Minkä pick-upin ostaisin ?

3500kgvetää

Pitäisi ostaa uusi tai vähän käytetty pickup.
Ford Ranger ?
Isuzu D-max ?
Toyota hilux ?
Nissan Navara ?
Mitsubishi l 200 ?

Onko jollain kokemuksia josrain em mallista ?

9

878

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lavuri

Hiluxia ja D-maxia tässä arvuutellut, taitaa kallistua D-maxiin Hiluxin hinnan vuoksi. 2012< uudempi D-max kiikarissa ja mallissa hytti jo riittävän kookas koirien kuskaamiseen ja kaappariovet jelppaavat takatilan lastaamisessa.

• Täyttä_kuormaa_3500kg

D-max tai Ranger jos veturia tarvit, ei taida muilla saada vetää kärryä? Rangeria en itse ikinä ostaisi valmistusmaan ja sen tuoman olemuksen takia, mutta on tässä d-maxissakin mennyt 80tkm aikana tehostajan pumppu ja höyrystäjän kenno takuuseen...

• Hinurillaloppumatka

Hilux ajettu 160 t ja perästä laakeri... Ei nekään ole kuten ennen. Huollot on sitten tehty eli meni puhtaasti laadun piikkiin.

• Hyötyajoneuvokeskus
    • L2002018

Mitsun ehdottomasti, pääsee vähän sitten tien viereen ajelemaan .

• Anonyymi

Nissan np300 tekniikka perustuu vanhaan d22 malliin alle 100th km jos löytyy metsämiehen unelma auto ja työauto 10.v. ei tarvitse kuin öljyt+ suodatin ,polttoaine suodatin vaihtaa sitten vasta vaihto taka,jako,vaihteisto,etuakselin öljyt vaihtaa ,jarrupalat.

• Anonyymi

Nissan navara D40 171hv taka-akseli rupeea vuotamaan noin 226 th/km kohdalla aina kurkata auton alle mistä vuotaa ja runkopalkkia hitsailtu kamalasti ratsupaikoilla.

• Anonyymi

Nissan king cap 2,5 tdit D22 103hv 98-01.v. kestävä auto omassa käytössä oli 19.v. km lukemasta lähtien 93-403,778,th/km melko uutena alustan ruoste suojauksen suoritin (tekyl) sillä sai auton elinikää pidennettyä 8.v. Auto myyntiin eteenpäin hyväkuntoisena ainut -- oli lava ruostui puhki savia jäi sinne pyöräkoteloon piti kosteutta yllä ruostu puhki ei ollut pesu mahdollisuutta .liike johon auto jätettiin korjasi viat ja maalasi eri värillä pidän silmällä vanhoja autojani 3-5.v. välein onko vielä liikenteessä.

• Anonyymi

Avaaja kysyi mielipidettä auton hankintaan vuonna 2017!
      Herätkää mitä luette ja vastaatte.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1806
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      985
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe