Minulle määrättiin gabapentiniä muutama kuukausi sitten raaja liikehäiriöön (aijeuttanut meökein koko elämän ajan unettomuutta). Syön sitä 3 x 300 mg. Toimi aluksi hyvin. Uni ei enää katkeillut. Mutta nyt muutaman kuukauden jälkeen lääke ei meinaa enää toimia. Nostettiin lääkärin kanssa annos 4 x 300 mg joka ilta vaan heräilen nyt koko ajan taas! Ihan samalla tavalla kuin ennen lääkkeen syömistä. Lääkäri ei enää täatä varmaan nosta annostusta ja ymmärrän toisaalta että miksi ei, mutta onko jollakulla käynyt samalla tavalla? Että lääke lakkaakin toimimasta? Verikokeet otettu ihan hetki sitte ja rauta arvot ja kaikki on kunnossa missään ei mitään vikaa. Mutta edelleen vaivaa tuo raaja liikehäiriö mikä kiusaa joka yö.
Gabapentin lääkkeestä asiaa!
Unetonta
0128
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.