Hymylääkärit kokemuksia

Hymiz

Onko kellään kokemuksia Hymylääkärien hammaslaminaateista?

20

2971

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiapitoinen

      Ei ole eikä tule :)

      Kyseessä on sama huijarijoukko, jotka ovat saaneet toimintakiellon jo esim. Porissa (Meidänklinikka tms.).

    • Intrested

      Itsekkin huomasin ko. firman kun kartoitin laminaattien hintoja. Onko kukaan ottanut laminaatteja hymylääkäreiltä?

      • Ang1995

        Ei kannattaa todellakaan ottaa täältä mitään. Kävin itse tyhmäänä sinne ottamaan laminaatit ja on ollut vaan ongelmia: laminaatit on irtonut kahdesti kun on käyttänyt hammaslanka. Vaikka ei pitäisi. En suositelle yhtä tämä ja huono palvelu sen jälkeen kun on maksanut.


    • jwtyhey6e

      Halvat ja hyvät

    • Loimaalainen

      Älkää vaan helvetissä menkö sinne. Kuulin jutun, jossa hammaslääkäriomistaja oli laittanut imurissa käyneen laminaatin potilaan suuhun sitä desinfioimatta. Ihan oman hyvinvointinne vuoksi... halpa ja huono.

    • Ang1995

      Huono ja eivät pysy suussa kun pitää on ollut vasta noin 4kk ja ovat irtonet jo kahdesti. En suosittele yhtään. Yritän saada rahat takaisin ja että poistaisivat nämä paskat laminaatit:

    • njetjanjet

      Ei pysy suussa. Täysin turhautunut juoksemaan siellä uudelleen ja uudelleen..

    • Rahatmenihukkaan

      Huijareita ovat todella. Piti olla hammaskiven poisto ja soodapuhdistus, mutta heittivät ulos 10 min näennäisen puhdistuksen jälkeen ja väittivät etten ole tilannut soodapuhdistusta ollenkaan
      . Ajanvarausvahvistuksessakin tämä lukee joten ihmettelen toimintaa.

    • Luntzu

      En suosittelisi tämän yrityksen palveluita kenellekään. Minulle tehtiin hammassilta - Huono kokemus. Minua pyydettiin maksamaan lasku ennen kuin hoito minulle tehtiin. Minä maksoin laskun, mutta kuitenkaan he eivät olleet kiinnostuneita tekemään hoitoa hyvin: monta kertaa peruivat varatun ajan, eivät vastanneet soittoihin ja yhden kerran lääkäri ei edes tullut paikalle minulle varattuna aikana. Hoito luvattiin tehdä kahden viikon aikana ja 3:lla käyntikerralla, mutta sen sijaan kävin siellä yli 3 kk ja kuusi kertaa. Ja kuitenkaan ei ollut laadukasta työtä, minkä takia jouduin menemään toisen yrityksen hammaslääkärin luo korjaamaan tehdyn hoidon virheet. Hinnat tässä yrityksessä ovat halvemmat kuin muilla, mutta kokonaisuudessa tuhlasin enemmän rahaa, aikaa ja kaikista tärkeintä hermoja.

      • TAZ

        Minulla sama tilanne. Oletko vaatinut rahoja takaisin? Onko edes mahdollista saada... Löysitkö tilalle hyvän hammaslääkärin?


      • Luntzu
        TAZ kirjoitti:

        Minulla sama tilanne. Oletko vaatinut rahoja takaisin? Onko edes mahdollista saada... Löysitkö tilalle hyvän hammaslääkärin?

        En vaatinut rahoja takaisin. Menin sen jälkeen kotihammas-hammaslääkäriin. Hammassilta korjattiin, mutta kuitenkin kovaa ruokaa on hieman hankalaa syödä. Mutta toivon että aikanaan helpottuu.


    • Hammaskivi

      Minulle tehtiin hammaskiven poisto ja soodapuhdistus. Suorittaja (liekö ollut suuhygienisti?) oli ilmeisesti venäläinen. Ei puhunut suomea eikä juuri englantiakaan. Ultraäänilaitetta ei ollut ja jotenkin vaikutti vanhanaikaisilta niiden systeemit muutenkin.
      Erikoisinta kuitenkin on, että minulle ei sanottu mitään syvästä ientaskusta viimeisessä hampaassa. Hammaslääköri ihmetteli tätä, kun hammas jouduttiin pari viikkoa myöhemmin poistamaan. Oli tulehtunut ja viereen tullut paise.
      Tänään kävin kunnollisessa hammaskiven poistossa koulutetulla, suomea puhuvalla suuhygienistillä. Mikä ero! 60 min.meni ja hän ihmetteli, kun oli niin paljon hammaskiveä ja sanoi, että ei näytä siltä että olisi vuosi sitten poistettu. Nyt joudutaan ientaskujen vuoksi vielä jatkamaan puhdistusta parin viikon kuluttua.

      Aika uskomattomia eroja on hammaslääkäri/suuhygienistipalveluissa! Toivottavasti Suomen viranomaiset valvovat tilannetta ja puuttuvat tarvittaessa Hymylääkärien tapaisen yrityksen toimintaan.

    • töölöläinenkin

      Onko yrityksessä vielä toimintaa. Puhelimeen ei vastata eikä ovia avata.

      Outo paikka.

    • Vihainenainen

      Voi helvetti! Se paikka pitäisi lopettaa ihan oikeesti! Multa varastettiin rahaa 600€ niitten piti laittaa mulle 12 laminaattia ylös. Tää venäläinen laitto 6 ja seuraavalla istunnossa piti seuraavat laittaa eikä vastaa puhelimeen, viesteihin tai avaa ovea tai mitään muutakaan.

    • Laminaatti

      Voiko nää viedä oikeuteen?

      • Missä nämä pääkallolekurit toimivat ja millä nimellä löytyvät esim. netissä. Etten erehtyisi.


    • 12344302

      Ovat lopettaneet toiminnan ja muuttaneet ulkomaille... yllätys. Valviraa ei näköjään kiinnosta.

    • 112211

      Hyvät asiakkaat!
      Olemme valitettavasti lopettaneet toiminnamme.
      Hammaslääkärimme Valentina Vagimova, ja hänen miehensä Sergey Galyan varastivat kaiken yrityksen omaisuuden. Heillä on hallussaan myös potilaiden etukäteen maksamat hoidot joita potilaat eivät nyt siis tule saamaan.
      Valentina ja Sergey ovat paenneet Israeliin, jonka kansalainen Sergey on.
      Mikäli olit potilaamme, kehoitamme tekemään rikosilmoituksen Suomen poliisille.
      Kasakka ottaa sen mikä on huonosti kiinni

    • Anonyymi

      Hei, onko joku tehnyt rikosilmoitusta näistä? Mulle tehtiin viisi laminaattia, ehjät hampaat hiottiin pieniksi tikuiksi, joissa laminaatit ei pysyneet. Monta kertaa lähtivät irti. Kävin muutaman kerran valittamassa ja HL lupasi tehdä kruunut, mutta katosi ennen kuin teki niitä. Meni rahat hukkaan ja nyt joudun maksamaan tuplasti enempi että saan hampaani kuntoon. Törkeää toimintaa.

      • Anonyymi

        Minulle tekivät viime kesänä 8 laminaattia ylös. Kaksi jo lähtenyt. Onko muut tehnyt rikosilmoituksia? Saako mistään haettua korvauksia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1826
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      46
      1608
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1497
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1485
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe