Haluatko naisen, joka tekee kotityöt puolestasi?
Joka pitää sinusta hyvää huolta?
Joka ei valita turhista asioista?
Hei kaikki tulkaa nyt maailman parhaimmalle deittisivustolle, jossa on kauniita, mukavia naisia, jonka kanssa voi jutella kaikista asioista maan ja taivaan väliltä.
Rekisteröityminen ja sisäänkirjautuminen ei maksa mitään. Jos haluat kultajäsenyyden siitä joutuu maksamaan vain hieman, Saat hieman lisää näkyvyyttä ja ei tarvitse odottaa 10 minuuttia ,joka viestin lähettämisen jälkeen. Ilmaiset käyttäjät joutuvat odottamaan 10 minuuttia ,joka viestin lähettämisen jälkeen.
Ihmiset lähes kaikista maailman valtioista ,voivat liittyä tälle sivustolle.
Thaifriendly dating site
5
1175
Vastaukset
unohdin yhden tärkeän asian. :)
https://www.thaifriendly.com/?ai=1561&cid=1- zingzongviuuuzing
Hae sinäkin nyt oma kiukuttelija thaimaasta ! Odotas hetki niin taas olet yksin parin pienen mukulan kanssa. Sinä olla hyvä ja kiltti suomipoika.... Muija ottaa eron, kun on suomessa asuttu hetki ja pyöräytetty lapset. Onnea vaan kaikille. Rahat meni, mutta olipahan hauskaa. Taas pitää tehdä ne perhanan kotityöt itse ja pitää huolehtia itse itsestään ja pienistä lapsista. Akka huitelee jossain, missä lie. Uusi harmaahylje kierroksessa.
- maailmanmakuja
Eiköhän huonoja löydy joka maasta? Tässäkin asiassa pätee samat säännöt kuin kotimaan deittailussa:
-Älä tilaa naista rahtina Suomeen
-Lähde paikan päälle tapaamaan potentiaalisia kumppani ehdokkaita
-Tapailkaa pidemmän aikaa ja tutustukaa toisiinne ennen aviota (muista,avioehto!)
-Paikallisen antama vinkki: Anna ehdokkaalle ensi viikoiksi kiinteä summa rahaa ja katso lomasi päätteeksi jääkö hän rahojesi kanssa(palauttaa ne) vai katoaako. Jos jää,mutta ei palauta summaa tiedät ennakkoon,mistä on kysymys. Tämä testi kuulemma toimii useimmissa tapauksissa ollakko vai ei ;)
Pidä pää kylmänä,äläkä haksahda scammeihin ! :) - ohojojojpjpjpj
No olkaa nyt valppaita. Kyllä nämä tietää ihan tarkkaan testit sun muut. Oikeasti on suuri vaara tulla höynäytetyksi.
- Anonyymi
Mää otin soi6 tarjoilijanaisen ihan vaan oppaaksi kierteleen vähän kauempaa maata, lopuks kävi niin että alettiin seurustelemaan hänen kanssa ja se halusi muuttaa Suomeen joten asumme yhdessä nyt neljättä vuotta ja 1lapsi meillä. Alkuun opas ei edes antanut vaan oli tosi pihtari, halusi kuulemma testata minua olenko vain seksin takia hänen kanssaan, läpäsin testin ja kyllä kannatti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321