Haluatko naisen, joka tekee kotityöt puolestasi?
Joka pitää sinusta hyvää huolta?
Joka ei valita turhista asioista?
Hei kaikki tulkaa nyt maailman parhaimmalle deittisivustolle, jossa on kauniita, mukavia naisia, jonka kanssa voi jutella kaikista asioista maan ja taivaan väliltä.
Rekisteröityminen ja sisäänkirjautuminen ei maksa mitään. Jos haluat kultajäsenyyden siitä joutuu maksamaan vain hieman, Saat hieman lisää näkyvyyttä ja ei tarvitse odottaa 10 minuuttia ,joka viestin lähettämisen jälkeen. Ilmaiset käyttäjät joutuvat odottamaan 10 minuuttia ,joka viestin lähettämisen jälkeen.
Ihmiset lähes kaikista maailman valtioista ,voivat liittyä tälle sivustolle.
Thaifriendly dating site
4
1099
Vastaukset
unohdin yhden tärkeän asian. :)
https://www.thaifriendly.com/?ai=1561&cid=1- zingzongviuuuzing
Hae sinäkin nyt oma kiukuttelija thaimaasta ! Odotas hetki niin taas olet yksin parin pienen mukulan kanssa. Sinä olla hyvä ja kiltti suomipoika.... Muija ottaa eron, kun on suomessa asuttu hetki ja pyöräytetty lapset. Onnea vaan kaikille. Rahat meni, mutta olipahan hauskaa. Taas pitää tehdä ne perhanan kotityöt itse ja pitää huolehtia itse itsestään ja pienistä lapsista. Akka huitelee jossain, missä lie. Uusi harmaahylje kierroksessa.
- maailmanmakuja
Eiköhän huonoja löydy joka maasta? Tässäkin asiassa pätee samat säännöt kuin kotimaan deittailussa:
-Älä tilaa naista rahtina Suomeen
-Lähde paikan päälle tapaamaan potentiaalisia kumppani ehdokkaita
-Tapailkaa pidemmän aikaa ja tutustukaa toisiinne ennen aviota (muista,avioehto!)
-Paikallisen antama vinkki: Anna ehdokkaalle ensi viikoiksi kiinteä summa rahaa ja katso lomasi päätteeksi jääkö hän rahojesi kanssa(palauttaa ne) vai katoaako. Jos jää,mutta ei palauta summaa tiedät ennakkoon,mistä on kysymys. Tämä testi kuulemma toimii useimmissa tapauksissa ollakko vai ei ;)
Pidä pää kylmänä,äläkä haksahda scammeihin ! :) - ohojojojpjpjpj
No olkaa nyt valppaita. Kyllä nämä tietää ihan tarkkaan testit sun muut. Oikeasti on suuri vaara tulla höynäytetyksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275