Mitä exät ovat sanoneet kun olette tavanneet?

JokuJoskus

Tässä taannoin tuli yksi exä vastaan. Hän joka mielestään löysi paremman ja lähti pitkästä suhteestamme. Hän tuli kaupassa eteeni ja sanoi:"Olen vieläkin heti märkä jos näen sinut jossain". Jäi mietityttämään että ei sitten tainnut löytää onneaan muualta. Ja sitten kävelinkin jo leipäosastolle.

5

822

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justiisanäitä

Sillä on vienti romahtanu. Tämmöset tulee sitte entisten luo vonkaamaan hetken seksiä siinä luulossa, et heti irtoo helposti ja toinen ei olisi jatkanut elämäänsä. Kerran saa aina saa ajatus. Ikäänkuin voisivat lähteä ja tulla mielensä mukaan ihan milloin vain :D ainoostaan oma napa kiinnostaa.. ovat olevinaan toiselle joku luojan lahja.

• aikamennyteipalaa

"Olen vieläkin heti märkä jos näen sinut jossain" sanoi ei kukaan nainen ikinä missään
      Tarinahan jatkuu niin että, ja sitten heräsin

• JalmariNussiainen

Yksi aikoinaan piti minua "köyhän talon poikaa " liian tavallisena ja löysi Helsingistä parikin uutta heilaa. Ensimmäisen suhteen kariuduttua yritti päästä kanssani yhteistä yötä viettämään. En innostunut asiasta sillä ei minulla onneksi koskaan ollut häntä kohtaan mitään suurempia tunteita. Sanoi kuitenkin että sinä et varmasti koskaan löisi naista. No ei ole tullut lyötyä. Tyttö oli kuitenkin ilmeisesti saanut turpiinsa. Seuraavan sulhasensa kanssa satuttiin samoihin illan istujaisiin joissa hän häpeilemättä yritti iskeä minua tyttöystävästäni ja sulhasestaan huolimatta. Liekkö yrittänyt tehdä sulhastaan mustasukkaiseksi. Koin myötä häpeää tilanteessa. Joka kerta kun tavataan (onneksi erittäin harvoin) vaikuttaisi että hän olisi valmis kanssani pettämään nykyistä miestäänkin vaikka hänellä jo lapsiakin tämän kanssa. Joko häntä jäi kaivelemaan suhteemme tai sitten lumppu josta onnekkaasti pääsin eroon ennen kuin vakavampi seurustelu kerkesi alkaa..Ei kiinnosta minua.

• ÄitienToivevävy

Mitäkö exät ovat sanoneet kun olette tavanneet? - Eivät mitään, ovat edelleen sanattomia!! Ymmärsin että tyytyväisyydestä mutta voi olla toisinpäinkin?

• Exänyxävaimikä

Minäkin niin ymmärrän ex:äni kun ovat sanattomia minut nähdessään teinhän vaikutuksen niihin aikanaan. Ihan varmasti olisin itsekkin sanaton nähdessäni itseni kun olen edelleen upea! Ei siinä varmaan sanoja löytyisi kun muistaisi ne ihanat hetket toisesta. Ja hei ei ole häpeästä kyse tai siitä että sanattomaksi vetää sen takia ettei uskalla. Yksikin ex tuli nyxän kanssa eikö ollut tuntevinaan. Meinasin ensin että annanpa kotiin aihetta ettei niin sanattomina kulkisi kylillä. Mutta päätin jättää rauhaan. Toki ymmärrän ettei sitä halata tai muutoin lähennellä ex:sää. Hyvä kun eroon pääsi ja uusia löysivät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      14
      5659
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2470
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      81
      1836
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1477
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      184
      1019
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      980
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      919
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      833
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      709
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      698
    Aihe