Miten edetä hitaasti vai nopeasti

Pitkästäaikaa

Mukavan tytön olen tavannut ja molemmilla juttu kulkee hyvin. Ollaan aika alussa siis ja muutamia kertoja ollaan tavattu ja tutustuttu sekä viestitelty. Haussa jotakin pidempiaikaista tai ei sitten ollenkaan.

Kokemuksista halausin kuulla tai miten sinkkunaiset ajattelee. Kannattaako minun hönkiä nopeasti ja ehdotella tapaamisia ja olla jatkuvasti yhteyksissä, vai antaako homman mennä hitaammin.

Tätä sillä, että tiedän että tällä naisella voi olla myös muuta sutinaa muiden kanssa, mutta en usko, että ne on mitenkään vakavalla pohjalla.

4

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kunpaseolisitsinä

Jos haluat hänet, niin tuo se selkeästi esiin, muuten saattaa luulla, ettei sua kiinnosta. Sen takia sitten kattelee muita, vaikka hänkin oikeasti haluais olla sun kanssa mieluiten? Jos omista tunteistaan ei oo kumminkaan vielä ihan varma, niin sittenhän niitä tietenkin on turha alkaa toisessa herättelemään, mutta tapaamallahan sekin alkaa selkeytyä, onko tunteita ja minkälaisia. Rohkeasti vaan. Tuskin se tyttö kuitenkaan alkaa tapaamisia ehdottelemaan vaikka tasa-arvon aikaa eletäänkin. Ellei sitten piä kaverina vaan tai oo niin umpi-ihastunu, ettei jaksa odottaa sun alotetta.

• kokenutjutun

Juuri noin, kerro hänelle rehellisesti omat pitkän aikavälin tavoitteesi. Jos tilanne jatkuu samanlaisena niin voit myöhemmin palata asiaan ja kysyä miten hän näkee suhteenne silloin. Pitkää parisuhdetta rakennettassa kannattaa olla suora ja rehellinnen. Parempi, että epäonnistuve suhde katkeaa ennemmin kuin myöhemmin, sillä myöhemmin se on kivuliaampaa.

• TotuudenTorvinen

Ehdottomasti olet aktiivinen. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin tapailukumppani josta ei ota selvää että onko se oikeisti kiinnostunut vai tapaileeko vain paremman puutteessa tai ajan kuluksi.

• naisen_näkemys

Samaa mieltä edellisen kanssa; jos olet kiinnostunut, niin osoita se selkeästi: laita viestiä, kysele kuulumisia kasvotusten ja soita hänelle. Mikä tuntuu luontevimmalta sinulle. Toki odota viestiin vastaus, jotta et vahingossa karkoita pois. Siitäpä sitten voit päätellä toisenkin kiinnostuksen tason, jos alkaa olla päivien viivettä, niin aika selkeä juttu.

Ehdota uutta tapaamista ja kerro rehellisest oliko kiva nähdä vai ei. On raivostuttavaa, jos mies laittelee viestiä ja vähään aikaan ei kuulukaan mitään, sitten taas ottaa yhteyttä. Itse olen kyllä kysynyt ko. tilanteess, että missä mennään ja onko kiinnostusta vai ei. En jaksa mitään ihme pelejä. Selkeys ja rehellisyys kommunikoinnissa tärkeää. Välillä voi vääntää rautalangastakin, koska ihmiset ajattelevat eri tavalla ja väärinymmärryksiä sattuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe