Onko Ismon valinnassa hyviä tarjouksia? Olis huomenna vapaapäivä, niin voisi poiketa siellä ostoksilla. Ainakin hyvä valikoima leipiä näkyy olevan.
Siinäkö se on Pihlajakadulla?
Ismon valinnan tarjoukset
33
187
Vastaukset
- IsmoL
Kaikenlaista leipää ja muroja ,ja tiskin alta ponua
- Anonyymi
Ponu kyllä maistuis.
Paljonko maksaa?
- nenäreiät
Nenäreikien huuhteluaine on jatkuvasti erikoistarjouksessa! Ainetta nautitaan suunkautta, puristetaan nenästä ja puhalletaan nenäreikien kautta ulos, jolloin nenäreiät puhdistuvat.
- SegeKuula
Izmon valinnassa ei ole muuta tuoretta kuin koivunhalot.Ippe juo takahuoneessa kaikki kaljat ja oviaukosta viheltelee naisille.
- Jouni.jobbari
Tuoreinta puodissa on paskan haju, kun Ismo pieree jatkuvasti.
- lyylileväperä
Saakohan sieltä kahvikermaa, kun pidetään marttakerhon kokous pihlajakadun naapurissa ensiviikolla.
- Anonyymi
Delismo, Delismoo, Delismoota vaan kaikille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Delismo, Delismoo, Delismoota vaan kaikille!
Delismosta saa kaikkea.
Takahuoneesta löytyy lisää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Delismosta saa kaikkea.
Takahuoneesta löytyy lisää.Siellä takahuoneessa on kantiksille varattuna kaikkea kivaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä takahuoneessa on kantiksille varattuna kaikkea kivaa!
Mitenköhän nyt Kalervon aikana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenköhän nyt Kalervon aikana?
Kalervon aikana homma vasta pelaakin!
Takahuoneessa on tarjolla pontikkaa.
- Anonyymi
Hieman epäilen että ne leivät ja paistotuotteet eivät ole aina uunituoreita....? Pistää kuitenki normihinnan vaikka edellispäiväisiä.....?
- Anonyymi
Tänään 23.4 tarjouksessa tuoretta viipurin rinkeliä ja sixpack karhu olutta
- Anonyymi
minkkilaukku kirjoitti:
Tarkotat varmaan hurjaa vaiko ahma-olutta?
juon olutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juon olutta
Juon olutta ja vedän käteen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en juo olutta, mutta vedän kyllä käteen joka päivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en juo olutta, mutta vedän kyllä käteen joka päivä.
Niin vedän kuule minäkin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin vedän kuule minäkin!
Mullakin tuli jo.
- Anonyymi
No niin se Ismokin tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin se Ismokin tekee.
Et voi todistaa mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normi iltapuuhat.
- Anonyymi
Ismon kaupassa on paljon joitain isoja koreja joiden sisältö ei ole näkyvillä,aivan kuin jollain maustekauppiaalla turkkilaisella torilla
- Anonyymi
Ehkä niissä on esim. hedelmiä tai sitten niitä kuivia känttyjä, yli vuorokauden nukkuneita leipiä jne. Näin Pääsiäisen jälkeen Ismo voisi myydä alennuksella sitä "Mietaan Mämmiolutta".
- Anonyymi
Mahtaa olla hävikki huipussaan kun kaikki irtoleivät ja sämpylät päivittäin tuoreisiin vaihtuu...!
- Anonyymi
Ei ole hävikkiä, ne kaikki leivät on ollu jo vuosia samoja ja samassa asennossa.
- Anonyymi
Saako Salla alennusta kun ostaa suklaata tukkukaupalla.
- Anonyymi
Sallan kannattaisi vaihtaa suklaa vaikka salaattiin.
- Anonyymi
Näinköhän se mitään auttaisi?
- Anonyymi
Salla näyttääkin siltä.
- Anonyymi
Älkää puuttuko mun suklaansyöntiin.Olen vetävä mimmi.Miehet palvoo mua ja mun mielettömiä munkkeja
T:sexy Salla - Anonyymi
Juodaan Sepon kanssa täällä mun kaupalla kaljaa,ja Cindy strippaa meille mun synttärin kunniaksi.Cindy on mun uusi emäntä ja lainaan kyllä Sepollekkin jos vaan haluaa
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2455937Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304354Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212500Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3112279Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1741364Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611339Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331257- 351034
- 172986