Mikä siinä oikein on,kun fiksuksi luulemani ihminen istuuduttuaan ns.autonrattiin muuttuu täysin pöljäksi?
Vaikka autokoulussa on perusasiat jo opetettu,niin ei mee perille,ei missään tapauksessa.
Minkä hemmetin takia pitää ajaa edelläkulkevan ajoneuvon persijeen,niin että romina käy.Ei se mene kaaliin,että jos henkilövaunua yritämme pysäyttää siinä vaiheessa kun edellä menevän jarruvalot syttyy,niin myöhästä on .Ei oo semmosta mäkistä vielä syntynyt.
Auto hieno,ihminen pöljä.
4
374
Vastaukset
- Dreamteamgirl
Miksi pöljät ihmiset kirjoittaa samat tai sisällöltään vastaavat valitusvirret tänne jokapäivä. Ei kai kukaan ole niin pöljä että luulee sen jotain hyödyttävän. Ei asenteita muuteta sillä että valitetaan foorumeilla.
Itse asun eteläsuomessa ja autoilen jo pelkästään työmatkojentakia suhteellisen paljon. Ajan vuodessa noin 45-55tkm. Vaikka liikunkin paljon omalla autolla ja usein jopa eri paikkakunnilla niin en ole havainnut "yleistä liikenne kaaosta" vaikka tämän foorumin mukaan jokainen ihminen on välinpitämätön kuljettaja (paitsi itse) ja rikkoo vähintääkin 2 liikennesääntöä kokoajan.
Mielestäni liikkenne sujuu pääasiassa hyvin ja joustavasti. Joitakin ongelma paikkoja on tietenkin, mutta eihän mikään voi olla täydellestä, eikä pidäkkään. Joskus tapaa ns."hulluja ja mielenvikaisia" hurjastelijoita ja liikenneterroristeja joita täällä parjataan kovasti, mutta onneksi niitä tulee vastaan todella todella harvoin. Sumuvalotkaan ei ole vielä minua alkaneet häikäisemään, vaikka omassa autossani ei niitä edes ole.
Turvallista matkaa kaikille teille.- Kalju
Suomalaisilla autoilijoilla EI ole Alkeellisiampakaan käyttäytymistapoja maantiellä,lukuunottamatta muutamia harvoja poikkeuksia.
Mm.Suojatiet,pyöräilijöiden huomioiminen,jalankulkijat eivät kuulu suomalaisen keskivertopöljän autilijan kategoriaan.Olen edelleenkin samaa mieltä mitä aiemmin mainitsin.Tiedoksi autilijoille:Pyöräilijä on aivan samanarvoinen kuin mersumies. - joo-o
"Sumuvalotkaan ei ole vielä minua alkaneet häikäisemään, vaikka omassa autossani ei niitä edes ole."
miten ne oman auton valot voisivatkaa sinua häikäistä (naisen logiikka) - se on
Samaa mieltä siitä, että mitään liikennekaaosta en ole minäkään havainnut, vaikka en yhtä paljon ajakaan kuin sinä.
Sellaiset teiden terroristit mitä tuntuisi tämän foorumin perusteella olevan liikenteessä läjäpäin, loistavat poissaolollaan, tai ainakaan asenne ei tunkeudu minun kuskinpukilleni asti. Ainahan jotain poikkeuksia löytyy, mutta suurin osa on sellaisia tapauksia että ei niistä kannata edes ärsyyntyä.
Viihdettähän tämä foorumi on. Mikään kun ei estä leikkimästä typerämpää tai rohkeampaa tai taitavampaa kuin onkaan.
Parempi että kytketään täällä aivot pois ja vaahdotaan, kun julkisilla teillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315346- 363701
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833263- 112505
- 292102
- 122027
- 1631876
- 1051352
- 141318
- 1371154