Missä voit tavata naisia?

DoubtofOrder

Aina joskus naisettomuuteen tuskastuneet kyselevät, missä kummassa he ikinä voisivat tavata naisia. No, tässä yksi ehdotus: käy luovuttamassa verta. Olin pari päivää sitten, ja samaan aikaan oli yksi vanha mies ja useita naisia. Näin siitäkin huolimatta, että naiset saavat luovuttaa reilun kolmen kuukauden välein, miehet vain kahden. Naiset, joita siellä kohtaat, eivät luultavasti ole itsekkäimmästä päästä, kun kerran luopuvat vastikkeetta omastaan. Luovutuksen jälkeen kuuluu kahvitella (talo tarjoaa) ja tasoitella oloaan, jolloin on ihan helppoa ja luontevaa istua samaankin pöytään. Keskustelu on helppo aloittaa vaikka kysymällä, oliko jo mones kerta, käykö jostain erityisestä syystä, onko käynyt muualla luovuttamassa, kuuluuko johonkin porukkaan jne. Voit jopa olla ritarillinen ja kantaa naiselle mehua, osoittaen huolehtimista ettei heikko nainen vain pyörry. http://keskustelu.suomi24.fi/suhteet/haatJa naiset, pahimmat irstailijat ja sekopäät eivät voi luovuttaa, kun lääkitykset ja irstailut estää, niin siellä tapaamissasi tyypeissä on jo pohjalla positiivinen vire. Harvoinhan tuo kaksi kuukautta luovutusväli on, mutta on se nyt useammin kuin joittenkin esille tuomat kerran kymmenessä vuodessa jos kaupan kassaa ei lasketa..

39

2211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DoubtofOrder

Ja sori tosta linkistä tuolla keskellä; ei mitenkään liity asiaan enkä kyllä sitä itse sinne laittanutkaan :)

• "enkä kyllä sitä itse sinne laittanutkaan"

.. VoeElämä näit Juttui.. ;D.. Ei tunnusteteta mitään ja sumutetaan vaikka jäisi kiinni verekseltään.. Jopa tälläisissä asioissa.. Naiset.. ;D.. Siis JotkutNaiset (Useat.. ;D).. ;P

• DoubtofOrder
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

"enkä kyllä sitä itse sinne laittanutkaan"

.. VoeElämä näit Juttui.. ;D.. Ei tunnusteteta mitään ja sumutetaan vaikka jäisi kiinni verekseltään.. Jopa tälläisissä asioissa.. Naiset.. ;D.. Siis JotkutNaiset (Useat.. ;D).. ;P

No voin kyllä tunnustaa, etten edes osaisi lisätä linkkejä, vaikka haluaisin.. :) Olen varsin huono tietotekniikassa ja älylaitteissa, kun tykkään enemmän elävistä olioista.

• DoubtofOrder kirjoitti:

No voin kyllä tunnustaa, etten edes osaisi lisätä linkkejä, vaikka haluaisin.. :) Olen varsin huono tietotekniikassa ja älylaitteissa, kun tykkään enemmän elävistä olioista.

.. No siis.. Vaikka se oli Vahinko, niin kyllähän Sä sen ihan ite sinne laitoit, eikä kukaan muu.. ;P

.. Luultavasti olet vahingossa kopioinut tuon linkin, kun olet selaillut ja lukenut esim. tuolla palstalla jotain ketjuja ja sitten vahingossa liitit sen tekstiisi.. ;P

.. Mulla kävi ensin mielessä, että olet sen kopioinut tarkoituksella itsellesi, kun on jotain PrinsessaJutskia pyörinyt mielessä ja sitten vahingossa liitit sen tännekin.. ;P

• Sinkkumiesz

Piikkikammo on, en pysty.

• Tähän sopiikin hauska tarina, jonka kuulin kerran palstalla:

"Blondi istui sairaalan odotushuoneessa ja viereen istahti mies, joka aikansa kuluksi aloitti keskustelemaan blondin kanssa ja kysyi, että miksi blondi on sairaalassa.
      -Olen luovuttamassa verta, ja saan siitä 10 euroa, vastasi blondi
      -Hmm.. mielenkiintoista. Minä puolestani olen luovuttamassa täällä spermaa. Minulle maksetaan siitä 50 euroa, kertoi mies
      Blondi meni mietteliään näköiseksi, mutta he keskustelivat, kunnes heidän vuoronsa tuli.

Monta kuukautta myöhemmin blondi ja mies taas tapasivat sairaalan odotushuoneessa. Mies kysyi taas, että meneekö blondi taas luovuttamaan verta? Blondi pudisti päätään kiellon merkiksi ja piti suunsa tiukasti kiinni.
      -Unh, unh."

• .. Voisin käydäkin, jos saisin itse päättää kriteerit joille sitä saa antaa ja kenelle ei.. ;D

.. Ja mikä juttu tää nyt taas muutenkin on?.. Taas tätä manipulaatiota.. Miks kaikkiin asioihin pitää tunkea tätä "Tavoittele Naisia".. "Pitäkää yllä naisille ShowRoom palvelua" Propagandaa jne.. ;P

• DoubtofOrder

No mikään pakkohan se ei ole naisille pokkuroida, mutta aika monet miehet kokevat miehuuttaan korostavaksi, jos voivat suojella naista, eräänlainen win-win.
        Se meissä onkin ilmeinen ero; minä luovutan, vaikka vereni saisit sinä tai super-atm jonkin kuolevan leukemialapsen sijaan. En koe olevani muita parempi, eikä minun tarvitse olla määräilemässä kenelle sen saa antaa.

No mikään pakkohan se ei ole naisille pokkuroida, mutta aika monet miehet kokevat miehuuttaan korostavaksi, jos voivat suojella naista, eräänlainen win-win.
        Se meissä onkin ilmeinen ero; minä luovutan, vaikka vereni saisit sinä tai super-atm jonkin kuolevan leukemialapsen sijaan. En koe olevani muita parempi, eikä minun tarvitse olla määräilemässä kenelle sen saa antaa.

.. "Suojella".. ;D.. Siinä onkin KyMysystä kerraksekseen, että kuka suojelua tarvitsee ja keneltä/miltä/milloin.. Mut joo.. Jätetään tää aihe.. ;P

.. Ketä täällä on mistään "Paremmuudesta" puhunut.. Ja teot ja käytös ratkaisee.. Ei kommenttisi sanat.. Ne on jostain KuNmasta syystä enemmän tai vähemmän ristiriidassa keskenään AikastMonella.. Voipi olla tai voipi olla olematta näin kun kerrot.. ;P

.. Ja moni ei tee edes tuota luovutustakaan täysin pyyteettömästi.. Moni "ostaa" sillä "pyhyyttä/hyvyyttä" muiden silmissä jne.. ;P

• DoubtofOrder

Mun puolesta saavat brassailla ihan kuin paljon vaan, kunhan luovuttavat. Tässähän mä yritän naisiin tutustumisen varjolla kannustaa luovuttamaan! Veritilanne oli aika surkea pk-seudulla, pulaa oli joka sortista. Jonakin päivänä se voi ollakin sinulle läheinen, joka sitä verta tarvitsee. Omissa ystävissä ja tuttavissa on useita, jotka eivät olisi ilman selvinneet.

Mun puolesta saavat brassailla ihan kuin paljon vaan, kunhan luovuttavat. Tässähän mä yritän naisiin tutustumisen varjolla kannustaa luovuttamaan! Veritilanne oli aika surkea pk-seudulla, pulaa oli joka sortista. Jonakin päivänä se voi ollakin sinulle läheinen, joka sitä verta tarvitsee. Omissa ystävissä ja tuttavissa on useita, jotka eivät olisi ilman selvinneet.

.. No voi sun.. Oisit kertonut, niin tälläinen tyhmäkin olisi tajunnut, eikä olisi sotkenut Tätä Jutskaa.. ;P.. Ai niin.. Sittenhän kaikki olisi sen tiennyt.. ;D

Eikös ne verta kuskaa paikasta paikkaan, eli eihän noi nyt niin voi mennä, että jos jossain on verta, niin sitä ei muka voida antaa toiselle alueelle?.. ;P

.. En asu Stadis.. Aivan loistava asuinpaikka.. Siis jollekin muulle.. ;D

• DoubtofOrder

Kuskaa varmaan, mutta jos hätätilanne on, niin ei ehdi pitkien matkojen päästä. Ja eikös aina moitita Helsinki-keskeisyydestä, se nyt vielä puuttuis että muun maan veretkin imettäis..:) En asu stadissa vaan liepeillä.

Kuskaa varmaan, mutta jos hätätilanne on, niin ei ehdi pitkien matkojen päästä. Ja eikös aina moitita Helsinki-keskeisyydestä, se nyt vielä puuttuis että muun maan veretkin imettäis..:) En asu stadissa vaan liepeillä.

.. Joo.. Onhan se aika turha paikka muutenkin, kun ei siellä ole edes JääKarhuja.. ;D

.. Yks Stadilainen intti kaveri kertoi, että KehäKolmosen Toisella puolella ei ole, kuin JääKarhuja&Eskimoita.. Kai se sitten niin on.. Mut Ikäväkseni en ole kyllä niihin törmännyt.. Tais heittää vaan Legendaa.. ;D.. Tai sitten mä oon sokee.. ;P.. Ei se kyllä tunnistanut mitään Luonnossakaan.. Ei edes Katajaa.. ;D

Mun mielestä kaikkea SPR:n logoa käyttävää tulisi boikotoida ankarasti. Se on ikuisiksi ajoiksi pilattu. Paistan vaikka pussiahmoille verilettuja mieluummin omasta verestäni kuin tuolle organisaatiolle annan mitään.

• DoubtofOrder

Veripalvelun logo on pisara, mikäs sen on pilannut? Verta luovuttamalla et anna punaiselle ristille mitään, vaan jollekin ihmiselle. Vaikka ätmille.

Veripalvelun logo on pisara, mikäs sen on pilannut? Verta luovuttamalla et anna punaiselle ristille mitään, vaan jollekin ihmiselle. Vaikka ätmille.

Punainen risti siellä näkyy ja risti on pahan symboli. Jeesuksen- ja jumalanpalvojien tunnusmerkki. En kannata. En tue.

.. Noh, Kyllähän SPR on Ryvettynyt yhdessä jos toisessa asiassa.. Viimeksi MamuBisneksessä.. ;P

.. Onkos jotain VaihtoEhtoisia palveluita olemassa.. Vai onko tuo(kin) SPR:n Monopoli?.. ;P

• flowersreally
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Onkos jotain VaihtoEhtoisia palveluita olemassa.. Vai onko tuo(kin) SPR:n Monopoli?.. ;P

Suosittelen esittämään tuon kysymyksen ensiavussa pää kainalossa.

• flowersreally kirjoitti:

Suosittelen esittämään tuon kysymyksen ensiavussa pää kainalossa.

.. Tarkoittaako tuo, ettei muita vaihtoehtoja ole?.. Harmi.. Noh, ehkä joku/jotkut puhdistavat vielä tuonkin laitoksen moskasta, mikä ei mielestäni tuollaiseen toimintaan kuulu.. Tai siis muuttavat toimintansa sellaiseksi, kuin he antavat ymmärtää sen olevan.. ;P

Opportunismi Oksettaa.. Ja vielä eniten se Oksettaa, kun sitä harrastetaan tuolla tavalla ja tuollaisessa toiminnassa.. ;P

.. Sulje Silmäsi ja Hengitä Oikein Syvään&Rauhallisesti.. Sisään.. Ulos.. Sisään.. Ulos.. ;P

• kurppa26vuotta

Naisia tapaa vaikka kadulla. Miehet ei vaan uskalla tehdä alotteita.

• crux

Tapaamista varten on tehty ihan kaikki mahdollinen. On Tinderit ja muut sovellukset jotka on räätälöity juuri tätä yhtä tarkoitusta varten. On rauhallisia kuppiloita ja yökerhoja jossa voi tutustua rohkaisua ottaneena. Ei se ole enää paikasta kiinni. Naisia ei vaan kiinnosta ja sillä selvä.

• DoubtofOrder

Minusta se voi olla juurikin paikasta kiinni. Jos haluat tyttöystäväksi natsipersun, niin älä etsi sitä vastaanottokeskuksen vapaaehtoisista. Eläintenvihaaja älköön menkö HESYyn naisia löytääkseen. Jos arvostat kristillisiä arvoja, niin seurakunnan sinkkuillat on place to be. Jos kaipaat henkevää älykästä naista, niin todennäköisemmin mätsi löytyy yliopiston avointen luentojen tai vaikka kirjakaupan liepeiltä, kuin lähiöpubista tiistai-iltana. Vain ruokakaupassa käyvät kaikki (paitsi ne joiden puoliso käy heidän puolestaan, mutta heistähän ei ole niin väliksi). Minusta kuulostaa, että olet yrittänyt samaa keinoa tuhat kertaa, aina päätyen samaan; mitä jos yrittäisit jotain ihan muuta?

• crux
        DoubtofOrder kirjoitti:

Minusta se voi olla juurikin paikasta kiinni. Jos haluat tyttöystäväksi natsipersun, niin älä etsi sitä vastaanottokeskuksen vapaaehtoisista. Eläintenvihaaja älköön menkö HESYyn naisia löytääkseen. Jos arvostat kristillisiä arvoja, niin seurakunnan sinkkuillat on place to be. Jos kaipaat henkevää älykästä naista, niin todennäköisemmin mätsi löytyy yliopiston avointen luentojen tai vaikka kirjakaupan liepeiltä, kuin lähiöpubista tiistai-iltana. Vain ruokakaupassa käyvät kaikki (paitsi ne joiden puoliso käy heidän puolestaan, mutta heistähän ei ole niin väliksi). Minusta kuulostaa, että olet yrittänyt samaa keinoa tuhat kertaa, aina päätyen samaan; mitä jos yrittäisit jotain ihan muuta?

Ymmärrän kyllä pointtisi eikä siinä mitään vikaa todellakaan ole. Ajattelen vain niin että jos ei edes seuranhakuun tarkoitettu foorumi tuo juuri mitään tulosta niin antaa sitten olla muuallakin. En kannusta luovuttamiseen mutta itse vedän yrittämisen rajan tuohon.

• crux kirjoitti:

Ymmärrän kyllä pointtisi eikä siinä mitään vikaa todellakaan ole. Ajattelen vain niin että jos ei edes seuranhakuun tarkoitettu foorumi tuo juuri mitään tulosta niin antaa sitten olla muuallakin. En kannusta luovuttamiseen mutta itse vedän yrittämisen rajan tuohon.

Naisille lähtökohtaisesti ei kelpaa tapaamiseen mikään tapa, joka osoittaisi jotain pyrkimystä tapaamiseen. Kaiken pitää vain sattua ja tapahtua. Romanttisen komedian pari tapaa joko sattumalta keskenään vastakkaisten intressien ajamana. Niin sen kuuluu käydä.

• crux
        scrg kirjoitti:

Naisille lähtökohtaisesti ei kelpaa tapaamiseen mikään tapa, joka osoittaisi jotain pyrkimystä tapaamiseen. Kaiken pitää vain sattua ja tapahtua. Romanttisen komedian pari tapaa joko sattumalta keskenään vastakkaisten intressien ajamana. Niin sen kuuluu käydä.

Kyllä, ja juuri on tämä on ihan sietämättömän elitistinen ja mukavuudenhaluinen ajatus siihen nähden millaista on miehen elämä tällä osa-alueella. Itse ajattelen myös että halu tapaamiseen voisi johtaa myös haluun olla yhdessä. Sattumalta tavataan ja sattumalta erotaan.

• crux kirjoitti:

Kyllä, ja juuri on tämä on ihan sietämättömän elitistinen ja mukavuudenhaluinen ajatus siihen nähden millaista on miehen elämä tällä osa-alueella. Itse ajattelen myös että halu tapaamiseen voisi johtaa myös haluun olla yhdessä. Sattumalta tavataan ja sattumalta erotaan.

Naurettavaa miten paljon ihmiset pyrkivät ties mihinkin, mutta tärkeimmissä ihmissuhteissa luotetaan lähes sattumaan. Naurettavaa ja kaunista.

• flowersreally

En tiennyt Suomessa olevankaan niin köyhiä ihmisiä, joilla ei edes vertaan ole vara luovuttaa.

(ja ei, en laske tähän ryhmään niitä, jotka eivät esim. oman terveydentilansa takia voi luovuttaa verta)

• Luulisi olevan mahdolliselle veren saajallekin helpotus saada vain hyvien ja rikkaiden ihmisten verta.

• .. Ootko joku Vamppis?.. ;P

.. Sopis hyvin tuo kommentti Suivaantuneen Vamppiksen VuoroSanaksi.. ;D

• flowersreally
        scrg kirjoitti:

Luulisi olevan mahdolliselle veren saajallekin helpotus saada vain hyvien ja rikkaiden ihmisten verta.

No jos veren luovutusta boikotoiva boikotoi myös veren vastaanottamista, niin veren vastenmielisillä reiteillä on aivan turha vaivata päätään.

• flowersreally kirjoitti:

No jos veren luovutusta boikotoiva boikotoi myös veren vastaanottamista, niin veren vastenmielisillä reiteillä on aivan turha vaivata päätään.

Pitääkö se jotenkin tatuoida ihoon, että ICE antakaa kipulääkkeitä, mutta älkää yrittäkö pitää hengissä? Mä olen valmis kuolemaan ja mieluiten saappaat jalassa.

• flowersreally
        scrg kirjoitti:

Pitääkö se jotenkin tatuoida ihoon, että ICE antakaa kipulääkkeitä, mutta älkää yrittäkö pitää hengissä? Mä olen valmis kuolemaan ja mieluiten saappaat jalassa.

DNR on parempi.

• Eräsnainenhuomauttaa

Käsittämätöntä miten vaan jaksatte valittaa vaikka aloituksen tehnyt antoi aivan loistavan neuvon!

Siinähän sitten on sitä romanttista komediaa ihan tarpeeksi kun menee veren luovutus-tarkoituksessa kahvittelemaan. Silti tulee tekosyitä kuten "liian kaukana" "liian harvoin" "stadi ei kelpaa" "neulakammo"... Jos joku oikeasti haluaa tehdä asioita sen eteen että saisi naisen, niin miksi vaan valittaa kun joku tarjoaa tilaisuutta? Taitaakin olla asenneongelma tai pelkuruutta. Harmi, mutta syy on sitten itsessä ettei ole naista, eikä naisissa tai yhteiskunnassa.

Taitaa tosin tarkoitus olla enemmän vaan päästä haukkumaan naisia tällä palstalla, kuin saada apua ongelmiin.

• .. Noh, Jos Stadi on Syrjäs, niin Se on Syrjäs.. ;D.. Ei se nyt niin syrjässä tosin ole, etteikö siellä(kin) voisi SuhtKoht nopeasti piipahtaa, mut ei maksa vaivaa.. On niitä VerenLuovutusPaikkoja Lähempänäkin.. ;D

.. Ja jos minä menen verta luovuttamaan, niin menen luovuttamaan OikeistaSyistä.. ;P

".. Ja mikä juttu tää nyt taas muutenkin on?.. Taas tätä manipulaatiota.. Miks kaikkiin asioihin pitää tunkea tätä "Tavoittele Naisia".. "Pitäkää yllä naisille ShowRoom palvelua" Propagandaa jne.. ;P"

.. Joka paikkaan ja joka asiaan.. Ei ihme, että monet naiset ja miehet on niin Pirskatin sekaisin täällä SekoLandiassa.. ;D.. Toki, jos/kun se on Nyky "normaali", niin eihän se sitten ole sekoa vaan "normaalia".. ;P

• Ja v..ut minä millekään späärrän ämmille menen luovuttamaan yhtään mitään. Oikeasti, ne tuhosi meidän isänmaan tulevaisuuden pelkästä rahanahneudesta, tekivät matuista bisneksen ja samaahan ne tekee tuolla verenluovutuksella, saavat ilmaiseksi ja myyvät hirmuvoitolla yhteiskunnalle. jos olisi joku rehellinen, pyyteetön ja hyvä toimija tottakai voisi käydä verta luovuttamassa mutta pahuuden alttarille en uhraa.

• onko.minut.kloonattu

Enpä olisi itse voinut sanoa paremmin.

• Ihan hyvä ajatus tässä aloittajalla. Ei kai tuolla oikeasti kukaan käy luovuttamassa siksi että kokee sen mahdollisuutena tavata toista sukupuolta. Mutta meneehän se aika siinä nopeammin kun katselee mitä ympärillä tapahtuu.
      Jos oikein hyvä tuuri käy niin voihan sitä sitten luovutuksen jälkeen pyörtyä naisen syliin ja selvittää onko hänellä millainen hoivavietti.

Mietin vain että olisiko vastaus 1) "ihana idea, mennään vaan". Vai 2) "unohda minut, meillä ei ole kemiaa" jos keskustelu menisi seuraavaan tyyliin.

M184: Lähdetäänkö treffeille?
      Nainen: Joo, totta kai. Minne?
      M184: Mennään luovuttaa verta.
      Nainen: __________

• DoubtofOrder

Heh, mä olen ollukin sellaisilla treffeillä! Kivihaassa oli ainakin silloin sellaisia paripaikkoja, maattiin vierekkäin ja pidettiin toisiamme kädestä.. Tais hoitsuakin vähän hymyilyttää se ei-enää-niin-nuori rakkaus. Mutta ei toki olleet ihan ekat treffit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      67
      2515
    2. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      184
      2182
    3. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      47
      2103
    4. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      2064
    5. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      33
      1855
    6. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      194
      1565
    7. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      220
      1505
    8. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      17
      1361
    9. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      26
      1275
    10. Hallitus haluaa sossuhuijjarit esiin tutkimalla ihmisten pankkitilejä

Kuristusote vätkylöiden palleista kiristyy! 😆 Hallitus suunnittelee laajentaa Kelan tiedonsaantioikeutta sosiaaliturva
      Lieksa
      198
      1056
    Aihe