Tässä taannoin tuli yksi exä vastaan. Hän joka mielestään löysi paremman ja lähti pitkästä suhteestamme. Hän tuli kaupassa eteeni ja sanoi:"Olen vieläkin heti märkä jos näen sinut jossain". Jäi mietityttämään että ei sitten tainnut löytää onneaan muualta. Ja sitten kävelinkin jo leipäosastolle.
Mitä exät ovat sanoneet kun olette tavanneet?
5
784
Vastaukset
- justiisanäitä
Sillä on vienti romahtanu. Tämmöset tulee sitte entisten luo vonkaamaan hetken seksiä siinä luulossa, et heti irtoo helposti ja toinen ei olisi jatkanut elämäänsä. Kerran saa aina saa ajatus. Ikäänkuin voisivat lähteä ja tulla mielensä mukaan ihan milloin vain :D ainoostaan oma napa kiinnostaa.. ovat olevinaan toiselle joku luojan lahja.
- aikamennyteipalaa
"Olen vieläkin heti märkä jos näen sinut jossain" sanoi ei kukaan nainen ikinä missään
Tarinahan jatkuu niin että, ja sitten heräsin - JalmariNussiainen
Yksi aikoinaan piti minua "köyhän talon poikaa " liian tavallisena ja löysi Helsingistä parikin uutta heilaa. Ensimmäisen suhteen kariuduttua yritti päästä kanssani yhteistä yötä viettämään. En innostunut asiasta sillä ei minulla onneksi koskaan ollut häntä kohtaan mitään suurempia tunteita. Sanoi kuitenkin että sinä et varmasti koskaan löisi naista. No ei ole tullut lyötyä. Tyttö oli kuitenkin ilmeisesti saanut turpiinsa. Seuraavan sulhasensa kanssa satuttiin samoihin illan istujaisiin joissa hän häpeilemättä yritti iskeä minua tyttöystävästäni ja sulhasestaan huolimatta. Liekkö yrittänyt tehdä sulhastaan mustasukkaiseksi. Koin myötä häpeää tilanteessa. Joka kerta kun tavataan (onneksi erittäin harvoin) vaikuttaisi että hän olisi valmis kanssani pettämään nykyistä miestäänkin vaikka hänellä jo lapsiakin tämän kanssa. Joko häntä jäi kaivelemaan suhteemme tai sitten lumppu josta onnekkaasti pääsin eroon ennen kuin vakavampi seurustelu kerkesi alkaa..Ei kiinnosta minua.
- ÄitienToivevävy
Mitäkö exät ovat sanoneet kun olette tavanneet? - Eivät mitään, ovat edelleen sanattomia!! Ymmärsin että tyytyväisyydestä mutta voi olla toisinpäinkin?
- Exänyxävaimikä
Minäkin niin ymmärrän ex:äni kun ovat sanattomia minut nähdessään teinhän vaikutuksen niihin aikanaan. Ihan varmasti olisin itsekkin sanaton nähdessäni itseni kun olen edelleen upea! Ei siinä varmaan sanoja löytyisi kun muistaisi ne ihanat hetket toisesta. Ja hei ei ole häpeästä kyse tai siitä että sanattomaksi vetää sen takia ettei uskalla. Yksikin ex tuli nyxän kanssa eikö ollut tuntevinaan. Meinasin ensin että annanpa kotiin aihetta ettei niin sanattomina kulkisi kylillä. Mutta päätin jättää rauhaan. Toki ymmärrän ettei sitä halata tai muutoin lähennellä ex:sää. Hyvä kun eroon pääsi ja uusia löysivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793