Mömmöillä oli iso vaikutus

Mac Trucc kertoo treenanneensa yli 30-vuotiaaksi "puhtaana". Samaan aikaan hänen ystävänsä Piana käytti suuria määriä steroideja.

- Olin vihainen kun näin, miten hänen addiktionsa vaikutti niin moneen muuhun ihmiseen hänen ympärillään. Olin vihainen, ettei hän voinut voittaa sitä addiktiota.

- Yritin kaikkeni, jotta olisin hänelle kuin veli ja auttaa häntä. Minusta tuntuu, että mömmöillä oli iso vaikutus siihen, että meidän ystävyytemme päättyi.

Kaikille nuorille ja lajia aloittaville haluaisin sanoa, että ottakaa aikanne. Ottakaa aikanne aikaanne varten. Antakaa kehon kasvaa rauhassa ja saavuttaa pikku hiljaa maksimaalinen voima.

Pianan asunnosta löydettiin hänen sairauskohtauksen jälkeen 20 pulloa testosteronia ja pöydällä oli murskattua valkoista jauhetta.

http://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/201708302200360728_bs.shtml
Ilmianna
Jaa

6 Vastausta

Roinalla kasvaa isoksi ja se vaikuttaa, mutta ei se että on kasvanut roinalla ole niinkään suuri tekijä. Se että on isot lihakset on suuri tekijä. Sydämelle paljon raskaampaa pumpata verta isoihin lihaksiin. On jopa terveellisempää sydämen kannalta olla 120kg läski kuin 120kg kireä. Läskiin ei tarvitse pumpata verta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
verenpaine varmaan huiteli tapissa. Nämä ovat niitä elämän valintoja. Ilmaisia lounaita ei ole olemassakaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Sittenhän sitä kannattas olla läski ?

Syödä suureksi hyvällä omalla tunnolla ja kertoa jossain vaiheessa tuo näkemys lääkärille,vaikka se kuinka yrittäs saada laihduttamaan läskiä pois.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Tuolla logiigallasi varmaan noin toimitkin. Missään vaiheessa ei sanottu, että on terveellistä olla läski, vain että on sydämelle terveellisempää olla 120kg läski kuin kireä. Sydämelle terveellisintä on olla mahdollisimman hoikka ja hyväkuntoinen eli maratoonarin tyyliä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
mulla lähtee nyt ripulit suuhun
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Laukesin vahingossa housuihini.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Mömmöillä oli iso vaikutus

Mac Trucc kertoo treenanneensa yli 30-vuotiaaksi "puhtaana". Samaan aikaan hänen ystävänsä Piana käytti suuria määriä steroideja.

- Olin vihainen kun näin, miten hänen addiktionsa vaikutti niin moneen muuhun ihmiseen hänen ympärillään. Olin vihainen, ettei hän voinut voittaa sitä addiktiota.

- Yritin kaikkeni, jotta olisin hänelle kuin veli ja auttaa häntä. Minusta tuntuu, että mömmöillä oli iso vaikutus siihen, että meidän ystävyytemme päättyi.

Kaikille nuorille ja lajia aloittaville haluaisin sanoa, että ottakaa aikanne. Ottakaa aikanne aikaanne varten. Antakaa kehon kasvaa rauhassa ja saavuttaa pikku hiljaa maksimaalinen voima.

Pianan asunnosta löydettiin hänen sairauskohtauksen jälkeen 20 pulloa testosteronia ja pöydällä oli murskattua valkoista jauhetta.

http://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/201708302200360728_bs.shtml

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta