Millainen nainen iskee varatun miehen hajottaen

Minkälainenpystyy

Millainen nainen iskee varatun miehen ja hajottaa perheen?

Ilman omaatuntoa ajatellen ettei ole tehnyt mitään väärää?

Mitä se kertoo ihmisestä ja hänen ajatustasostaan?

Itse en pystyisi.

143

4324

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghgkgj

      Millainen? Sellainen, joka on omissa lukuisissa parisuhteissaan epäonnistunut ja aina syyllinen on ollut mies. Sitä katkeroituu ja panee ns. vahingon kiertämään. Sellainen nainen voi, joka alkaa iskemään varatun miehen poikaa, kun isä ei osoita tarpeeksi kiinnostusta. Ehkä ns. yleinen polkupyörä ryhtyy kostamaan,

    • Mielipideyksi

      Samalla tavalla tai enemmänkin siinä miehessä vikaa jos lähtee mukaan. Minustakin väärin, mutta on tapauksia joita myös ymmärrän. Silloin ehkä suuremmasta kyse ja tunteet vievät.

      • nomuttakun

        Kaikissa niissä on suuremmasta kyse, yleensä. Harva jättää perheensä sellaisen naisen takia, jota ei rakasta. Ovathan myös lapset rakkaita, vaikka muija ei olisikaan.


      • Its_a_heartache

        Eihän kaikki petturit tosiaan jättäisi perhettään pettämisen jälkeen. Meilläkin muka yritettiin yhdessä jatkaa mutta en pystynytkään elämään miehen kanssa enää yhdessä.

        Ei tietenkään petturuuden osapuolet ole omasta mielestään tehneet mitään väärää. Se on heidän tragediansa ja he ovat mielestäni jotenkin vajaita. Eräs nuoruuden miesystävä sanoi, että on olemassa vain kahdenlaisia ihmisiä: ne joilta puuttuu empatian kyky ja jotka ovat kusipäitä ja sitten niitä toisia. Se on totta. Jokaisen oma valinta kumpaan ryhmään päättää kuulua.


    • munmielipide

      Sellainen joka ei muita miehiä saa ja jolla on heikko itsetunto

      • Avoliitossa

        No jopas oli kommentti.... Mitä tämä kertoo sitten siitä miehestä??? Hyvät varatut miehethän eivät ole iskettävissä mikäli oma parisuhde on kunnossa ja kotona on hyvällä itsetunnolla varustettu ja miesten mieleen oleva nainen ;)


      • olipaskomenttijoo
        Avoliitossa kirjoitti:

        No jopas oli kommentti.... Mitä tämä kertoo sitten siitä miehestä??? Hyvät varatut miehethän eivät ole iskettävissä mikäli oma parisuhde on kunnossa ja kotona on hyvällä itsetunnolla varustettu ja miesten mieleen oleva nainen ;)

        Se kertoo siitä hyvästä perheenisästä vain sen, että iski viidenkympin villitys, vaikka kotona on kymmenen vuotta nuorempi ja parisuhde on kunnossa, seksiäkin niinpaljon kuin älyää tunteitaan näyttää. Tuolloin äly sumenee ja ratsastetaan kaikilla, jotka vähänkin tarjoutuvat ja niitä kuulkaa tänä päivänä riittää. eronneita naisia miehenpyynnissä. Uskomatonta, tulevat jopa kodista kuikuilemaan...


      • Anonyymi

        Hyvin sanottu! Ja kun nainen tajuaa, ettei miehellä ole aikomustakaan jättää vaimoaan, niin sekös käy luonnon päälle.


      • Anonyymi

        Juurikin näin! Tiedän tapauksen hyvinkin läheltä.
        Vähän reppana, eronnut, heikko itsetunto ehkä ulkonäkösyistä, tyytymätön elämäänsä. Ikä rasitteena. Kaiken edellä mainitun yhteisvaikutuksesta kasaantuva mielenterveysongelma. Sitä ottaa mistä saa ja keinolla millä hyvänsä! Ei välitä vaikka tuntisi pettäjän puolison. Päinvastoin, yrittää saada pettäjän jättämään puolisonsa.


      • Anonyymi
        Avoliitossa kirjoitti:

        No jopas oli kommentti.... Mitä tämä kertoo sitten siitä miehestä??? Hyvät varatut miehethän eivät ole iskettävissä mikäli oma parisuhde on kunnossa ja kotona on hyvällä itsetunnolla varustettu ja miesten mieleen oleva nainen ;)

        Mutta kun kaikki naiset eivät usko että mies ei haluakaan erota vaimostaan .


      • Anonyymi
        olipaskomenttijoo kirjoitti:

        Se kertoo siitä hyvästä perheenisästä vain sen, että iski viidenkympin villitys, vaikka kotona on kymmenen vuotta nuorempi ja parisuhde on kunnossa, seksiäkin niinpaljon kuin älyää tunteitaan näyttää. Tuolloin äly sumenee ja ratsastetaan kaikilla, jotka vähänkin tarjoutuvat ja niitä kuulkaa tänä päivänä riittää. eronneita naisia miehenpyynnissä. Uskomatonta, tulevat jopa kodista kuikuilemaan...

        Ei pidä paikkansa tämä. Parisuhteessa ei käy noin jos se on kunnossa
        T.mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkansa tämä. Parisuhteessa ei käy noin jos se on kunnossa
        T.mies

        Kyllä ikäkriisi voi iskeä. Mieskunto laskussa ja se vie itsetuntoa alas. Uskaltautuu testaamaan vieraan kanssa josko saisi elonmerkkiä huushollikeppiin.
        Ikäkriisistä voi seurata se kuuluisa villitys.


    • totuuseipalatulessakaam

      Helppo, laskelmpoiva ja itsekäs. Todellinen tunteva ja välittävä nainen ei särkisi lapsilta perhettä ja tekisi avioerolapsia. Älykäs nainen ei uskoisi ukon stooreja huonosta parisuhteesta. Oikea nainen ymmärtäisi, että koko perhe köyhtyy. Älykäs ja välittävä nainen tietäisi, että mies tarvitsee perhettään ja että hän aiheuttaisi perheelle paljob pahaa ja loppuelämän kestävän katkeruuden.

      • eihelvettienäätätä

        Kyllä se vaan totuus on, että se parisuhteessa oleva särkee perheen kun lähtee pettämään. Olipa kumpaa sukupuolta tahansa. Mihin pettäjä tarvitsee perhettä? Kulissiksi, näyttääkseen kaikille, että mulla on puoliso ja lapsia ja helvetin hyvin menee? Perustanut perheen kun kaikki muutkin niin tekee? Eikö hyvä isä/äiti kieltäytyisi houkutuksista jos oikeasti rakastaisi, arvostaisi ja kunnioittaisi puolisoaan?
        Milloin petetyt suostuu myöntämään, ettei ketään väkisin vieraisiin viedä? Ei pakottamalla, ei väsyttämällä vaan pettäjä tekee sen omasta halustaan. Syystä tai toisesta.
        Miksi itkeä pettäjän perään? Hän ei ole hyvä ihminen. Hän ei tarvitse ketään rinnalleen, koska ajattelee vain itseään ja omaa nautintoaan. Hän käyttää vierasta monesti vain tarpeidensa tyydytykseen, ilman aikomustakaan erota. Ja sitten petetyt syyttää vierasta perheen rikkomisesta.
        Herätys nyt todellisuuteen. Samalla tavalla se pettäjä huijaa vieraita kuin puolisoaankin. Koko perhe köyhtyy? Mielenkiintoinen väite. Onko nykyisinkin naisia, että ovat täysin taloudellisesti riippuvaisia miehestään? Köyhyys iskee kun liitto hajoaa. Surullista.


      • jkjljljljl
        eihelvettienäätätä kirjoitti:

        Kyllä se vaan totuus on, että se parisuhteessa oleva särkee perheen kun lähtee pettämään. Olipa kumpaa sukupuolta tahansa. Mihin pettäjä tarvitsee perhettä? Kulissiksi, näyttääkseen kaikille, että mulla on puoliso ja lapsia ja helvetin hyvin menee? Perustanut perheen kun kaikki muutkin niin tekee? Eikö hyvä isä/äiti kieltäytyisi houkutuksista jos oikeasti rakastaisi, arvostaisi ja kunnioittaisi puolisoaan?
        Milloin petetyt suostuu myöntämään, ettei ketään väkisin vieraisiin viedä? Ei pakottamalla, ei väsyttämällä vaan pettäjä tekee sen omasta halustaan. Syystä tai toisesta.
        Miksi itkeä pettäjän perään? Hän ei ole hyvä ihminen. Hän ei tarvitse ketään rinnalleen, koska ajattelee vain itseään ja omaa nautintoaan. Hän käyttää vierasta monesti vain tarpeidensa tyydytykseen, ilman aikomustakaan erota. Ja sitten petetyt syyttää vierasta perheen rikkomisesta.
        Herätys nyt todellisuuteen. Samalla tavalla se pettäjä huijaa vieraita kuin puolisoaankin. Koko perhe köyhtyy? Mielenkiintoinen väite. Onko nykyisinkin naisia, että ovat täysin taloudellisesti riippuvaisia miehestään? Köyhyys iskee kun liitto hajoaa. Surullista.

        Niin köyhtyy, kun sillä perheellä on kaikki taloudellisesti hyvin, ei lainoja ei muita huolia, paitsi pettäminen. On varaa matkustaa, harrastaa, joka killinkiä ei tarvitse miettiä. Sitten kaikki jaetaan puoliksi, muutetaan vuokrakämpään reuna-alueille muiden eronneiden kanssa samalla asuinalueelle. Ei siitä yhdestä hyvästä vaan tule kahta samanlaista asuntoa kuin kovalla lainarahalla, uusi velkavankeus eron lisäksi. Reuna-alueilla lapset joutuu huonompaan kouluun, jossa kaikilla on eritasoisia ongelmia ja käytöshäiriöitä.


      • kaisesiitä
        eihelvettienäätätä kirjoitti:

        Kyllä se vaan totuus on, että se parisuhteessa oleva särkee perheen kun lähtee pettämään. Olipa kumpaa sukupuolta tahansa. Mihin pettäjä tarvitsee perhettä? Kulissiksi, näyttääkseen kaikille, että mulla on puoliso ja lapsia ja helvetin hyvin menee? Perustanut perheen kun kaikki muutkin niin tekee? Eikö hyvä isä/äiti kieltäytyisi houkutuksista jos oikeasti rakastaisi, arvostaisi ja kunnioittaisi puolisoaan?
        Milloin petetyt suostuu myöntämään, ettei ketään väkisin vieraisiin viedä? Ei pakottamalla, ei väsyttämällä vaan pettäjä tekee sen omasta halustaan. Syystä tai toisesta.
        Miksi itkeä pettäjän perään? Hän ei ole hyvä ihminen. Hän ei tarvitse ketään rinnalleen, koska ajattelee vain itseään ja omaa nautintoaan. Hän käyttää vierasta monesti vain tarpeidensa tyydytykseen, ilman aikomustakaan erota. Ja sitten petetyt syyttää vierasta perheen rikkomisesta.
        Herätys nyt todellisuuteen. Samalla tavalla se pettäjä huijaa vieraita kuin puolisoaankin. Koko perhe köyhtyy? Mielenkiintoinen väite. Onko nykyisinkin naisia, että ovat täysin taloudellisesti riippuvaisia miehestään? Köyhyys iskee kun liitto hajoaa. Surullista.

        Ihminen on pohjimmiltaan kateellinen ja utelias. Kun kaverillakin perhe niin miksei mullakin mutta kun pitää sitoutua alkaa ajatus muuttumaan ja uteliaisuus taas perustuu kokeilunhaluun että miltäköhän seksi tuntuisi vieraan kannsa kun oman kumppanin kanssa vähän tökkii tai on arkisempaa...ikävää mutta nyky päivää tai on ollut jo vuosikymmeniä. Nyt on erilaista kun voi somessa jakaa kokemuksia ja tuntoja, toiset haukkuu lyttyyn toiset puolustelee. Tärkeintä kai että on sopusoinnussa omien päätösten ja tekemisien kanssa, Toisten mielipiteistä ei pidä välittää tai antaa niiden vaikuttaa omaan elämään.


      • yryhrt

        Uskotko itsekään tuohon soopaan? Aivan kuin miehet olisivat täysin syyntakeettomia ressukoita, jotka tuosta vain kaapataan vasten tahtoaan vaimon ja lasten keskeltä auvoisaa perhe-elämää viettämästä. Totuus vaan on aivan jotain muuta. Voi veljet, miten haluttava otus onkaan eronnut nainen esim. työpaikalla: kun erosin ja sana levisi, sain puolen kymmentä suoraa ja vähemmän suoraa ehdotusta työpaikan ukkomiehiltä. Yksi koki minun olevan elämänsä nainen, toinen halusi pelastaa seksittömältä elämältä ja muut jotain noiden kahden väliltä. No, toki itsellenikin oli ensin vaikeaa uskoa omasta exästä kaikkea, mitä hän teki - mutta niin naiivi en kuitenkaan ole, että olisin kuvitellut muiden naisten väen vängällä häntä mukaan houkutelleen. Kyllä mies teki aivan itse päätöksen lähteä tulella leikkimään, joskin ei osannut ajatella loppuun saakka sen touhun mahdollisia seurauksia.


      • ajatusvainjonkaon

        Niinpä. Onneksi jätit nuo helppoheikit väliin ja ajattelit heidän puolisoitaan. Vai valitsitko leikkiisi vaikutusvaltaisimman ja varakkaimman? Onhan se oikeutesi saada kaikki se itsellesi, jos mies tarjoaa?


      • yryhrt

        En kovin säänöllisesti tällä palstalla enää vieraile, koska osaltani pettäminen on taaksejääntyttä elämää. Mutta melkeinpä joka kerta, kun näitä juttuja luen, sattuu silmään tällainen "ajatusvainjonkaon"-nimimerkin taakse kätkeytyvän, saman kirjoittelijan tokaisu. Kerroin esimerkin omasta elämästäni siitä, miten ukkomiehet käyttäytyvät ilman, että itse annoin ymmärtää yhtään mitään. Ihmettelen vain, miksi sinun pitää vääntää keskusteluun kuin keskusteluun noita puolivillaisia kommenttejasi? Jos samanlaista viljelet elävässä elämässäsikin, niin ei ihme, jos tämä palsta on ainoa väylä saada länkytystäsi kuuluville.

        Ja ennen kuin alat inttää lisää, niin vastaus on EI. En ole huolinut miestä elämääni, en vapaata enkä varattua. Ja mitä tulee jonkun puolison "ajattelemiseen", niin olen sitä mieltä, että aikuiset ihmiset pärjätköön. Lapsia pitää ajatella ja suojella heitä aikuisten tyhmyyksiltä.


      • nytkunkysyit

        Ja aina kun lukee kommenttejasi, niin miehen vastuulla on oma vastuusi. Inttämistä, eikä omssn itseensä menemistä.


    • Kylläsitäpystyy

      Ei varattua miestä noin vain iskeä. Ei ainakaan, jos mies on onnellisessa parisuhteessa tai jos miehessä ei ole pelimiehen vikaa. Onhan noita miehiä olemassa, jotka vaan sattuu tykkäämään naisista ja varattunakin on helppo iskeä. Mutta yleisesti ottaen varattua järkevää miestä ei kyllä helpolla saa vikiteltyä.
      Milloin itse voisin rikkoa toisen liiton? Vain kun olisin hulluna mieheen ja ajattelisin, että hän elää huonossa parisuhteessa ja on onneton. Kyllä varattukin voi rakastua ja löytää elämänsä miehen/naisen. Näin on käynyt mulle. Exän kanssa suhde oli painajaismainen, rakastuin toiseen mieheen, rikoin perheeni ja olemme eläneet onnellisina ainakin tähän päivään asti. Myös exä on onnellinen, kun vapaa. Ei kaikkia vaan ole luotu perhe-elämään.

      • rakastaaehjäksi

        Pahalta tuntuu miten paljon ihmiset kärsii sinun kaltaisten takia. Sinulla ei ole siihen tuntoa, tuntevat kärsii. Haluaisin lohduttaa heitä ja antaa niin paljon rakkautta kuin maa jaksaa kantaa? pyyhkiä kyyneleet ja rakastaa ehjiksi.


      • mievaantäältä

        En ole löytänyt ainuttakaan syytä minkä varjolla hyppäisin suhteeseen tieten tahtoen varatun kanssa. Tosin olenkin tullut petetyksi, Ex eli kaksoiselämää. Tiedän miten se rikkoo ihmisen. Juu en syytä hänen naisiaan, heitä oli useita ja kaikki hyväuskoisia. Tositaitavia tarinaniskijöitä ja uskottavan oloisia on pelimiehet. Valitettavasti olin sellaisen miehen virallinen puolisi ja täydellinen kulissi. Niin ja seksiä ja läheisyyttä liitossa oli, ei syytä miksi vieraisiin olis tarttenu mennä. Minulta meni luottamus ihmisiin ja seurustelemaan en ole enää pystynyt. En kyllä lähtis varatun mukaan, koska siinä tulee helposti itse myös haavoille.


      • Edellinenkommentoija
        rakastaaehjäksi kirjoitti:

        Pahalta tuntuu miten paljon ihmiset kärsii sinun kaltaisten takia. Sinulla ei ole siihen tuntoa, tuntevat kärsii. Haluaisin lohduttaa heitä ja antaa niin paljon rakkautta kuin maa jaksaa kantaa? pyyhkiä kyyneleet ja rakastaa ehjiksi.

        Kyllä me exän kanssa molemmat kärsittiin enemmän siinä huonossa liitossa missä me oltiin. Kumpikaan ei osannut erota, koska suurin osa ympärillä olevilla ihmisistä vaan jauhoi sitä samaa mantraa, että ei parisuhteessa aina olla onnellisia tai ei aina mene hyvin. Mutta mitä jos ei koskaan mene hyvin ja aina tulee kinaa ja tappelua pikkuasioista? Kukaan perheenjäsenistä tai ystävistä ei sanonut, että hyvä jumala erotkaa, että ei noin voi elää koko elämäänsä. Ja lapset kärsi siitä samalla kun näki isän ja äidin huonotuulisina ja joutui sivusta seuraamaan sitä ainaista nalkutusta, kinaa ja tappelua.
        Kaikki ihmiset eivät vaan sovi yhteen. Niin yksinkertaista se on. Vasta kun tapasin nykyisen tajusin, että parisuhde ei ole jatkuvaa tappelua ja kinastelua vaan sen voi viettää myös ihmisen kanssa, joka on paras ystäväsi. Ja tapasin nykyisen, kun asuin vielä exäni kanssa. En kadu sitä mitä tapahtui ja että petin. Kadun sitä etten lähtenyt huonosta parisuhteesta aikaisemmin niin ei olisi tarvinnut pettää.


      • Edellinenkommentoija

        Lisään vielä. En tosiaankaan usko, että varattua, onnellista ja parisuhteeseensa tyytyväistä miestä on helppo iskeä. Pelimiehet ovat sitten erikseen. Ja huonolle parisuhteelle ei kannata loppuelämäänsä uhrata.


      • niinvarmaanpuhuihän

        Huomaan kyllä, miten sinisilmäinen olet vielä. Itseäsi ei ole kohdannut kohtalo, jonka toisille annoit. Kielletyt hedelmät muuttuvat lopulta pahoiksi. On varmaan tyrmistyttävää löytää itsensä tilanteesta, johon ei olisi koskaan uskonut joutuvansa. Niihän sille vanhalle vaimollekin kävi. Mikään kulissi tämä ei ymmärtänyt olevansa, mutta sinä näet merkit paremmin jos katsot. Toistaiseksi lapsellinen uskosi rakkauteen kantaa, mutta viattomuuden aika rikkoutuu ennenpitkään, sulkee kevytkenkäisen suun ja jättää tylysti ymmärryksen muiden ihmisten elämän kunnioittamisen merkityksestä.


      • Edellinenkommentoija

        No jaa. Olen ollut nykyisen miehen kanssa nyt kohta 15 vuotta yhdessä. Ja hyviä ystäviä ollaan. Exänikin kanssa ollaan hyviä ystäviä. Jos nyt kävisi niin että rakkaani löytäisi toisen ja pettäisi minua olisin varmasti ensin hyvin surullinen, sitten kiukkuinen, mutta pääsisin siitä kyllä yli. Usko siihen, että kun yksi mies jättää niin toinen mies kyllä ottaa. Ja jos olisi niin, että nykyinen mieheni yhtäkkiä sanoisi, että haluaa erota, koska ei ole enää onnellinen minun kanssani niin tottakai auttaisin häntä erossa niin paljon kuin pystyisin. En halua, että kukaan mies on koskaan minun kanssani sen takia, että hänen on pakko olla avioliiton, lasten yms takia. Haluan, että hän on minun kanssani siksi, että hän haluaa niin. Kamalinta mitä kukaan voisi koskaan minulle sanoa on, että hän jäi parisuhteeseen kanssani velvollisuuden, omaisuuden, lasten yms takia.
        Eikä meillä tai minulla ole mitään kulissia. Ei ole koskaan ollutkaan. Meiltä kylläkin kysytään tosi usein, että olemmeko vasta tavanneet, koska vaikutamme niin rakastuneilta. Yleensä ihmisten suu loksahtaa auki kun sanomme, että onhan tässä jo 15 vuotta oltu yhdessä. Yhdessä ollaan koettu vakavat sairastumiset, läheisten kuolemat, työttömyys, varattomuus, uudelleen opiskelu uuteen ammattiin. Yhdessä. Me olemme tiimi ja toistemme parhaat ystävät. Enkä halua häneltä mitään kieltää vaan haluan hänen olevan onnellinen. Joko yhdessä tai erikseen :)


      • fulaahalol

        Niin minäkin ajattelin että toimisin. Tässä yhteydessä riittää, kukaa lukija ei syyllistä itseään, siitä ettei noin kultaa ollutkaan.


      • Edellinenkommentoija

        Jos tuntisit minut tietäisit, että toimisin tasan tarkkaan noin. Lasissani on aina puolet vielä jäljellä, aurinko paistaa risukasaankin ja paras on vielä tulematta. Niin kauan kun minä olen terve ja rakkaat ihmiset ympärilläni ovat terveitä kaikki on hyvin. Ja jos yksi mies jättää niin toinen ottaa....kuten edellä kirjoitin. Nautitaan elämästä niin kauan kuin henki pihisee ja annetaan muidenkin olla onnellisia. Katkeruus. Toivottavasti osaan elää niin, että sitä tunnetta ei tarvitse koskaan tuntea.


      • jopasvitsikö

        Jopa vitsin murjaisit "annetaan muidenkin olla onnellisia", kun on aihettanut muille parantumattomia ongelmia pettämällä ja tuhoamalla muiden elämän. Mutta mitäpä sinulta muuta edes odottaisi.


      • Entiedävitsiä
        jopasvitsikö kirjoitti:

        Jopa vitsin murjaisit "annetaan muidenkin olla onnellisia", kun on aihettanut muille parantumattomia ongelmia pettämällä ja tuhoamalla muiden elämän. Mutta mitäpä sinulta muuta edes odottaisi.

        No kenes elämän olen tuhonnut? :) Sinunko? vai exänikö? Exäni on onnellinen ja löytänyt rinnalleen mukavan naisen, jonka kanssa hänen luonne natsaa paremmin yhteen. Onnea heille. Köyhtyikö hän? Ei. Hänelle jäi talo ja auto. Olenko tuhonnut oman elämäni? Vaihdoin maallisen mammonan todelliseen rakkauteen ja tasaiseen mukavaan parisuhteeseen. Entä lapset sitten? Tuhosinko heidän elämän? Ihan hyvin he ovat menestyneet elämässään ja ovat meidän molempien vanhempien kanssa tekemisissä.
        Kerro sinä, miksi pitäisi jaksaa parisuhteessa joka on huono? Jos on parisuhteessa vain lasten takia ja jos rakastuu siinä sivussa toiseen ihmiseen niin miksei tuota korttia saisi elämässään käyttää? Katsoa mihin se johtaa, jos vanhassa suhteessa ei ole enää mitään menetettävää? Pitäisikö sitä sitten kiikkustuolissa muistella, että olisihan se kiva nainen/mies ollut joskus kauan kauan sitten, mutta kun olin jo tuon paskan ehtinyt vierelleni ottaa niin itse tämän kärsimyksen ja virheen nyt kannan loppu elämäni?


      • Sinätietoinenolet
        Entiedävitsiä kirjoitti:

        No kenes elämän olen tuhonnut? :) Sinunko? vai exänikö? Exäni on onnellinen ja löytänyt rinnalleen mukavan naisen, jonka kanssa hänen luonne natsaa paremmin yhteen. Onnea heille. Köyhtyikö hän? Ei. Hänelle jäi talo ja auto. Olenko tuhonnut oman elämäni? Vaihdoin maallisen mammonan todelliseen rakkauteen ja tasaiseen mukavaan parisuhteeseen. Entä lapset sitten? Tuhosinko heidän elämän? Ihan hyvin he ovat menestyneet elämässään ja ovat meidän molempien vanhempien kanssa tekemisissä.
        Kerro sinä, miksi pitäisi jaksaa parisuhteessa joka on huono? Jos on parisuhteessa vain lasten takia ja jos rakastuu siinä sivussa toiseen ihmiseen niin miksei tuota korttia saisi elämässään käyttää? Katsoa mihin se johtaa, jos vanhassa suhteessa ei ole enää mitään menetettävää? Pitäisikö sitä sitten kiikkustuolissa muistella, että olisihan se kiva nainen/mies ollut joskus kauan kauan sitten, mutta kun olin jo tuon paskan ehtinyt vierelleni ottaa niin itse tämän kärsimyksen ja virheen nyt kannan loppu elämäni?

        Ei suhde ole niin huono että pitäisi kakkonen sinun vuoksi lapsille hankkia kaksi kotia. Ehei lapset ensin. Kohtelen aina hyvin lasten edessä petturia. Mutta sitä korttia et saa. Katsos vaikka kuinka perustelet eronneiden lasten hyvästä elämästä niin ei ole minun näkemykseni mukaan. Tuhonnut et ole mitään kun tajuat ettet ole edes ainoa. Ja se mitä päätän lasten takia ei kuulu sulle. Ja tiedoksi pidän sinua lorttona. Kerron aikanaan myös lapsille kuka olet ja miten ei tule varattujen kanssa touhuta.


    • turhasyyllistäämuita

      Kukaan ulkopuolinen ei voi hajoittaa kenenkään perhettä jos asiat on kunnossa. Jos taas mies on heikko hän voi ajautua suhteeseen jostakin syystä. Mulla on tuosta henk. kohtaista kokemusta miehenä. Olin ollut avopuoliosn kanssa noin 10 vuotta ja meillä oli myös lapsi. Työ paikalla alkoi yksi nainen kiinnostua minusta vähän muussakin mielessä kuin työkaverina. Nainen tiesi että olen perheellinen mutta häntä se ei haitannut. Siinä sitten nainen aloitti oman vikittelynsä ja flirttailu oli ihan selvää, myös seksiehdotuksia tuli. Sanoin että ei kiinnosta koska perhe on mulle tärkeä enkä kaivannut mitään hauskanpitoa. Nainen ei heti uskonut mutta huomasi kuitenkin etten aio erota tai kaipaa mitään satunnaista seksiä tai suhdetta joten lopetti pikku hiljaa.

      • jkkbkobkllb

        Ei kaikki miehet ole houkutuksille vastustuskykyisiä. Mitä enemmän rahaa ja valtaa, sitä enemmän omaa etua tavoittelevia naisia.

        On todella tyhmää kuvitella, että rikkomalla oman ja toisen perheen ja käymällä ukkomiehen kanssa yhteen tulisi onnelliseksi.. kukaan. Paska temppu, paskainen loppu.


      • karvastakalkkia
        jkkbkobkllb kirjoitti:

        Ei kaikki miehet ole houkutuksille vastustuskykyisiä. Mitä enemmän rahaa ja valtaa, sitä enemmän omaa etua tavoittelevia naisia.

        On todella tyhmää kuvitella, että rikkomalla oman ja toisen perheen ja käymällä ukkomiehen kanssa yhteen tulisi onnelliseksi.. kukaan. Paska temppu, paskainen loppu.

        Kyllä ne perheelliset naiset lankeaa samalla tavalla. Ei meilläkään ollut huono parisuhde ja lapsi toi piristystä arkeen silti avopuoliso pelehti vieraan miehen kanssa. Oli ilmeisesti hyvää vaihtelua kun sai vieraan miehen ihailua ja siitä onkin enää pieni askel seksiin. Olisi ollut parempi olla hiljaa musta oli tyhmää kun vielä kertoi jälkikäteen, aiheutti pahaa miltä, luottamus meni ja suhde rakoili useasti ehkä sitten kuitenkin vielä se seksi pelitti niin pysyttiin yhdessä. Kummallisinta oli pettämisen jälkeen että avopuoliso vielä usein ehdotto naimisiin menoa, voin sanoa ettei edes tehnyt mieli naida pettäjää.


      • ihaneriasia

        Voihan joku nauttia vieraan miehen ihailusta, mutta siitä on kyllä pitkä matka seksiin.


    • vuosia.sitten

      Esim uraansa päättelevä hiihtäjätär.

      • rhgggccgg

        -


    • Jos mies/ nainen rakastaa avio/avo/tyttö-poikaystävään..niin tuskin edes katsoo muita..vai olenko liian sinisilmäinen tämän asian suhteen. Jos joku lähtee kattomaan ruohoa aidan toiselta puolelta niin eikö jotain ole jo siinä vaiheessa pahasti menetetty...tiedä sitten ei ole kokemusta kunhan ajattelen ääneen...

      • ggcjnkb

        Juu olet sinisilmäinen ja tyhmä.


      • Loistava kommentti☺


      • allavaipäällä

        Seksin pihtaaminen suurin syy pettämisiin, uskokaa vaan. Eli onko järkeä pihdata jos tietää että se ei hyvin pääty, kannattaisi ihan kotirauhan ylläpitämiseksi välillä heiluttaa peittoa. Seksin toimiessa moni muukin asia toimii mutta jos seksi loppuu niin suhde tulehtuu, puhun omakohtaisesta kokemuksesta.


      • Tähän itsekkin kyllä kallistuisin..eiköhän se seksi kuuluu normaaliin hyvään ja tasapainoiseen suhteeseen. Ja jotenkin kun kumpikin tykkää...rakastaa...niin luonnolliseltahan se yös mielestäni kuulostaa :)


      • järkeäpihdata
        allavaipäällä kirjoitti:

        Seksin pihtaaminen suurin syy pettämisiin, uskokaa vaan. Eli onko järkeä pihdata jos tietää että se ei hyvin pääty, kannattaisi ihan kotirauhan ylläpitämiseksi välillä heiluttaa peittoa. Seksin toimiessa moni muukin asia toimii mutta jos seksi loppuu niin suhde tulehtuu, puhun omakohtaisesta kokemuksesta.

        Kärsii se suhde siitäkin, jos jompikumpi suostuu seksiin vastahakoisesti.


      • ..totta..kuten laitoin että kun kumpikin tykkää rakastaa tuskin halujen kanssa silloin ongelmia. Ei seksiin pidä kenenkään suostua toisen mieliksi


      • montahalukastamuijaa
        nimessäsesalaisuus kirjoitti:

        ..totta..kuten laitoin että kun kumpikin tykkää rakastaa tuskin halujen kanssa silloin ongelmia. Ei seksiin pidä kenenkään suostua toisen mieliksi

        Eikö se toinen nainen juuri roolissaan nimenomaan suostu siihen seksiin ukkomiehen mieliksi?
        On tavoitettavissa aina seksiin, kun ukkomiestä panettaa, ehtii hyvin lämmitellä itsensä siinä ajassa, kun ukkomies ehtii paikalle kakkosen kotiin. Ukkomies käy panemassa, pukee päällensä ja lähtee eteenpäin. Kakkonen sitten yrittää keksiä, millä saisi hetken pidettyä ukkomiehen luonaan kauemmin ja keksii, että keittää kahvit ja tarjoaa leipomiaan pullia, mutta lähtee se silti. Tekee kaikki temput alla ja päällä, jotta olisi tarpeeksi tyydyttävä ja suostuu jopa johonkin ukkomiehen pervoiluihin jne. Eikö tuo ole nimenomaan sitä suostumista toisen mieliksi, kun on aina tavoitettavissa panon vuoksi? Tai lähtee ukkomiehen mukaan kylpylään panoreisulle ? Elämän normaalius puuttuu, kun pitää olla valppaana haarat auki joka puhelinsoitosta.


      • vakipanoparas
        montahalukastamuijaa kirjoitti:

        Eikö se toinen nainen juuri roolissaan nimenomaan suostu siihen seksiin ukkomiehen mieliksi?
        On tavoitettavissa aina seksiin, kun ukkomiestä panettaa, ehtii hyvin lämmitellä itsensä siinä ajassa, kun ukkomies ehtii paikalle kakkosen kotiin. Ukkomies käy panemassa, pukee päällensä ja lähtee eteenpäin. Kakkonen sitten yrittää keksiä, millä saisi hetken pidettyä ukkomiehen luonaan kauemmin ja keksii, että keittää kahvit ja tarjoaa leipomiaan pullia, mutta lähtee se silti. Tekee kaikki temput alla ja päällä, jotta olisi tarpeeksi tyydyttävä ja suostuu jopa johonkin ukkomiehen pervoiluihin jne. Eikö tuo ole nimenomaan sitä suostumista toisen mieliksi, kun on aina tavoitettavissa panon vuoksi? Tai lähtee ukkomiehen mukaan kylpylään panoreisulle ? Elämän normaalius puuttuu, kun pitää olla valppaana haarat auki joka puhelinsoitosta.

        Leivottuja pullia mitä hittoa niillä tekee, pillua pitää olla tarjolla ei mua pullat kiinnosta. Tarpeen isot ryntäät kun vielä on niin niitä voi puristella ja leipoa kunnolla.


      • montahalukastamuijaa kirjoitti:

        Eikö se toinen nainen juuri roolissaan nimenomaan suostu siihen seksiin ukkomiehen mieliksi?
        On tavoitettavissa aina seksiin, kun ukkomiestä panettaa, ehtii hyvin lämmitellä itsensä siinä ajassa, kun ukkomies ehtii paikalle kakkosen kotiin. Ukkomies käy panemassa, pukee päällensä ja lähtee eteenpäin. Kakkonen sitten yrittää keksiä, millä saisi hetken pidettyä ukkomiehen luonaan kauemmin ja keksii, että keittää kahvit ja tarjoaa leipomiaan pullia, mutta lähtee se silti. Tekee kaikki temput alla ja päällä, jotta olisi tarpeeksi tyydyttävä ja suostuu jopa johonkin ukkomiehen pervoiluihin jne. Eikö tuo ole nimenomaan sitä suostumista toisen mieliksi, kun on aina tavoitettavissa panon vuoksi? Tai lähtee ukkomiehen mukaan kylpylään panoreisulle ? Elämän normaalius puuttuu, kun pitää olla valppaana haarat auki joka puhelinsoitosta.

        Tarkoitinkin että mies/ nainen ei kyllä rupea suhteeseen toisen kanssa jos suhteessa kaikki hyvin.


      • Anonyymi
        allavaipäällä kirjoitti:

        Seksin pihtaaminen suurin syy pettämisiin, uskokaa vaan. Eli onko järkeä pihdata jos tietää että se ei hyvin pääty, kannattaisi ihan kotirauhan ylläpitämiseksi välillä heiluttaa peittoa. Seksin toimiessa moni muukin asia toimii mutta jos seksi loppuu niin suhde tulehtuu, puhun omakohtaisesta kokemuksesta.

        allavaipäällä, liittäisin jatkoksi myös iän tuomat ongelmat seksielämässä.
        Pitkässä liitossa iän karttuessa voi syynä olla mieskunto-ongelmat.


    • Tiedänsinutkin

      Yleensä tuollaisella joka tietäen ryhtyy suhteeseen varatun kanssa on myös omat asiat väärin. Kun itsellä meni suhde seinille onhan se mukavaa kun kaveri jolla asiat kunnossa on mukava saada myös sinkuksi ja ymmärretään paremmin kun molemmilla on vaikeuksia kohdattu. Ja kun toinen kerta ryhtyy tietäen on sillä ongelmia omassa liitossaan joten erota voi. Kun toinen taas käyttääni tilaisuuden saadakseen jännittävää seksiä kun elämä on harmaata liitossa. Ja jos molemmat ovat varattuja on se arjen kyllästymiseen ihan selkeästi. Kakkos naisena on paha olla. En arvosta enkä kunnioita naista joka rikkoo muiden suhteita sillä kun oma elämä on perseestä. Hoidelkaa suhteenne oikein ja olkaa rehellisiä.

      • huonoihmisluonne

        Hyvä läpivalaisu ihmisten luonteesta. "Kun kaveri jolla on asiat hyvin, on mukava saada sinkuksi". Ja koko jatkokuvaus tapahtumista ja asioiden vääristelystä tukemaan omaa toimintaa. Järkyttävää näissä on, että ihmiset eivät tunnusta tehneensä mitään väärää, elleivät itse joudu samanlaiseksi uhriksi, jos silloinkaan.


    • Rwweelta

      Voi että kun te katkerat ja vihaiset akat syyllistätte kanssasisarianne siitä, kun ukko pettää!! Katsokaa mieluummin peiliin ja miettikää... ei mies petä jos kotona on kaikki hyvin, se on kuulkaa fakta. Turha muita naisia syyllistää, se on kuulkaa se oma mies, joka pettämällä rikkoo parisuhteen.

      • tässämunstereotypia

        Tekeekö kipeää vai miksi mesoat?

        Valitettava tosiasia on, että pettäjällä itsellään on kriisi, josta ei kotona halua avautua. Syyllisiä on turhaa muualta huudella, koska se on pettäjä ja kyseessä on pettäjän itsensä aiheuttama p...a tilanne. Tapauksia on erilaisia, eikä kaikki suinkaan johdu naimisen puutteesta, kuten annetaan ymmärtää, vaikka se vaimo on ymmärtänyt antaa, vaan tuollaisilla puheilla halutaan vain syyllistää väärä henkilö eli petetty. Satuin näkemään hauskan viestin, jossa kakkonen kirjoitti oot niin salaperäinen. Olisi tehnyt mieli heti ottaa yhteyttä kakkoseen ja kertoa, että arvaa, miksi on salaperäinen, ihan siksi, että kävi vaimolle ostamassa seksilelun. Puutetta siis aivan selvästi. Joillakin se pettäminen vaan on kriisi, jossa pitää naida kaikkea liikkuvaa, se on kuin eräänlainen syöpäinen ajatus päässä. Siinä ei kyse ole vaimon puolelta puutteesta, eikä kakkosen puolelta suuresta rakkaudesta, vaan kyse on kriisistä, joka kestää 1-2 vuotta ja sitten se on ohi ja pää selkenee. Suurin ongelma on se, kuinka pahasti tuossa ajanjaksossa on se oma elämä onnistuttu sotkemaan: erottu, karattu, kostettu....

        Useimmat kanssasisaret kyllä kanaseuroissaan möyhentävät sanoillaan se pettäjän, jos mitään olen ymmärtänyt. Ja kyllä myöskin harakan rooliin asettuvat naiset, koska tietävät sellaisia olevan olemassa, jotka kimalluksen perässä roikkuvat ukkomiehissä siitäkin huolimatta, että saavat niiltä miehiltäkin viitteitä halusta katkaista välit, kun viesteihin ei vastata, valitellaan työkiireitä, kadotaan jäljettömiin.


      • gijplbllvlm

        Kanssasisarien syyllistäminen? No haloo, kyllä myönnän halveksivani pettämiseen osallistuvia naisia. Miten paljon luotat itse sellaisiin? Jos olet rehellinen itsellesi, niin vastaus on "vähän". Ja etenkin vihaan niitä, jotka tuhoavat muut tieltään keinoja kaihtamatta.

        Edelliselle "stereotypialle" kiitos hyvästä kirjoituksesta.


      • Tuomitsenystäväni

        Vai turhaan kanssasisaria syyttää? Eiköhän aikuisten oikeasti nainen joka tietäen pettäämään alkaa varatun kanssa saisi edes tuomita? Toki se petturi ja sen syyt pettämiseen ovat eri asia. Oliko se pelkän seksin hakua tai muuta. Mutta nainen joka tietäen alkaa antamaan kertoo yleensä sen luonteesta. Vaikka kuinka ihastuu tai rakastuu varattuun on se kerrottava sille ja kysyttävä halun vaihtaa. Mutta nainen joka lorttona aloittaa on sen varatunkin kannettava riski jos rakastuu/ihastuu uuteen ja mitä taas tekee? Aivan kuin ihminen joka tietäen varatulle antaa tekisi täysi muutoksen moraalissaan kun seuraavaan rakastuu/ihastuu. Ihan totta minäkin tiedän naisen joka näin toimii. Ja kyllä vaikka ystävä olen tuolle tuomitsee sen tekemiset hiljaa. Tiedän myös tuon varatun kuinka katkera on kun menetti perheensä ja vain siksi että uskoi uuteen rakkauteen ja oli sokea tilanteelle. Ei ole kuulkaa kiva kuunnella kun tuo haukkuu ja puhuu paskaa ystävästäni jota muuten en voi edes puolustaa koska toimii kuten toimii. Hiljaa surullisena säälin naista joka muuttaa moraaliaan kun löytää uuden rakkauden kohteen välittämättä siitä onko toinen varattu tai ei. Ja hei ei se sitä itse näe tai koe mitenkään vääränlaiseksi toiminnaksi. Ja ne perustelut sille miksi näin tuntee tulista rakkautta onnellisena kertoilee minulle. Kun ei se itse ole kuulemassa niitä haukkuja hänestä ja siitä että satun olemaan ystävä sille. Voitteko kuvitella miltä tuntuu kun kysytään halventavasti miksi olet sen ystävä ja vielä nainen? Aivan kuin minutkin tuomitaan siitä että ystävänä hyväksyn tälläistä. No en hyväksy mutta eipä siinä saa oikeutta kertoa edes näkemystään. Joten minäkin olen juorut kohteena ja samanlainen varatun naija kuten ystäväni ja vain sillä että olen sen ystävä. Joten ihan totta minäkin tuomitsee naisen joka tietäen varattua nussii. Ja kyllä minäkin halveksin ystävääni. Se oikeus minulla on ja miten sen osoitan ? Hiljaa säälien ja "muka ymmärtäen. Kun ei se itse näe eikä kuule mitä saa minullekin aikaiseksi.


      • Mitäpitäisitehdä
        Tuomitsenystäväni kirjoitti:

        Vai turhaan kanssasisaria syyttää? Eiköhän aikuisten oikeasti nainen joka tietäen pettäämään alkaa varatun kanssa saisi edes tuomita? Toki se petturi ja sen syyt pettämiseen ovat eri asia. Oliko se pelkän seksin hakua tai muuta. Mutta nainen joka tietäen alkaa antamaan kertoo yleensä sen luonteesta. Vaikka kuinka ihastuu tai rakastuu varattuun on se kerrottava sille ja kysyttävä halun vaihtaa. Mutta nainen joka lorttona aloittaa on sen varatunkin kannettava riski jos rakastuu/ihastuu uuteen ja mitä taas tekee? Aivan kuin ihminen joka tietäen varatulle antaa tekisi täysi muutoksen moraalissaan kun seuraavaan rakastuu/ihastuu. Ihan totta minäkin tiedän naisen joka näin toimii. Ja kyllä vaikka ystävä olen tuolle tuomitsee sen tekemiset hiljaa. Tiedän myös tuon varatun kuinka katkera on kun menetti perheensä ja vain siksi että uskoi uuteen rakkauteen ja oli sokea tilanteelle. Ei ole kuulkaa kiva kuunnella kun tuo haukkuu ja puhuu paskaa ystävästäni jota muuten en voi edes puolustaa koska toimii kuten toimii. Hiljaa surullisena säälin naista joka muuttaa moraaliaan kun löytää uuden rakkauden kohteen välittämättä siitä onko toinen varattu tai ei. Ja hei ei se sitä itse näe tai koe mitenkään vääränlaiseksi toiminnaksi. Ja ne perustelut sille miksi näin tuntee tulista rakkautta onnellisena kertoilee minulle. Kun ei se itse ole kuulemassa niitä haukkuja hänestä ja siitä että satun olemaan ystävä sille. Voitteko kuvitella miltä tuntuu kun kysytään halventavasti miksi olet sen ystävä ja vielä nainen? Aivan kuin minutkin tuomitaan siitä että ystävänä hyväksyn tälläistä. No en hyväksy mutta eipä siinä saa oikeutta kertoa edes näkemystään. Joten minäkin olen juorut kohteena ja samanlainen varatun naija kuten ystäväni ja vain sillä että olen sen ystävä. Joten ihan totta minäkin tuomitsee naisen joka tietäen varattua nussii. Ja kyllä minäkin halveksin ystävääni. Se oikeus minulla on ja miten sen osoitan ? Hiljaa säälien ja "muka ymmärtäen. Kun ei se itse näe eikä kuule mitä saa minullekin aikaiseksi.

        Toisen varatun kohdalla se vannoi ettei tiennyt. Joten en tiedä mikä on totta. Nyt kun on tuo kolmas ja eikö ihme onkin varattu!? Mistähän minä sen tiedon sain mutta ystäväni muka ei ole saanut? Joten tuomitsenko ystäväni ja kanssasisareni? Olet oikeassa peiliin on tässä katsottava miksi tosiaan hyväksyn ystäväni tekemiset näin ulkopuolisen näkemänä? Toki muutoin hyvä ystävä on ja hauska. Mutta tuomitsen ystäväni teot se on tullut nähdyksi. En muuten ikinä aloittaisi seksi suhdetta ennenkuin saisin selvitettyä onko todella sinkku. Typerää ja naurettavaa touhua. Niin ja eikö ihmetytä miksi aina noin sattuu samalle naiselle?


      • onnäyttöä
        gijplbllvlm kirjoitti:

        Kanssasisarien syyllistäminen? No haloo, kyllä myönnän halveksivani pettämiseen osallistuvia naisia. Miten paljon luotat itse sellaisiin? Jos olet rehellinen itsellesi, niin vastaus on "vähän". Ja etenkin vihaan niitä, jotka tuhoavat muut tieltään keinoja kaihtamatta.

        Edelliselle "stereotypialle" kiitos hyvästä kirjoituksesta.

        Minä tiedän naisen jolle toisen naisen avioliittoon sotkeutuminen oli kilpailu, hän vastaan aviovaimo. MIes oli vain palkinto jonka hän sai hetkeksi saatuaan viekoteltua parin eroamaan. Viekottelussa kului aikaa jopa vuosia mutta aikahan palkitsee tekijän. Näinhän se on. Tiedän naisen olleen kolmas osapuoli yhdessä surustelusuhteessa ja kahdessa avioerossa. Saattaa olla enämpikin mutta teidän nuo. Hänen ystävätkin kehuvat syvänsä hatullisen paskaa jos viimeisin voittonsa pysyy kanssaan pitkään.


      • KohtiTalveamennään
        onnäyttöä kirjoitti:

        Minä tiedän naisen jolle toisen naisen avioliittoon sotkeutuminen oli kilpailu, hän vastaan aviovaimo. MIes oli vain palkinto jonka hän sai hetkeksi saatuaan viekoteltua parin eroamaan. Viekottelussa kului aikaa jopa vuosia mutta aikahan palkitsee tekijän. Näinhän se on. Tiedän naisen olleen kolmas osapuoli yhdessä surustelusuhteessa ja kahdessa avioerossa. Saattaa olla enämpikin mutta teidän nuo. Hänen ystävätkin kehuvat syvänsä hatullisen paskaa jos viimeisin voittonsa pysyy kanssaan pitkään.

        Kiitos tästä viestistä, voi taas todeta, että kateus vie kalatkin vedestä :) Olet nähnyt vaivaa kaivaessasi "naisen" taustoja... Olet siis itse se jätetty ja haluat nyt vakuuttaa itsesi ja ehkäpä muitakin tuon "naisen" huonomuudesta... Voi voi eikö olisi helpompaa vain kohauttaa olkapäitä ja antaa miehen mennä menojaan. Joudut ehkä pettymään arvailuissasi.


    • 789456

      Aika outo kysymys. Onko puolisosi perheenjäsen vai oikea kokonainen ihminen? Hänellä varmaan on tarpeita, haluja ja ehkä vähän ihastustukin ilmassa jos lähtee vieraisiin. Pitääkö miehesi *kuohita* itsensä perheen vuoksi? Kumman tunteet on arvokkaampia sinun vai miehesi? Pitääkö miehen/naisen kuolla sisältä perheen vuoksi? Ero on mielestäni usein myös paikallaan. Ne lasten asiat voi ratkaista hyvin monella eri tapaa.

      • hijjlblöbvllö

        Onko todellakin liian vaikea ymmärtää, 'ettei uskottomuus johdu suhteen ongelmista, vaan pettäjän omista ongelmista jota ei osaa ratkaista siten, kun pitäisi???

        Petetty ei ole missään vastuussa pertämisestä. Pettäminen johtuu luonteesta. Kaikki ihmiset eivät petä, vaikka puoliso olisi huono parisuhdetaidoiltaan tai pitkäaikaikaisesti sairas. Toiset välittävä puolisoistaan. Osa ei osaa välittää muista kuin itsestään. Sellainen ihminen ei ole hyvä kumppani edes petturikumppanilleen. Mutta pahinta, jos rikkoo pettämiseen viattomien ihmisten elämän: kodin, perheen, huolenpidon ja uskon uhmiseen - puolisoon, isään tai äitiin. Lapsi ei kärsi siitä, jos vanhemmat eivät rakasta toisiaan, mutta välittävät läheisistään. Kapsi kärsii viettien viemistä vanhemmista.


      • 789456

        Sun kommentti on älyttömän pelottava. Jos uskottomuus ei johdu parisuhteen ongelmista vaan ihmisestä itsestään, niin miksi ihminen sitten ylipäänsä ei oikeasti vaan olisi itsekseen? Jos on tavallaan yksin parisuhteessa, kuten viestisi tavallaan antaa ymmärtää. Onko miehesi vain sitä varten että hän tarjoaa sinulle hyvän elämän? Hänen elämästään viis.

        Totta on että jotkut miehet yksinkertaisesti ovat häntäheikkejä.


      • Pelkoonkototta
        789456 kirjoitti:

        Sun kommentti on älyttömän pelottava. Jos uskottomuus ei johdu parisuhteen ongelmista vaan ihmisestä itsestään, niin miksi ihminen sitten ylipäänsä ei oikeasti vaan olisi itsekseen? Jos on tavallaan yksin parisuhteessa, kuten viestisi tavallaan antaa ymmärtää. Onko miehesi vain sitä varten että hän tarjoaa sinulle hyvän elämän? Hänen elämästään viis.

        Totta on että jotkut miehet yksinkertaisesti ovat häntäheikkejä.

        Pelottava kyllä kun jotkut vielä tunnustavat pettävänsä ja salassa. Kuinkahan moni kumppani onnellisena kuplassaan elää kun pettäjä pettää? Eikä siitä ole kiinni jäänyt ja toiset tietäen vielä jatkavat? Kyllä nyt pelottaa täytyy myöntää. Itsessään en ole ongelmaa nähnyt tai kuullut. Hoidan myös suhteeni hyvin. Mutta kun näitä lukee menee kylmät väreet selässä voisiko oma kumppani toimia näin? Huh nämä ovat todella raskaita juttuja. Samoin kun kaverit jotka "naureskelevat tutun puolisolle joka kävi naimassa "sitä. Säälitään sitä petettyä ja paheksutaan tilannetta. Näitä löytyy joka kaveri piiristä.


      • 789456
        Pelkoonkototta kirjoitti:

        Pelottava kyllä kun jotkut vielä tunnustavat pettävänsä ja salassa. Kuinkahan moni kumppani onnellisena kuplassaan elää kun pettäjä pettää? Eikä siitä ole kiinni jäänyt ja toiset tietäen vielä jatkavat? Kyllä nyt pelottaa täytyy myöntää. Itsessään en ole ongelmaa nähnyt tai kuullut. Hoidan myös suhteeni hyvin. Mutta kun näitä lukee menee kylmät väreet selässä voisiko oma kumppani toimia näin? Huh nämä ovat todella raskaita juttuja. Samoin kun kaverit jotka "naureskelevat tutun puolisolle joka kävi naimassa "sitä. Säälitään sitä petettyä ja paheksutaan tilannetta. Näitä löytyy joka kaveri piiristä.

        Totta kai pitäisi kumppanille kertoa ja erota jos uusi löytyy, pettäminen on p...stä.


    • Narsistinkohdannut

      Yleensä sellainen nainen itse eronnut ja sössinyt omat suhteensa ei silloin ole väliä jos varatulla miehellä ole niin väliä. Onpahan saman kohtalon kokenut kun itsekin. Sitten ollaan samassa tilanteessa. Näinhän se yleensä menee. Kun ruvetaan taustoja katsomaan. Samoin jos kaksi varattua toisiaan höylää on se samaistumisen tunne yhteinen kun elämässä tuli otettua väärä puoliso. Kertoo se varattu varmasti hyvän syyn suhteen alkamiseen tietäen. Se taas mikä on totuus ettei ole pelkästä seksistä kyse ja arjen harmauden jännityksestä kyse kertoo se senkin. Syitä on monia salasuhteen aloitukseen. Ja jos ei eroa on siihenkin ne syyt keksittävä. Näitä riittää turha tulla sanomaan ettei näistä olla jollakin tasolla tietäen harrastettu. Kukin itse päättää mitä haluaa ja miten suhteilla. Samoin onko kellä oikeus Käräyttää, kertoa,tai muutoin tehdä se päätös mitä haluaa. Mutta yleensä naisella jolla on ongelmia elämässään myös muita yleensä varattuja höylää.

      • kallelki

        Täällähän oikein varsinaiset ihmissuhde asiantuntijat vauhdissa, varokaa ettei verisuoni katke päässä. Mä haistatan pitkät arvostelijoille, jos elää tekojensa kanssa sopusoinnussa niin silloinhan asiat on kunnossa, ei mullekaan kuulu jos tuntemattomat tai tutut pettää mun puolesta saavat muhinoida maailman tappiin asti.


      • hilipatajeijaa

        Hehee se kuule näkyy pärstästä tuo oman elämän köyhyys ja tapahtumien puute...kytätään muita kun ei saada itselle ukko mistään..ei niin mistään voi pyhäyksinkertaisuus.


    • 6addiktexä

      Lapualainen Nanna perheyrityksestä ja teollisuuden markkinoinnista Anna-Kaisa H, vaikka molemmat itse varattuja. Syyllinen on myyntimies, joka preferoi suihinoton ja panemisen. Mutta silti, kuka ehdointahdoin tuhoaa perheen?

      • 6addiktiexä

        11 maksettua prostituoitua, jotka osaaa kondominkäytön. Sitähän ei varatut baarihuorat osaa käyttää.


    • katkeran.puhetta

      Mieshän sen perheensä hajottaa, kun lähtee toisen naisen kanssa ehkä parempaan ja toimivampaan ihmissuhteeseen. Turha sitä naista on syyttää parin omista ongelmista. Toiseksi jo 50% avioliitoista päättyy eroon ennemmin tai myöhemmin.

      • fulaahalol

        Älä unohda, että yli puolet parisuhteista kestä ja että eronneista lähes puolet eivät ole halunneet erota. Vain alle 25% ihmisistä haluaa erota, joten ei niin "luonnollista ja toivottua", kuin annat ymmärtää.


      • joopajoositten
        fulaahalol kirjoitti:

        Älä unohda, että yli puolet parisuhteista kestä ja että eronneista lähes puolet eivät ole halunneet erota. Vain alle 25% ihmisistä haluaa erota, joten ei niin "luonnollista ja toivottua", kuin annat ymmärtää.

        Illuusiota onkin tuo parempaan . En tiedä, koska rehellisesti puhutaan. mitä elämä on. kun kolmas yritys on menossa ja on sun ja mun lapset ja jonkun muunkin, liuta appivanhempia. Kai ne kaksi aikuista keskenään voivat hyvin, vaikka muut pahoinvoivat.


      • gkjckkclkbvk

        Juuri niin. Niin sarkastista että naurattaa, mut todellisuudessa paljon pahaa oloa, juurettomuutta ja huolenpidon köyhtymistä näiden "rakastavaisten" lähimmille. Sääliksi ja suruksi pistää.


    • jokainenvastaaitsestään

      Ai että mies on täysin aivoton, viettiensä varassa heittelehtivä avuton uhri?

      Kyllähän sitä henkilöä voi ainoastaan syyttää, joka lähtee parisuhteesta ja perheestä pettämään. Vaikka parisuhde olisikin huonolla tolalla tai "yhden yön juttu ei merkitsisi mitään", ei pettämiselle ole puolusteluja. Myös nämä tarinat ovat tuttuja, joissa "lutkamainen huora" ei ole edes tiennyt ukkomiehen suhteesta ja perheestä, jolloin hän on ollut käytännössä syytön pettämiseen.

      Jos oma perhe-elämä ei tyydytä, niin ensin puhutaan asiat halki puolison kanssa ja jos suhteen laatua ei saada sittenkään parannettua, otetaan ero. Sitten ollaan molemmat puolisot reilusti vapaita juoksentelemaan omiin suuntiinsa. Pettäminen on laiskan ihmisen keino yrittää piristää suhde-elämää, keino joka usein kalahtaa omaan nilkkaan ennemmin tai myöhemmin.

      • 789456

        Minäkään en ymmärrä miksi naiset ajattelevat , että mies ei tiedä mitä tekee. Missä vaiheessa aikuisesta miehestä tulee vain viettien perässä kulkeva nahjus? Mies, joka ei yhtään tiedä mitä tekee? Pahat perheitä tuhoavat naiset vaan vievät. Eipä siinä mies parkaa paljon kunnioiteta. Itse en kyllä moisen miehen kanssa suostuisi elämään.


    • samankatonallavielä

      Ihme kommenteja...kukaan ulkopuolinen on sitten mies tai nainen ei voi rikkoa ehjää perhettä jos kaikki on kunnossa. Olen kuulut josjus sanonnan varattu, se on hidaste ei este, tätä sanontaa käytii aikoinaan yksi tuntemani nuori nainen joka aina halusi suhteessa olevia miehiä, yrittipä jopa iskeä joskus kaveriensa miehiä joka on jo aika paksua mutta yleensä nainen jäi nuolemaan näppejään. Minä en ainakaan vaarantaisi mitään vaikka suhde omaan kumppaniin mikään hyvä olekkaan, on sentää perhe ja yhteen kuulutaan niin kauan kuin yhdessä ollaan.

      • rautlankaa

        On toki ongelma, ettet osaa muuta kuin pettää. Ongelma on omasi, mutta syy parisuhteenne ongelmiin.


    • tulikosselväks

      Ei kukaan ulkopuolinen voi hajottaa perhettä. En ole laskenut montako miestä minua on yrittänyt iskeä avioliittoni aikana, mut aina olen torjunut miehen. Nainen joka iskee varatun miehen ja mies lähtee leikkiin mukaan, niin mies hajottaa perheen. tietysti jos tämä iskevä nainenkin on varattu, niin hän hajottaa oman perheensä. Sinkku joka vikittelee varattua ei aivan viaton ole, mutta loppujen lopuksi hänellä ei ole kuitenkaan sitä perhettä mitä hajottaa, se on ainoastaan varatuilla.

      • hydd

        Yhdyn täysin äskeiseen, minua on myös usein yritetty iskeä varsinkin kun pidin vielä kihlasormusta sormessa, enää sitä ei ole vaikka olen saman miehen kanssa. Jos olisin halunnut pettää se olisi ollut helppoa, kyllähän miehiä aina kiinnostaa seksi suhteessa olevan naisen kanssa. Kun näiden iskijöiden kanssa vähän keskusteli niin suurin osa naimisissa tai muuten vaan tyytymättömiä perhe elämään. Mulla vaan ei ollut tarvetta antaa tussuani tuntemattomille, oma mies siellä kotona riitti mun tarpeisiin. Eli kun suhde on kunnossa ja seksi toimii ulkopuoliset ei ole rikkojia vaan se joka leikkiin lähtee omasta halusta.


      • rintaääni
        hydd kirjoitti:

        Yhdyn täysin äskeiseen, minua on myös usein yritetty iskeä varsinkin kun pidin vielä kihlasormusta sormessa, enää sitä ei ole vaikka olen saman miehen kanssa. Jos olisin halunnut pettää se olisi ollut helppoa, kyllähän miehiä aina kiinnostaa seksi suhteessa olevan naisen kanssa. Kun näiden iskijöiden kanssa vähän keskusteli niin suurin osa naimisissa tai muuten vaan tyytymättömiä perhe elämään. Mulla vaan ei ollut tarvetta antaa tussuani tuntemattomille, oma mies siellä kotona riitti mun tarpeisiin. Eli kun suhde on kunnossa ja seksi toimii ulkopuoliset ei ole rikkojia vaan se joka leikkiin lähtee omasta halusta.

        Näin on. Arjen ja seksin on toimittava yhtähyvin, jos seksi jää kotona vajaaksi petetään ja jos arki ei toimi etsitään arkeen uusi.


    • apinoitenmaa

      Vastullinen hoitaa ensin omat asiat ennen,kuin alkaa uutta etsimään ja eikä järkevä sotkeudu varattuihin. On vain tätä päivää,että suurin osa vain ajattelevat itsekästi itseään tai pakenevat todellisuutta jonnin joutavilla höyrytyksillä.

      • koettuon

        Jos ajattelee itseään ja omia tarpeita ei siinä mitään vikaa ole, jos aina ajattelee muita jää pian itse osattomaksi kaikesta hyvästä.


    • Eiköhän se varattu mies tee ihan itse ratkaisun alkaa pettää. Mä en tietääkseni sinkkuna ole vastuussa siitä, että satun toisinaan eksymään varatun miehen kanssa samaan sänkyyn naimaan. Kyllä se mies ihan itse päättää olla uskoton. En mä nyt sitä varattua ihan suoraan ala vamppaa, kyllä sillä miehelläkin pitää olla halua siihen.

      • Hohhoh1

        No nyt kyllä vitsin murjasit :D kuka tollasta kurppaa haluais?? Ai niin, just ne varatut, kun niille ei ole niin justiinsa mitä panee, kun eivät kuitenkaan oo eukkoa vaihtamassa.


      • pelisäännötkunnossa

        Olet oikeassa, pettäjä on teostaan vastuussa ei se iskijä, jos naidaan vieraan kanssa kannetaan myös seuraukset. Vaimoni nussi vierasta miestä, ei voi miestä syyttää vaan vaimoani joka sitä seksiä halusi omasta tahdosta.


    • olokjik

      Sama täällä, mies on niin heikko, että kurkkii joka hameen alle, ehkä joskus pääsee pitemmälle. En syytä hameen kantajia::))

      • Nähtyon

        Juu ei syytellä hameenkantajia, mutta näin varattuna miehenä täytyy sanoa, että moni hameellinen jaksaa kyllä ihan tosissaan nähdä vaivaa, vinkua ja vonkua kotiinsa panolle. Eipä heru mulla ainakaan arvostusta tällasille tapauksille, ja kuule näitä tapauksiahan riittää.


      • voivoitätä
        Nähtyon kirjoitti:

        Juu ei syytellä hameenkantajia, mutta näin varattuna miehenä täytyy sanoa, että moni hameellinen jaksaa kyllä ihan tosissaan nähdä vaivaa, vinkua ja vonkua kotiinsa panolle. Eipä heru mulla ainakaan arvostusta tällasille tapauksille, ja kuule näitä tapauksiahan riittää.

        Totta, monesti on myös mua ruinattu panopuuhiin varsinkin baarien tiskeiltä löytyy näitä naisia mutta jonkin verran myös muualta, monella eronneella tai sinkku naisella munan puute on kova, ymmärtäähän sen kun ei ole miestä, kyllä terve nainen seksiä haluaa ei se katsele onko mies vapaa vai ei. Joskus jopa huvittaa nämä "säälittävät"naiset, silmät kiiluu epätoivo kuuluu tyyliin lähe nyt varmasti saat mitä haluut.


      • nähtyjakoettu
        Nähtyon kirjoitti:

        Juu ei syytellä hameenkantajia, mutta näin varattuna miehenä täytyy sanoa, että moni hameellinen jaksaa kyllä ihan tosissaan nähdä vaivaa, vinkua ja vonkua kotiinsa panolle. Eipä heru mulla ainakaan arvostusta tällasille tapauksille, ja kuule näitä tapauksiahan riittää.

        Tuo on todella totta.


      • juuehdottomasti

        Seksin ruinaajat ei kiinnosta mutta sopivan kuuma flirtti taas puree paremmin mutta ne onkin yleennsä fiksuja naisia joille ei taas kelpaa petiin kuka tahansa mies ainakaan humalainen, hyvässä tikissä pitää olla että jaksaa kunnolla.


      • 651287
        voivoitätä kirjoitti:

        Totta, monesti on myös mua ruinattu panopuuhiin varsinkin baarien tiskeiltä löytyy näitä naisia mutta jonkin verran myös muualta, monella eronneella tai sinkku naisella munan puute on kova, ymmärtäähän sen kun ei ole miestä, kyllä terve nainen seksiä haluaa ei se katsele onko mies vapaa vai ei. Joskus jopa huvittaa nämä "säälittävät"naiset, silmät kiiluu epätoivo kuuluu tyyliin lähe nyt varmasti saat mitä haluut.

        Minulla on kyllä ihan vastakkainen kokemus. Olin pitkään yh:nä enkä koskaan ole saanut niin paljon ehdotuksia ukkomiehiltä kuin silloin. Meno oli aivan törkeää ja koin sen erittäin ahdistavana ja olin tosi pahoillani noiden miesten vaimojen puolesta joista osan jopa tunsinkin.


      • sinkkuolenjapysyn
        651287 kirjoitti:

        Minulla on kyllä ihan vastakkainen kokemus. Olin pitkään yh:nä enkä koskaan ole saanut niin paljon ehdotuksia ukkomiehiltä kuin silloin. Meno oli aivan törkeää ja koin sen erittäin ahdistavana ja olin tosi pahoillani noiden miesten vaimojen puolesta joista osan jopa tunsinkin.

        Olen myös sinkku ja kyllä ehdotuksia tulee aina kunlähden ulos. Minua vain ei kiinnosta. En ole ksokaan harrastanut ukkomiehiä.
        Luulen että on kumpiakin niin miehiä kuin naisiakin jotka ruinaa varatulta seksiä. Siinä ei varmaan mitään eroja.


      • yököttävätihmiset
        sinkkuolenjapysyn kirjoitti:

        Olen myös sinkku ja kyllä ehdotuksia tulee aina kunlähden ulos. Minua vain ei kiinnosta. En ole ksokaan harrastanut ukkomiehiä.
        Luulen että on kumpiakin niin miehiä kuin naisiakin jotka ruinaa varatulta seksiä. Siinä ei varmaan mitään eroja.

        Niin joillekin se on oikein kimmoke, kun vasemmassa on sormus. Se saa oikein yrittämään. Pelinainen tai pelimies, Kummakin peruspuuhaa.


      • uskollinenkolli
        yököttävätihmiset kirjoitti:

        Niin joillekin se on oikein kimmoke, kun vasemmassa on sormus. Se saa oikein yrittämään. Pelinainen tai pelimies, Kummakin peruspuuhaa.

        Osittain olet oikeassa, minulla oli vuosia kihlasormus sormessa ja naiset kävi kiinni ehdotuksineen, kun jätin sormuksen kotiin lähtiessä niin hiukan rauhoittui mutta ei loppunut. Ja vaikka ikää tulee lisää silti on pimssaa tarjolla. Mutta kirjo on laaja...eronneita, sinkkuja, naimisissa olevia jotka on puutteessa ainakin kertomansa mukaan kun mies ei anna. Onpa nähty sekin ihme että yksi nuorempi nainen yritti mua iskeä ja ihan vaan seksi mielessä, nainen taisi olla noin 15 vuotta nuorempi ei oikein napannut. Kyllä sitä seksiä saa jos mieli tekee


    • eyertgsgsdf

      En ihan koko ketjua jaksanut kahlata läpi, mutta pistipä silmään tänne yhtäkkiä ilmaantuneet "ukkomiehet"... Yleensä ovat hiljaista porukkaa, mutta nyt ollaan porukalla kommentoimassa, miten säälittävää on naikkosten munan puute. Ei mene läpi, ei. Näillä "ukkomiehillä" ei ole selvästikään munia, vaan ne todelliset häntäheikit ovat "out there" hommissa.

      • pidäsuntäis

        Sullahan ihmekiikarit on päässä. Etkös kestä yhtään arvostelua, mutta itse saat kyllä häntheikiksi arvostella jokaisen hännällisen.


      • Ukkomies1234

        No helvata, kommentoin just siihen keskusteluun, joka sattuu osumaan silmiin ja johon on jotain sanottavaa! Enhän mä tietenkään semmosiin kommentoi mihin ei ole sanottavaa. Ihme nillitystä taas. Mikähän muuten oli ton kommentin pointti edes; ihmetellä mun munattomuutta, kun en oo panemassa kaikkea mikä liikkuu?
        Joku katkera, vonkaava, ruma ämmä selkeesti oksentanu kommenttinsa.


    • minäsetäällävain

      Nainen, joka rakastuu siihen mieheen. Ja se mies rakastuu siihen toiseen naiseen. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?

      • yfbvtqw

        Tai jos on kysymys varattuja miehiä iskevästä naisesta, joka ei mitään pysyvää haluakkaan. Tälläinen petollinen nainen todella voi hajoittaa perheen kun vaimo saa tietää eli vaimo ottaa miehestä eron pettämisen vuoksi. Monesti ihmiseen ihastutaan ja jopa rakastutaan vaikkei sitä ihmistä ei edes isketä eli ei olla yhdessä. Sana iskeminen on juuri ydin, joka kuulostaa pahalta. Tälläisen naisen määritelmän saa varmaan psykologilta.


      • Anonyymi

        Nauratti minäsetäällävain-käyttäjän kommentti "Nainen, joka rakastuu siihen mieheen. Ja se mies rakastuu siihen toiseen naiseen..." Tai sitten koko rakastuminen on naisen pikkupään kehittämää toiveajattelua!

        Toki oikeat rakkaustarinat ovat mahdollisia. Mies saattaa erota vaimostaan ja aloittaa julkisen parisuhteen toisen naisen kanssa. Silloin hän kunnioittaa kakkosta ja haluaa jakaa elämänsä hänen kanssaan. Kakkosesta tulee ykkönen. Mutta kuka tahansa helppo pano ei ykköseksi kelpaa!


    • hajottaen

      Millainen nainen nöyryttää miestään pihtaamalla. Pakottaen miehen etsimään tyydytystä toisen naisen avulla hajottamaan perheen?

      • lirularuloru

        Urbaanilegenda. Jos mies on osaava, ei se vaimo vaan pihtaile yhtään, sillä mikäs siinä on, että se sama saa toisen naisen kuitenkin autuaasti jakamaan torttuansa. Tekisi samat temput kuin kakkosen kanssa, niin pihtailu on historiaa. Sopivasti mieheltä yhteista aikaa ja mukavaa menoa ihan minne vaan, vaikka viinilasilliselle tai kahville, niin johan irtoaa omaltakin, mutta kun se oma haukutaan, tainnutetaan nyrkin ja hellan väliin ja sysätään koko taloudenpito lapsineen vaimon harteille. Niin itse aiheutettua se vaimon pihtaus.


      • Anonyymi

        Ei syy ole aina vaimon pihtaamisessa, voipi olla miehessä itsessään. Oletkos ajatellut?


    • Tälläinensopimus

      Olen kylläkin pokannut useita miehiä ja lapsen tehny neljälle ja sovittu ettei miehien vaimot saa kuulla asiasta kun lapsi täyttää 18v.Silloin voi lapset halutessaan kertoa jos perintöä tiedossa.Nyt maksavat 1200€ piiloelatus tukea,18 vuotiaaksi asti,os ei maksa niin aika käräyttää ne.

    • Tämmösiä

      Suurin osa muijistahan on ihan kujalla, luulevat itsestään niin liikoja. Mustakin yksi ämmä sano työkaverille, että kuvitteli, että jätän vaimoni sen takia. Sen näkönen ämmä, että en usko kenenkään tosissaan haluavan olla semmosen kanssa. No itkuhan sille tuli kun näki vaimon kuvan, otti vissiin aika koville todeta ettei oo mitään saumaa, vaimo on meinaan vähän toista maata kun se monsteri :D

      • kelpasikopillu

        Älähän nyt liiottele. :D


      • jopasonmies

        Hihii. Tämähän kertoo juuri sinusta. Reppana.


      • Anonyymi

        Toiset kakkoset todellakin luulevat miehen rakastuneen, että heidän välillään on suurtakin taikaa. Yrittävät sitten saada miehen jättämään vaimonsa. Mahtaa ottaa luonnon päälle, kun tajuaa, ettei kelpaa miehelle kuin pelkäksi panoksi.


    • täydellistäelämää

      Pettäjä on tietysti vastuussa teoistaan. Jos kotona suhde voi hyvin, ei synny tilanteita, jossa lipsutaan vieraalle tontille.
      Onnea haetaan muualta, jos vakisuhde ei sitä tuo. Häntäheikkejä on tietysti aina ja heille mikään ei riitä, uutuudenviehätys ei kauaa säily. Nämä heikit vaan saavat niitä löytöjään aina joka sormelle.

      Kunpa niissä vakisuhteissa olisi oikeat ihmiset toisilleen, monta uskottomuuskriisiä olisi vähemmän. Tosi elämässä läheskään kaikki eivät eroa ensin vaikka molemmatkin tietäisivät sen olevan viisainta.

    • Tanja900

      sellainen nainen mikä on epävarma, omaa heikkon itsetunnon, itserakas, ehkäpä narsisti, taikka ollu huonoja mieskokemuksia ja siitä johtuen haluu satuttaa muita naisia, monesti ei vaan haluta perustaa perhettä taikka seurustella ni helppo siin mielessä viettellää ukkomies jne syitä on monia ja lista pitkää. Ite en ymmärrä tuollaista ku oma ajatusmaailma on toisenlainen

      • ainavälillä

        Mistäs tiedät jos et itse sellainen ole, et voi tietää mitä toisen naisen korvien välissä liikkuu kun iskee parisuhteessa olevia miehiä. Ja toisaalta jos miehellä on hyvä itsetunto ja kotona asiat kunnossa ei ole tarvetta leikitellä ja nussia vierasta naista. Mua on yritetty useasti iskeä avoliittoni aikana, on tullut jopa muutama parisuhde ehdotuskin mutta suurimmaksi osaksi kuitenkin vain seksi ilottelua. Näistä naisista suurin osa aika normaalin tuntuisia, ei mitenkään päällekäyviä tai muutenkaan tyrkyllä olevia. Mutta kun olen aina kieltäytynyt muutamat ovat "suuttuneet" kun ovat saaneet pakit. Kerran sanottu että taitaa siellä kotona olla melkoinen nainen kun ei kiihkeä yö pano kelpaa.


      • olisikonoin
        ainavälillä kirjoitti:

        Mistäs tiedät jos et itse sellainen ole, et voi tietää mitä toisen naisen korvien välissä liikkuu kun iskee parisuhteessa olevia miehiä. Ja toisaalta jos miehellä on hyvä itsetunto ja kotona asiat kunnossa ei ole tarvetta leikitellä ja nussia vierasta naista. Mua on yritetty useasti iskeä avoliittoni aikana, on tullut jopa muutama parisuhde ehdotuskin mutta suurimmaksi osaksi kuitenkin vain seksi ilottelua. Näistä naisista suurin osa aika normaalin tuntuisia, ei mitenkään päällekäyviä tai muutenkaan tyrkyllä olevia. Mutta kun olen aina kieltäytynyt muutamat ovat "suuttuneet" kun ovat saaneet pakit. Kerran sanottu että taitaa siellä kotona olla melkoinen nainen kun ei kiihkeä yö pano kelpaa.

        Siinäpä se panon eli toisen naisen eli kakkosen ja vaimon eli tosi naisen ero tuli ilmeisesti sanotuksi: Helppo pano kuvittelee, että haarojen välissä on se aarre, jota mies tavoittelee ja siksi tyrkyttää. Vaimo tietää, että on aarre kokonaisuudessaan ja antaa miehen valloittaa.

        Se, että suuttuu pakeista kielii vain monista pettymyksistä edellisissä suhteissa ja panoissa. Sen johon jatkoksi ei kannata mennä.


    • Näitä6

      Yleensä miestä huomattavasti alempaa tasoa oleva, epätoivoinen ja harhainen ihminen, joka on täysin vietävissä ja elää omissa kuvitelmissaan.

      • HuomattuTämä

        Niin ja jostain syystä nämä kakkoseksi alentuvat eivät itse tajua olevansa alempaa tasoa. Jäävät patjanaolonsa jälkeen sinkuiksi ja etsivät epätoivoisesti miestä itselleen, löytämättä sellaista, koska etsivät liian korkeatasoista miestä, johon heillä ei ole mitään mahdollisuuksia.


    • fghytgf

      Sellainen voi olla kuka tahansa nainen joka rakastuu mieheen. Muuta analysointia ei varmaan tarvii.

      • Adalmiinanhelmix

        Ei, kyllä sellaisella on heikko moraali ja heikko itsetunto, todella epätoivoinen ihminen niin kuin joku mainitsikin jo. Rakastua voi keneen vain, mutta se eteneekö asiassa on itsestä kiinni. Vain täys heikko, moraaliton kuspää etenee (yhtään vähättelemättä varatun vastuuta).


      • kylmäkalle

        Rakastua voi keneen vaan, mitä ihmettä sekoilet. Rakaus on fantasiaa ja sitä löytyy elokuvista ei tosi maaimasta.


    • Senkotonatapahtuu

      Korkeintaan sellainen jolla on se nautinto kyseessä. Tiedän myös yhden joka kotonaan tarjoilee varatulle. Se mitä se tarjoilu sisältää emme voi tietää. Mutta kuultiin juuri sen ostaneen jopa lahjoja sille. Monta vuotta ovat tulleet nähdyksi. Eikä varattu ole eronnut joten eihän voi tietää iskeekö tuo nainen sitä ja millä syyllä. Sen puoliso ei ole koskaan mukana. Eronnut se on ja sinkku. No miksi kukaan ei kysy puolisolta tietääkö. No siksi kun olemme pelkkien juorujen varassa. Ei kannata tuhota oli tuossa salasuhteesta tai muusta kyse. Jos ne eroaa niin tiedetään sitten tuon käyntien syyn varatulla.

    • leikinjuoni

      Kyllä "nämä" naiset yleensä haluu vain seksiä ei heitä perhe elämä kiinnosta. Samoin kävi mulle, Tietoista flirrtiä päivä toisensa perään ja seksisuhdehan siitä tuli, nainen toki rauhoitteli ettei todellakaan ole kysymys parisuhde ajatuksista vaan pienistä nautinnonhetkistä kun mieli tekee. Eikä tällä naisella ollut mitään kiinnostusta työntää nenäänsä yksityiasioihini vaan hän halusi panna kanssani.

    • Kuolkoonkaikki

      SAIRAS ihminen iskee varatun.

    • ykkönenkakkonen

      Eivät naiset aina iskekään, varattu mies alkaa leikkiä sinkkua. Pelimiehet aloittavat sen jo nuorena. Minkälaiset naiset JÄÄVÄT pettävän miehen kanssa yhteen asumaan, silloinkin jos on rahaa lähteä? On monia syitä miksi mies lähtee, eivät miehet ole täydellisiä, ei kannata jäädä roikkumaan. Joskus takana voi olla kaikenlaista, joka selviää myöhemmin.

      • Erikoisianämäkakkoset

        Kyllä mä enemmän ihmettelen niitä kakkosia, jotka varatussa roikkuu tai ylipäätään varatun kanssa mihinkään alkaa, kun vaimoja, joilla rakennettu elämä ja pitkä historia avioon vihityn miehensä kanssa, yhteisine koteineen, lapsineen jne.

        Erikoisia nämä kakkoset, kun heidän mielestään vaimon pitäisi väistyä heidän onnen tieltä. Kumma, ettei mies kuitenkaan vaimoaan halua menettää, saati vaihtaa niihin kakkosiin.


      • tuostakinvoiselvitä
        Erikoisianämäkakkoset kirjoitti:

        Kyllä mä enemmän ihmettelen niitä kakkosia, jotka varatussa roikkuu tai ylipäätään varatun kanssa mihinkään alkaa, kun vaimoja, joilla rakennettu elämä ja pitkä historia avioon vihityn miehensä kanssa, yhteisine koteineen, lapsineen jne.

        Erikoisia nämä kakkoset, kun heidän mielestään vaimon pitäisi väistyä heidän onnen tieltä. Kumma, ettei mies kuitenkaan vaimoaan halua menettää, saati vaihtaa niihin kakkosiin.

        Kaikkein kummallisempia ovat he, jotka luulevat tyhmyydessään, ettei vaimo heistä tiedä ja ryhtyvät sitten, kun huomaavat todellakin jääneensä kakkoseksi häiriköimään ja piinaamaan vaimoa. Ei ole kovin empaattisen ihmisen toimintaa tuollainen. Joskus vaimot ovat viileän diplomaattisia, eivätkä välitä näistä pyrkyreistä, koska näkevät miehessään siellä kodissa ja yhteisen peiton alla, ettei kyse ole mistään vakavammasta. Kyllä miehen käytös kotona paljastaa, että missä mennään ja miten kannattaa suhtautua syrjähyppyyn niin, että saa lapset ja oman perheen pidettynä täysipäisenä, eikä alennu kakkosen duunailujen tasolle. Aina on jalkavaimoiksi pyrkijöitä ollut ja aina niitä tulee olemaan.


      • hirviösekoilijat
        tuostakinvoiselvitä kirjoitti:

        Kaikkein kummallisempia ovat he, jotka luulevat tyhmyydessään, ettei vaimo heistä tiedä ja ryhtyvät sitten, kun huomaavat todellakin jääneensä kakkoseksi häiriköimään ja piinaamaan vaimoa. Ei ole kovin empaattisen ihmisen toimintaa tuollainen. Joskus vaimot ovat viileän diplomaattisia, eivätkä välitä näistä pyrkyreistä, koska näkevät miehessään siellä kodissa ja yhteisen peiton alla, ettei kyse ole mistään vakavammasta. Kyllä miehen käytös kotona paljastaa, että missä mennään ja miten kannattaa suhtautua syrjähyppyyn niin, että saa lapset ja oman perheen pidettynä täysipäisenä, eikä alennu kakkosen duunailujen tasolle. Aina on jalkavaimoiksi pyrkijöitä ollut ja aina niitä tulee olemaan.

        Ei nekään järin älykkäitä, jotka kokevat että perheen jättäminen samantein rakastuessaa on rakkaudenosoitus tätä uutta kohtaan. Päässä on vikaa tälläisellä, jos sillä rakkauden kohteellakin. Hirvittävää tuhoa kylvävät. Siis täysin järkyttävää touhua.


      • koittakaatajuta
        Erikoisianämäkakkoset kirjoitti:

        Kyllä mä enemmän ihmettelen niitä kakkosia, jotka varatussa roikkuu tai ylipäätään varatun kanssa mihinkään alkaa, kun vaimoja, joilla rakennettu elämä ja pitkä historia avioon vihityn miehensä kanssa, yhteisine koteineen, lapsineen jne.

        Erikoisia nämä kakkoset, kun heidän mielestään vaimon pitäisi väistyä heidän onnen tieltä. Kumma, ettei mies kuitenkaan vaimoaan halua menettää, saati vaihtaa niihin kakkosiin.

        Siis jos mies pettää kerran, pettää aina, ellei ole joku ihme poikkeus. MIES tekee sen ihan itse. Kakkoset eivät ole aiheuttaneet sitä, minkälainen mies on. Miten on noin vaikea tajuta? Ei monelle miehelle ole väliä, vaikka olisitte rakentaneet 1000 vuotta "yhteistä elämää", mies voi silti jättää ja ottaa seuraavan. Kannattaa etsiä elämään muuta sisältöä kuin pelkkä mies. Jos miehellä ei ole kiinnostusta enää tai tiettyjä arvoja, silloinkin ehkä menee.
        Hienoa jos joku löytää munkkimaisen tai älykkään miehen joka on uskollinen, ja elää kanssanne 60 vuotta. Joillekin miehille käy monenlaiset naiset seksimielessä ja ovat vietävissä nuoren naisen matkaan, miehet eivät ole naisia arvoineen. AVATKAA SILMÄT. Jätän teidät valehtelemaan itsellenne edelleen, sääli mitä ajan tuhlausta. -Maapallo ei ole mikään "enkeliulottuvuus", monet miehet voivat olla aika raakoja.


      • enkatsonutpäivääkään
        tuostakinvoiselvitä kirjoitti:

        Kaikkein kummallisempia ovat he, jotka luulevat tyhmyydessään, ettei vaimo heistä tiedä ja ryhtyvät sitten, kun huomaavat todellakin jääneensä kakkoseksi häiriköimään ja piinaamaan vaimoa. Ei ole kovin empaattisen ihmisen toimintaa tuollainen. Joskus vaimot ovat viileän diplomaattisia, eivätkä välitä näistä pyrkyreistä, koska näkevät miehessään siellä kodissa ja yhteisen peiton alla, ettei kyse ole mistään vakavammasta. Kyllä miehen käytös kotona paljastaa, että missä mennään ja miten kannattaa suhtautua syrjähyppyyn niin, että saa lapset ja oman perheen pidettynä täysipäisenä, eikä alennu kakkosen duunailujen tasolle. Aina on jalkavaimoiksi pyrkijöitä ollut ja aina niitä tulee olemaan.

        jaa vai että pettäminenkö ei ole vakavaa! minusta se on vakavaa! ja ukko sai lähteä heti aivan välittömästi.


    • klsssg

      Jos nainen on vapaa, ei hänellä ole mitään syytä olla huolissaan. Mies tuossa on se kusipää. Monesti miehet juuri ovatkin kovin vapaita puheissaan ja alkavat suhteeseen siitä huolimatta. Tosin en alkaisi varatun kanssa suhteeseen, tekisi saman ajastaan mulle.

    • kokpkpk

      Jokainen kantaa vastuun omista tekemisistään. Ei voi yksipuolisesti syyttää toista naista tai miestä. Syy on aina pettäjän korvien välissä.

    • vierestäkuunnellut

      Jos vieras nainen haluaa kokemuksen omaavaa miestä silloin on parempi vaihtoehto vikitellä jo suhteessa olevaa jolla jo kokemusta perhe elämästä jos siis nainen etsii parisuhdetta, seksi taas ihan toinen asia. On myös niin että harvemmin ne perheeliset miehet jää roikkumaan nurkkiin kun saa halut tyydytettyä, sinkut voi taas tehdä sen. Tällä tavoin yksi tuntemani sinkku nainen kuvaili miestoilailujaan.

    • Jonkunlapsi

      Onko jonkun mielestä oikeasti hyvää ja kunnioittavaa käytöstä naida jonkun toisen puolisoa? Tietäen, miten paljon se satuttaa sitä puolisoa. Olkoonkin niin, että se varattu on tottakai vastuussa ja sehän siinä pettää, mutta että joku voi tehdä toiselle ihmiselle, tuntemattomallekaan, niin pahasti, että vehtaa tämän puolison kanssa.

      Aika kaksinaamaista selittää, miten tuomitsee pettämisen ja pettäjän toiminnan ja samalla kuitenkin mahdollistaa itse se toiminta jakamalla persettään, koska "oma perse on etusijalla, enkä mä ole vastuussa mistään".

      • jätettyolen

        EI ole mielestäni hyvää. Surullinen ja pahoillani olen, jos sellaisesta olet kärsinyt.


    • Yksipuoliasiasta

      Ei se kakkonen aina halua varattua äijää itselleen. Hän vain lainaa miestä vaimolta. Jotkut jopa haluaa lapsen varatulta kun haluavat lapsen muttei äijää. Mies ei jää hameenhelmaan roikkumaan kun on vaimo kotona jota pelkää.

      Tällöin mies on kuin kirjaston kirja: Se lainataan, luetaan, ja palautetaan.

    • pillitpussiin

      Ei ole mitään syytä hajoamiseen eikä eroon jos perusasiat on kunnossa, ei sitä kukaan ulkopuolinen voi rikkoa.

    • selailakki

      Nainen joka on ihastunut, mutta nainen jolle toisen ihmisen perhe ei merkitse mitään. Nainen joka tyynnyttää mielensä omilla valeillaan tai miehen kertomilla valeilla, vaikka aavistaa totuuden.

    • KokenutK

      Se on varmaan maksullisille naisille ikävää, kun on niin paljon näitä ilmasia hu*ria, bisnes kärsii. Kuka sitä nyt viittii rahaa siihen käyttää, ku ilmasikskin saa. Vaikkakin kyllähän ne maksulliset on aina laadukkaampia, kuin ilmaset, niin ulkonäössä kun seksissäkin. Mutta eipä sillä usein ole väliä, kunhan on helppoa, ja sitähän se on kun tyrkkyjä löytyy niin paljon.

      • nallipalaa

        On maksulliset tasokkaita monessakin mielessä, maksaa toki mutta käyhän se puolisokin pidemmän päälle kalliiksi ja mahd. ero tiulanteessa tulee kynityksi kunnolla.


    • Anonyymi

      Sellaista, mikä ei ole jo lähtökohtaisesti rikki, on vaikeampi saada hajoamaan. Myöskään varattua osapuolta ei noin vain isketä ellei hän sitä itse halua, ei kukaan aseen kanssa mihinkään ole pakottamassa. Ulkopuolista on näissä asioissa aivan turha alkaa yksistään syyllistämään. Toisen ihmisen omatunnosta on myöskään turha puhua koska ei voi astua samoihin saappaisiin. Jokainen ihminen, tilanne ja tapaus on taustoineen aivan erilainen, mistään ei tulisi koskaan ajatella mustavalkoisesti.

      Jotenkin uskomatonta, että vielä 2020-luvulla ihmiset vannottavat ja pakottavat toisiaan elämään onnettomina huonoissa ihmissuhteissa syyllistämällä tai vetoamalla ties mihin. Kaikilla pitäisi olla vain kurjaa ja yritetään vetää samaan suohon. Miksi ei voitaisi vain eheytyä ja yrittää voida paremmin, tuoda hyvää itselle ja muille. Luulisi että haluttaisiin elää aidosti onnellisina.

    • Anonyymi

      Sellainen, joka haluaa sitä miestä, toisin kuin se haluton eukko.

      • Anonyymi

        Ja kun tarkemmin ajattelee, se onkin sille pihtarille ihan oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kun tarkemmin ajattelee, se onkin sille pihtarille ihan oikein.

        Pihtaria onnistaa. Toisen roska toisen aarre. Eipä varmaan kiinnosta, jos ei ukkoonsa enää haluakkaan.


    • Anonyymi

      Entäs jos se olikin mies joka iski hänet???

      • Anonyymi

        Miksiköhän mies sitten iski? Ihastui naisen kauneuteen, seksikkyyteen? Vai pelkkä pano mielessä, ei tunteita tai kunnioitusta naista kohtaan? Sanopa se.


    • Anonyymi

      Ei se toinen nainen pääse iskemään miestä välistä jos parisuhde on kunnossa. Se on varma jos joku on. Sitä kun on sokea omalle käyttäytymiselleen. Suhteessa hyvin usein hiertää ne makuuhuone jutut. Rakkaus ja seksi toimivat parisuhteessa liimana. Tämän kun ihmiset ymmärtäisivät.

    • Anonyymi

      Ei se niin mene! Rakastaa voi vaikkei seksielämä olisikaan huipussaan.

      Rakkaus on yhteenkuuluvuuden tunnetta, toisen kunnioittamista ja huolenpitoa, vastuunottamista. Se on hellyyden osoittamista, läheisyyttä, yhteisen arjen pyörittämistä. Se on yhteiset haaveet tulevasta ja rakkaat muistot menneestä. Rakkautta on jaettu vanhemmuus.

      Syystä tai toisesta seksitöntä liittoa (ikä, sairaus...) ei voi leimata suoralta kädeltä rakkaudettomaksi, jos se on molempien osapuolien yhteinen valinta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4914
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3227
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1375
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1206
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      64
      887
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      868
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      847
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      708
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe