http://www.uri.edu/artsci/wms/hughes/iran_sex_slave_trade
Tällaista menoa "Islamin tasavallassa".
Repikää siitä, shiat!
Iranin tyttökauppa & seksiorjuus
25
1262
Vastaukset
- Esko
Islamilainen systeemi orjuuttaa naisia. Jokin muu systeemi olisi parempi köyhässä maassa, että ihmiset olisivat vapaita. Thaimaassakin on prostituutiota, mutta siellä ei tunneta sellaista pahoinpitelyä, kun uskonto on buddalaisuutta. Islamilaista ihannemaata ei taida olla missään, vaikka niillä olisi valtaa rakantaa hyvä yhteiskuntajärjestelmänsä.
- taha.islam
>Islamilainen systeemi orjuuttaa naisia. Jokin muu systeemi olisi parempi köyhässä maassa, että ihmiset olisivat vapaita.
Missä maassa _ei_ ole prostituutiota ja bordelleja?
>Thaimaassakin on prostituutiota, mutta siellä ei tunneta sellaista pahoinpitelyä, kun uskonto on buddalaisuutta.
Salliiko buddhalaisuus protituution, muttei lyömistä? "Saat raiskata, kunhan et lyö!" Onko sinulla henk. koht. kokemus?
Thaimiehistä 20% on tutkimuksen mukaan hakannut vaimonsa. Tosiasiallinen luku on paljon korkeampi, koska asenteet julkisessa vallassa rohkaisevat naista kärsimään hiljaisuudessa, sanoo Maailman Pankin tutkijat.
>Islamilaista ihannemaata ei taida olla missään, vaikka niillä olisi valtaa rakantaa hyvä yhteiskuntajärjestelmänsä.
Ei näytä olevan. Länsimaat vastustavat islamilaisen valtion perustamista kynsin hampain. Esimerkkinä Saudi-Arabia, jossa valtiota pitää epä-islamilaisen diktatuuri, jota USA tukee. - Esko
Iran on ollut 25 vuotta islamilainen pappisvaltio.
*Teheranissa on ollut 635 % kasvu teini-ikäisten tyttöjen prostituutiossa.
*Teharanissa on arvioitu olevan 84000 naista ja tyttöä prostitoituina.
*250 bordellissa
*seksiorjuus on eräs tuottavimmista toiminnoista Iranissa nykyään.
*Työttömyys on 28% 15-29 vuotiaiden joukossa ja 43 % 15-20 vuotiaiden joukossa
*Naiskauppa keskittyy 13-17 vuotiaisiin tyttöihin, vaikka on raportoitu muutamien 8-10 tyttöjen lähettämisestä arabimaihin.
*Pakistanilaiset miehet menevät naimisiin 12-20 vuotiaiden tyttöjen kanssa ja myyvät heidät bordelleihin (Kharabat) Pakistaniassa.
*Teheranissa yksin arvioidaan olevan 25000 katulasta, useimmat heistä tyttöjä.
*Iranin uskonnollisessa diktatuuriassa ei voida vedota lakeihin naisten oikeuksista.
*in Tehran, there has been a 635 percent increase in the number of teenage girls in prostitution.
*In Tehran, there are an estimated 84,000 women and girls in prostitution,
*in the 250 brothels
*sex slave trade is one of the most profitable activities in Iran today.
*High unemployment – 28 percent for youth 15-29 years of age and 43 percent for women 15-20 years of age
* traffickers target girls between 13 and 17, although there are reports of some girls as young as 8 and 10, to send to Arab countries
*The Pakistani men marry the girls, ranging in age from 12 to 20, and then sell them to brothels called “Kharabat” in Pakistan.
* in Tehran alone there are an estimated 25,000 street children, most of them girls.
*In a religious dictatorship like Iran, one cannot appeal to the rule of law for justice for women and girls.
http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/ir.html
Religions.
Shi'a Muslim 89%, Sunni Muslim 9%, Zoroastrian, Jewish, Christian, and Baha'i 2%
Government type:
theocratic republic
Legal system:
the Constitution codifies Islamic principles of government
Economy - overview:
Iran's economy is marked by a bloated, inefficient state sector, over reliance on the oil sector, and statist policies that create major distortions throughout. Most economic activity is controlled by the state.
GDP - per capita:
purchasing power parity - $7,000 (2003 est.) - aziza.
Esko kirjoitti:
*250 bordellissa
*Naiskauppa keskittyy 13-17 vuotiaisiin tyttöihin, vaikka on raportoitu muutamien 8-10 tyttöjen lähettämisestä arabimaihin.
*Pakistanilaiset miehet menevät naimisiin 12-20 vuotiaiden tyttöjen kanssa ja myyvät heidät bordelleihin (Kharabat) Pakistaniassa.
*Iranin uskonnollisessa diktatuuriassa ei voida vedota lakeihin naisten oikeuksista.
*in Tehran, there has been a 635 percent increase in the number of teenage girls in prostitution.
*in the 250 brothels
*High unemployment – 28 percent for youth 15-29 years of age and 43 percent for women 15-20 years of age
* traffickers target girls between 13 and 17, although there are reports of some girls as young as 8 and 10, to send to Arab countries
*The Pakistani men marry the girls, ranging in age from 12 to 20, and then sell them to brothels called “Kharabat” in Pakistan.
* in Tehran alone there are an estimated 25,000 street children, most of them girls.
*In a religious dictatorship like Iran, one cannot appeal to the rule of law for justice for women and girls.
Religions.
Shi'a Muslim 89%, Sunni Muslim 9%, Zoroastrian, Jewish, Christian, and Baha'i 2%
Government type:
theocratic republic
Legal system:
Economy - overview:
Iran's economy is marked by a bloated, inefficient state sector, over reliance on the oil sector, and statist policies that create major distortions throughout. Most economic activity is controlled by the state.
GDP - per capita:
purchasing power parity - $7,000 (2003 est.)sinäkin voit kantaa kortesi kekoon paremman maailman puolesta pelkän kauhistelun ja tilastojen lukemisen sijaan, aloittaa voit vaikka vierailemalla iranianchildren.com netti sivuilla :)
love and peace sinullekin :) - Esko
aziza. kirjoitti:
sinäkin voit kantaa kortesi kekoon paremman maailman puolesta pelkän kauhistelun ja tilastojen lukemisen sijaan, aloittaa voit vaikka vierailemalla iranianchildren.com netti sivuilla :)
love and peace sinullekin :)Oikean tiedon saaminen näistä kelvottomista hallituksista ja virkamiehistä pitää tulla aina ensimmäisenä. Se on kaikkein tärkeintä. Yhteiskunta pitää olla aivan läpinäkyvä ja avoin, että kaikki näkee, mitä valtakunnassa tapahtuu. Tällaisia ovat nykyaikaiset demokratiat, kuten Ruotsi ja Suomi.
Vääryyttä tekevät hallitukset estävät tällaisen tarkkailun ja terrorisoivat tutkijoita, tiedon hankkijoita, medioita ja kansaa. Yhden puoleen hallitukset muuttuvat aina lopulta sellaisiksi.
Näistä syistä islamilainen pappisvaltio on aina tuomittu muuttumaan terrorivaltioksi lopulta.
Tämä on tärkeää ymmärtää, ettei haihateltaisi islamilaisten ihannevaltioiden perään. Avointa ja vapaata demokratiaa parempaa valtiomuotoa ei ole keksitty. Islamilaiset uhkaavat avoimesti tänä päivänä länsimaisia valtioita ja haluavat levittää islamia koko maailmaan.
Lapset ovat köyhissä maissa aina huonossa asemassa. Kuitenkin on nähty kuinka esim. entisissä kommunistimaissa, kuten Romaniassa ja Baltian maissa lapsia pidettiin aivan ilman hoitoa monissa lastenkodeissa. Kommunismin kukistuttua on nekin tulleet tietoon ja avustusjärjestöt ovat voineet antaa näille lapsille paremmat mahdollisuudet. - aziza.
Esko kirjoitti:
Oikean tiedon saaminen näistä kelvottomista hallituksista ja virkamiehistä pitää tulla aina ensimmäisenä. Se on kaikkein tärkeintä. Yhteiskunta pitää olla aivan läpinäkyvä ja avoin, että kaikki näkee, mitä valtakunnassa tapahtuu. Tällaisia ovat nykyaikaiset demokratiat, kuten Ruotsi ja Suomi.
Vääryyttä tekevät hallitukset estävät tällaisen tarkkailun ja terrorisoivat tutkijoita, tiedon hankkijoita, medioita ja kansaa. Yhden puoleen hallitukset muuttuvat aina lopulta sellaisiksi.
Näistä syistä islamilainen pappisvaltio on aina tuomittu muuttumaan terrorivaltioksi lopulta.
Tämä on tärkeää ymmärtää, ettei haihateltaisi islamilaisten ihannevaltioiden perään. Avointa ja vapaata demokratiaa parempaa valtiomuotoa ei ole keksitty. Islamilaiset uhkaavat avoimesti tänä päivänä länsimaisia valtioita ja haluavat levittää islamia koko maailmaan.
Lapset ovat köyhissä maissa aina huonossa asemassa. Kuitenkin on nähty kuinka esim. entisissä kommunistimaissa, kuten Romaniassa ja Baltian maissa lapsia pidettiin aivan ilman hoitoa monissa lastenkodeissa. Kommunismin kukistuttua on nekin tulleet tietoon ja avustusjärjestöt ovat voineet antaa näille lapsille paremmat mahdollisuudet.et siis käynyt ko nettisivulla?
No ei se mitään, ei roomaakaan rakennettu päivässä ja ison laivan kestää kääntyä ;)
Ei ole olemassa Islamilaista ihanne valtiota, kuten ei ole ihanne demokratiaa, ei ihanne kristittyä tai juutalaista valtiota, on vain vajaita ja ennakoluuloisia ihmisiä jotka eivät näe nenäänsä pidemmälle tai uskovat kaiken mitä sanotaan kyseenalaistamatta tai ottamatta itse selvää asioista. Tieto lisää tuskaa mutta väitän että tietämättömyys lisää vieläkin enemmän.
Ei Islam ole sen isompi uhka kuin vaikka fundamentalistiset kristitytkään, länsimainen maailma on vaikuttanut Islamilaiseen maailmaan huomattavasti enemmän kuin Islam länsimaalaiseen maailmaan, eikä vaikutus aina ole ollut hyvä. - Esko
aziza. kirjoitti:
et siis käynyt ko nettisivulla?
No ei se mitään, ei roomaakaan rakennettu päivässä ja ison laivan kestää kääntyä ;)
Ei ole olemassa Islamilaista ihanne valtiota, kuten ei ole ihanne demokratiaa, ei ihanne kristittyä tai juutalaista valtiota, on vain vajaita ja ennakoluuloisia ihmisiä jotka eivät näe nenäänsä pidemmälle tai uskovat kaiken mitä sanotaan kyseenalaistamatta tai ottamatta itse selvää asioista. Tieto lisää tuskaa mutta väitän että tietämättömyys lisää vieläkin enemmän.
Ei Islam ole sen isompi uhka kuin vaikka fundamentalistiset kristitytkään, länsimainen maailma on vaikuttanut Islamilaiseen maailmaan huomattavasti enemmän kuin Islam länsimaalaiseen maailmaan, eikä vaikutus aina ole ollut hyvä.>>et siis käynyt ko nettisivulla?
Kävin:--> http://surl.se/edk
>>Ei ole olemassa Islamilaista ihanne valtiota, kuten ei ole ihanne demokratiaa, ei ihanne kristittyä tai juutalaista valtiota,
Kyllä varmasti on myöskin ihannevaltioita siinä mielessä kuin esim. minä niitä tarvitsen. Ihmisen täytyy vain laittaa elämänsä kuntoon ja osata elää tyydyttävällä tavalla. Olen todella hyvin tyytyväinen ja aivan ihastunut muutamiin paikkoihin ja kokemuksiin. Paratiisi on maan päällä.
>>Ei Islam ole sen isompi uhka kuin vaikka fundamentalistiset kristitytkään
Ei pidä ollenkaan paikkaansa. Fundamentalististen kristittyjen taholta tuleva uhka on = 0. Fundamentalististen muslimien taholta uhka on kyllä suurelta tuntuva ja suuria kustannuksia aiheuttava. Se on aivan helv***iä, kuinka muutamat uskovaiset osaavat panna koko maailman sekaisin. - aziza.
Esko kirjoitti:
>>et siis käynyt ko nettisivulla?
Kävin:--> http://surl.se/edk
>>Ei ole olemassa Islamilaista ihanne valtiota, kuten ei ole ihanne demokratiaa, ei ihanne kristittyä tai juutalaista valtiota,
Kyllä varmasti on myöskin ihannevaltioita siinä mielessä kuin esim. minä niitä tarvitsen. Ihmisen täytyy vain laittaa elämänsä kuntoon ja osata elää tyydyttävällä tavalla. Olen todella hyvin tyytyväinen ja aivan ihastunut muutamiin paikkoihin ja kokemuksiin. Paratiisi on maan päällä.
>>Ei Islam ole sen isompi uhka kuin vaikka fundamentalistiset kristitytkään
Ei pidä ollenkaan paikkaansa. Fundamentalististen kristittyjen taholta tuleva uhka on = 0. Fundamentalististen muslimien taholta uhka on kyllä suurelta tuntuva ja suuria kustannuksia aiheuttava. Se on aivan helv***iä, kuinka muutamat uskovaiset osaavat panna koko maailman sekaisin.emme voi olla samaa mieltä,koska lähtökohtamme ajatella on niin erilaiset, sinä ajattelet; "minä tarvitsen" minä ajattelen; mitä minä voin antaa, tehdäkseni maailmasta edes vähän paremman paikan muillekin kuin minulle itselleni.
Minun on pakko olla kanssasi eri mieltä siitä, että kristityt eivät koskaan olisi uhka, koska minunkin tuttujani on Irakissa Bushin hirmuarmeijan armoilla ja perheeni elää pelossa, koska Bush päättää mielivaltaisesti Jumalansa nimessä hyökätä Iraniinkin :(
Mutta mielipiteistä on turha kiisteellä silloin kun se ei johda mihinkään, eikö?
Love and peace esko :) - Esko
aziza. kirjoitti:
emme voi olla samaa mieltä,koska lähtökohtamme ajatella on niin erilaiset, sinä ajattelet; "minä tarvitsen" minä ajattelen; mitä minä voin antaa, tehdäkseni maailmasta edes vähän paremman paikan muillekin kuin minulle itselleni.
Minun on pakko olla kanssasi eri mieltä siitä, että kristityt eivät koskaan olisi uhka, koska minunkin tuttujani on Irakissa Bushin hirmuarmeijan armoilla ja perheeni elää pelossa, koska Bush päättää mielivaltaisesti Jumalansa nimessä hyökätä Iraniinkin :(
Mutta mielipiteistä on turha kiisteellä silloin kun se ei johda mihinkään, eikö?
Love and peace esko :)>>Bush päättää mielivaltaisesti Jumalansa nimessä hyökätä Iraniinkin
Muslimit korostavat länsimaisten hallitusten kristillistä luonnetta, vaikka se on vastoin niiden lakeja. Hallitukset eivät voi toimia kristillisesti, koska hallituksen pitää edustaa koko kansaa. USA:ssakin on miljoonia muslimeja. Muslimitkin ovat äänestäneet ja ovat USAn kansalaisia. Hallitukset toimivat kansan nimissä, eikä Jumalan nimissä. Islamilaiset hallitukset toimivat Allahin nimissä, ei länsimaiset.
>>sinä ajattelet; "minä tarvitsen" minä ajattelen; mitä minä voin antaa, tehdäkseni maailmasta edes vähän paremman paikan muillekin kuin minulle itselleni.
Minä voin antaa jotain, kun kirjoittelen täällä. Minun tuskin kannattaa kirjoittaa, että rakastan teitä kaikkia. Voisin kyllä kirjoittaa, että rakastan elämää. Jos muutkin tekisivät sitä samaa, eikö kaikilla olisi paljon parempaa? - fakta
aziza. kirjoitti:
emme voi olla samaa mieltä,koska lähtökohtamme ajatella on niin erilaiset, sinä ajattelet; "minä tarvitsen" minä ajattelen; mitä minä voin antaa, tehdäkseni maailmasta edes vähän paremman paikan muillekin kuin minulle itselleni.
Love and peace esko :)>> tuttujani on Irakissa Bushin hirmuarmeijan armoilla ja perheeni elää pelossa, koska Bush päättää mielivaltaisesti Jumalansa nimessä hyökätä Iraniinkin
- taha.islam
Esko kirjoitti:
>>Bush päättää mielivaltaisesti Jumalansa nimessä hyökätä Iraniinkin
Muslimit korostavat länsimaisten hallitusten kristillistä luonnetta, vaikka se on vastoin niiden lakeja. Hallitukset eivät voi toimia kristillisesti, koska hallituksen pitää edustaa koko kansaa. USA:ssakin on miljoonia muslimeja. Muslimitkin ovat äänestäneet ja ovat USAn kansalaisia. Hallitukset toimivat kansan nimissä, eikä Jumalan nimissä. Islamilaiset hallitukset toimivat Allahin nimissä, ei länsimaiset.
>>sinä ajattelet; "minä tarvitsen" minä ajattelen; mitä minä voin antaa, tehdäkseni maailmasta edes vähän paremman paikan muillekin kuin minulle itselleni.
Minä voin antaa jotain, kun kirjoittelen täällä. Minun tuskin kannattaa kirjoittaa, että rakastan teitä kaikkia. Voisin kyllä kirjoittaa, että rakastan elämää. Jos muutkin tekisivät sitä samaa, eikö kaikilla olisi paljon parempaa?>Hallitukset toimivat kansan nimissä, eikä Jumalan nimissä.
Mistä mm. Englannin kuningashuone väittää saaneemsa valtuutuksensa? Mitä Raamattu sanoo hallitsijoista? Onko muistisi noin lyhyt?
Eikö sinua haittaa, että puhut jatkuvasti ristiin itsesi kanssa? - Eihän?
taha.islam kirjoitti:
>Islamilainen systeemi orjuuttaa naisia. Jokin muu systeemi olisi parempi köyhässä maassa, että ihmiset olisivat vapaita.
Missä maassa _ei_ ole prostituutiota ja bordelleja?
>Thaimaassakin on prostituutiota, mutta siellä ei tunneta sellaista pahoinpitelyä, kun uskonto on buddalaisuutta.
Salliiko buddhalaisuus protituution, muttei lyömistä? "Saat raiskata, kunhan et lyö!" Onko sinulla henk. koht. kokemus?
Thaimiehistä 20% on tutkimuksen mukaan hakannut vaimonsa. Tosiasiallinen luku on paljon korkeampi, koska asenteet julkisessa vallassa rohkaisevat naista kärsimään hiljaisuudessa, sanoo Maailman Pankin tutkijat.
>Islamilaista ihannemaata ei taida olla missään, vaikka niillä olisi valtaa rakantaa hyvä yhteiskuntajärjestelmänsä.
Ei näytä olevan. Länsimaat vastustavat islamilaisen valtion perustamista kynsin hampain. Esimerkkinä Saudi-Arabia, jossa valtiota pitää epä-islamilaisen diktatuuri, jota USA tukee.>>>Islamilainen systeemi orjuuttaa naisia. Jokin muu systeemi olisi parempi köyhässä maassa, että ihmiset olisivat vapaita.
Missä maassa _ei_ ole prostituutiota ja bordelleja?>>
Katsos Taha tässä näkyy taas se ajatusmallien ero. Vetoamalla bordellien ja prostituution olemassaoloon kaikkialla ei kuitenkaan tarkoita sitä että naisten vapaus johtaa siihen että he ovat prostituoituja. Onhan äitisikin ollut aikoinaan vapaa, onko suhteesi hänen menneisyyteensä todellakin tuollainen? - Esko
taha.islam kirjoitti:
>Hallitukset toimivat kansan nimissä, eikä Jumalan nimissä.
Mistä mm. Englannin kuningashuone väittää saaneemsa valtuutuksensa? Mitä Raamattu sanoo hallitsijoista? Onko muistisi noin lyhyt?
Eikö sinua haittaa, että puhut jatkuvasti ristiin itsesi kanssa?>>Mitä Raamattu sanoo hallitsijoista?
Se mitä Raamattu sanoo hallitsijoista ja mitä valtion lainsäädäntö sanoo valtion hallinnasta ovat 2 eri asiaa.
Valtiosääntö:
http://www.om.fi/tulostus/3556.htm
Englannissa on omat lakinsa, mutta kuningattarella ei taida olla hallitusvaltaa. - Hertha
Esko kirjoitti:
*250 bordellissa
*in the 250 brothels
Religions.
Government type:
theocratic republic
Legal system:
Economy - overview:
GDP - per capita:
purchasing power parity - $7,000 (2003 est.)Olet löytänyt paljon tietoja. Löytäisitkö vielä vastaavia ilmiöitä kuvaavia tietoja Shaahin ajalta?
"Lait naisten oikeuksista" eivät toimi myöskään eurooppalaisen kulttuurin alueilla, joilla mafiat korruptoituneiden viranomaisten silmien alla välittävät maasta toiseen lapsia ja naisia seksiorjuuteen. - Esko
Hertha kirjoitti:
Olet löytänyt paljon tietoja. Löytäisitkö vielä vastaavia ilmiöitä kuvaavia tietoja Shaahin ajalta?
"Lait naisten oikeuksista" eivät toimi myöskään eurooppalaisen kulttuurin alueilla, joilla mafiat korruptoituneiden viranomaisten silmien alla välittävät maasta toiseen lapsia ja naisia seksiorjuuteen.Shaahi Riza Pahlevi pyrki nykyaikaiseen demokratiaan ja elintason kohottamiseen Iranissa. Häntä vastusti muslimipapisto, jotka pitivät shaahia liiaksi länsimaille myönteisenä. Shaahi olisi voinut ilmeisesti tehdä Iranista nykyaikaisen hyvinvointivaltion öljyrikkauksien avulla ja opetusta lisäämällä. Muslimipapit estivät Iranin kehityksen nykyaikaiseksi valtioksi.
http://www.irvl.net/august_21b.htm
The philosophy of Mohammed Riza Pahlevi is expressed in a statement he made before the seven-year plan was drawn up:
"Our primary tasks today are to secure our independence, guarantee justice and liberty, and raise our standards of living and literacy."
http://www.rezapahlavi.org/
http://www.rezapahlavi.org/index.htm
http://www.rezapahlavi.org/democracy/index.html - taha.islam
Eihän? kirjoitti:
>>>Islamilainen systeemi orjuuttaa naisia. Jokin muu systeemi olisi parempi köyhässä maassa, että ihmiset olisivat vapaita.
Missä maassa _ei_ ole prostituutiota ja bordelleja?>>
Katsos Taha tässä näkyy taas se ajatusmallien ero. Vetoamalla bordellien ja prostituution olemassaoloon kaikkialla ei kuitenkaan tarkoita sitä että naisten vapaus johtaa siihen että he ovat prostituoituja. Onhan äitisikin ollut aikoinaan vapaa, onko suhteesi hänen menneisyyteensä todellakin tuollainen?>Vetoamalla bordellien ja prostituution olemassaoloon kaikkialla ei kuitenkaan tarkoita sitä että naisten vapaus johtaa siihen että he ovat prostituoituja.
Miesten vapaus johtaa siihen, että naiset ovat prostituoituja.
Olennaista oli kuitenkin se, että argumentti, jonka mukaan Iranin prostituutio johtuu Islamista, on ns. virheellinen argumentti. http://keskustelu.skepsis.fi/html/virhelista.htm - taha.islam
Esko kirjoitti:
Shaahi Riza Pahlevi pyrki nykyaikaiseen demokratiaan ja elintason kohottamiseen Iranissa. Häntä vastusti muslimipapisto, jotka pitivät shaahia liiaksi länsimaille myönteisenä. Shaahi olisi voinut ilmeisesti tehdä Iranista nykyaikaisen hyvinvointivaltion öljyrikkauksien avulla ja opetusta lisäämällä. Muslimipapit estivät Iranin kehityksen nykyaikaiseksi valtioksi.
http://www.irvl.net/august_21b.htm
The philosophy of Mohammed Riza Pahlevi is expressed in a statement he made before the seven-year plan was drawn up:
"Our primary tasks today are to secure our independence, guarantee justice and liberty, and raise our standards of living and literacy."
http://www.rezapahlavi.org/
http://www.rezapahlavi.org/index.htm
http://www.rezapahlavi.org/democracy/index.htmlUnohdit kysymyksen. Mikä oli prostituutiotilanne ennen papiston valtaanastumista?
- Esko
taha.islam kirjoitti:
Unohdit kysymyksen. Mikä oli prostituutiotilanne ennen papiston valtaanastumista?
Mikä saa sinut luulemaan, että minulla olisi, tai voisin hankkia sellaisia tietoja?
- taha.islam
Esko kirjoitti:
Mikä saa sinut luulemaan, että minulla olisi, tai voisin hankkia sellaisia tietoja?
En luule; kysyin. Onko tietoa?
- vaimoooo
>>Joka vaimon löysi, se onnen löysi, sai Herralta mielisuosion.
San.18:22
>>hänen miehensä nousee ja ylistää häntä (vaimoa):"Paljon on naisia, toimellisia menoissaan, mutta yli niitten kaikkien kohoat sinä".
San.31:28-29 - on nainen
Sananl. 11:22 "Kultarengas sian kärsässä on kaunis nainen, älyä vailla."
Sananl. 9:13 "Tyhmyys on nainen, levoton ja yksinkertainen, eikä hän mistään mitään tiedä." - pelastaa
On olemassa kaksi tietä,elämän tie ja kuoleman tie.Jos sinä hyvä lukija tahdot pelastua ja päästä elämän tielle,niin sinun täytyy ottaa Jeesus vastaan omana henkilökohtaisena Vapahtajanasi.Taivaaseen pääsee vain Jeesuksen kautta.Jokaisen on valittava haluaako seurata Jeesusta vai paholaista.Jeesus on Jumalan Poika,joka tarjoaa pelastusta kaikille halukkaille.Hyvät ihmiset rukoilkaa Jeesusta ja pyytäkää häneltä anteeksi syntejänne.
- aziza
suo siellä vetelä täällä. En lukenut linkkiä mutta tiedän kyllä mitä asia koskee, se on kamalaa ja ikävää,mutta asialla ei ole tekemistä uskonnon tai kansallisuuksien kanssa ja ongelma on sama joka puolella maailmaa; toistaiseksi vähän kaikkialla nainen on enemmän tai vähemmän toisen luokan kansalainen ja monenlaisessa vaarassa miesten maailmaan verrattuna. Onneksi Iranissa on tahoja ja järjestöjä ja ihmisiä jotka taistelevat naisten ja lasten oikeuksien puolesta - niinkuin nyt täällä pohjoismaissa taistellaan tyttö ja lapsikauppaa vastaan, Suomihan valitettavasti on yksi lapsi ja naiskaupan isoista läpikulkupaikoista.
Joten paljon on tehtävää, oli sitten shia tai kristitty tai vaikka ateisti, ongelmat ei poistu vain yhtä kansakuntaa haukkumalla vaan kaikkien on syytä katsoa peiliin ja tunnustaa tosiasiat, että mitään lintukotoa ei ole olemassa, ja koittaa omalta osaltaan tehdä niille asioille jotain jotka ottaa päähän ja joihin voi jotenkin vaikuttaa, vaikka kuinka pienesti mutta kuitenkin.usa:ssa vapaan maailman esikuvassa, työntekijät joutuvat käymään sossussa kun palkat ei riitä elämiseen järjestäytyminen kielletty yms....
- Eihän?
karvapää kirjoitti:
usa:ssa vapaan maailman esikuvassa, työntekijät joutuvat käymään sossussa kun palkat ei riitä elämiseen järjestäytyminen kielletty yms....
>usa:ssa vapaan maailman esikuvassa>
Erikoinen esikuva sinulla, kun huomioi muut kirjoitelmasi.
>työntekijät joutuvat käymään sossussa kun palkat ei riitä elämiseen järjestäytyminen kielletty yms.... >
Sinä sitten varmaankin myös annat hyvän selityksen miksi arabimaistakin on melkein yksisuuntainen muuttoliike USA:n suuntaan?
Ehkäpä suurin osa ihmisistä ei kuitenkaan laske elÄmistä sossun varassa kovinkaan tavoiteltavaksi asiaksi elämässään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171597
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991458Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35839Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29809Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50746Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?34708Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56698Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37690Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42669Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37653