Nyt sai riittää kumppanin etsintä

Luovuttanutmies

On se vain pakko todeta, että ei enää jaksa yrittää etsiä kumppania, kun ei kerran kelpaa niin ei sitten kelpaa. On sitä nyt tässä pian jo 15 vuotta yritetty, aikansa kutakin. Mies olen. On yritetty luoda kontakteja baareissa. Vaikka sitä kuinka kohteliaasti lähestyisi, naiset ne aina irvaillen käskee häipymään pois. On kokeiltu nettitreffejä useasti - ei ikinä vastauksia viesteihin, vaikka kirjoittaisi mitä. Tinderit ladattu, ei tule macheja.
Ihan mahdottoman vaikeaa kyllä on tuo kumppanin löytäminen, kun ei edes alkuun pääse millään. Jos ei kerran ole sellaiseksi syntynyt, ettei omana itsenään kelpaa tämän päivän naisille, niin ollaan sitten yksin, eipä se tarvitse kuin kerran päättää.
Taitaa ne kriteerit vain olla nykyään niin kovat, eipä sille mitään voi kuitenkaan, maailma on nyt tällainen. Itselläkin oli yksi kriteeri, se että kummankin olisi hyvä olla toistensa seurassa, ei muuta. Nyt on kuitenkin luovutettu kumppanin etsintä, ja se päätös saa pitää. Toivottavasti en ole ainoa, joka tämän päätöksen on tehnyt.

55

1153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuuss

Sellaista se on meidän rumien miesten elämä että ei naiset meitä halua.

• Totuuseipalamuttasavuaa

Miten se menikään. Ruman miehen sisällä asuu ruma mieli ja ja komean miehen sisällä asuu komea mieli. Vai että komean sielun omistaja on myös komea ulkoa. Ja ruman sielun omistaja ei voi olla komea edes kauniin naisen sylissä.
        Naisen mieli jos naisen sisällä niin se on jo puoli voittoa, se taas miltä se sielu näyttää on jokaisen naisen omassa silmässä.
        Noin yleistettynä kauniin naisen sydämessa asuu aina komean miehen mieli. Ja ruman naisen naisen sielussa asuu komean miehen sielu. Ainoa tuossa oleva epätotuus on tietenkin se ettei rumia naisia ole on vain väärin ymmärrettyjä mieliä.

• totuuden.avokämmen

Näinhän se menee. Jopa keskitasoiset pullukkanaiset haluavat täydellisen miehen. Miehen matka deittimaailmassa voi nykyään tyssätä mitä naurettavimpiin asioihin. Kengät, paita, hiustyyli yms. pitää olla prikulleen oikein eikä melkein. Nettimaailmassa kuvien pitää olla täydellisiä ja niistä täytyy löytyä "elämää, menoa ja meininkiä". Jopa ammatti voi olla liian epäseksikäs naisen mieleen.

Siis aivan naurettavaa. Täytyy ihmetellä miten maailmasta vielä löytyy näitä "valkoritareita". Naiset eivät välitä miehistä pätkääkään. Komeat, varakkaat ja statusmiehet ovat asia erikseen, koska nainen voi hyötyä näistä miehistä. Näidenkin miesten pitäisi olla raivoissaan, koska loisiahan nämä naiset ovat. Joudut työttömäksi tai tulee alamäkiä, niin nämä loiset lähtevät ovet heiluen ja vievät lapset ja omaisuuden rippeet mennessään.

Perrrrrkele!

• EdesUnissa
    • blondie88

Mene thaimaahan esim pattayalle, siellä sinua onnistaa.

• Paskaneuvo

Mene ja mene.. Millä sitä köyhä menee ja hakee naisen kaukomailta?
        Sama kuin sanoisi nälkään kuolevalle että voita lotossa.

• itsekseenparas

En ole etsinyt kymmeneen vuoteen. En sen jälkeen kun jäin sinkuksi pitkän parisuhteen jälkeen. Tämä palsta pitää naisen maanpinnalla miesten suhteen. :D

• parhauttaitsekseen

En etsi. En sen jälkeen kun jäin sinkuksi pitkän parisuhteen jälkeen. Tämä palsta ja oikea elämä pitää miehen maanpinnalla naisten suhteen. :D

• itsekseenparas

Olet tyytyväinen sinkku kuten minäkin.

• elämän-matka

Voin kertoa omasta kokemuksestani, ettei miehillekään kelpaa muu kuin reiden kautta.

• kaisanoasaa

Ei minua kiinnosta naisen reisi vaan pillu.

• siksikoska
        kaisanoasaa kirjoitti:

Ei minua kiinnosta naisen reisi vaan pillu.

Olet huoramies.

• poisväritsanatjamuu

Siltä minustakin on alkanut tuntua, vielä muutama päivä lisää näitä "auttajia" niin lähellä kuin kaukana nii stoppi tulee. Sanon suorat sanat jokaiselle joka kuvittelee että olisin kiinnostunut.

• pilluapillua

Muistakin sanoa äläkä vaan uhoa.

• niinsaa

Suomessa on 1,1 miljoonaa yksinasuvaa ja tulevassa se luku nousee yli 1,5 miljoonaan.
      Siitä ei löydy paria? Miksi? Ei tarvita paria, Ei haluta viallista, halutaan täydellistä, mitä ei ole olemassa.
      Ei se vika tule rumuudesta. Ei ne kaikki miljoona ole rumia, mutta viallisisa ovat.
      Niin ovat parillisetkin vaan eivät ole sitä vielä tajunneet. Erotilastot puhuu yksinasumisen puolesta.
      Afrikassa eivät välitä vioista vaan satsaavat määrään.
      Jos täällä ei osaa naida kuin holmes saa lähteä. Jos mies ei ole täydellinen saa lähteä.
      Jos ei rakasta kuin sata rakastajaa ei ole mitään.
      Parinsadan vuoden päästä suomikansalaista ei enää ole. On vain mulatteja joista on tullut uusi kansa meidän tilalle.
      hekään ei pärjää täällä vaan valittavat kun on kylmä, muuttavat afrikkaan takaisin mutta eivät pärjää sielläkään ja kuolevat pois.

• Naismarsu

Sekä miehet että naiset ovat nirsoja. Ei haluta yhtään joustaa omissa kriteereissä eikä haluta edes lähteä tunniksi kahville jonkun kanssa, joka ehkä saattaisi olla älyttömän kiva, hauska ja mukava, mutta kun ulkonäkö ei ole tarpeeksi tasokas tai vyötärön ympärys ei ole riittävän pieni.

Olen ollut sinkkuna monta vuotta. En kelpaa edes kymmenen vuotta vanhemmille miehille. Ei jaksa enää pettyä.

• AndreiTsikatilo

Nainen ei enää tarvitse miestä välttämättömän elannon turvaamiseksi, jolloin heillä on varaa valita. Vain se 10 % miehistä kelpaa seksiin ja parisuhteeseen. Se on nyt näin, eikä muuta voi.

• yksinonparempiolla

Mihin seksiä tarvitaan tai parisuhdetta, ei ne ole pakollisia. Naiset pärjää hyvin ilman miestä. Mitä tekee puhumattomalla ja itsekseen viihtyvällä miehellä tai miehellä joka baarissa viihtyy mieluummim kaverien kanssa kuin edes yrittäisi keskustella.

• Anonyymi

Hyvin se 10 % on siennyt.

• Pillujen--asiantuntija

Jollei ole status ja raha kunnossa niin et naista saa. Axl smithillä oli kummatkin kunnossa ja naiset tienas huoraamisesta 3000 euroa per varvi

• eivanhemmat

Sellaisia ovat nuoret naiset.

• samaakauraa
        eivanhemmat kirjoitti:

Sellaisia ovat nuoret naiset.

Vanhemmat naiset ovat käyttäytyneet samalla tavalla ja käyttäytyvät jos vain pystyvät ja saavat mahdollisuuden.

• nytitkee

Akseli oli tyhmä pojankloppi.

• Moikka luovuttanutmies...itsellä samoin,leski,savuton, kaikkee shättijuttuja kokeillu,turhaan...mukava yksin lähtee lenkille, käydä sit suihkussa,nauttia illasta,parempi iltaisin köllähtää itsensä viereen ja aamuisin pirteenä aamiaiselle,pöytä katettu vain itselle, hyvää syksynjatkoa...

• bläkkendekker

Ihan itsekseen on hyvä olla. Kaksi kättä ja"bläkken dekker".

• Luovuttanutmies

Kiitoksia vastauksia, näköjään ei tässä onneksi yksin olla tämän asian kanssa. Olen monesti miettinyt, miksiköhän nykypäivänä se kumppani pitää olla justiin sellainen, mikä pitää olla justiin eikä melkein täydellinen. Ei sellaista vain millään voi olla. Hyvin pienistä asioista hylätään toinen, vaikka muuten olisi ok ja mukava. Tosi vaikeaa on päästä edes treffeille, vaikka kuinka yrittäisi.
      Vielä 20 vuotta sitten pariutuminen oli enemmänkin velvoite, ja yksin olemista pidettiin epätavallisena, nyt ei.
      Miksiköhän se ulkoinen olemus tuntuu olevan tärkeintä, eikö tärkeämpää olisi kumminkin se, että kaksi ihmistä tulevat keskenään hyvin toimeen ja jakavat elämän ilot ja surut. Ehkä tämä "some" on tehnyt maailmasta niin tosi pinnallisen, että ainoastaan komea kelpaa esiteltäväksi siellä, en tiedä....

• päästävippas

Rumat lyhyet miehet ovat katkeraa ja kateellista porukkaa.
      Kannattaa kiertää kaukaa.
      Jos mies on yli 40v ja vapaa niin siinähän on jotain pahasti vialla.

• hohohohoo.hou

Mutta naisessa ei koskaan..

• Nytriittää

Yli 40v sinkut naiset ne vasta outoja ovat. Huhuh mitä porukkaa, oikein vieläkin puistattaa. Äkkiä pois.

• jätärauhaansitten
        Nytriittää kirjoitti:

Yli 40v sinkut naiset ne vasta outoja ovat. Huhuh mitä porukkaa, oikein vieläkin puistattaa. Äkkiä pois.

Ihanko väkisin iholle tulevat?

• vippaspäästä

Lorttoilleet naiset on sitoutumiskyvytöntä ja tautivaarallista porukkaa.
      Kannattaa kiertää kaukaa.
      Jos nainen on lorttoilut niin siinähän on jotain pahasti vialla.

• miehenpäästävippas

Ei nainen lorttoile ilman miestä. Tauditkin on tulleet miehiltä.

• 37vMGTOW

Olen tehnyt saman päätöksen.

En saanut naista kun olin nuori, laitoin sen omaan piikkiin koska en ollut hirveän aloitteellinen. Sitten muutin kaupunkiin ja seinä nousi vastaan. Vain komeat miehet saivat naisia. Tavismiehet alkoivat saada naisia vasta lähempänä kolmeakymppiä. Minä en saanut silloinkaan.

Nyt kun olen muuttanut pienehköön kaupunkiin jossa ennen asuin, parikin yyhoota on kiinnostunut kun ovat kuulleet että minulla on rahaa, ei nyt valtavasti mutta sen verran että sen haavekämpän ostaa täältä. Kumma kyllä lapsettomat ja sellaiset joiden lapset on jo isoja ei kiinnostu, ei oman ikäiset tai edes vanhemmat, kelpaan siis vain jos kaupassa tulee elättäminen, en itsenäni.

Onneksi minulla on sijoitusvarallisuuteen liittyvä järjestely joka takaa että saan säännöllistä seksiä 19v naiselta. Se riittää, vaihtokauppa on rehellisempää kuin valheellinen rakkaus jonka ehtona on hyötyminen.

• hienoahienoa

Olet hieno ja älykäs mies. Toivottavasti muutkin yksinäiset sinkkumiehet tajuaisivat kuinka epäedullisessa asemassa he ovat naisten suhteen. Etteivät joutuisi cuck-aisuriksi huonoon suhteeseen. Ei naislla ole mitään oikeutta ensin tehdä jännämiehen kanssa lasta ja sitten hankkia kunnolista miestä rahoittajaksi itselleen ja äpärälleen.

• hienoonmies
        hienoahienoa kirjoitti:

Olet hieno ja älykäs mies. Toivottavasti muutkin yksinäiset sinkkumiehet tajuaisivat kuinka epäedullisessa asemassa he ovat naisten suhteen. Etteivät joutuisi cuck-aisuriksi huonoon suhteeseen. Ei naislla ole mitään oikeutta ensin tehdä jännämiehen kanssa lasta ja sitten hankkia kunnolista miestä rahoittajaksi itselleen ja äpärälleen.

Vastasit sitten itsellesi.

• hienoahienoa
        hienoonmies kirjoitti:

Vastasit sitten itsellesi.

Ei edes pidä paikkaansa. Olen myös nuorempi, vaikka 3X-vuotias olen itsekin. Olen sitä paitsi aina asunut pk-seudulla, enkä missään "pienehkössä kaupungissa". Siksi voinkin allekirjoittaa, että täällä pk-seudulla "seinä nousee vastaan" helposti naisten kanssa. Pk-seudulla on ehkä eniten sinkkunaisia, mutta he ovat samalla myös kaikista pinnallisimpia ja ärsyttävimpiä. Kai se on se pk-seutulisä, että "oon parempi ku asun Heltsinkissä!!!11!!", vaikka todellisuudessa on käytöstapojensa vuoksi huonompi ja myös tosiaan sen vuoksi, että niitä kilpaileviakin naisia on niin paljon. Niin muuten, enkä saa säännöllistä seksiä keneltäkään naiselta. Eli eroja löytyy. Mahdollisesti tuo 37v on trolli, mutta hyvä ajatusmaailma, niin hyvähyvä.

• jördissetä

En ole mitenkään erikoisen näköinen ja ikääkin on 50 ja risat. Viikonloppuisin tulee käytyä karaokessa eri paikoissa. Kun naisten kanssa höpöttelee ja välillä laulaa luikauttaa niin yleensä aina joku lähtee jatkoille. Taidan olla mieshuora.

• Ulkonäkö-on-kemia

Kumppanin hakeminen ei lopu koskaan. Vielä 68 vuotiaanakin haaveilet 25 v naisten pilluista.

• Tinder ja baarit eivät siis toimi? Mikset yritä keksiä jotain muuta?

• kiinnostaa.tietää

Mihin kouluun menit ja kuinka moneksi vuodeksi? Miten ja mistä saat rahoituksen koulun ajaksi? Itsekin olen suunnitellut mutta aika vaikeaa on nykyaikana aikuisena opiskelu jos ei ole itsellä paljon rahaa tai sitten tarpeeksi hyvä työpaikka josta saa tarpeeksi rahaa elämiseen ja asumiseen. Palkallisia töitä on vähän tarjolla ja suurimman osan sovittaminen opiskeluun on aika mahdotonta.

• kiinnostaa.tietää kirjoitti:

Mihin kouluun menit ja kuinka moneksi vuodeksi? Miten ja mistä saat rahoituksen koulun ajaksi? Itsekin olen suunnitellut mutta aika vaikeaa on nykyaikana aikuisena opiskelu jos ei ole itsellä paljon rahaa tai sitten tarpeeksi hyvä työpaikka josta saa tarpeeksi rahaa elämiseen ja asumiseen. Palkallisia töitä on vähän tarjolla ja suurimman osan sovittaminen opiskeluun on aika mahdotonta.

Yliopistoon ja moneksi. Rahoitukseen on muutama vaihtoehto, viimekädessä toimeentulotuki.

• kiinnostaa.tietää
        outsider1 kirjoitti:

Yliopistoon ja moneksi. Rahoitukseen on muutama vaihtoehto, viimekädessä toimeentulotuki.

Voiko aikuisopiskelija muka saada toimeentulotukea niin paljon että pystyy maksamaan vuokran ja elämisen sekä koulukustannukset? Miksiköhän yhdelle tutulle työkkäri sanoi että ainoa tapa saada jostain jotain rahaa on löytää työpaikka opiskelujen oheen tai sitten keskeyttää koulu ja alkaa työttömäksi? Hän oli opiskellut 2 vuotta amk:ssa jonka jälkeen keskeytti kun ei olisi saanut mistään rahaa sen 2 vuoden jälkeen eikä olisi pystynyt maksamaan asumista etc. Työkkäri oli siis aikaisemmin katsonut että se koulutus olisi edistäisi hänen työllistymistä ja siksi hän oli saanut sen 2 vuotta minimin työttömyysrahan kelasta ja asumistukea. 2 vuotta pystyy maksimissaan noin kuulemma opiskelemaan ja sitten annetaan kaksi vaihtoehtoa, eli joko hommaat asumiseen ja elämiseen rahat jostain itse tai sitten keskeytät koulun ja ilmoittaudut työttömäksi työnhakijaksi että saat tuet.

• kiinnostaa.tietää kirjoitti:

Voiko aikuisopiskelija muka saada toimeentulotukea niin paljon että pystyy maksamaan vuokran ja elämisen sekä koulukustannukset? Miksiköhän yhdelle tutulle työkkäri sanoi että ainoa tapa saada jostain jotain rahaa on löytää työpaikka opiskelujen oheen tai sitten keskeyttää koulu ja alkaa työttömäksi? Hän oli opiskellut 2 vuotta amk:ssa jonka jälkeen keskeytti kun ei olisi saanut mistään rahaa sen 2 vuoden jälkeen eikä olisi pystynyt maksamaan asumista etc. Työkkäri oli siis aikaisemmin katsonut että se koulutus olisi edistäisi hänen työllistymistä ja siksi hän oli saanut sen 2 vuotta minimin työttömyysrahan kelasta ja asumistukea. 2 vuotta pystyy maksimissaan noin kuulemma opiskelemaan ja sitten annetaan kaksi vaihtoehtoa, eli joko hommaat asumiseen ja elämiseen rahat jostain itse tai sitten keskeytät koulun ja ilmoittaudut työttömäksi työnhakijaksi että saat tuet.

Kyllähän toimeentulotukea maksetaan normaalisti jokaiselle, jolla ei ole tuloja eikä omaisuutta. Ainoa poikkeus ovat yrittäjät, joiden voi olla tuhottoman vaikea osoittaa tulottomuutensa tyydyttävällä tavalla. Sitä toki voidaan leikata 20-40% mikäli ei suostu lopettamaan opiskelua ja ilmoittautumaan työttömäksi työnhakijaksi.

• LaulaenTuleViheltäenMene

No kaiketi asia menee silleen päälaelleen että mitä enemmän yrittää sitä pahemmin tulkitaan epätoivoiseksi toi touhu joten kannattaa asian antaa olla, kunnes tulee sellanen oikeanlainen kohdalle..... ite en baareista hakisi koska ihmiset humalassa ja tekevät epämääräisiä päätöksiä, irtosuhteita kyllä satelee muttei vakituista, joten turhaa touhua. Have fun! Biletä... ja anna asian olla, universaali totuus on että asiat järjestyvät itsekseen ajallaan....

• crux

Voi kun pystyisi luovuttamaan oikein kunnolla ja lopullisesti. Ei se silti helppoa ole kun yksinäinen nykyelämä on täysin turhaa ja ilot ovat vähissä. Lisäksi yksinäinen loppuelämä vähän pelottaa jos käy niin ikävästi että elääkin pitkään. Vaikka kumppanin löytämisestä ei juuri toivoa olekaan, niin nykytilanteen surkeus hankaloittaa luovuttamista.

• Anonyymi

No pahoittelut että ei natsaa itse hain netistä kumppania ja löysin ihanan kurdi-miehen hän on 29 v mua nuorempi mut innokas tapaamaan aina kun mahdollista... elän cain siinä hetkessä, ei mitään suun
      nitelmia enää, ollaan vaan ja nautitaan...

• Anonyymi

Ensimmäisen riidan jälkeen oot päätä lyhyempi kurdimiehen kanssa ja ikinä et tuu pääsemään siitä eroon, onneksi olkoon.

• Anonyymi

Kerrasssan tupolllainen ääni *Good Morning Sir, pitää vaihtaakin huviksi toiseenkin ääneen.

Tuo hyvää huomenta herra niin kulunut jo...

• Anonyymi

Kaiken pahan alku ja juuri on nainen.

• Anonyymi

Vanha alotus, mutta tuo onkin muuten sittenntosi kova vaatimus tuo "kummankin on hyvä olla toistensa seurassa". Tuo vaatii ihan valtavasti monenmoista yhdenmukaisuutta ja samanhenkisyyttä.

• Anonyymi

Näinhän se on kont akti paras on puukko selkään iltatuulessa :)))))))))

• Anonyymi

Ilta Tuurissa...

• Anonyymi

Yeah

• Anonyymi

Kumppanin löytää kun juo viinaa ja on mukana porukoissa.

Kun nuoresta lähtien juo viinaa, on porukan mukana yökerhossa ja bileissä. Siellä niitä naisia tapaa ja niin se kumppanikin löytyy.

Raitis mies ei ole mukana porukoissa eikä naisia tapaa. Onko sitten ihme että hän jää yksin?

t. viinamies

• Anonyymi

Niin. Viisaat elävät yksin. Jos haluat parisuhteeseen, joudut tuhoamaan aivosi alkolla.
        Ei mikään ihme, että ihmiskunta vain tyhmistyy.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3984
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2679
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      41
      2667
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2425
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2363
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      312
      2220
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1949
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1643
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      48
      1582
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1487
    Aihe