Suuri sensuuri

Raaka-_-Watson

Suoli24 jaksaa rikkoa Suomen lakeja

22

502

Äänestä

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomenlaki

Joo, nämä palstan vahdit eivät ole oikein kärryillä mitä saa keskustella ja mitä ei. Mistähän niillekin maksetaan palkkaa? Taitaa olla tyhjän toimittajia kaikki. Poistelevat viestejä mielivaltaisesti ja eivät anna ihmisten keskustella, vaikka tämä on keskustelupalsta.

• raakahan-mä-olen

Tajuatko runkkari, että täällä puhutaan monikulttuurisista suhteista?

• kilipukki2

Nyt kun suomessa on kaiken alan työttömiä paljon, pitäisi vaatia oikeustieteen maisterin tutkinto tähän sensorin hommaan. Muutama kelpoisuudet omaava voisi löytyä.

• paljas-uneksija

Monikulttuurisia suhteita koskevat viestit saavat jäädä. Maahanmuuttoa ja pakolaispoliiikkaa koskevat viestit pitäisi poistaa.

• Palstansuojatit

Tällä palstalla suomiukko on erityisessä suojeluksessa. Naisia haukutaan horoksi ja toivotaan mm. "Suvakkiämmän" kuolemaa ja raiskaamista.

• Tuossa ei ole moraalisesti mitään väärää jos niin kävisi. Ne jotka maahan halajavat islamin"uskoisia" niin olisi hyvä heille myös osuu "lieveilmitöitä".

• Raaka-_-Watson

Yaha.
      Suuri "puhdistus" on käynyt.

• yozora-no-hoshi

Ans kun mä arvaan! Viestisi ei tainnut koskea monikulttuurisia suhteita, vaan muslimeja ja islamia.

• Raaka-_-Watson
        yozora-no-hoshi kirjoitti:

Ans kun mä arvaan! Viestisi ei tainnut koskea monikulttuurisia suhteita, vaan muslimeja ja islamia.

Väärin. En ole kommentoinut yhtään mitään. Kunhan vaan havainnoin että melkein kaikki keskustelut viimeisen viikon ajalta on poistettu.

• yozora-no-hoshi

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201709202200407211_u0.shtml

Jaaha, vastasin Watsonin viestiin kertomalla osan niistä valheista, joita hän on täällä kertonut. Viesti on poistettu. Watson saa siis aivan rauhassa kiihottaa kansanryhmää vastaan. Että sellaista moderointia, ei mitään linjaa.

• yozora-no-hoshi

Kiihotus kansanryhmää vastaan on puhetta tai kirjoitusta, jonka tarkoitus on halventaa tai pelotella kansanryhmää tai lietsoa väkivaltaista tai syrjivää toimintaa kansanryhmää kohtaan. Yleensä kansanryhmällä tässä yhteydessä tarkoitetaan rodun, etnisen taustan, kansallisuuden, uskonnon, seksuaalisen suuntautumisen tai vammaisuuden määrittämää kansanryhmää.

Väitän yhtä paljon, kuin sinä väität suomessa olevan dhimmejä, tai että muslimi ei ole ihminen, tai että muslimit valloittavat maailman, tai että nainen ei voi olla muslimi.

• yozora-no-hoshi

Kirjoitin vastauksen, mutta en enää viitsi toistaa, koska rasisti moderaattori poisti viestin.

• MusliminSyytäKaikki

Kirjoitin vastauksen, mutta en enää viitsi toistaa, koska rasisti moderaattori poisti viestin.

Sinun vastauksesi oli niin hölynpölyä ettei sillä ollut syytä jäädä palstalle.

• yozora-no-hoshi
        MusliminSyytäKaikki kirjoitti:

Sinun vastauksesi oli niin hölynpölyä ettei sillä ollut syytä jäädä palstalle.

Jaaha, näitkö sinä sen? Entäpä toi IslaminSyytäKaikki-nimimerkin viesti? Saiko se jäädä, koska ei ole hölynpölyä?

• metsään_menee

Jaaha, näitkö sinä sen? Entäpä toi IslaminSyytäKaikki-nimimerkin viesti? Saiko se jäädä, koska ei ole hölynpölyä?

Kyllä minä sen näin. Niputit rasimin&syrjinnän yhteen vaikka rasismi koskee vain ja ainoastaan rotusortoa.

Ja muslimithan eivät ole mikään rotu tai edes kansanryhmä.

• yozora-no-hoshi
        metsään_menee kirjoitti:

Kyllä minä sen näin. Niputit rasimin&syrjinnän yhteen vaikka rasismi koskee vain ja ainoastaan rotusortoa.

Ja muslimithan eivät ole mikään rotu tai edes kansanryhmä.

Tuothan mie en tientkään. Sittenhän se on ihan ok, että pilkataan ja moititaan muslimeja. Samapa toi, ei minulla niiden kanssa ole mitään tekemistä, eikä vaimonikaan edes kusisi muslimeihin päin.

• yozora-no-hoshi

Jaaha, sinä olet siis selvänäkijä. Kristallipallosi on päässyt pölyttymään pahemman kerran.

• yozora-no-hoshi

Ketju näyttää hassulta, kun mode poistelee mielivaltaisesti viestejä välistä.

• raaka_jussi

jussi hahhahahahaaa

• IslaminSyytäKaikki

5 minuuttia väliä sika-amalian ja "hoshin" viesteillä. Kovin menee pieneksi kuviot...:D

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      120
      2452
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1622
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      653
      1066
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      993
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      972
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      926
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      885
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      81
      749
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      33
      736
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      71
      718
    Aihe