Oon vasta 12v poika joka haluis nyt jo ruveta miettii minkä tyylistä työpaikkaa aikusena menisin ottaa ku ajattelin et rupeen aikusena yrittäjäks mut koska en heti alussa pysty elättää itteäni yrittäjyydellä niin mun pitää alottaa jollain missä olis hyvä palkka ja ite tykkäisin jotain lääkäri tyyppisestä alasta tai media/viestintä alasta nii oisko kellää mitää ehdotuksii ja niinku otsikos kerroin nii voitte myös kertoo jotain hyviä sivuja palkan vertailemiseen :)
Vastaukset 1
- Craigslist
Onhan näitä vertailujuttuja olemassa . Haet vain hakusanalla "palkkavertailu".
Kannattaa muistaa että ammatit muuttuvat nopeasti. Vanhoja poistuu ja uusia tulee tilalle vinhaa vauhtia. Jos yrittäjäksi haluat niin opettele hinnoittelu- ja myyntitaidot. https://palkkavertailu.com/
Yrittäjiä ja yrittäjyyttä on monenlaista. Mieti minkätyyppinen juttu innostaa sinua. Saa sinut liekkeihin. Moni yrittäjä toimii ilman mitään muodollista koulutusta. Monet ovat tavallisen ammatillisen koulutuksen käyneitäkin. Eivät yliopistomaistereita.
Craigslist https://www.glassdoor.com/Salary/Craigslist-Salaries-E32819.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791692
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109893En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo96653Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520