvomaailma on täysin eri kuin omani. Ja tietysti, jos tuo nainen kerran tiesi haluavansa lapsia, oli varmasti ihan fiksu päätös olla aloittamatta suhdetta niiden miesten kanssa, jotka eivät lapsia halua, olivat sitten ätmejä, ytmejä tai mitä ikinä.
Ja aika tavikselta tuo mies minusta näytti.- koeputki
Miksi se olisi muuta kuin tavis? Eihän nainen sen kanssa nussinut
Niin ätmit on aina liian konservatiivisia arvomaailmaltaan, niin se varmasti rajoittaa niitä heidän pariutumismahdollisuuksiaan. Naiset kuitenkin ovat yleensä suvaitsevaisempia arvoiltaan, niin eivät varmasti halua lastensa isäksi jotain ätmiä, jolla on kaikki näkemykset suoraan jostain 50-luvun maaseudun suomesta.
- heteropride
Heidi ilmeisesti haluaa että lapsesta (jos poika) tulee suoleenottaja
- nytenymmärrä
Kuinka niin ilmeisesti haluaa?
- seperiytyy
nytenymmärrä kirjoitti:
Kuinka niin ilmeisesti haluaa?
Homous periytyy
- kysyy
seperiytyy kirjoitti:
Homous periytyy
Mistä tiedät?
- kaisanoasaa
Jännämiesten ja homojen arvomaailma onkin varmaan sellaisia että naiset tekee lapsia mielellään. Jännämiehen lapsesta tulee kriminaali huumeiden käyttäjä.
- miehenvalinta
Sellaisia ne jännämiehet on. Vastuuttomia paskakasoja.
- Ei_keinohedelmöitykselle
"Inseminaatio tehtiin Väestöliitossa."
sekä
"Mikko ja Heidi julkistavat vauvauutisen yhdessä Facebookissa, kumpikin omalla sivullaan keväällä. Sen jälkeen lapsettomat sinkkukaverit ovat ottaneet yhteyttä kumpaankin ja kertoneet innostuneensa Heidin ja Mikon esimerkistä.
- Moni on sanonut, että eivät olleet ymmärtäneet, että perheen voi saada näinkin."
Inseminaatio = keinosiemennys = Intrauterine insemination = IUI. Tämä lisääntyy jatkuvasti ja tämä juttu entisestään lisää näitä. Tämä on haitallista, koska tällä tekniikalla sukupuolijakauma vääristyy. Suomessa kuoliaaksi vaiettu aihe, EDES TILASTOJA EI OLE JULKISESTI SAATAVILLA KEINOHEDELMÖITYKSELLÄ SYNTYNEIDEN SUKUPUOLIJAKAUMASTA SUOMESSA, KOSKA SUOMESSA VALTA ON NAISILLA. THL tilastoi hedelmöityshoitoja tarkasti ja julkaisee tarkkoja tietoja, mutta ei syntyneiden sukupuolijakaumaa, koska se olisi haitallista naisille. Ulkomailta kuitenkin tiedetään, että poikia syntyy huomattavasti liikaa odotettuun jakaumaan nähden (joka sekin on vajaa 52 %:a poikia).
Nämä keinohedelmöitysjutut pitäisi kieltää niin kauan kuin niillä entisestään vääristetään sukupuolijakaumaa. Tuokin pari olisi voinut suorittaa yhdynnän aivan luonnonmukaisesti, eikä niin, että siemenneste pestään, erotetaan parhaiten liikkuvat siittiöt ja ruiskutetaan ne kohtuonteloon. Tuossa erottelussa tapahtuu se vääristymä! Miesvoittoinen yhteiskunta on väkivaltainen ja epävakaa, kun väkisinkin nuorista miehistä suuri osa jää ilman naista.
Eli kiitos linkistä, harmitus taas lisääntyi.Eihän se parhaiten liikkuvuus tarkoita poikasiittiöitä pelkästään, vaan ylipäänsä hyvin liikkuvia, joilla on mahdollisuudet päästä ominvoimin maaliin saakka.
Eli yhtä hyvin tytöt kuin pojatkin. Joillain miehillä sitten taas on runsaasti toimivia kumpaakin sukupuolta siittiöitä, joillain enemmän jompaa kumpaa sukupuolta ja joillain häikkää kaikin tavoin kaikessa...
Liikkuvuus on oleellinen juttu, mutta myös viskositeetti ja siittiön rakenne..muhkee_muhku kirjoitti:
Eihän se parhaiten liikkuvuus tarkoita poikasiittiöitä pelkästään, vaan ylipäänsä hyvin liikkuvia, joilla on mahdollisuudet päästä ominvoimin maaliin saakka.
Eli yhtä hyvin tytöt kuin pojatkin. Joillain miehillä sitten taas on runsaasti toimivia kumpaakin sukupuolta siittiöitä, joillain enemmän jompaa kumpaa sukupuolta ja joillain häikkää kaikin tavoin kaikessa...
Liikkuvuus on oleellinen juttu, mutta myös viskositeetti ja siittiön rakenne..Poikasiittiöt ovat vilkkaita, pienempi päisiä toisin kuin tyttösiittiöt ovat hitaampia hännän heiluttajia ja paksumpipäisiä.
Hitaudesta on se etu, että säilyy pidempään hedelmöityskykyisempänä, kun kaikkea energiaa eli elämänvirtaa ei ole hännän heiluttelussa kulutettu loppuun. Tytöt siis säilyvät pidempään kohtuontelossa hedelmöityskykyisinä, toisin kuin pojat. Ovulaatiolla on osansa asiassa, ajankohta merkitsee....
Aina se joka hosuu kovasti ei saa aikaan tulosta..kun se joka malttaa saa maalin.muhkee_muhku kirjoitti:
Poikasiittiöt ovat vilkkaita, pienempi päisiä toisin kuin tyttösiittiöt ovat hitaampia hännän heiluttajia ja paksumpipäisiä.
Hitaudesta on se etu, että säilyy pidempään hedelmöityskykyisempänä, kun kaikkea energiaa eli elämänvirtaa ei ole hännän heiluttelussa kulutettu loppuun. Tytöt siis säilyvät pidempään kohtuontelossa hedelmöityskykyisinä, toisin kuin pojat. Ovulaatiolla on osansa asiassa, ajankohta merkitsee....
Aina se joka hosuu kovasti ei saa aikaan tulosta..kun se joka malttaa saa maalin.Mun piti ihan tarkistaa pitikö tämä edellä kertomani paikkaansa. Kun oli hatara mielikuva, että tämä teoria olisi vanhaa uskomusta. Niinpä etten sepittelisi väärää tietoa eetteriin, päätin etsiä Aarne I. Koskimiehen ( on hoitanut minuakin) antamaa lausuntoa, artikkelin. :)
http://www.vau.fi/Yritamme-lasta/Miehen-hedelmallisyys/siittiot-elavat-naisessa-jopa-viikon/
Tyttö- ja poikasiittiöt eivät eroa toisistaan nopeuden ja eliniän suhteen
Toisinaan puhutaan, että tyttö- ja poikasiittiöt käyttäytyisivät poikkeavalla tavalla. Näin ei kuitenkaan ole.
”X- ja Y-siittiöt eivät eroa liikkumisnopeuden tai elinajan suhteen”, Koskimies sanoo.
Näin ollen yleinen uskomus siitä, että poika- tai tyttömahdollisuutta voisi määritellä ajoittamalla seksin tiettyyn hetkeen, näyttää olevan lähinnä urbaani uskomus.
---
Nää jää helposti vaivaamaan, jos joku päässä sanoo että nyt tais mennä höpinäks. :)- Ei_keinohedelmöitykselle
Hei "muhkee_muhku"! On aivan yleistä tietoa, että keinohedelmöitys kokonaisuutena (sekä sukupuolen selvittäminen nykytekniikalla ja raskauden keskeyttäminen) vääristävät sukupuolijakaumaa. Hae kirjallisuutta/tutkimuksia aiheesta, jos et usko.
Tuollaista nykyään ihaillaan. Ei voi muuta sanoa kuin että tuollainen on moraalitonta ja tyhmää. Pitäisi kieltää lailla.
Eipä tossa ole mitään sairasta, sillä hyvä että lapsella on hyvä isä. Sitä kun on 50-luvun maailma ja sen aikaiset arvot ohitse, niin pitäisi vaan ätmien osata uudistaa sitä omaa ahdsmielistä arvomaailmaansa tähän päivään sopivammaksi.
- pata_kattilaa
DarkFear kirjoitti:
Eipä tossa ole mitään sairasta, sillä hyvä että lapsella on hyvä isä. Sitä kun on 50-luvun maailma ja sen aikaiset arvot ohitse, niin pitäisi vaan ätmien osata uudistaa sitä omaa ahdsmielistä arvomaailmaansa tähän päivään sopivammaksi.
Sullahan täällä se 50-luvun arvomaailma on. Olet mm. haukkunut homoseksuaaleja hint**reiksi ja mustaihoisia neek**eiksi.
- fguiuhbb
DarkFear kirjoitti:
Mutta DarkFear, juuri sinähän olet täällä toistuvasti raivonnut ja haukkunut homoseksuaaleja aivan syyttä suotta. Joten sinun asenteesihan se on jostain 1950-luvulta. Olet mm. sanonut ettet suostu tekemään mitään naisten töitä. Eikö se jos mikä olet vanhanaikaista ja ahdasmielistä ajattelua?
fguiuhbb kirjoitti:
Mutta DarkFear, juuri sinähän olet täällä toistuvasti raivonnut ja haukkunut homoseksuaaleja aivan syyttä suotta. Joten sinun asenteesihan se on jostain 1950-luvulta. Olet mm. sanonut ettet suostu tekemään mitään naisten töitä. Eikö se jos mikä olet vanhanaikaista ja ahdasmielistä ajattelua?
Ei se ole mun mielestä yhtään vanhanaikaista ja ahdasmielistä ajattelua.
Mä kuitenkin ymmärrän hyvin sen, että ne 50-luvun aikaiset ydinperheet alkavat olla jo vanhentunut käsite, kun taas näillä ätmeillä on aina erittäin vaikea sitä koskaan hyväksyä heidän oman ahdasmielisyytensä takia. Kuten nähtiin se jo tämänkin keskustelun aloituksessa, kun jonkun ätmin piti aloittaa tästä aiheesta uusi keskustelu.
- miltäsetuntuisiaisurista
Miltäköhän tuntuisi olla aisurina homomiehen lapsille? :D Olisiko sitä tyytyväinen, että ainakaan eivät ole mulatteja, vai tuntisikohan sitä itensä sitäkin alemmaksi. Tuli vain mieleen.
- homoparempikuinjännis
No homo ei ole uhka toisin kuin jännämies
- tuollaisiaovat
Nykyajan nainen!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau446236Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens363879Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html663565Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k5083076Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2322235Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1592116- 522082
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat351738Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61381- 781353