eikö löydy miehiä pistämään matuja kuriin?

eihyvä

taitaa olla matut ja suvakit liian pelottavia, vai mikä on ongelma?
poliisitkin vaan neuvottelee tai pyytelevät niiltä anteeksi olemassaoloaan.
hävettää.

20

656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hävittyjo

      Ei näytä löytyvän. :(

    • poliisit_vangittuina

      Vieläkö ne poliisit on vangittuina käydäänkö neuvotteluja terroristien kanssa heidän vapauttamisekseen

    • päälekäyvää-olemusta

      Varmaan tilanne päällä nytkin, sehän on näitten elämää -kokoajan rökytä ja olla ylimielinen kantaväkeä kohtaan ruakkijoitaan.

      näin nämä aina tulee käytäytymään

    • Tampere1979

      Matut käyttäytyy joka puolella Suomea kyseenalaisesti. Silti kukaan ei tee mitään. Olin terassilla Tampereella viime kesänä kun matujen ja suomalaisen välille tuli jotain. Matuja 6-7 ja suomalaisia terassi täynnä. 5 min kähinän jälkeen kolme suomalaista oli ottanut osumaa ja matut lähti mölisten pois. Särkivät mennessään kaksi terassin tuolia. Matut voitti. Matuilla ryhmähenki kunnossa.
      Suomalaiset ottivat kuvaa ja jatkoivat kaljan ryystämistä pää painuksissa.
      Luulenpa että turpaan ottaneet suomalaiset maksoivat tuolitkin...

      • Mabse1979

        Kumpaan porukkaan kuuluit? Otitko osumaa vai ryystitkö pää painuksussa kaljaa?


      • Tampere1979

        Olin hiljaa vaan koska olin akan kans liikenteessä. Mutta ihmettelin kovasti kun pieni ryhmä ehkä irakkilaisia pisti ranttaliksi niin et suomalaiset ei voinu mitään. Ne pyyhki lattioita niillä kolmella jotka uskalsi sanoo vastaan. Baarissa isoja suomalaisia korstoja mut ei kukaan mennyt apuun. Suomalaisilla ei ole yhtään sitä ryhmähenkee. Ei tippaakaan. Täällä pitää pärjätä yksin. Ei tartte auttaa prkkkkk.....


    • Mietäää

      matut tuntuu olevan kaikki kuuma kalleja. Jotenkin ne pitäs saada pelkäämään suomalaisia mut nyt on toisinpäin.

    • 21111111111111111111111

      Kaikki odottavat, että joku muu tekee, ettei itse tarivtse mitään tehdä. Sinä mukaanlukien.

    • pohojolaane

      Eihän Pohojanmaalta miehiä löydy.Puukkojunkkareidenkin aikaan miehet kovan paikan tullen menivät naisten helmoihin suojaan. Kyllä siellä naisten täytyy ottaa homma haltuun jos haluaa alueen rauhoittuvan.

    • ajastaanjälissä

      Eipä järki paljon päätä pakota, tyhmyys loistaa läpi , kun ihminen sylkee toisen päälle.
      En tiedä montaakaan eläin joka näin tekee, mutta Laama on ainaskin yksi.

      Ennen muinoin romaanitkin tekivät tuota, mutta niilläkin on järki tullut, tahi tulleet nyky 2000 vuosisadalle elämään.
      Näyttääkin, että mamut ovat vain jääneet ns, antiikin kreikan ajalle.

    • urpooo36

      Kauhavan ihmiset on aina ihannoinut juoppoja (häijyjä) .. Miehet sieltä poistettiin ilmasotakoulun myötä.. He myös oli ulko paikkakuntalaisia .. Valheella ja velalla Kauhava tunnetaan, eniten maksuhäiriöitä suomessa .. Naiset paksuja ( entisiä Lapua ja Härmäläisiä , suurin osa yksin huoltajia ,, Ukot kun ryyppää ... Ei kauhavalla ole miehiä .. voi surkeus ..

    • suvakkejavarokaa

      Suomessa ei voi edes ajatella pistävänsä Mamut kuriin tekee ne mitä hyvänsä.Pelkästä mielipidekirjoituksesta, jossa asettaa valvomattoman maahanmuuton hoitamisen kyseenalaiseksi ,saa poliisin ovelleen.Olet välittömästi linnassa jos lyöt edes takaisin puolustaaksesi itseäsi tai läheistäsi,mamulle kyllä löytyy syyksi päällekarkaukseen hänen kertomansa kamalat tapahtumat lähtömaassa ja siitä johtuvat traumat.Vai olisiko väkivaltaisuus se syy jonka vuoksi hän joutui poistumaan maastaan,tuliko tehtyä tekoja jonka vuoksi tuli äkkilähtö.
      Nämä satusedät ovat valtiovallan,suvakkien,toimittajien erityisessä suojeluksessa,kuvaavaa on esimerkiksi Kauhavan sivistysjohtajan lausunnot ,onko mies tehtäviensä tasalla vai suvakki joka pesee mustaa valkoiseksi.

      • suvaitsevainennainen

        Puukon arvet paranee ja ne voi peittää paidalla, mutta vihapuhe murentaa yhteiskuntamme.


      • suvakkejavarokaa
        suvaitsevainennainen kirjoitti:

        Puukon arvet paranee ja ne voi peittää paidalla, mutta vihapuhe murentaa yhteiskuntamme.

        Taitaa vaatia paitakauppojen lisäämistä.Suvakkien vihapuhe on todellakin murentanut yhteiskuntamme.


    • koneeseen-vain
    • Joko_unohtui

      Edellinen vihapuhekampanja 1940 luvulla,se aiheutti tuhansien ja tuhansien syyttömien ihmisten kaasuttamisen hengiltä ja ruumiiden polttamisen.
      Joten voisitte saatanan urpot vähän miettiä mitä puhutte.

      • SilliMaakariKapoteen

        No sori hei. Unohdetaan se kaasuhomma. Perustetaan saippuatehdas.


      • Kotiikävä

        Eihän tässä olla ketään tappamassa, vaan kotiuttamassa muslimit rakkaaseen kotimaahansa, koska selvästi voivat pahoin suomessa. Siellä saisivat olla niin kuin tykkää ja mihin on kasvatettu. Voisivat puukottaa toisiaan ja tehdä iskuja kaikessa rauhassa.


    • KaktustaArseeseen

      Kauhavalla ja Härmänmaalla on aina ollu pelokasta kansaa. Ennen se kansa pelkäs puukkojunkkareita. No, puukkojunkkarit kuoli sukupuuttoon. Pelkäävä kansa silti jäi. Nyt se pelkäävä kansa pelkää uusia puukkojunkkareita, eli mutuja, vai matujako ne oli. Sama efekti kuitenkin. Tarttettaas taas se ruma fallesmanni, laittamaan porukka ruotuun, ettei kansan tarttis peljätä.

    • Ei parane mennä mamuja kurmoottamaan. Jää kiinni ja tuomio tulee...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      647
      4966
    2. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      127
      3828
    3. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3720
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3091
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      14
      2894
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2484
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2361
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2240
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2147
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      51
      2134
    Aihe