Jos hakee isotissistä tyttöystävää

Hinkkimies

Niin onko oikein mainita sitä missään kohti suoraan profiilissa vai kannattaako vaan ohittaa, jos ei ole niitä? Ja en tarkoita todellakaan siis fuckbuddya tai irtopanoa, vaan siis ihan tyttöystävää.

Ja huomauttaisin vielä etten tällä vaatimuksella yritä olla elitisti tai edes kuvittele olevani, saatikka tarkoita olla tällä ketään vastaan. Kyse nyt on ihan vaan omasta henkilökohtaisesta mieltymyksestä.

23

2787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuppiakullekin

      Olen pienirintainen nainen, joten olisihan se hyvä etukäteen tietää ettei ole mitään mahdollisuuksia, joten hyvä mainita profiilissa. Toisaalta minusta tuntuu kyllä oudolta että kuppikoko on valintakriteeri, minä ainakin käyttäisin valintakriteerinä mieluummin vaikka älykkjyysosamäärää. mutta kukin tavallaan.

      • Ultimate_Inteligenssi

        Tässäpä tämä akkain kanamainen kaakatus taas ilmenee vienosti, vaikket sinä nyt välttämättä olekaan edes pahimmasta päästä. Naiset voivat vähintään alitajuisesti lätkiä päässään kriteereitä pituudesta, ruumiin osien väristä, karvapeitteen tuuheudesta... ties mistä ihmisestä täysin riippumattomista sivuseikoista. Sitten sitä kemiaa löytyykin vain alitajunnan kahlitsemista varttihermanneista. Liitäkää kohti lasikattoja (paska)kärpäset, liitäkää! Mutinahan siitä alkaa heti kun mies sanoo edes yhden vastaavan kriteerin mikä nyt olisi mukavaa naisessa jota mielii naia pökkiä.

        Paskat sinäkään mitään älykkyyttä edes erota kun pillu alkaa kehrään ulkoisten seikkojen edessä. Joten elekääpä viittikö valehdella, koska täällä voi olla nuoria ja naiiveja paikalla!


    • JokuIsotissinen

      Ei kannata mainita. Mielummin ohitat ne ei-isotissiset.
      Jos menet mainitsemaan tuon tissivaatimuksen profiilissasi, niin aika moni isotissinen nainen ajattelee sinusta heti että ei. (Se antaisi pinnallisen kuvan mistä naiset eivät tykkää ja rintavalle naiselle tulisi olo että sinua ei kiinnosta muu kuin hänen rintansa.)

      • IsotBoobsit

        Mun mielestä olis kiva, jos mies sanoisi etukäteen, että tykkää isoista boobseista, koska on paljon miehiä, jotka eivät tykkää isoista rinnoista.


      • Kjuyd

        JokuIsotissinen on oikeassa.

        Omalla kohdalla on jäänyt miehen tavatessa jo paska fiilis suuhun, kun on ekalla tapaamiskerralla möläyttänyt "sinulla oli niin kivan isot tissit, tykkään niistä." Että jahas, tissit ne miestä kiinnostikin, enkä minä.

        Jos luen sen jo profiilista, niin jää kyllä mies sitten valkkaamatta, vaikka kaikki muu mätsäisikin. Tulee vaan mieleen, että olen pelkät tissit.

        Tietysti, jos haluat vähän pehmentää iskua, niin voit laittaa, että etsit vaikka yli 160cm pituista, isorintaista, huumorintajuista ja hymyilevää tyttöä itsellesi, jolloin piilotat tuon rinnusvaatimuksen kaiken muun sekaan.


      • Hinkkimies

        No niinpä niin. Aina jostain kumman syystä vaan ne isoja ihailevat tissimiehet katselee vaan rintoja, mut mitäpä sen sijaan jos mainitseekin ihailevansa pienirintaisia! Ihmiset sen sijaan onkin vaan hiljaa, taikka tekopyhänä rupeaakin oikein ylistää kuinka fiksu, kunnollinen ja aikuismainen tyyppi mies onkaan! Ei yhtään mikään ulkonäkökeskeinen! Että joo.. Give me a break!

        Entäpä vielä mies joka sanookin samalla tavalla ihailevansa pyöreä isopeppuisia naisia? En ymmärrä miksi kukaan ei näittenkään kumppanivalintaa kyseenalaista samalla tavalla!? Ikinä en ole ainakaan kuullut sanottavan sellaisille et "ai! Suako kiinnostaakin vaan mun/sen takapuoli!" esimerkiksi.

        Kaiken lisäksi te naisetkin jopa vaaditte mieheltäkin ihan samalla tavalla pituutta! Et haistakaa nyt jo vittu oikeasti! Rupee jo niin kyllästyttää tää (iso)tissimiehiin kohdistuva rasismi.


      • Kjuyd

        Kyllä sitä ihan samalla tavalla reagoidaan, jos tulee tuo "sinulla on hyvä perse" - kommentti, eikä muuta. Kyllä siitä tulee mieleen, että jaa, ollaan sitten sitä persettä.

        Tai oletpas sinä ihanan lyhyt.
        Ahaa, no kiva?

        Tai näytät ihan minun äidiltäni. Olet kaunis.
        Just, heipähei.

        Ihan samalla tavalla saavat miehet loukkaantua siitä, että nainen vaatii pituutta. Kyllä nainenkin voi nähdä vain pitkän miehen, ei mitään muuta, ei koko pakettia.

        Miksi alat Hinkkimies heti yleistämään? Onko sinua runnottu pituudellasi?
        mm. itselle pituus ei ole ''se'' juttu, olen seurustellut hyvinkin lyhyiden miesten kanssa, kuin hyvin pitkienkin. Olen itse alle 160cm, niin harva mies menee enää minun ali pituudessa. Ja jos menee, niin ovat yleensä muuten sitten lyhytkasvuisia, jotka eivät sitten enää muuten kiinnosta ulkinäöllisesti (yleensä kuitenkin lyhytkasvuisilla, joita jotkut kohteliaaksi kääpiöiksi sanovat, on kuitenkin hyvin erilainen luuston rakenne jo, joka näkyy ulospäin).

        Mutta kyllä, minä en pidä siitä, että mies näkee isot rintani tai treenatun kyykkyperseeni sinä juttuna. Kyllä minä toivoisin, että nähdään se koko paketti. Koko kroppa sitten nättinä ja minut henkisesti sellaisena ihmisenä, joka kiinnostaa.

        Ja varmaan sen ymmärrät, kun tuo pituus tuntui kolahtavan?

        PS. Juuri laitoin viestiä eräälle Tindermätsille, jota olen pari kertaa tavannut, että voidan pysyä kavereina, mutta ei muuta. En pidä siitä, että hän jatkuvasti ihannoi tissejäni ja heittelee niistä vitsejä kesken keskustelun, kuinka hän "ei osaa katsoa muualle."
        Ehe ehe, älyttömän mukavaa.


    • KerroSuoraan

      Isotissistä? Omituista. Kas kun ei mummoikäistä. No monilla on fetissejä. Isomunaisen, isoperseisen, leveäharteisen tai tiukkapimppisen kyllä ymmärrän hyvinkin. Ne liittyvät nautintoon tai maskuliinisuuteen/feminiinisyyteen.

    • huvittavaa----

      Etpä sinä näistä treffipalveluista saa treffeille iso- etkä pienitissistä naista vaikka mitä tekisit...

    • eitullahakemaan

      Paras vaihtoehto, että laitat itse viestiä sopiville naisille, oli ehdot sitten mitä hyvänsä.

    • alhainenälykkyys

      Mene äitisi tissejä pyörittelemään, kaaliaivo!

    • fghklålåk

      Kyllä se onnen kauppaa on jos meinaat saada kivan ja isorintaisen samassa paketissa. Hyvä kroppaiset naiset jolla on kurvit kohdillaan kyllä tiedostaa sen itse, ja vientiä riittää. On kornia kysyä, että onko sulla isot tissit. Ajatteles samaa itsellesi, jos nainen on vain kiinnostunut vehkeitten koosta. Ei kiva !

      • Hinkkimies

        Ja millä tavalla onnen kauppaa? Ensinnäkin olen monesti ollut hyvännäköiseksi, jopa tosi hyvännäköiseksikin kehuttu välillä! Että uskoisin kyllä jonkunlaisia mahkuja omaavan. Sen lisäksi että käyn vielä Salillakin.

        Ja vielä että ihan yhtälailla olen niissäkin tavannut niin mukavia kuin ei-mukaviakin siinä missä pienirintaisissakin. Kuullut jopa välillä niidenkin olevan epävarmoja omasta viehätysvoimastaan. On kai nekin nyt lopulta ihmisiä!


      • frgvunl

        No kyllä sä voi laittaa sitten profiiliisi vaikka että: kookas rintavarustus on plussaa. Tai että: pidän erityisesti näyttävästä rintavarustuksesta.
        Älä mistään isoista tisseistä ala puhumaan ! ja monasti isot tissit kulkee käsikkäin pulskan muodon muutenkin omaavan henkilön kanssa.


      • Riiiiiiiiiiiii
        Hinkkimies kirjoitti:

        Ja millä tavalla onnen kauppaa? Ensinnäkin olen monesti ollut hyvännäköiseksi, jopa tosi hyvännäköiseksikin kehuttu välillä! Että uskoisin kyllä jonkunlaisia mahkuja omaavan. Sen lisäksi että käyn vielä Salillakin.

        Ja vielä että ihan yhtälailla olen niissäkin tavannut niin mukavia kuin ei-mukaviakin siinä missä pienirintaisissakin. Kuullut jopa välillä niidenkin olevan epävarmoja omasta viehätysvoimastaan. On kai nekin nyt lopulta ihmisiä!

        Ei kannata etsiä netistä, jos jokin ulkonäön osa-alue on kovin tärkeä. Vaikuttaa nimittäin pinnalliselta idioootilta vaikka sanat asettelisi miten. Etsi naista mieluummin livenä, äläkä ala missään nimestä puhumaan tisseistä heti kättelyssä.


      • "jos jokin ulkonäön osa-alue on kovin tärkeä"

        Kuten naisten pakkomielle miehen pituuteen?


    • bimbom

      No laitat profiiliisi tietysti maininnan että etsit maisan näköistä naista! niin johan pomppaa. Fiksuin tapa lienee kuitenkin se ettet sano mitään, katso kuvat ja valikoit mieleisen jos löytyy ja jos nainen sattuu sinusta kiinnostumaan. Tosin kuvanmuokkaus on keksitty, mutta jos pääset treffeille asti. Julkkispiireissä voit yrittää tutustua silikoninaisiin. Tässä keskustelussa taas yksi syy miksi moni mies on sinkkuna: etsitään täydellisyyttä tai julkkisten näköisiä naisia, joita ei vaan riitä kaikille. Sitten kun et löydä etsimääsi laske vaatimusrimaa

    • tissitkunniaan

      Entä jos hakee pienitissistä naista voiko sen mainita?
      Miten leveäharteisen haun kanssa. Jos sattuu pitämään suurista huulista ja pienestä pepusta.
      Jos tykkää leveistä pohkeista ja leveistä jalkapohjista. Voiko nämä mainita.
      Voiko sitten mainita samalla että on komea ja leveä lihaksinen, maskuliininen ja fiksu kaveri.
      Eikö se jo takaisi positiivisen vastaanoton. Mitä jos ei kyselisi mitään vaan pistäisi menemään vaan.
      Jos ei älyllä niin sitten ihan toiminnalla, monesti ne tulokset näkyy vasta sitten kun on oikeasti toiminut.
      Manuaalit on ihan kivoja, mutta entäs se toteutuspuoli, siihen on kai tähtäin.
      Vaan mitäpä se minulle kuuluu, onhan isotissiset naiset kuitenkin kivoja jos nai niitä sinne tissien väliin. jotkut voi jopa tykätä. Hei jos haetkin isotissistä naista joka tykkää tästä, sehän voisi olla se mikä kannattaa kysästä.

    • nusnuss

      "isotissistä " miehen aivoissa on vain seksi

    • miksiköhänniin

      On kummaa jos hakee pieni munaista miestä tai iso munaista miestä, haussa molempia löytyy yhtä paljon. On muuten merkillinen juttu.

      • tissitön

        Suurin osa täällä tuntuu olevan munattomia miehiä................................pelkkiä naisten haukkujia, ei mitään miehiä.


      • athen
        tissitön kirjoitti:

        Suurin osa täällä tuntuu olevan munattomia miehiä................................pelkkiä naisten haukkujia, ei mitään miehiä.

        Niinpä...
        Korvien välistä ei sitten mitään löydykään, valitettavasti.


    • TissejäKehiin

      Kannatan että jokainen on rehellinen mitä hakee ja mikä tekee mielestään onnelliseksi. Ihan turhaa ajan haaskausta jos jotain erityistä salataan ja myöhemmin sitten heitetään "by the way kai olet isotissinen nainen?". Vaikka vaatimus voi loukata joitakin naisia niin vielä enemmän se loukkaa jos sinusta innostutaan ja ikäänkuin salaat tämän pinnallisen asian jos nainen ei ymmärrä mieltymystäsi positiivisena seikkana.

      Itse en hae naista joka haluaa vielä lapsia (vauvan) ja joskus saan miehenä siitäkin hieman katkuista kommenttia naisilta. Säästää aikaa kun "lapsiluku täynnä" naiset vain vastaavat jos vastaavat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2032
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1569
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      150
      1505
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1328
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      127
      1007
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      112
      988
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      818
    Aihe