flirttailu töissä

ihmetyttö konttorista

miten tässä pitäis tehdä...?Töissähän on hauskempaa jos flirttailaan vähän.Mutta mutta...miten vakavaa tämä flirttailu on?Esim kun on firman juhlat, ja kaikki kännissä, niin tottakai flirttailu maistuu.Miehet...onko flirttailu teille leikki, vai miten ajattelette työpaikka flirttailusta?
Onhan se hauskaa kun vähän mua vanhempi pomo flirttaa, mutta vaarallista :)?

8

3919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juha

      ..flirttiä ei olisi mistään kotoisin. Tylsää.

      Mutta työpaikalla flirttailu, ainakin jos johtaa "eri tasoille" kuten kopiokone, työpöytä jne.., tuo mukanaan harmeja..

      No joo, joskus ylennyksenkin ;)

      • WANDA

        Mitäh?? Onkos Juha päästänyt jonkun kopiokonetasolle alentuneen "Heli-hellanteltun" päässä uraputkessa etenemään?

        Mikä se teidän virman liikevaihto olikaan? Entä virmanne visiot? "Jos saan, niin annan" vaiko "Raskas työ ja itsestäänselvät huvit"?


      • Heli
        WANDA kirjoitti:

        Mitäh?? Onkos Juha päästänyt jonkun kopiokonetasolle alentuneen "Heli-hellanteltun" päässä uraputkessa etenemään?

        Mikä se teidän virman liikevaihto olikaan? Entä virmanne visiot? "Jos saan, niin annan" vaiko "Raskas työ ja itsestäänselvät huvit"?

        keksi paremmat "salanimet".


      • Juha
        WANDA kirjoitti:

        Mitäh?? Onkos Juha päästänyt jonkun kopiokonetasolle alentuneen "Heli-hellanteltun" päässä uraputkessa etenemään?

        Mikä se teidän virman liikevaihto olikaan? Entä virmanne visiot? "Jos saan, niin annan" vaiko "Raskas työ ja itsestäänselvät huvit"?

        Omaa uraputkeani siinä edistää yritin..

        Liikevaihtoakin tuli fudujen verran..

        Virman visiot eivät enää ajatuksissani päällimmäisinä. Oma "visioni" kuitenkin että antaessaan saa.
        Pikku vastoinkäymiset ja "työtapaturmat" eivät tässä päätäni käännä.. :)


      • ihmetyttö konttorista

        onhan flirtti elämän suolaa, ainakin jos työ on tylsä :).
        Mutta pistää se miettimäänkin...miksi hän flirttaa, kun tietää että olen varattu?Hänkin on varattu


      • ....
        ihmetyttö konttorista kirjoitti:

        onhan flirtti elämän suolaa, ainakin jos työ on tylsä :).
        Mutta pistää se miettimäänkin...miksi hän flirttaa, kun tietää että olen varattu?Hänkin on varattu

        pitäisikö minun tyttöystävänä olla mustasukkainen jos mieheni flirttaa työpaikallaan, ravintolassa baarimikkona, sekä työkavereilleen että asiakkaille!!?

        ...en ole mustasukkaista luonnetta, mutta kaikki ystäväni ihmettelevät sitä että mieheni flirttaa kaikille muille naisille. eikö pieni flirtti kuulu jokaiseen työpaikkaan? ja jos tarjoilija pienellä hymyllä tms. saa vaikka paremman tipin, niin voiko siitä olla haittaakaan?

        pitääkö tässä oikeasti alkaa leikkimään mustasukkaista?


      • Öggghhh

        Itse ainakin järjestän potkut kaikille miehille, jotka flirttailevat kanssani töissä. Olen hyvä työssäni ja vedän miehiä puoleeni kuin kärpäsiä. Miehet ovat äärimmäisen yksinkertaisia ja tyhmiä. En tyydytä töissä kenenkään miehen tarpeita, eikä tehtäväni ole viihdyttää ketään. Kyllästyneet miehet flirttailevat, joten irtisanominen on ainut vaihtoehto, jos työ ei maita.


    • Virheistä.oppinut

      Ettekö te tajua jättää rauhaan nuo työkaverit. Jos tulee ero, niin työpaikalla on todella iso ongelma.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe